Super leuk initiatief van de kneusjesboxen, heel leuk om zo plantjes te redden van de afvalhoop. Ook een heel goeie en snelle klantendienst bij problemen, opmerkingen, tips enzoverder. Mij ben je als klant nog lang niet kwijt! Ik raad het aan iedereen aan die ik ken. Ter info: Ik kocht de groene kneusjesbox (en in volle verwachting van de tuin kneusjesbox), hydrokorrels en een prachtige wilde orchidee

mooie plantjes, goed verpakt en geleverd

Ik vind vooral het concept mooi plantjes van de container redden I love itt Maar wat een mooie plantjes echt top ! was net ietsje minder, maar nog steeds zeer mooi Ga zo door Ik blijf bij jullie

Hoi Lucia, bedankt voor je mooie feedback! Veel succes met de plantjes en een fijne dag! ^Cynthia

Prima planten, prima verpakt.

Dankjewel voor je recensie, Yvonne!

Tot nu toe zeer tevreden

Planten zijn van goede kwaliteit en de prijzen zijn ook goed

Fijn om te horen dat je blij bent met de plantjes. We wensen je een fijne dag!

Prima plantjes!

De planten zijn mooi, jammer dat de bezorgservice ondanks de waarschuwingsstickers niet zorgvuldiger met de doos is omgegaan. Meerdere plantjes waren uit de pot geschud...

Prachtige plantjes!

Ik bestelde een kneusjesbox en wat extra planten, de kneusjes waren eigenlijk geen kneusjes te noemen want prachtige plantjes! Aanrader!

Erg leuke plantjes in de box.

Prima manier om plantjes te bestellen. 9 Plantjes in de box en leuke variatie. Bezorgdienst had de doos scheef gehouden etc maar de plantjes hebben hier geen schade van ondervonden. Dus voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke set, wel omgevallen in de doos

De tuin-kneusjesbox is echt een leuke combinatie van verschillende plantjes. Helaas is de pakketservice niet zo voorzichtig omgesprongen met de plantjes. Bij aankomst stond er geen plant meer overeind en lag de bodem van de doos bezaaid met potgrond en afgebroken bloemetjes. Kunnen de plantjes niet wat beter worden vastgezet in de doos? Los in de plastic tray en kartonnen doos vallen ze vrij snel om.

Superleuke plantjes.

Ik wist niet wat ik kon verwachten. Heel veel van die plantjes in mijn pakket passen heel goed tussen al mijn andere planten. Helemaal mijn smaak. Dat zal toeval zijn, maar toch ben ik er heel erg blij mee.

Helemaal top

Super goed

Wat een mooie box. Zeer tevreden.

Mooie plantjes

Leuke plantjes, die er prachtig uit zien. Spannend om te zien wat de box bevat. Waar ik geen plek voor had aan vrienden gegeven. Iedereen blij.

Toen ik de kneusjesbox ontving was ik teleurgesteld omdat de doos zo klein is, daar passen maar een paar plantjes in. Maar bij het uitpakken bleven de plantjes maar komen! Mijn dochter van 3; "mama het lijkt wel een winkel" Heel tevreden over het bestellen, vervoer, kwaliteit van de plantjes!

Erg positieve ervaring

Je besteld een doos met ‘kneusjes’ maar ik moet eerlijk zeggen dat alle plantjes in goede conditie waren. Levering was perfect en de service uitstekend

Voldoende plantjes

Plantjes klopten in aantal, alleen de plantjes vond ik niet zo sterk

Hi Ilse, bedankt voor je recensie. Hoe gaat het met de plantjes? Mochten er in korte tijd problemen zijn met planten, dan kun je ons altijd een e-mail sturen via klantenservice@plantje.nl. ^Cynthia

een hele leuke betaalbare verrassing

de kneusjes box. wat een leuk idee, zo,n verrassingsbox. en niks geen keusjes. allemaal leuke plantjes. keurig verpakt in een grote doos. ook maar eens de tuinbox bestellen.

Dankjewel voor de complimenten, Joke! Hopelijk ga je net zo blij zijn met de tuinbox :) ^Cynthia

Mooie plantjes, snelle levering

Ik kocht de kneusjesbox, echter geen kneusje te vinden, gewoon mooie en goede planten.

Kneusjesdoos kamerplanten is helemaal top!

Gisteren mijn doos met "kneusjes" ontvangen en ben er echt superblij mee. Vandaag alles in nieuwe potten met verse aarde gezet en zometeen mooie plekjes voor ze zoeken. Planten zien er over het algemeen h helemaal niet uit als kneusjes en zijn in prima staat aangekomen. Mooi verpakt in een stevige doos. Super bedankt voor de snelle en goede levering. Binnenkort hoop ik een doos met tuin"kneusjes" te bestellen.

Makkelijk, goed, mooi,

Besteld en binnen een week thuis. Mooie plantjes.

Totaal niks mis mee. Keurige verse planten. Zelfs de kneusjes zijn niet zo kneuzerig. Hier en daar gevouwen blad. Perfecte verzorging van verpakking en verzenden. Ik heb geen groene vingers maar na mijn eerste bestelling volgende al vrij snel een tweede. En m'n plantjes doen het zo goed. Ben er echt heel blij mee

Prachtige plantjes, was weinig kneuzigs aan

Heb 12 superleuke plantjes gekregen , keurig geleverd. Als er al kneusjes bij zaten was dit nauwelijks te zien.

Niks kneuzerigs aan deze groene kneusjes box. 12 hele mooie planten

Mooie 'kneusjes' box

Geniet vanmorgen plantjes, doen t goed & eigenlijk verdienen ze de naam kneusjes niet eens!

Dankjewel voor de leuke recensie! Fijne Pasen! :-)

Superblij met

Ben superblij met al mijn plantjes! Ze zijn lekker groen en heel divers. Perfecte staat! Aanrader! Groet, Lisete

Beetje teleurstellend

De plant werd geleverd met een kapotte plastic pot. De doos zat onder aarde en ik moest achter een nieuwe pot aan . Erg moeilijk in coronatijd. Beetje jammer dus want dan had ik de plant net zo goed niet online hoeven te kopen. De plant op zich is verder goed.