Ik had neusjes besteld. Nou ik weet niet wat er kneus-achtig aan moet zijn. Waren stuk voor stuk, alle 7 prachtige planten. Heel erg bedankt, ik ga in de toekomst zeker nog weer planten bestellen als ik ruimte heb voor meerdere.

Superleuk!

Erg mooie, nette planten van prima kwaliteit ontvangen met minimale beschadigingen. Heel leuk initiatief zo, ik ga het plantenliefhebbers aanraden!

Superleuk!

Wat een leuk concept. Toen ik dit las, dacht ik, kom maar op met die kneusjes. Zo leuk, om de doos te openen, uit te pakken en te zien wat er allemaal in zit. Ik ben helenaal tevreden!

Meer dan verwacht

Ben positief verbaasd over de inhoudt: meer planten dan verwacht en als ze dit "kneusjes" noemen, dan ben ik benieuwd wat de kwaliteit van de reguliere planten zijn, want hier was geen slecht blad aan te bekennen! Erg netjes!

Bestelling bestond uit Philodendron Scandens 'Brazil' en Hoya Carnosa Tricolor (Crimson Princess). De Hoya kwam zoals op de afbeelding, wellicht iets kleiner maar absoluut geen probleem met de prachtige roze varigatie. De Philodendron was echt geweldig, kerngezond en veel groter dan op de afbeelding (niet qua potgrootte maar qua plantgrootte). Echt een prachtig exemplaar voor die prijs, goed verpakt en geleverd. Ga hier zeker meer bestellen vooral aangezien het bezoeken van tuincentra door het Coronavirus niet zo aan te raden valt #flattenthecurve

Leuk met een "maar"....

Ik had de kneusjes box besteld. Zou op zaterdag aankomen, maar kwam al op vrijdag. Was dat voor mij niet zo'n ramp maar als je er niet op gerekend hebt, kan het wel lastig zijn. In de box zaten 8 planten! Meer dan verwacht dus dat is altijd leuk, maar helaas zat er 1 in die naar mijn idee meer dood dan levend was. Dat vind ik wel héél erg jammer. En niet overal zat een kaartje bij wat het is voor een plant dus is het voor mij een beetje raden, hoe, wat en waar. Verder ben ik wel blij met de planten!

Leuke kneusjes!

Ik heb een doos groene kneusjes besteld. Keurig geleverd en wat een feest om uit te pakken! Ik heb een leuke variatie aan planten ontvangen, van klein tot groot en van sommige zie ik niet wat er kneuzig aan is :). Ben er blij mee!

Snelle levering en plantjes zagen er goed uit!

De website is duidelijk ingedeeld, de informatie over de planten die je gekocht hebt is makkelijk terug vinden. Daarnaast werd de bestelling binnen een week geleverd en zagen de plantjes er goed uit. De planten waren goed verpakt zodat ze niet beschadigd raken tijdens transport.

Twee keer besteld bij plantje.nl - Eerste keer: Alles ging perfect vanaf het plaatsen van de bestelling tot het afleveren. Alles perfect optijd en de planten zagen er heel goed uit! Tweede keer: Het plaatsen van de bestelling ging zoals de voorgaande keer perfect. Bij het afleveren was er een vertraging bij de pakketendienst. Ik werd direct gecontacteerd door pantje.nl en erg goed op de hoogte gehouden! Ik kreeg zelfs de mogelijkheid om in de toekomst met een andere pakkettendienst mijn bestelling te laten bezorgen als ik dat zou wensen. Dus al bij al word er naar mijn mening erg goed gecommuniceerd met de klant en in tegenstelling tot heel veel webshop wordt er daadwerkelijk iets mee gedaan en komen ze met een oplossing. Dik 5 sterren! En de planten waren ook weer netjes ingepakt en alles zag er perfect uit! Ik zal zeker in de toekomst nog vaker bestellen!

niet zoals verwacht

Nu dacht ik hier snel en eenvoudig een set luchtzuiverende planten te kunnen kopen maar daar bleek nog een staartje aan te zitten. Na ontvangst bleken de planten niet overeen te komen met de foto. In eerste instantie heb ik geprobeerd hier geen probleem van te maken maar deze planten waren simpel weg niet geschikt voor mijn doelstelling. Dit heb ik toen gemeld aan plantje.nl waarna ze mijn al meteen hebben laten weten dat ze geen oplossing kunnen bieden. Ik zou deze winkel niet aanraden. Mocht er iets achteraf iets niet kloppen laten ze je gewoon vallen.

Heel mooi

Mijn ervaring met plantje.nl zijn super. Prachtige kwaliteit en ook de levering zo ontzettend netjes, en prijsverhouding netjes. En heel netjes verpakt. De planten zijn het dubbel en dwars waard. Kortom en aanrader als je plant er tussen zit. Ik wacht nu nog op mijn Hoya Lineares ik sta op de wachtlijst.

Goede levering, mooie plant, goed verpakt. Geen aanamerkingen

Eerste ervaring goed 2de minder

Eerste bestelling gedaan, die is netjes verstuurd en ook goed ontvangen. Helaas was ik vergeten om de mini cactussen er gelijk bij te doen. Die moest ik al apart bestellen. Deze bestelling is zonder bericht in de wacht gezet. Ik ging er vanuit dat deze morgen bezorgd wordt. Ik heb wel al de factuur gehad om te betalen. Hmm dat denk ik niet. Eerst ontvangen dan betalen

Niks op aan te merken.

Eerste bestelling via plantje.nl is geheel volgens afspraak verlopen. Planten waren netjes en stevig verpakt en geheel naar verwachting. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Planten die geleverd zijn, zien er ook zo uit als op foto's op de site. Op tijd bezorgd, zo net en goed verpakt dat er niet één blaadje schade had.

Fijne winkel

Makkelijke bestelling, snelle levering op een zelf aangegeven dag. Wel opletten met bestellen dat je goed naar de grote kijkt van de planten, maar dat was bij mij helemaal goed gegaan. :)

Super! Had problemen met bezorging, is meer dan perfect opgelost!

Er ging enkele keren wat mis met de bezorging. Er is toen persoonlijk contact met mij opgenomen en ze hebben meer dan hun best gedaan om het op te lossen. Oplossing was fantastisch geregeld, ik ga zeker vaker bestellen bij plantje.nl!

Toppie

Goeie verpakking de plant is nog mooier in het echt zien er prima uit ben er blij mee je zal echt vaker van mij horen

SUPER !

Dank je wel voor de zorg en de service. We ontvingen de planten alsnog in goede conditie en nét op tijd als kerstgeschenk :-)

Staat hier onder .

Bezorging netjes , de planten keurig in doos ,heel blij met jullie 👍👍

Plantjes zoals afgesproken ontvangen, netjes verpakt, geen beschadigingen en staan hier nu te groeien in onze woonkamer

Altijd vers en in keurige staat

Mooie planten en goede doos waarin ze altijd komen

Het ging goed

Planten mooi en gezond gekregen, behalve de Ceropegia Woodii, die zijn allemaal overleden na 3 weken helaas, ligt waarschijnlijk aan mij denk ik (huilen). Klantenservice reageert snel, vriendelijk en denkt met je mee. Pakkettje goed en strak ingepakt. Ik ben heel erg tevreden :)

de planten staan er fleurig bij

We zitten op ons kantoor in het groen en dat geeft ons gezonde zuurstof

Mooie planten!