Goed initiatief

Zeer goed initiatief, daarom had ik de planten besteld, de plantjes te redden ;-) Het was geleverd snel en zoals beloofd, in 2 dozen. De planten in 1 van de dozen waren heel goed verpakt, weinig tot geen gevolg van het vervoer. In de 2e dooz was wat schade. 2 van de potten waren volledig omgevallen. Gelukkig konden die planten tegen een stootje. Er waren gelukkig geen blijvende gevolgen. De kosten zijn wat aan de hoge kant maar ik zie het als donatie aan het goede doel.

Iets hogere verwachtingen

Hoi, ik vond het leuke plantjes, maar sommigen deden me toch erg denken aan gras. Gras is leuk, maar ik had liever iets anders in mijn plantenbak willen zetten.

Keurige plantjes, goede service

Voor het eerst kneusjes besteld. Keurige plantjes en de wat meer kneusjes zijn voor iemand met wat minder ervaring ook prima te redden. De tips op de website zijn ook fijn! Misschien is een "planten overzichts lijst" met meest voorkomende planten op de site nog een fijne aanvulling. Dan kan je zelf je kneusjes opzoeken met bij behorende behoeftes.

Mooie plantjes, goed ingepakt

Het zijn veel leuke, verschillende plantjes voor weinig geld.

De plantjes zien er goed uit, wisselend wat groter en kleiner. Eentje was een beetje in de verdrukking gekomen in de doos. Een andere stond er half op. Maar die trekt nog wel bij...

Bedankt voor de review. Hopelijk trekken de twee plantjes weer bij, mocht dit niet het geval zijn dan mag je ons altijd een bericht sturen naar de klantenservice. Wij kijken graag met je mee voor een passende oplossing. Fijne dag! ^Team plantje.nl

Mooi verpakt

Plantjes waren mooi en stevig verpakt. Het kneusje staat blij te groeien in de tuin.

Super leuke plantjes

Bestellen is echt makkelijk. En de plantjes doen het geweldig. Gelijk de vensterbank vol! Een grote verscheidenheid aan soorten.

Heel leuk pakket!

Mooie plantjes, erg leuk een doos vol verassingen!

Leuke gevarieerde doos met kneusjes.

Voor het eest heb ik een kneusjespakket besteld. Ik kende het niet. Er kwam een grote stevige doos met een gevarieerd aanbod aan planten binnen. Een leuke pakket. Plantjes zagen er idd iets verpieterd uit, maar zal vast weer goed komen. Er zat zelfs een aardbeienplant bij. Zker geslaagde actie, ga ik nog eens doen.

Bedankt voor de review! Hopelijk trekken de plantjes snel weer bij, mocht dit niet het geval zijn dan mag je ons uiteraard een bericht sturen naar de klantenservice. Wij wensen je veel plezier van de tuinkneusjes.🍓 ^Team plantje.nl

Helaas 1 kapotte plant.

De bezorging & verpakking was prima, alles was netjes en verzorgd. Er was alleen 1 plantje die ik weg kon gooien die was namelijk gebroken onderaan de stengel. Ik haalde hem uit de verpakking en het plantje viel op zijn kant :( dus dat was helaas wel oprecht jammer.

Ah wat jammer om te lezen, Jessie Rose! Heb je ons een bericht naar de klantenservice gestuurd over dit plantje? Wij bieden uiteraard graag een passende compensatie aan. Fijne dag! ^Team plantje.nl

Leuk pakket met planten

De tuinkneusjesbox besteld, er zitten echt wel kneusjes bij maar de meeste doen het prima in de volle grond. Bij de bestelling zal een gratis brievenbusboompje, die staat nu te stralen op mijn bureau. Leuk cadeau-idee

Deze plant mom is happy

De planten werden goed verpakt geleverd en dien het prima!

Top setje planten

Ik had de kneusjes voor binnen en buiten besteld en ze voldeden helemaal. Helemaal geen kneusjes.

Erg goed!

Mooie planten en hele goede service

Super mega blij met de plantjes

Prima :)

Goede klantenservice, probleem na verzending (niet de schuld van plantje.nl) snel opgelost.

Leuke planten, scherpe prijs en snel geleverd

Prima planten, van de kneusjesbox met 12 planten was slechts 1 een kneusje. Voor de rest leuke en goede planten, scherpe prijs en snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen en plantje.nl is zeker aan te bevelen

Goede service en kwaliteit van de planten

Over de webwinkel zelf en de kwaliteit van de planten die ik bestelde ben ik enorm tevreden. Helaas is dat niet het geval van de transporteur. Dat de kwaliteit van de planten goed is blijkt wel aan de kunst van het vervoer te overleven. De doos werd op z'n kop aangeleverd, de planten lagen los van de potten dwars door de doos. Hier is duidelijk niet behoedzaam mee omgegaan. Hoop dat bij volgende bestellingen hier beter mee omgegaan wordt. Heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan en gezien mijn liefde voor planten wil ik dat in de toekomst nog graag weer doen. Hoop echter wel dat er wat gedaan gaat worden aan het transport want dat zou voor mij wel een reden zijn om elders op zoek te gaan.

Erg leuke planten

Leuk om de planten nog een kans te geven, ben er erg blij mee, is ook leuk dat je zelf niet kiest, dat het een verassing is wat je krijgt

Geen produkt ontvangen

Ik heb 6 mei plantjes besteld. Tot op heeen nog niks ontvangen en wel een feedbackmail over het produkt? Dat is zeer merkwaardig en klantonvriendelijk. Is mijn bestelling zoek, onderweg of hoe staat het ermee?

Heel fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf en wat ook heel belangrijk is de zeer goede service

Viel ons tegen

Met 2 hedera waar onze tuin vol van staat en 2 keer rozemarijn vonden we het niet erg spannend dit keer. Echt goedkoop vonden we het ook niet. Vorig jaar met kamerplanten was het super.

Teleurgesteld

Ik bestelde de kneusjesbox voor binnen en die voor buiten. De kamerplanten ben ik tevreden over. 12 mooie plantjes die weliswaar verzorgingnodig hebben, maar dat is dan ook de bedoeling. De tuinbox, wauw dat was wat anders ! 27,5 euro voor 10 plantjes..... daarbij zaten dan nog eéns 2x hedera en 2x portulaca. ????? Alles in 1 grote doos helemaal door elkaar gehusseld. Alle potaarde over de planten. Takjes afgebroken. De meeste niet meer te redden. Enigste dat nog enigszins toonbaar is zijn de 2 hederas, een potje munt en potje tijm...... en dat voor 27,5 €. Niet voor herhaling vatbaar....

Hi Sandra, bedankt voor je review. Wat jammer te lezen dat je zo ontevreden bent over je tuin kneusjes box! Dat was natuurlijk niet onze bedoeling. Zou je ons foto's van je box kunnen sturen naar klantenservice@plantje.nl? Dan kijken we graag met je mee naar d einhoud van de box en een oplossing. Alvast bedankt! ^Famke

Aangename verrassing

Na opening 12 planten van verschillend formaat. 1 kneusje. De planten groeien als kool. Heb er al 2 moeten verpotten. Het kneusje redt het ook. Zoveel plant plezier voor die prijs. Top

Weinig "kneusjes" ontdekt. Gewoon een leuke mooie verrassingsbox