Goede persoonlijk service.

Zeer goede ervaring mee gehad tijdens een spoed bestelling. Ook de nazorg.

Vervoer - 7 van de 9 planten kwamen goed aan

Ik ben erg ontevreden over het resultaat 9 planten besteld. 2 hebben te leiden gehad onder de reis. De vervoerder zou volgens de website gespecialiseerd zijn in plantenvervoer? Er waren planten bovenop kwetsbare planten geplaatst. Die zijn nu lelijk/hebben bladeren verloren. De specialisatie lijkt te bestaan uit het vastplakken van (het plastic van) de planten aan de vervoerdoos. Ik ben heel tevreden over de keuze in aanbod Ik ben heel tevreden over de keuzedozen Ik ben ook heel tevreden over het kunnen kiezen van een bezorgmoment

Beste, Bedankt voor je feedback. Dat er planten boven op elkaar worden gestapeld mag natuurlijk nooit gebeuren. Wij zijn er voor verantwoordelijk dat de planten heelhuids en in optimale conditie worden afgeleverd bij de klant. Onze klantenservice zal contact met je opnemen zodat we in overleg een compensatie kunnen aanbieden om jouw bestelling naar tevredenheid af te handelen. 😊🌿 Met vriendelijke groet, Het Plantje-team!

Helemaal top. Echt mooie planten en heel erg netjes verpakt. Ga zeker nog een keer bestellen!!!

super service

juiste contact, mooie planten, overdracht zorgzaam.

Heel prettig

Ik vond alleen de track and trace pagina een beetje gek.

Goede mooie planten zoals omschreven

Planten zijn goed, omschrijving klopt. Het enige verbeterpuntje is de doorlaatbaarheid van de web-site. Is soms wat lastig.

Fantastische webwinkel

Ik bestelde een plant als cadeau voor een vriendin. Deze werd keurig bezorgd op de aangegeven tijd door een zeer vriendelijke jongeman van de koeriersdienst. De plant was keurig verpakt en zag er super uit. Ik heb de volgende dag gelijk een bestelling voor mezelf geplaatst om mijn plantenverzameling uit te breiden. Kan niet wachten tot ze bezorgd worden. De prijsstelling is ook zeer goed. Ik ben fan!

Mooi aanbod en erg klantvriendelijk

Eerste keer dat ik planten online heb besteld en liet bezorgen. Het was erg goed verpakt en aangekomen. Klantvriendelijkheid is erg fijn. In de mail was het even mis gegaan met de track and trace code, maar na 1 belletje was ik snel en vriendelijk geholpen. Mooie planten, zien er gezond uit.

Planten waren super goed verpakt!! Ik kan het iedereen aanraden! Top

Ik vind de levering, super en ben zeer tevreden!!

Snelle levering, goed en veilig verpakt, en het plantje, inclusief vaas is prachtig!! Kortom, top!!

Goed verpakt geleverd.

Nu een paar keer besteld. Planten worden keurig verpakt geleverd op de aangegeven datum. Eenmaal een mindere plant gekregen, maar dat kan gebeuren (het is en blijft een natuurproduct). Verder tevreden over het aanbod, prijs en kwaliteit.

Prima levering van mooie planten

Prima levering van mooie plantjes. De prijs is ook erg fijn

Prachtige planten!!!

Snelle levering, kwaliteit, mooi assortiment, prachtige planten, netjes ingepakt en allemaal heelhuids aangekomen. Kortom... zeer tevreden met deze winkel en ik twijfel zeer zeker niet om in de toekomst nogmaals een bestelling te plaatsen!

Zéér tevreden!

De planten zijn allen heel goed aangekomen, onbeschadigd, door de goede verpakking en leveringsdienst. De kwaliteit waar ik schrik voor had was gewoon super, geen planten met slechte bladeren of dergelijke, kortom; heel gezonde planten! Hier bestel ik ongetwijfeld nog!! Elke, België.

Hele mooie planten en in goede staat bezorgd.

GEWELDIG

Planten zijn mooi en groot en zijn goed ingepakt zodat ze niet beschadigen tijdens de bezorging. Levering is altijd op tijd. Heb afgelopen keer zelfs een plantje extra gekregen!

Goeie planten en goede service en levering

De planten zijn altijd goed en op tijd Afgeleverd en ook zijn ze altij bereid Om antwoord te gevn als je om bebaalde Dingen vraagt

Goede kwaliteit mooie kamerplanten

Tevreden klant!

Plantjes worden goed en zorgvuldig verstuurd zodat ze in goede staat worden afgeleverd door de postbezorger.

Goede klantenservice

Ik heb vier planten besteld bij plantje.nl, waaronder 2 grote planten, een kleinere plant en een hangplant. De hangplant was flink beschadigd, maar de andere planten zagen er erg goed en mooi uit! Ik heb direct een e-mail met foto's gestuurd naar de klantenservice over de beschadigde plant en ik kreeg binnen een week reactie èn een nieuwe plant opgestuurd. Dat is goede service!

Mooie planten en mooi formaat, groter dan verwacht

Planten zien er gezond uit en zijn, door goede verpakking, onbeschadigd over gekomen.

Mooie planten, het enige wat ik jammeer vond was dat mijn citroen geranium de volgende dag al dood aan het gaan was helaas. Voor de rest gezonde planten geleverd. Ik zal waarschijnlijk nog wel eens planten bestellen.

Bedankt voor je feedback, Imane. Wat jammer dat jouw citroen geranium het niet heeft gered. We vermoeden dat de hittegolf iets te zwaar was voor de plant. We hebben je hierover zojuist een mail gestuurd, en zien jouw reactie graag tegemoet!

Mijn ervaringen met Plantje.nl zijn zeer positief. De plant die ik kocht staat mooi in bloei en was ook heel zorgvuldig verpakt.

Goede service.snelle levering.goed bezorgd in doos

Goede service.snelle levering.goed bezorgd in doos.

Pluspunten

Voordeel pakket besteld super blij met de planten netjes en goed verpakt. Mooie gezonde planten aanrader!

Nvt