Bestelling nooit ontvangen!

Ondanks meermaals contact opname, en meerdere beloofde bezorgmomenten, is onze bestelling nooit aangekomen.

Toppie

Goeie verpakking de plant is nog mooier in het echt zien er prima uit ben er blij mee je zal echt vaker van mij horen

SUPER !

Dank je wel voor de zorg en de service. We ontvingen de planten alsnog in goede conditie en nét op tijd als kerstgeschenk :-)

Staat hier onder .

Bezorging netjes , de planten keurig in doos ,heel blij met jullie 👍👍

Plantjes zoals afgesproken ontvangen, netjes verpakt, geen beschadigingen en staan hier nu te groeien in onze woonkamer

Altijd vers en in keurige staat

Mooie planten en goede doos waarin ze altijd komen

Het ging goed

Planten mooi en gezond gekregen, behalve de Ceropegia Woodii, die zijn allemaal overleden na 3 weken helaas, ligt waarschijnlijk aan mij denk ik (huilen). Klantenservice reageert snel, vriendelijk en denkt met je mee. Pakkettje goed en strak ingepakt. Ik ben heel erg tevreden :)

de planten staan er fleurig bij

We zitten op ons kantoor in het groen en dat geeft ons gezonde zuurstof

Mooie planten!

Perfecte bezorgservice!

De ontvanger was bij de eerste bezorging niet thuis. De opvolgende werkdag contact opgenomen en ze hebben het diezelfde dag nog op een ander adres bezorgd. Een leuke touch was het geschreven kaartje!

Correct en eerlijk

Na 2 mindere bromelia’s dan toch 2 andere gekregen die wel super mooi zijn

Mooie plantjes, op tijd geleverd!

Goede kwaliteit planten die ook een paar maanden later (eerdere bestelling) er nog goed uit zien. Klantenservice werkt ook uitstekend. Kortom niets dan lof.

Plantjes keurig netjes bezorgd!! Een voordeelpakket is helemaal super, veel plantjes voor weinig geld. Duurt wel een aantal werkdagen voor je ze in huis hebt.

Snelle en veilige levering

Goed contact gehad en mijn bestelling werd snel geleverd.

Prettige levering, keurig verpakt en hele mooie planten!

De planten kwamen volgens afspraak en waren individueel verpakt en zorgvuldig.

Ik ontving een kerngezond plantje in een zeer professionele verpakking.

Niet helemaal tevreden van de ontvangen planten; wel zeer goede klantenservice

De enorme keuze, handige bestelmanier, mogelijkheid om zelf een bezorgdag te kiezen etc. zijn allemaal pluspunten. Jammer genoeg gingen van beide bestellingen die ik plaatste een deel planten kapot en is het niet echt duidelijk waarom (kwaliteit zou volgens Planje zelf goed moeten zijn, maar tegelijk deed ik niets fout bij de verzorging, dus waaraan het dan wel lag...?). Wel fijn dat de klantenservice het probleem snel oppakte. Of ik het bedrijf effectief aanbeveel, hangt af van de volgende bestelling.

Hoi Haaike, Bedankt voor je uitgebreide feedback. Wij hebben gekeken of je ons hier ook al eerder over gemaild hebt maar kunnen niks vinden. Wij zijn als Plantje.nl verantwoordelijk dat planten in goede gezondheid worden geleverd bij de klant. Als dit door verschillende omstandigheden niet is gebeurd worden wij daar graag van op de hoogte gebracht zodat we in overleg nieuwe planten kunnen sturen of een andere oplossing kunnen zoeken. Wij hebben geen voorraad staan omdat we vers bij de kweker bestellen. Onze klantenservice zal contact met je opnemen zodat we in overleg tot een oplossing kunnen komen en de bestelling alsnog naar tevredenheid af kunnen handelen. Met vriendelijke groet, Het Plantje-team!

Goede persoonlijk service.

Zeer goede ervaring mee gehad tijdens een spoed bestelling. Ook de nazorg.

Fan & Extreem goede klantenservice

ik baalde bij mijn vorige beoordeling behoorlijk, omdat ik verder in alle opzichten fan ben van Plantje.nl Geweldig aanbod, hele fijne website, super prijs/kwaliteit verhouding, de optie om zelf een bezorgdag te kiezen, bevestigingsmails met foto's voor de voorpret, bevestiging dat de plantjes een dag voor bezorging overgedragen waren aan de vervoerder (niet lang onderweg en verzekering dat ze idd op de afgesproken dag bezorgd zouden worden) aardige bezorger van bezorgdienst. Plantjes die het geweldig doen en lustig groeien. En dan vergeet ik nog dingen. En naar nu blijkt ook een fantastische klantenservice (dank je Pieter!) die feedback meteen oppakt en er iets mee doet.

Beste, Bedankt voor je feedback. Dat er planten boven op elkaar worden gestapeld mag natuurlijk nooit gebeuren. Wij zijn er voor verantwoordelijk dat de planten heelhuids en in optimale conditie worden afgeleverd bij de klant. Onze klantenservice zal contact met je opnemen zodat we in overleg een compensatie kunnen aanbieden om jouw bestelling naar tevredenheid af te handelen. 😊🌿 Met vriendelijke groet, Het Plantje-team!

Helemaal top. Echt mooie planten en heel erg netjes verpakt. Ga zeker nog een keer bestellen!!!

super service

juiste contact, mooie planten, overdracht zorgzaam.

Heel prettig

Ik vond alleen de track and trace pagina een beetje gek.

Goede mooie planten zoals omschreven

Planten zijn goed, omschrijving klopt. Het enige verbeterpuntje is de doorlaatbaarheid van de web-site. Is soms wat lastig.

Fantastische webwinkel

Ik bestelde een plant als cadeau voor een vriendin. Deze werd keurig bezorgd op de aangegeven tijd door een zeer vriendelijke jongeman van de koeriersdienst. De plant was keurig verpakt en zag er super uit. Ik heb de volgende dag gelijk een bestelling voor mezelf geplaatst om mijn plantenverzameling uit te breiden. Kan niet wachten tot ze bezorgd worden. De prijsstelling is ook zeer goed. Ik ben fan!

Mooi aanbod en erg klantvriendelijk

Eerste keer dat ik planten online heb besteld en liet bezorgen. Het was erg goed verpakt en aangekomen. Klantvriendelijkheid is erg fijn. In de mail was het even mis gegaan met de track and trace code, maar na 1 belletje was ik snel en vriendelijk geholpen. Mooie planten, zien er gezond uit.