Slecht

De voordeeldoos besteld van 4 plantjes en een extra plant. De doos werd geleverd en de plantjes waren allemaal beschadigd omdat ze niet goed verpakt waren. Ook was er blijkbaar 1 plantje niet meer op voorraad, die was doorgestreept op de bestelbon en er was geen vervanging voor. Dus betaald maar niet compleet geleverd. Daarnaast alle plantjes beschadigd. Werkelijk schandalig. En dan betaal je daar €11 verzendkosten voor. Wat zegt de klantenservice? Geen idee, ze zijn niet te bereiken. En als ik de reviews lees hier, ligt dit probleem al meer als een half jaar. Slechte service......

Beste Vivian, bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring bij ons niet zo goed was. Dat is absoluut niet de bedoeling. Ik heb even teruggekeken in de mail en zie dat er geen openstaande klacht is. Ik zie inderdaad dat je op 15 jan jouw klacht kenbaar hebt gemaakt bij ons. Op 20 jan hebben we je teruggemaild met een oplossing. Met deze oplossing ben je akkoord gegaan en deze hebben we direct op 21 jan in orde gemaakt. We gaan er dus vanuit dat je naar tevredenheid bent verder geholpen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het uiteraard graag. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Lindy, Plantje.nl

Fantastisch, aanrader.

De site is gebruikersvriendelijk, het aanbod is super. Mijn woonkamer is helemaal opgeknapt, de planten zijn erg leuk. Ze zijn op de beloofde dag geleverd en waren prima verpakt. Heel blij mee.

Super webshop voor het bestellen van plantjes

Normaal schrijf ik nooit reviews maar ik was zo aangenaam verrast door mijn bestelling bij plantje.nl dat ik het nu wel graag doe. Ik had de halve kneusjesbox besteld maar van kneusjes is geen sprake, het zijn mooie plantjes. Het zou zonde geweest zijn om deze weg te gooien. Ook waren ze goed verpakt, hebben ze niet geschoven in de doos en zelfs nadat ze nog een weekend bij de verzendpartij hebben gestaan waren ze in verbazingwekkend goede staat. Geen vijf sterren omdat het anderhalve week duurde voordat ik ze binnen had (waar ik ook wel weer begrip voor heb) maar verder helemaal top!

Het zijn mooie planten en de service is prima

Bij de levering van de bestelde planten was een plant niet volgens de bestelling. Na melding daarvan is direct de goede plant opgestuurd. Alle planten zijn van goede en mooie kwaliteit.

Super mooie plantjes, top personeel en denkt echt mee!

Ik vind het zo leuk dat ik meteen zo snel werd geholpen en dat ze meedachten met mijn wensen. Een prachtig pakket met kneusjes en katvriendelijke plantjes werd voor mij samen gesteld, ontzettend blij mee! 1 tip, ik wist niet welke box nou precies wat was! Of ik heb niet goed gekeken, dat kan ook. Liefs, Laurie

Mooie plantjes

Leuke boxen met mooie plantjes. Thuiswerk box, perfecte plantjes op je thuis kantoor. Goede plantjes voor de prijs.

Mooie planten besteld, waarvan er een na een week al dood ging. Zeer teleurstellend, maar prima opgelost door plantje.nl. Het aankoopbedrag is teruggestort. Er staan wat negatieve reviews op internet, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, gewoon geduld hebben..... Voor een volgende keer weer plantje.nl voor mij

geweldig

jammer dat ik er zo lang op moest wachten , ik weet dat het erg druk is , verder ben super tevreden met plantjes,nl

Super blij ermee, prachtige planten!!!!

Mooie, blije planten en tijdig bezorgd. Ook de communicatie is vriendelijk en verloopt snel.

Supergoed verpakt en echt hele mooie plantjes.

Kneuzenbox beste aankoop ooit!

18-07-2020 Een kneuzenbox aangekocht. Hele huis gevuld met mooie leuke niet alledaagse plantjes, en de meeste doen het nu nog! Nog steeds erg blij mij!

Fast and efficient Customer Service reaction

I had my first delivery was disappointing, but Plantjes customer service fixing the problem fast and effecient

Out of the box denken!

Via een Facebookgroep vorige week een zgn. kneusjesbox gekocht. Het idee erachter sprak me enorm aan, meer groen is meer leven, maar ook de steun aan in deze barre tijden geteisterde bedrijven. Weggooien kunnen we niet meer maken , dus lang leve de kneusjesbox! Ik heb inmiddels via mijn Facebook al menigeen aangestoken, laat deze olievlek zich maar flink uitbreiden.

Dik tevreden over de zorgvuldige verzending.

Ontzettend blij met de geleverde planten en producten. Helaas 1 aloe vera plant bedolven onder een ander, hierdoor nagenoeg alle stengels afgebroken. Maar 1/12 beschadigd vind ik zeker acceptabel.

Een waar groen cadeautje!!

Super netjes ingepakt en bezorgd. Geen bruin blaadje aan de planten te bekennen en goed water al gehad. Mooi formaat en niet duur!!

Romdom happy

Ik ben zo blij met mijn plantjes. Ze waren echt van behoorlijk kwaliteit. Een enkel dood blad. Maar niet noemenswaardig. Ik ben in de diverse tuincentra minder kwaliteit tegengekomen. Mijn huis is helemaal opgefleurd. Dankjewel plantje.nl

Groene kneusjesbox en mini’s

Voor het eerst de groene kneusjesbox besteld. Er zaten 12 planten in waarvan eigenlijk maar 1 plant (Kalachoë) de zogenoemde schoonheidsfoutjes heeft. De rest was van goede kwaliteit en niets mis mee. Hoewel enkele ik direct verpot heb met hydrokorrels omdat de wortels uit de pot groeide. Super tevreden over alles en werd ook zoals aangegeven bij de bestelling precies op de juiste dag bezorgd. Alles was netjes en stevig verpakt zonder overbodig materiaal. Ook twee mini’s besteld en die zijn goed gekweekt. Alle planten van de kneusjesbox hebben een plekje gekregen. Ik had voornamelijk groene luchtzuivering en kamerplanten. Als plantenliefhebber is dit zeker een aanrader!

Mooie en diverse planten

Het is alweer een tijdje geleden dat we bij Plantje.nl hebben besteld. Ik geloof al 2 keer en ben nu aan het bedenken wat we voor de 3e keer gaan bestellen :) De eerste keer kregen we een stippenplant die er heel triest bij hing en 2/3 daarvan overleed. Binnen een paar dagen kregen we een nieuwe, en die groeit super goed! De tweede keer kregen we een "verkeerde" plant. Het was hetzelfde soort, alleen de kleur was anders. Bleek dus om een zeldzame variant te gaan. Was een leuke verassing:) Ik ga weer verder kijken hoe wij onze jungle verder kunnen gaan uitbreiden:)

Top box voor een mooie prijs!

Het is een hele leuke verassing om binnen te krijgen voor een mooie prijs. Wat wel verbeterd zou kunnen worden is er in de toekomst misschien de namen van de planten bij doen, want ik weet niet alle namen en dit maakt het verzorgen van de planten best lastig..

Box op de zij geleverd

Ik heb een kneusjesbox besteld en de levering was super snel. Merendeel plantjes zien er super uit. Maar doordat de box op zijn zij door transport is gegaan, was overal de aarde zowat uit en zijn er 2 van de peperomia plantjes toch wat gesneuveld. Dus toch wel jammer. Denk dat ze er beter hadden uitgezien als transport beter was.

2 zieke planten! Wolluis en Trips!

Op het eerste zicht mooie gezonde plantjes. Nu een tijdje later. 2 zieke planten. 1 met wolluis en een andere trips! Ik heb nog nooit zieke planten gehad. Ik hoop dat hierdoor niet heel mijn planten paradijs er aan gaat! Niet tevreden!

Hi Joke, Bedankt voor je berichtje en de feedback. We hebben even in het systeem gekeken en zien dat je een half jaar geleden (op 23 mei) bij ons een bestelling hebt geplaatst van groene kneusjes. Gaat de klacht over deze plantjes? We horen het graag! Met vriendelijke groet, Pieter

Erg blij mee!

Lastig om plantjes te verpakken en versturen, complimenten voor de zorgvuldig ingepakte plantjes! Plantjes zien er gezond uit, mooi groen en hebben een leuk plekje gevonden in huis. Ook prettig om de verzending te kunnen volgen. Dank allen!

Mooie planten en goede levering

Ook al had één plantje van de 11 het zwaar en haalt deze het niet, we zijn erg tevreden. De rest van de planten zijn mooi en we zijn er blij mee. Nadat ik een foto op Facebook had geplaatst van het resultaat kreeg ik al gauw een lieve reactie en een kortingsbon. Heel lief! We genieten volop van de aanwinsten!

Kneusjes box bevat 13 mooie planten, service ook fijn.

Ongeveer een maand geleden had ik een groene kneusjes box besteld. Met de verwachting dat de plantjes er wat zielig uit konden zien, was de inhoud van deze box een grote positieve verassing! De planten zagen er heel goed uit, ondanks dat de bezorger die de doos op de zijkant had gezet (lezen schijnt moeilijk te zijn). Er zat maar 1 plant bij waar ik niet op zat te wachten-> een cactus, maar daar heb ik iemand anders blij mee kunnen maken:) Ondanks dat de planten er bij binnenkomst zo goed uitzagen, leek er toch wat mis te zijn met één van de planten. Ik wilde graag dat deze weer blij zou worden, dus had contact opgenomen om te vragen wat ik nog kon doen. Helaas bleek deze het toch een week later te hebben begeven. Onverwachts heb ik daar zelfs nog een klein bedrag voor terug gekregen! Kortom erg tevreden over de box en de dienstverlening:)

Ook ik heb planten met ongedierte ontvangen.

Na een bananenplant vol spint en een cactus met wolluis ben ik toch maar eens op onderzoek uitgegaan om te kijken of de plotselinge plagen niet gewoon van de verkoper komen. Inderdaad, ik zie dat veel mensen hier ook planten ontvangen met plagen erin. Mijn bananenplant ziet eruit alsof die elk moment het leven kan laten (beste spintplaag) en vandaag kom ik erachter dat ook de meegeleverde cactus met wolluis kampt. De planten die ik al 3 jaar heb hebben nog nooit last gehad van dergelijk ongedierte en dus vond ik het al vreemd. Nu ik bij plantje.nl heb besteld krijg ik ermee te maken. Daarom vermoed ik dat ook mijn bestelling planten heeft bevat met ongedierte. Ik baal ervan, want ze waren niet goedkoop. Ik ga in vervolg gewoon naar de plaatselijke plantenwinkel. *** Na mailverkeer met de klantenservice heb ik een waardebon gekregen twv de zieke planten. Dit was voor mij een goede oplossing, omdat de bestelling al vrij lang geleden was geplaatst. Ik bedank plantje.nl voor hun coulance!