De plantjes staan nog bij te komen van de reis

Ik wil pas over 1 week schrijven hoe het met de plantjes gaat, er lijkt wel schimmel in te zitten, blaadjes vallen af, topjes zijn niet goed, de plantjes zijn nog aan het bijkomen van hun reis, ik heb op verschillende plekken plantjes gekocht maar nog nooit met dit resultaat

Helemaal niet zo kneuzerig

Leuke boxen..alleen de kamerplanten mooier dan t buitenspul

Goede ervaring

Ik heb hier vaker besteld en altijd netjes optijd en goed ingepakt, ook de klantenservice is uitstekend als er wat is. Ik raad deze winkel zeker aan!

Geweldige service

Mijn schleffera op lavasteen begon slap te hangen na een maand, waarna uiteindelijk bijna alle bladeren eraf zijn gevallen. Klantenservice gemaild of ik er nog iets aan kon doen. Snelle reactie terug, paar keer heen en weer gemaild. Uiteindelijk heb ik een gedeeltelijke refund ontvangen, omdat er niets meer aan te doen was. Dat vind ik geweldige service, want het was niet iets waar ik om gevraagd had of op aangestuurd.

Snel en makkelijk

Snelle levering en makkelijk te bestellen. Leuke plantjes. 1 was er maar en kneusje de rest allemaal super.

Mooie variatie aan planten

Ik heb de box met 12 stuks besteld, omdat ik bang was dat er veel van die standaard planten in zouden zitten. Dat was niet het geval. Een aantal planten waren wel een beetje geplet, omdat ze omgevallen waren in de doos. Het zou handig zijn als de naamkaartjes van de planten er nog bij zaten, zodat je wist hoe je ze moest verzorgen

Happiness

Superleuke plantjes, goed verpakt, netjes aangekomen, hele mooie plantjes erbij en er was eigenlijk maar 1 echt kneusje

Plantjes en service geweldig, verzending kan beter

Dit keer een grote lading luchtzuiverende planten, meeste met pot gekocht. Ze waren beter ingepakt en afgeleverd dan de vorige keer dat ik besteld had bij plantje. Helaas was 1 doos te zwaar beladen waardoor de bodem eruit zakte en de plantjes vielen. Ik vind het heel leuk dat je pakketten besteld en je daarna niet helemaal zeker weet welke planten je krijgt. Daardoor heb ik planten die ik zelf niet snel had gekocht. Ook de 6 Calathea waren allemaal anders. Heel leuk! En mocht er iets zijn, hebben ze een fijne klantenservice.

Uitstekende kwaliteit

Meerdere keren besteld bij plantje.nl en zeer tevreden over de kwaliteit en service! Ook als de kwaliteit minder is, zijn ze bereid om te luisteren en bieden goede oplossingen

Super plantjes

Was erg benieuwd wat ik kon verwachten ,maar overtrof alles want ze zijn super

Plantjes top! Bezorging top!

Wat leuk!

Ik heb voor mijn kleuterklas een doos 'kneusjes' besteld. Snel bezorgd, goed ingepakt en heel blij met de inhoud van de doos! 12 leuke, verschillende planten die er gezond uitzien. Ook de kinderen waren heel blij met echte planten in de klas!

Goed verpakt, snel geleverd en meest belangrijk; goede kwaliteit

Goed verpakt, snel geleverd en meest belangrijk; goede kwaliteit. Zowel de kamerplanten als de tuinplanten zijn prima kwaliteit!!

Snelle en nette aflevering

Twee planten besteld. Deze zijn de volgende dag bezorgd en alles was prima in orde. Wel jammer dat de kat nu denkt dat de graslelie kattegras is. Schijnt prima te smaken.

leuke plantje voor weinig geld

heb toch mooie plantjes gekocht bij plantjes.nl voor weinig geld .En mijn eerste reactie was wat is er mis mee want bij de tuincentra betaal je voor zulke plantjes een hoop meer voor deze plantjes, dus het is een echte aanrader deze site voor als je goedkoop wat kamerplanten nodig heb om de boel wat op te fleuren

Meer dan geweldig

Snelle levering en het belangrijkste super mooie planten

Mijn kneusjes zijn echt geen kneusjes!

'Kneusjesbox' besteld, ik had verwacht dat ik wat zielige plantjes zou krijgen die ik moest proberen weer wat leven in te blazen. Maar tot mijn grote verrassing waren het allemaal hele mooie plantjes. Nog niet zo groot, maar dat komt helemaal goed. Heel snel geleverd, 12 leuke planten voor 23,95. Hier een hele blije klant!

1ste keer besteld en wat een mooie plantjes zaten er in de box. Zeker voor herhaling vatbaar

Super!!!

Heel erg leuk concept, ik heb de groene kneusjesbox besteld en moet zeggen dat er bijna niks aan de hand was met de planten. Ze zagen er allemaal goed uit!

Oké maar prijs-kwaliteitverhouding kan veel beter

Voor wat je betaald krijg je niet veel en de kwaliteit is niet bij elke plant even goed. Als je naar een tuincentrum gaat ben je de helft kwijt en kun je zelf een plant kiezen.

Beste Nick, Bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding. Excuus hiervoor. Wij vinden het erg belangrijk om goede kwaliteit te leveren en daarom zorgen wij dat de planten vers van de kweker komen en plantvriendelijk verzonden worden. Zou je ons een foto van de planten willen sturen naar [email protected], we kijken graag met je mee voor een passende oplossing. Alvast bedankt! ^Team plantje.nl

slecht

De plant kwam dubbelgevouwen aan, waardoor een blad was afgebroken Was een kleine moeite geweest om bv een ribbelkarton om pot zelf te binden zodat de lange stelen rechtop konden blijven.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de plant op deze manier is geleverd. Dat is niet de bedoeling, excuus hiervoor! We willen onze planten altijd zo goed mogelijk verzenden, mocht dit niet het geval zijn dan bieden we uiteraard een passende compensatie aan. Zou je ons daarom een foto van de beschadigde plant willen sturen naar [email protected]? Wij kijken graag met je mee, alvast bedankt! ^Team plantje.nl

Zeer tevreden!!!

Snelle levering en mooie plantjes. Meer dan verwacht zelfs. Ik ga vaker bestellen.

Bedankt voor de geweldige review! We wensen je veel plezier van de plantjes. 💚 ^Team plantje.nl

Razendsnel, en de plantjes zijn nog in topconditie!

Hele leuke selectie plantjes in de wonderbox, geen twee dezelfde en stuk voor stuk in orde.

Bedankt voor de mooie review, Wim! Veel plezier van de plantjes gewenst.💚 ^Team plantje.nl

Kneusje gekneusd

Wat er met de doos/inhoud gebeurd is, weet ik niet, maar 1 plantje kon linea recta in de kliko omdat het ernstig beschadigd was.

Beste Elly, Bedankt voor de review. Wat jammer dat er een plant beschadigd is geraakt tijdens het vervoer. Excuus hiervoor! Zou je contact willen opnemen met [email protected]? We bieden namelijk graag een passende compensatie aan voor de gesneuvelde plant. Alvast bedankt en een fijne middag gewenst. ^Team plantje.nl