Snel, betrouwbaar, goed verzorgd.

Prima site en snelle afhandeling, ook bij een retour geval.

Alleen maar goed

Snelle zendingen

zeer klantvriendelijk en altijd op zoek naar oplossingen

Kleding besteld die na levering gepast werd en niet lekker zat. Teruggestuurd en zonder problemen kunnen ruilen. geld in "no time" teruggestort.

veel keuze tegen scherpe prijzen

Snelle levering na definitieve bestelling. Keuze wordt af en toe moeilijk gemaakt vanwege niet beschikbare maten.

Altijd goed en rap

Is goedkoper dan in de winkel Aan huis gebracht altijd in orde

Goed en snel geleverd.

Netjes op tijd afgeleverd, goede service.

besteld en levering snel en goed

Goede producten, prijzen en service!

Inmiddels meermaals een bestelling geplaatst en zoals gezegd 'Goede producten, prijzen en service'!

Super!!!

Snelle, correcte service, groot aanbod. Had een Assos wielrenbroek te klein besteld omdat ik in de maattabel niet goed gekeken had; alleen op gewicht en tailleomvang gekeken maar niet op lichaamslengte. Snel retour formulier gedownload en in no time de goede maat in huis. In het verleden ook altijd goed geslaagd. Een aanrader!

Post NL heeft niet geleverd zoals bevestigd.

1. POST NL heeft niet afgeleverd op afhaalpunt alhoewel per mail bevestigd dat het aangeleverd werd. Volgens de winkel gebeurt dit heel regelmatig. Erg vervelend. Wat nu? 2. Klant beter keuze laten voor ontvangst zonder handtekening op geheime leverplaats als het niet in de brievenbus kan.

Wat een super snelle levering en nog gratis avond levering ook En ook ruilen was geen probleem en ook hier weer supersnelle levering van een grotere maat Ik wordt hier helemaal gelukkig van

Regelmatig een bestelling geplaatst ,alles keurig verzorgt en op tijd .En gaat er eens wat niet goed , dan wordt het via de mail , weer snel geregeld ,tot mijn tevredenheid .

Goed en snel geregeld

Eerste aankoop.volgende dag greregeld

Snelle en overtroffen service

Al mijn bestellingen worden op de afgesproken datum bezorgd. Ook de after sales is overtroffen. Zo ging een achterlamp onverwachts kapot. Geen nood, 'gewoon' een nieuwe ontvangen!

Beste wielerwebshop met beste service

Alleen nog maar positieve ervaringen met futurumshop na vele bestellingen ( en er volgen er vast ook nog veel!). Ook met aftersales geen problemen, goede service en garantie. Voor mij TOP !!

vanaf besteld en morgen al in huis

Deze slogan gaat zelfs op als je op zondag een bestelling doet.

Had zadel gekocht maar dit beviel niet in eerste instantie was een retour niet mogelijk op een zadel, wat ik ansich vreemd vind als het geen beschadigingen heeft. Bij iets aandringen bood mij een restitutie aan van 80% van het aankoop bedrag, daar kon ik mee leven. Het restitutie bedrag gebruikt om een paar schoenen aan te kopen, schoenen waren de dag erna in huis. Prima service!

Correcte prijzen, snelle levering en goede service

Dit veld is verplicht

TOP SERVICE

Goede aantrekkelijke aanbiedingen

Altijd goede ervaring met Futurumshop

Duidelijke website en bestelproces, snelle verzending en de communicatie is prima. Ook bij eventuele retourzending, verloopt alles snel en zonder problemen.

Duidelijk, snel en klantvriendelijk

Prima informatieve website, klantvriendelijk, snel en redelijk goedkoop.

prima ervaring.

Prima producten voor een prima aanbiedingsprijs

snelle levering en gratis bezorgt

gratis bezorging is wel relatief omdat dit in de prijs is mee berekend, het loont derhalve om ook andere aanbieders te raadplegen

Geweldig, snelle levering. Goede kwaliteit. Redelijke prijs

Fijne internet site, kwaliteit en snel geleverd. Kan ik iedereen aanbevelen.

Over FuturumShop.nl