Supersnelle levering.

Ik koop altijd met vertrouwen bij Futurumshop , nog geen gezeur gehad en snelle levering !

Altijd goed!

Steeds een fantastische prijs/kwaliteitverhouding en razendsnelle levering.

Prima, in alle mogelijke opzichten

Goede producten, aantrekkelijk geprijsd (en verzonden), snelle en vriendelijke helpdesk. Heb er eigenlijk niet zoveel op aan te merken. Eh, niks eigenlijk…

Geen levering van PostNl

Een hele week mailtjes gekregen dat ik mijn levering ging krijgen. Telkens valse hoop.

Schitterende klantenservice!!!!!!!!!

Bij het stellen van een vraag mbt een mogelijke bevestigingsmogelijkheid van een Garmin gps had ik binnen de 10 minuten een duidelijk antwoord!

Snelle levering en ruilen zonder problemen

Heb wielershirt besteld wat net te klein was. Direct retourservice gebruikt en maat groter besteld. Retourlabel geprint en op kosten van futurumshop geretourneerd. Dag later nieuwe shirt ontvangen! Top geregeld.

Gekregen wat ik besteld en heb en op tijd toegekomen.

Gekregen wat ik besteld heb en op tijd toegekomen.

Snelle levering, producten zijn zoals beschreven op de site.

Duidelijke communicatie over de lopende bestelling.

Zeer goede service en goede website.

Tot nu toe zeer goede ervaring.

Bestelling niet ok, super opgelost!

Van de week mijn bestelling ontvangen binnen een dag. Helaas ontbrak mijn missing link Even bellen en mailen met de klantenservice en het werd direct opgelost. Dag erna bestelling helemaal compleet. Super geregeld.

Snelle levering, goede prijs

Al jaren erg tevreden over Futurum

zeer goede service

Mijn bestellingen zijn steeds snel geleverd. Prijs kwaliteit valt ook zeer goed mee. Mooie kortingen.

Gewoon top

Geweldige service...

wisselend

Over het algeen goede ervaringen. Echter, op zondag 08-03 heb ik een pakketje besteld. Deze is nog steeds niet gearriveerd op het PostNL bezorgpunt (het is nu 13-03). Ik heb vanuit Futurum geen enkele info ontvangen over het te verwachten bezorgmoment / vertragingen. 12-03 Heb ik met de Futurum klantenservice gebeld. Zij konden mij geen antwoord geven en wisten niet wat de status van het pakketje was. Mij werd beloofd dat de klantenservice dit zou uitzoeken en mij spoedig zou informeren. Ik heb daarna echter niets meer mogen vernemen vanuit Futurum. Hier ben ik zeker niet tevreden over. Ik begrijp dat het af en toe kan voorkomen dat een pakketje vertaagd is. Maar in dergelijke gevallen verwacht ik een klantvriendelijke benadering en verwacht ik goed geinformeerd te worden. Jammer. Dit soort zaken wordt bij webshops zoals Mantel stukken beter afgehandeld.

Zoals altijd s'avonds besteld de volgende dag leveren

Mijn shirt was versleten, gelijk een nieuwe besteld, kon dus gewoon door gaan met fietsen

Prima spullen en service

Over mijn aankoop (onderkleding wielrennen) ben ik zeer tevreden o.a. over het pasadvies dat goed van pas kwam. Voorts de vlotte verzending zonder extra kosten.

Superbedrijf met kennis, prima service en snel

De medewerk(st)ers zijn altijd vriendelijk. Je wordt prima te woord gestaan, indien nodig. Vaak komt het niet voor want de producten zijn in orde. Worden snel geleverd en als iets niet oke wordt dat prima geregeld.

Zoals ze het beschrijven dag erachter is het product bij U thuis is wel waar,super.👍

Super snelle levering voor goede prijs

Goede info, prijs en supersnelle levering co2 patronen. Helaas al 1 moeten gebruiken, maar kon wel weer verder

Goede raad, goede producten en snel geleverd

Goede raad, goede producten en snel geleverd

Luidruchtig

Niettegenstaande de coronacrisis perfect op tijd geleverd zoals beloofd. Mooie design, voorzien voor mijn bestelde indoorfiets van Wahoo, maar die loopt serieuze vertraging op door de huidige gezondheidssituatie. Daarom geprobeerd met de Garminborstband, werkt prima maar maakt veel meer lawaai dan mijn veel goedkopere niet-geconnecteerde gewone ventilator...dit stond niet in de beschrijving van Futurumshop...

Goede en snelle levering

Bestelling Assos fietsbroek tijdens de demarrage deals binnen een dag in huis. Ook de informatie tijdens de verzending was perfect.

Top winkel

Super tevreden met alles

Mooie producten en snelle levering.

Duidelijke site. Snelle levering voor een nette prijs.

Gewoon bestellen bij Futurumshop en alles komt goed

Veel beter kan niet