Niet best

Mijn vorige ervaring was niet oké Geen contact nadat ik dacht dat mijn 5 dec🎁 gewoon zou komen ..... bij navraag bleek deze uitverkocht te zijn 😳 Als ik niet gebeld had .... was mijn 5 dec 🎁 dus niet optijd geweest. Uiteindelijk 5 % korting 😂😂😂 Wat is dat voor hulp en service ..... niet dus

Top webwinkel

Altijd gratis verzending, alleen al daarom

Besteld en de volgende dag in de brievenbus

uitmuntende service en goede produkten

Al een paar keer via FuturumShop besteld, ze zijn betrouwbaar, ruim assortiment en hebben goede produkten tegen een eerlijke prijs. Voor het eerst de service gebruikt omdat er iets kapot was gegaan en dat is ook heel netjes opgelost. Kortom eerlijk, betrouwbaar en goede service, zal hier zeker vaker bestellen.

Goede service en een snelle levering

Zeer positief

Feilloos

Gemakkelijk en duidelijk te bestellen . Correct en op tijd geleverd .

perfect

perfect

De service die ik mocht ontvangen was perfect

Ik had een verkeerde maat besteld en daarna een retour aangevraagd, de afhandeling hiervan was supersnel en adequaat. Een voorbeeld voor alle andere webshops, hulde.

Levering en retourzending volgens afspraak

Het is een betrouwbare webshop.

goede en snelle antwoorden ,afhandeling en service.

correcte en eerlijke uitleg . snelle service. doe zo verder.

Goed assortiment en snelle levering.

Geweldig, wat een snelle levering. Top producten.

Snel & Correct

Kan geen nadeel opnoemen,gewoon Super 👍🏻

Zeer te vreden ;))

uitstekend

vlotte en snelle afhandeling. Omruilen geeft geen enkel probleem. Een echte aanrader.

Flexibel, snel en goed

Gewoon top

de komen ervaring

dat mijn pakje je terug stuur via support moeten wat mee aan de hand is of gat bij jullie langs

Klanthousiast

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs.....

Alles volgens afspraak en betrouwbaar

Ok

Wat is Futurum toch top!

Paar northwave schoenen besteld. Super snel geleverd echter maat te groot. Teruggestuurd en dag later al bevestiging dat nieuw paar was opgestuurd. Echt top die service van Futurum!

Snel, vriendelijk en kordaat.

Wordt snel op mijn e mail gereageerd. Komen meteen terzake om een oplossing voor het probleem te vinden.

Nog nooit teleurgesteld !

Futurumshop is voor mij (in België) mijn 'plaatselijke' fietsenshop (onderdelen en kledij). Een goede service, faire deals en een uitstekende website .. als't goed is, mag het ook gezegd worden :-)

Groot assortiment en snelle levering

Vriendelijke ontvangst in de Futurumclub. Perfecte service.

Op het laatste moment schoenen met korting besteld. Twee paar i.v.m. onzekerheid over de maat. Stonden klaar, gepast met een kopje koffie en binnen twee dagen het geld van het andere paar teruggestort gekregen. Top Service!

100% Tevredenheid;een goed gevoel.

Altijd goed ervaringen gehad. Met name de klantenservice verdient alle credits. Zoals die meedenkenken en met goede oplossingen komen maken mijn ervaringen uitermate positief.

Goede prijs-kwaliteit en correcte en snelle levering.

Uitstekende service en kwaliteit. (Al kreeg van de retourzending met inruil wel teveel bevestgings-mails).