Zeer goede en snelle service

Goed en fijn geholpen, er werd meegedacht en de service was duidelijk en snel. Dit maakt dat je terug blijft komen.

top service

Snelle levering, snelle antwoorden op vragen!

Beleid, communicatie en klantvriendelijkheid slecht

Een dag nadat mijn bestelling bij het post NL punt was afgegeven belde Futurumshop met de mededeling dat ik een bestelling van een ander had gekregen en een ander de mijne. Kan gebeuren. Wat blijkt het beleid: mijn pakket (waarvoor ik gewoon heb betaald) wordt pas naar mij opgestuurd zodra het foutief verstuurde pakket naar mij door hen retour is ontvangen. Niet klantvriendelijk dus. Gelukkig was het postNL punt zo vriendelijk om het pakket na een telefoontje van mij terug te sturen. Na 2 dagen weer gebeld: het pakket was inmiddels retour ontvangen, ze zouden per direct mijn pakket opsturen, er was geen order nog afgegeven daarvoor. Jammer dat ik er zelf achteraan moet zitten. 2 dagen later weer gebeld: het pakket blijkt niet verstuurd. Ook blijkt het niet meer mogelijk omdat het niet op voorraad is en het oorspronkelijke pakket nog niet door de andere klant is geretourneerd. Ik vraag mijn geld terug, toegezegd wordt dat dat zsm wordt gedaan. 2 dagen later nog geen geld, ik bel: de transactie is inderdaad niet gedaan. Geen idee waarom niet. Inmiddels is het pakket wel weer op voorraad en laat ik het toch nog opsturen. Het was tenslotte een kadootje, dat dankzij het beleid en slechte organisatie van Futurumshop ca. 2 weken na bestellen pas binnen is gekomen. Althans, het gedeelte dat nog op voorraad was. Bij mijn laatste telefoontje erop aangedrongen een eindverantwoordelijke te willen spreken, die niet aanwezig was (hoe kan er geen verantwoordelijke zijn?!). Toegezegd werd dat ik diezelfde middag zou worden teruggebeld door de leidinggevende die er dan zou zijn. Je raadt het al, nu ca. een maand later wacht ik nog steeds... Behoudens door één medewerker van de klantenservice heb ik geen excuses, begrip of simpelweg 'vervelend dat het zo loopt' gehoord. Ik vind dit beleid (de klant verantwoordelijk maken voor een fout die door Futurumshop is gemaakt), de wijze waarop de klantenservice met mijn kritische noot omgaat, het niet worden teruggebeld, echt verbijsterend.

Goede service!

Zelfs s'avonds werd ik nog geholpen met een probleem.

Zeer slechte after sales service

Nog geen twee maanden geleden Shimano pedalen gekocht, prijs 75 euro. Een zeer stevige prijs voor een paar pedalen. Duurder vind je ze bijna niet. Binnen zeer korte tijd en slechts na een paar keer gebruik, produceert de lager van één van de pedalen een krakend geluid, Futurumshop adverteert met perfecte service én een garantie van twee jaren, dus ik dacht dat zit wel goed, maar helaas.... Het gebrek wordt toegegeven: te weinig vet in de lagers, maar helaas geen service. Terwijl het niet normaal is dat zulke dure pedalen na zo’n korte tijd al gebreken vertonen. Je wordt afgewimpeld met een standaard e-mailtje voorzien van een YouTube filmpje met het verzoek om zelf je lagers maar even te gaan smeren (geen klusje wat iedereen kan). Dit is natuurlijk absurd. Het door hun geleverde product vertoont gewoon een gebrek en je krijgt het verzoek om het zelf te repareren. De garantiebelofte van deze shop is dus helaas niets waard. Terwijl er op pedalen van 75 euro toch echt wel een behoorlijke marge zit. Het zou mij verbazen als deze shop dit soort claims niet gewoon bij Shimano kan neerleggen, maar daar heeft men blijkbaar geen zin in. Voor mij geen aanbeveling helaas. En een volgende aankoop zal er nooit meer komen.

Blijvend top service

Keer op keer mooie prijzen, snelle leveringen en top customer service als je hen nodig hebt. Ook gisteren weer top actie. Was vergeten bij het bestellen een actiecode in te vullen. Kwam ik vrij snel achter. Contact gezocht. Futurum kon gisteren even niet in het systeem corrigeren en beloofde het vandaag te doen. Maar met de postbode vandaag toch al zowel de bestelling als het actie extraatje. Top service, ook als de klant wat fout doet.

Super service zonder franjes.

Super ervaring, 1 mailtje, onmiddellijk antwoord en op de koop toe gratis verder geholpen. Wat kan je nog meer wensen.

Altijd snelle levering en goede prijzen!

Levertermijn en prijs zijn pluspunten, ook goede opvolging van de klantendienst bij eventuele problemen!

Fijn om te horen!

Beperkt aanbod race fietsen

Uitsluitend de merken Cube en CBT worden aangeboden en daarmee een zeer beperkt aanbod.

Extreem snelle service bij levering, vragen en/of opmerkingen

Ontvangen product was beschadigd. Met een paar handelingen was dit gemeld en binnen een dag is er een vervangend product gestuurd. Super service

Bedankt voor de mooie beoordeling. hier zijn we erg blij mee.

Goede Service

Ik had twee weken geleden nieuw buiten bandjes besteld, nu was er één aan het loskomen , na contact te hebben opgenomen met hun werd het bandje onmiddellijk geruild. Dit noem ik nu SUPER service.

Fijn dat je enthousiast bent over onze dienstverlening. Wij zijn blij met de terugkoppeling. Bedankt voor de 5 sterren! :-)

Tevreden met de aankoop

Snelle en goede levering. Ben tevreden met de aankoop.

Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om de beoordeling te schrijven.

Leuk assortiment en goede service

Altijd leuk fietsassortiment met de nieuwste truitjes. Indien je iets niet correct hebt besteld, is het geen probleem om dit kosteloos te retourneren. Telkens goede ervaringen gehad met bestellingen bij futurmshop!

Hoe fijn om een dergelijk bericht te lezen, super! Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling.

Alles gaat heel snel en goed

Tot nu toe, ben ik erg tevreden. Snelle en goede service. Mijn complimenten!

Bedankt voor de positieve beoordeling en bedankt voor het compliment:-)

Snel en goed geholpen

Cadans sensor kapot mail gestuurd direct geholpen.geen probleem om nieuwe sensor te krijgen.volgende dag al in huis. Geweldige service van Futurumshop.

Graag gedaan en fijn dat je enthousiast bent over de dienstverlening van Futurumshop. Veel plezier van de nieuwe sensor.

Weigeren retour te refunden

Snelle levering. Maar op 30 juli 3 helmen geretourneerd in 2 dozen. T&T laat zien dat er getekend is voor ontvangst. Echter Futurumshop weigert 1 van de geretourneerde helmen te crediteren. Bewijs is daar, maar klant wordt niet geloofd.

Meer dan uitstekende service

Ik kwam een nieuwe fietsbroek ophalen / betalen in de Futurumshop in Utrecht. Ik was op de fiets en had mijn FUTURUM PROFORMANCE BIB SHORTS JONA BLACK aan. Er werd mij gevraagd hoe de Jona bib zat, waarop ik vermelde dat hij heerlijk zit, maar dat er inmiddels een gaatje was ontstaan aan de binnenkant van mijn been. Er werd direct gevraagd of ze de broek voor mij moesten verwerken, om te kijken of de broek onder garantie kon worden omgeruild. Dit werd meteen gedaan, en binnen het uur had ik per mail de bevestiging dat ik een nieuwe Jona bib kon ophalen. Moest alleen mijn oude bib schoon en gewassen inleveren. Ik had totaal niet stil gestaan dat er garantie zat op de broek, en was ook bijzonder blij verrast met de proactieve houding en de uitstekende service!

Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring!

Slechte communicatie over bestelling

Op 2 mei een powermeter van het Stages besteld bij Futurumshop. Na enige tijd bleek het product toch niet op voorraad te zijn, daar moest ik in eerste instantie zelf voor mailen. Na maanden wachten en uitstel (waar Futurumshop niks aan kan doen) heb ik besloten een duurder alternatief te bestellen waarvoor ik heb bijbetaald. De dag daarna zag ik mijn eerste keuze powermeter toch weer op voorraad was. Deze heb ik direct besteld zodat deze zsm binnen zou zijn. Het duurdere alternatief heb ik geannuleerd. Er is geen pro-actief mailtje geweest vanuit Futurumshop of ik toch niet terug wilde wisselen en ook het crediteren laat nogal te wensen over. Ten eerste de termijn van 4 weken en ten tweede was bestelling 1 inclusief kortingscode en bestelling 2 niet. Het was in mijn ogen heel netjes geweest deze gemiste korting te verwerken in het te crediteren bedrag. Maar deze steek liet Futurumshop uiteraard ook vallen. Er werd in de tussentijd regelmatig gesproken over compensatie in de vorm van een presentje. Nooit wat mogen ontvangen. Het is Futurumshop niet te verwijten als zij niet bevoorraad worden door de leverancier. Maar wel hoe zij hiermee omgaan richting hun klanten. En dat was zeer onder de maat deze keer!

Topservice

Ben al jaren klant en afgelopen maand werd weer eens duidelijk waarom. Ik bestelde een Garmin kadanssensor, maar die bleek defect. Na dit gemeld te hebben, werd me eerst een paar reparatietips gegeven en toen die niet bleken te werken werd per omgaande een nieuwe sensor opgestuurd die de volgende dag in huis was. De week erop bestelde ik drie korte fietsbroeken. Alledrie bleken ze een stuk langer dan ik had verwacht dus ik meldde ze alledrie retour. Ik verwachte daar een opmerking over maar zonder enig probleem kon ik ze gratis retour zenden en binnen 4 werkdagen stond het bedrag op mijn rekening. Futurumshop werkt snel en heeft een uitstekende klantenservice. Complimenten.

Graag gedaan, bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel en betrouwbaar

Bestellingen altijd snel en keurig afgeleverd.

Goed om te horen!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Fijn om te lezen, daar doen we het voor!

Concurrentiële prijzen, snelle levering, veel keuze

Dat zijn mooie complimenten, dankjewel!

Altijd snelle en correcte levering

Producten worden snel en in goede staat geleverd. Is een product een keer niet op voorraad, word je goed op de hoogte gehouden wanneer het product wordt geleverd.

Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelde producten.

Hier is altijd alles tot in de puntjes geregeld

Omruilen supersnel geregeld en alweer nieuw ontvangen binnen 2 dagen.

Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent, bedankt!

Zeer goed geholpen door de klantenservice !

Daar doen we het voor, goed om te horen!