Dat FuturumShop goed en snel levert, wist ik al. Helaas had ik een technisch probleem met mijn Wahoo Kickr, buiten de schuld van FuturumShop om. Binnen enkele dagen na het melden, ontving ik al een nieuw apparaat. Top! Als iedere (online) winkel zo’n service had, zag de wereld er een stuk leuker uit.

Verpakking miste één deel, meteen opgelost en een nieuwe toegestuurd. Geweldige service!

Ik had een setje van 4 remblokjes besteld. Bij het aankomen bleek dat 1 van de 4 blokjes niet in de verpakking zat. Kan gebeuren, deze zitten niet heel secuur vast. Ik ben enorm tevreden over de manier waarop dit opgelost is. Na contact op te nemen met de klantenservice via whatsapp was het - binnen een uur! - opgelost en hebben ze gratis een nieuw setje opgestuurd. Ik hoefde niet eens de oude terug te sturen. Al met al ben ik enorm tevreden met futurumshop en ga ik hier in de toekomst zeker vaker bestellen!

No nonsense garantie

Een paar handschoenen (grip-grap) gekocht, na één rit op racefiets gaatje ontstaan. Lijkt op fabricage/weef foutje. Na mailcontact en foto’s versturen van het mankement direct paar nieuwe mogen ontvangen. Top (garantie) service

Maken het verschil keer op keer

Of het nu coulantie of gewoon service is, ze blijven met heel het team het verschil maken. Zeker als je dit vergelijkt met concurrenten die ook groot zijn geworden. Het assortiment en kwaliteit van de grote bedrijven en de service en communicatie van een kleiner bedrijf (waar vaak service nog hoger in het vaandel staat). Niet voor niets al jarenlang trouwe klant!

Hartslagmeter buiten garantie, toch vervangen

Om een probleem met mijn Xand hartslagmeter kenbaar te maken stuurde ik een e-mail met het probleem dat ik ondervond. Hopende dat zij een oplossing wisten hoe te resetten o.i.d. Als reactie kreeg ik dat ze het heel vervelend vonden dat ik dit probleem had met mijn hartslagmeter en hadden meteen een nieuwe opgestuurd... Ik was op z'n zachts gezegd behoorlijk verbaasd. Niet moeilijk doen, ook niet lang bezig met iets proberen op te lossen. Nee, gewoon vervangen en ik kan verder met mijn trainingen op hartslag. Top service! Zoals ook al eens eerder toen een door mij besteld product maar op backorder bleef staan icm leverproblemen bij de producent. Tot 2x toe gevraagd of ik geen probleem vond om te wachten. Uiteindelijk me een uitstekend (duurder) product als vervanging aangeboden ivm de aanhoudende leverproblemen.

Topservice

2x probleem met hartslagmeter in 2 jaar. In beide gevallen klacht serieus genomen, onderzocht en nieuw produkt gekregen. Bedrijf met uitzonderlijke klantenservice. Aanrader.

Wat fijn dat je goed geholpen bent!

Probleem met ruiling super opgelost

Ik had een product die ik wou ruilen. Echter bleek 3 dagen na aanvraag van ruiling dat het gewenste product uit voorraad was. Uiteindelijk ik mij een duurder alternatief aangeboden voor de zelfde prijs als het originele product. Top service en uiteindelijk erg blij met het eindproduct! Zeker een aanrader om iets te bestellen dus.

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice!

Retourservice van Garmin was super!

Na ruim een jaar deed de backlight van mijn Garmin Edge het niet meer. Terugsturen was eenvoudig. Afhandeling bij Futurum en Garmin ging erg snel, terwijl ze wel waarschuwden dat het lang kon duren. Binnen 3 weken had ik een vervangend exemplaar retour. Heel blij mee!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Dankjewel voor de mooie review!

Slechte service/communicatie.

Op zich een goede webshop met een ruim assortiment en snel geleverd. Retourneren is echter een ander verhaal, het duurt vrij lang voordat een retour is verwerkt. De ontvangstbevestiging per mail is vrij snel binnen, maar het duurt heel lang voordat de retour is verwerkt en het bedrag is gecrediteerd. De reactie op een e-mail/Whatssapp is totaal niet inhoudelijk en vrij laconiek, en een klacht indienen heeft geen zin, want deze wordt door de klantenservice zelf (heel summier) beantwoord. Buiten dat het veel tijd en moeite kost, het de nodige irritatie opleverd om het bedrag teruggestort te krijgen.

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je retour. In deze maanden is het topdrukte door het mooie weer en daardoor kan het helaas langer duren dan je van ons gewend bent. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Top service!

Het probleem was als volgt: Zojuist onder het fietsen is mijn Edge 1030 uit zijn houder gevallen. Blijkt dat de klipjes op de achterkant waarmee je hem vastdraait in de houder beiden zijn afgebroken. Heb deze bij jullie gekocht op 26 mei 2020 (bestelnummer: 5959159) Kan dit nog worden hersteld? De garantietermijn is 5 jaar volgens de bestelling. De oplossing: een volledig nieuwe Edge 1030 toegestuurd gekregen. Niets aan toe te voegen: Fantastisch goede service!

Wat fijn dat je zo blij bent over de afhandeling van je garantieaanvraag!

Van EZ mtb een ontluchting set besteld en direct bij het assembleren ontstond er schade, erg jammer natuurlijk. Ik heb de schade voorgelegd aan de service afdeling en die hebben mij fantastisch geholpen! Na het aanleveren van bewijslast kreeg ik de opvolgende dag een nieuwe set toegestuurd. Ik ben hier enorm blij mee en mijn remmen ook:)

Super dat jij en je remmen blij zijn met ons! :)

Beste service, al jaren op rij.

Futurum blijft de nr 1 shop voor alles voor de fiets. De uitstekende service en scherpe prijs zorgen ervoor dat ik keer op keer weer voor Futurum kies. Ook als een product een keer niet voldoet, staan ze voor je klaar met een oplossing!

Dankjewel voor de mooie review!

Futurumshop geeft duidelijke informatie.

Fijn om te horen!

Snel en goede service

Dankjewel voor je positieve review!

Prima.

Snelle en betrouwbare levering.

We doen ons best, dankjewel!

Snel, goede prijs en alles zeer duidelijk.

Ook het zoeken naar het juiste materiaal is zeer duidelijk. Bij twijfel kan je gemakkelijk om hulp vragen. Al een paar keer gedaan. Echt top!

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent!

Vond snel wat ik zocht en betaling verliep prima. En binnen de dag levering gehad

Superfijn! Dankjewel voor de mooie review

Perfecte webshop

Uitstekende website, snelle levering en prima montage filmpje.

Dankjewel voor de mooie review!

Puur gemak

Bestellen en retourneren is bijzonder eenvoudig.

Zoals het hoort. Dankjewel voor je positieve review!

Betrouwbaar en goede aanbiedingen

Betrouwbaar en goede aanbiedingen

Wat fijn dat je blij met ons bent!

Snel materiaal, trage levering

Goede prijs kwaliteit. Maar de levering is niet meer wat het was. Woensdag 7juni besteld en tot op vandaag 11 juni nog niets ontvangen.

Dankjewel voor je beoordeling! Ik hoop dat je inmiddels je pakketje hebt ontvangen? Mocht je vragen hebben over de status van je pakket, stuur dan gerust een mail naar [email protected] We helpen je graag!

Echt goede service , zeer snelle leveringen , goed materiaal, scherpe prijzen, en bij vragen , steeds iemand die klaar staat om u verder te helpen

Daar doen we ons uiterste best voor. Dankjewel voor je beoordeling!

Onovertroffen service

Snelle reactie op mijn vraag. Vlotte verzending. Probleemloos retourneren.

Dankjewel voor je mooie beoordeling!

Steeds snelle en correcte levering!

Top*****

Dankjewel!

Al vele jaren klant bij futurum.

Keer steeds weer terug naar futurum . Dit omdat ze mss niet altijd de goedkoopste zijn . Maar hebben een prima service , leveren optijd , houden je op de hoogte moest er iets zijn met de leveren , vragen worden snel beantwoord. Dus van mij krijgen jullie 5 sterren.

Wat ontzettend fijn dat je al zolang klant bij ons bent. Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je nog lang te mogen helpen met al je fietsartikelen!

Over FuturumShop

FuturumShop is dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners, mountainbikers, hardlopers, triatleten en outdoor sporters en staat voor service en kwaliteit. Wij hebben het grootste assortiment direct op voorraad. Ruim een half miljoen sporters bestelden al bij FuturumShop.nl! In ons zeer ruime aanbod aan meer dan 17.500 producten vind jij ongetwijfeld wat je zoekt. Vele klanten waaronder zowel recreatieve sporters als profwielrenners gingen je al voor! Zij profiteerden tevens van onze geweldige FuturumZeker service. Wij bieden gratis verzending vanaf € 30,- , snelle levering, 365 dagen retourrecht, gratis retourservice en een vakkundige klantenservice die altijd voor je klaarstaat om zelfs de meest technische vragen te beantwoorden. De klant staat bij ons namelijk altijd voorop!