Beste webshop!!!

Zeer correcte aflevering van bestellingen, zeer goede materialen van eigen merk!

Alles goed en snel geregeld

Prettig ervaring

Snel & efficient

Op mijn melding van een defecte Garmin GPS werd onmiddelijk gereageerd. Toestel was nog onder garantie en na een paar dagen kreeg ik een nieuw exemplaar toegestuurd

Sorry geen reviews meer.

Ik geef geen reviews meer, als je ergens wat koopt/besteld moet je overal reviews over geven. Gaat op den duur een dagtaak worden.

Snel en keurig

Bestelling was vroeger geleverd dan verwacht

TOP !

TOP !

Top !

Prettig shoppen, uitstekende service.

Zelfde dag nog in huis!

In de ochtend besteld en in de avond al thuis geleverd gekregen!

Snel en goedoop

Product was de volgende. Dag al bij mij aan een voordelige prijs

Fijne site en prima service

Ruim assortiment, fijne website, bestelproces werkt prima en de levering is stipt en snel.

Schitterende service

Makkelijke site Genoeg info over producten Steeds te contacteren en snel antwoord Meestal op tijd geleverd

Uitmuntend!

Snelle beantwoording van mijn vragen. En een haast nog snellere levering!

vlekkeloos

Breed assortiment, uitstekende informatie, snelle en goed verzorgde levering van A-merken.

Goeie duidelijke omschrijving en goeie afhandeling

Ik zocht een fietscomputer en die vond ik bij futurumshop met duidelijke omschrijving en werd goed op de hoogte gehouden omtrent de levering ondanks de feestdagen

Géén gedoe...

Geen gedoe bij het omruilen van de 'niet werkende' verlichtingsset (Lezyne KTV/Drive/KTV Pro Smart). Donderdag retour naar FuturumShop; zaterdag nieuwe set in huis. TOP!

Keurige snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelde onderdelen . Ik heb wel een minpunt over de SALE . MTb schoenen in de aanbieding : maat 37 👹. Rond Kerst was het een SPAM van mailtjes .

Alles naar wens !!

Top materieel, top bediening en top levering

Item was niet op voorraad, na 2d wel weer op voorraad en direct opgedtuurd

Correct en stipt

Correct en stipt

Futurum is top

Op alle vlakken een goeie webshop Ruime keuze Scherpe prijzen Mooie acties Goeie service, ook bij de retours

Dank voor altijd vlotte aanpak !

nvt

uitstekende dienst na verkoop

snelle en efficiënte dienst na verkoop (bij vragen) wordt gewaardeerd!

Correct,snel

Donderdag besteld, zaterdag geleverd. Omwisseling dinsdag afgegeven en vrijdag al ontvangen. Prima service.

weer prima service en veel keuze

Veel keuze, veel voordeel en een prima service.

Kwaliteit, snelle levering, aantrekkelijk geprijsd, topmerk

Kwaliteit, snelle levering, aantrekkelijk geprijsd, topmerk. Alles in een voor deze prima Castelli overschoentjes.