Duidelijk,veelzijdig,overzichtelijk,betaalbaar.

Wanneer ik de site bezoek is het makkelijk zoeken en een keuze te maken.En er is in iedere prijsklasse wel iets te vinden.

Fijn dat je tevreden bent over het aangeboden assortiment!

Zit goed Doe wat moet doen

Fijn dat je tevreden bent over onze producten!

Bijna perfecte levering

Hoewel ik vermoed dat mijn Garmin Edge 840 nieuw is, ontbrak de beschermfolie op het scherm en was de verzegeling van de doos weg. Dus was reeds eens open gedaan door een vorige cliënt. Gelukkig geen probleem voor registratie in Garmin Connect

Dankjewel voor je bericht! Af en toe wordt er steekproefsgewijs een kwaliteitscheck uitgevoerd. Het is dus mogelijk dat je apparaat daardoor is nagekeken. Meestal doen we er dan even een kaartje bij, maar in dit geval denk ik dat dat vergeten is. Excuses daarvoor! Mocht je vragen hebben over een ontvangen product, willen we je uitnodigen om te mailen naar [email protected] zodat we je direct kunnen helpen. We zitten voor je klaar. We zijn wel erg blij met je mooie review en hoge cijfer. Dankjewel!

Voldoet aan de verwachtingen

Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding

Grandioos bedrijf

Uitstekend assortiment tegen concurrerende prijzen en een snelle afhandeling van levering en klachten

Dankjewel voor de mooie woorden!

De plek waar ik meteen naar toe surf om fietsonderdelen te kopen

Reeds enkele jaren ben ik een tevreden klant, en laatst kocht hier ook mijn nieuw GPS toestel. Toen ik het pakje via PostNl ontving was ik alweer tevreden over de snelle levering. De blijdschap verdween even snel toen ik het doosje opende en er 2 linten in vond... ik was best gechoqueerd. Ik belde meteen de futurumshop helpdesk en daar stelden ze mij meteen gerust en haalden heel wat last van mijn schouders, ze zouden een oplossing vinden en alles uitzoeken. Ik vond op de verpakking, die dichtgeplakt was met PostNl tape, een boodschap: helaas is uw poststuk incompleet en of beschadigd... Het werd me snel duidelijk dat iemand met lange vingers het best stevige doosje interessant vond om er de inhoud van bij te houden. Ondertussen een kleine week verder heb ik mijn GPS zonder problemen ontvangen. Alle bewijsstukken zijn teeuggestuurd, ik hoop dat alles uitgeklaard wordt en ben supercontent dat Futurumshop deze opdracht ook op zich neemt. Hardstikke bedankt !!!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de afhandeling van je incomplete levering. We doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen, maar mocht er iets mis gaan dan staan we uiteraard voor je klaar! Dankjewel voor je geduld en natuurlijk de positieve review!

Zeer goede klantenservice.

Alleen maar top. Goed gerief, goede prijs, snelle verzending.

Alles is naar wens

Perfect!

😁Dankjewel!

Correcte klantenservice

Gewoon goed, zoals het hoort

snelle en goede service!

Zeer uitgebreid assortiment, goede prijzen en snelle levering, mooie en professionele website!

Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent!

De beste fietswinkel

Gratis verzenden passen en terugsturen Indien niet goed. Supper.

Mooi dat je blij met ons bent!

Altijd in orde verpakt en tip top in orde!

Fijn om te horen!

Super bedrijf

Snelle en top service. Snelle levering en goede producten

We doen ons best!

Snelle levering goede service

Wat op voorraad was, de volgende dag in huis. Overige items veel sneller ontvangen dan in eerste instantie beloofd. Probleempje door klantenservice snel en soepel opgelost. Concurrende prijzen en met actie korting helemaal voordelig. Tevreden klant. Minpuntje? Batterij van geleverde cadans sensor was bij ontvangst al nagenoeg leeg.

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent! Vervelend dat de batterij al leeg was. Ik zal hierover een melding maken bij de fabrikant. Dankjewel voor het doorgeven!

Snelle levering, goede producten

Buitenbanden racefiets: snelle levering. Eerste keuze banden pasten niet op mijn velgen dus geretoureerd. Bedrag keurig teruggestort gekregen. Tweede keuze buitenbandjes pasten perfect.

Fijn om te horen dat je blij bent over het retourproces!

Ruilen van Garmin watch

Ik had mijn Garmin 955 bij futurumshop bestelt maar de levertijd was onbekend. Ik vroeg of ik m mocht om ruilen voor een kleur die wel op voorraad is en dat kon zelfs de korting die ik destijds had mocht ik houden. Top bedrijfsleven

Fijn dat je tevreden bent over onze service!

Snelle adequate levering

Eenvoudig besteld via de website en de volgende dag in huis in recyclebaar verpakkingsmateriaal. Top

Top shop!

Zeer goede ervaringen met Futurum. Prima producten en service, mijn nummer 1 op fiets gebied!

Dankjewel voor de mooie woorden!

alles te krijgen wat nodig is

Voor de fietsliefhebber is echt alles te krijgen, super kwaliteit, voor prima prijs en zeer snelle levering.

Mooi dat je ons zo'n goed cijfer geeft, dankjewel!

Steeds verrassend altijd perfect

Eerste keer dat ik de klantenservice nodig had ( ben al lang een tevreden klant ) , en zelfs dat was gewoon perfect. Een klein telefoontje en alles was geregeld, de kwaliteit altijd perfect. Dank u FuturumShop van een heel tevreden en trouwe Belgische klant

Dankjewel dat je al zo lang bij ons bent! Fijn dat je tevreden bent 😊

Ruime keuze en snelle levering!

Snel en volgens afspraak geleverd. Ruime keuze in producten en een leuk spaarprogramma.

Leuk dat je een positieve beoordeling achterlaat, dankjewel!

zeer goed

voor heraling

Kwaliteit op alle vlakken

Service Prijs Kwaliteit Aanbod Keuzes Advies Ondersteuning Makkelijk Vriendelijk Voilà !

Merci! Dankjewel voor je mooie beoordeling!

in een woord prefect

Zo doorgaan !!!!!!

Daar doen we ons best voor!

Over FuturumShop

FuturumShop is dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners, mountainbikers, hardlopers, triatleten en outdoor sporters en staat voor service en kwaliteit. Wij hebben het grootste assortiment direct op voorraad. Ruim een half miljoen sporters bestelden al bij FuturumShop.nl! In ons zeer ruime aanbod aan meer dan 17.500 producten vind jij ongetwijfeld wat je zoekt. Vele klanten waaronder zowel recreatieve sporters als profwielrenners gingen je al voor! Zij profiteerden tevens van onze geweldige FuturumZeker service. Wij bieden gratis verzending vanaf € 30,- , snelle levering, 365 dagen retourrecht, gratis retourservice en een vakkundige klantenservice die altijd voor je klaarstaat om zelfs de meest technische vragen te beantwoorden. De klant staat bij ons namelijk altijd voorop!