10/10

Onwijs snelle levering en support

Goed en zeer snel geleverd

Ik had de bestelde zaken binnen 15 uur in huis!!!

Uitstekende en snelle, correcte service

Goede, snelle en correcte service, ook bij iets kosteloos terugsturen.

Alles top geregeld en snel

bestellen en retouren gaat snel. Via app ook snel antwoord, en ik vraag veel.Vaak kortings acties. Klein minpuntje. Ze zijn niet altijd goedkoop

Snelle levering en prima producten

Mooi aanbod van producten voor hardlopen en fietsen, tot nu toe altijd de volgende dag geleverd als dat bij het product was aangegeven

Altijd correct geweest zoals beloofd

Altijd goede info gekregen , graag de aanbiedingen even duidelijker maken zoals bij welk bedrag dit kan of niet en welke voorwaarden.

Alles in orde.

Goede keuze aan producten, aantrekkelijke prijzen, alles volgens afspraak.

Altijd snelle en zeer correcte service!!!

Prima service en top producten

1ste bestelling helaas een fout bij Post-NL, keurig opgelost en geïnformeerd, 2de bestelling welke ik plaatste keurig de volgende dag geleverd.

Website en bestelproces is prima

Alleen jammer dat de gekozen items niet in mijn maat waren c.q. uit mijn winkelmandje verdwenen na 1 dag omdat ze uitverkocht waren. Maar voor de rest niets dan lof.

Super snelle levering zelfs in Corona tijd

Gisteren besteld en vandaag in huis. Echt super en door de aanbieding scheelde het 56 euro met een andere aanbieders.

Geweldig..

Snelle en goede service, en zeer tevreden hoe de producten geleverd worden, vaste klant ga ik dan ook zeker blijven!!

Top service en snelheid

Top service en binnen een dag in huis, zonder verzendkosten!

Meerdere keren besteld. Altijd goed...

Bestellingen altijd op tijd binnen. Prijs/kwaliteit goed. Communicatie goed. Eigenlijk niks op aan te merken.

Zeer goede service!

Website makkelijk in gebruik, snelle service, kwalitatieve producten! Meer heb ik niet nodig.

Dank aan Nick! Give the guy a raise!

Geweldige

Zeer snelle levering, goede prijzen en goede service en communicatie van de klantenservice.

Altijd correct.

Kan goed opgevolgd worden en onmiddellijk verwittigd indien iets later toekomt.

Mooi aanbod artikkelen

Een aantal keer producten besteld en snel geleverd. Er wordt goede kwaliteit en service geleverd

Betrouwbaar

Leveranties altijd op tijd en kwaliteit is prima

Altijd zeer snelle en correcte leveringen, vaak kortingsacties, geweldig uitgebreid assortiment! Al jaren “hofleverancier” hier thuis. Kleding (Zeker ook het huismerk!), onderdelen, onderhoudsspul, accessoires: vrijwel voor alles kan ik bij Futurumshop terecht; bestellen, dag later in huis.

Makkelijk besteld en vlot geleverd!

Makkelijk besteld, vlot geleverd en bij crediteren ook daad bij het woord! Top!

Betere webshop voor fietsspullen is er niet

Ik bestel al enkele jaren bij Futurum en elke bestelling is correct en snel afgeleverd, topservice!

Zondag besteld maandag de bestelling al geleverd.

Het was nog maar mijn tweede bestelling en alle twee bestellingen waren correct en heel snelle levering wat moet een mens nog hebben dankjewel FuturumShop.

Perfecte levering

Perfecte levering. Besteld op donderdag, vrijdag middag geleverd.