Online winkel zoals ze allemaal zouden moeten zijn.

Dankjewel voor het compliment!

Perfecte service

Altijd snel geleverd. Bereikbaar en reageren serieus en snel.

Dankjewel voor de mooie beoordeling!

Super webshop

Klantvriendelijk en bij vragen snelle reactie

Dankjewel voor je mooie review!

Goede kwaliteit, goede prijs en snelle service!

Super dat na aankoop wahoo element roam een mail gezonden werd met uitleg over hoe te werken met de navigatie. Dank daarvoor!

Fijn om te horen dat je daar zo blij mee bent!

Zeer goeie klantenservice

Iets niet oke gegaan bij een bestelling na contact met klantenservice goed en vlug opgelost !

Fijn dat we het probleem snel voor je hebben kunnen oplossen!

Snelle correcte service

Snelle correcte service

super

hallo beste site die ik ooit gebruikt heb ,mooi verpakt ,goeie kwaliteit, mooi afgewerkt, ook jullie merk. hebben jullie ook een dienst om verslaving tegen te gaan

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Helaas hebben we (nog) geen verslavingshulp 😉

goede en overzichtelijke website + leverservice is de reden om via futurumshop te bestellen!

uitgebreide keuze + perfecte leveringen

Dankjewel voor je review!

Futurum great and reliable place to buy bicycle stuff

Always great choice of components for bicycle maintenance and perfect selection of clothes brands

Thank you so much for your kind words!

Prima bezorg service

Altijd optijd en correcte aflevering

We doen ons best, dankjewel!

Top winkel

Super snel. Kwaliteitsmateriaal. En zeer degelijke na-service!

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent!

Steeds correct en vlotte levering.

De bestelling is steeds juist en eventueel retourneren gaat vlot.

Dankjewel! We zijn erg blij dat het je bevalt :)

Goede leverperformantie

Ruim assortiment en goede leverperformantie.

Fijn om te horen, dankjewel!

Goed aanbod snelle levering

Fantastisch bedrijf ruime keuze duidelijke webshop goed verpakt en leuk spaarsaldo

Dankjewel voor je mooie woorden!

De artikelen die ik heb besteld en ontvangen zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd. Als ik een verbeteradvies zou moeten geven is dat er beter naar een andere transporteur kan worden gezocht. De wijze waarop PostNL bij ons in Loenen bij een ieder goederen aflevert is van zo'n laag niveau dat het mogelijk kan zijn dat mensen een ander bedrijf gaan zoeken om artikelen in huis te krijgen

Dankjewel voor je review! Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de vervoerder. Mocht er een probleem zijn met de levering van je pakketje, dan mag je altijd mailen met [email protected] . We staan voor je klaar!

Exceptioneel

Best fietswinkel in Nederland!

Wat een mooi compliment, dankjewel!

Garmin 1040

Wat een prachtig apparaat. Werkt snel, accuraat voor zowel de racer als mountainbike. Heel veel functies, nog lang niet allemaal ontdekt. Snelle levering, netjes verpakt.

Fijn dat je tevreden bent over de Garmin 1040!

Top snelle levering groot assortiment

Uitstekend!!

Snelle en correcte service

Had fietsbroek besteld die te klein bleek, terug gestuurd en geruild voor maat groter . Binnen de week had ik de juiste terug in België geleverd.

Fijn dat je tevreden bent over onze retourprocedure!

Super goed

Dankjewel!

Super !! Alles voorhanden en snelle bediening.

Top!!

Bedankt!

Altijd goed geprijsd en uitstekende service!

Altijd goed geprijsd en uitstekende service!

nu even geen 10

ik heb een santini lange broek van 99.95 geretourneerd en krijg bericht dat ik 54.90 snel terug betaald krijg!Dan word je even niet zo blij

beste vaak en meestal gaat dat goed, voor een goede prijs en snelle levering. het was perfect geweest als de communicatie over levertijden duidelijker en correct waren geweest. had een product besteld met 2 tot 6 dagen levertijd. vervolgens na 10 dagen gemaild en antwoord ontvangen dat deze de volgende week verstuurd zou worden en daarna 3 dagen later dat het product een onbekende levertijd heeft of ik een alternatief wilde.... betere afspraken en inzicht in lopende bestellingen intern zou dit moeten kunnen voorkomen. en wat voorzichtiger zijn met verwachte levertijden als het niet zeker is.

Dankjewel voor je review! 2-6 werkdagen levertijd houdt in dat wij het zelf niet op voorraad hebben, maar dat de leverancier aangeeft het binnen die tijd te kunnen leveren. We vinden het vervelend dat het in dit geval niet gelukt is om deze afspraak na te komen. We waarderen je feedback en nemen het mee voor de toekomst!

Breed assortiment voor een scherpe prijs

Zoals de titel al aangeeft is het assortiment breed voor een scherpe prijs. De garanties en retourneren zijn goed geregeld. Als ik dan toch een klein minpuntje kan verzinnen is het leveren de volgende dag, als je voor 23 uur besteld. Dit wordt niet altijd nagekomen.

Dankjewel voor je beoordeling! We doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd aan de vervoerder mee te geven. Helaas wil het soms gebeuren dat er bij de vervoerder of bij ons een vertraging ontstaat. Dankjewel voor je feedback en we nemen het mee voor de toekomst!

Over FuturumShop

FuturumShop is dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners, mountainbikers, hardlopers, triatleten en outdoor sporters en staat voor service en kwaliteit. Wij hebben het grootste assortiment direct op voorraad. Ruim een half miljoen sporters bestelden al bij FuturumShop.nl! In ons zeer ruime aanbod aan meer dan 17.500 producten vind jij ongetwijfeld wat je zoekt. Vele klanten waaronder zowel recreatieve sporters als profwielrenners gingen je al voor! Zij profiteerden tevens van onze geweldige FuturumZeker service. Wij bieden gratis verzending vanaf € 30,- , snelle levering, 365 dagen retourrecht, gratis retourservice en een vakkundige klantenservice die altijd voor je klaarstaat om zelfs de meest technische vragen te beantwoorden. De klant staat bij ons namelijk altijd voorop!