Breed assortiment voor een scherpe prijs

Zoals de titel al aangeeft is het assortiment breed voor een scherpe prijs. De garanties en retourneren zijn goed geregeld. Als ik dan toch een klein minpuntje kan verzinnen is het leveren de volgende dag, als je voor 23 uur besteld. Dit wordt niet altijd nagekomen.

Dankjewel voor je beoordeling! We doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd aan de vervoerder mee te geven. Helaas wil het soms gebeuren dat er bij de vervoerder of bij ons een vertraging ontstaat. Dankjewel voor je feedback en we nemen het mee voor de toekomst!

Gewoon top

Gewoon top winkel met ook nog eens top kleren van hun eigen merk. Waarbij de ondershirts een echte aanrader zijn.

Wat fijn dat je tevreden bent over ons eigen merk! Dankjewel!

Top bedrijf!!!

Dankjewel!

Super bedrijf

We doen ons best!

Zeer snelle levering en altijd in orde!

Al veel besteld via Futurumshop. Bestellingen worden de dag nadien geleverd, retourneren gaat ook vlot. Regelmatig goede acties!

Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Steeds tevreden

Fijn om te horen!

Echt een uitstekende service, top

Wat mooi om te horen dat je zo tevreden bent over onze service!

Goede service , snelle levering maar wel nalatig door post nl gewoon aan de deur op de grond geleverd ondanks er moest getekend worden voor ontvangst

Dankjewel voor je review! Fijn dat je tevreden bent over onze service. Wat gek dat je pakketje op de grond is afgeleverd. Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben over de levering van je pakket, dan horen we het graag. We staan voor je klaar!

95%

Over het algemeen uitstekend, op basis van 40 bestelde producten was er 2 keer een product niet binnen de toegezegde tijd uitgeleverd of binnen verwachte tijd voorradig; score van 95% volle tevredenheid is dan ook reëel en echt wel goed. 100% goede ervaring met de kwaliteit en service van Futurumshop

Wat fijn om te horen dat we bij jou zo'n hoog percentage scoren! Perfectie bestaat niet, maar 95% is een mooi percentage. We streven ernaar dit zo hoog mogelijk te krijgen. Dankjewel voor je review!

Snel gevonden en geleverd

Fijn om te horen!

Na de eerste rit een gat in mijn kousen. Mailtje met foto gestuurd en de volgende dag reeds een nieuw paar in de bus. Super!

Superfijn om te horen dat je probleem zo snel is opgelost!

top

zoals steeds, op tijd geleverd

Fijn om te horen, dankjewel!

Stelt nooit teleur!

Transparante communicatie, top service en sterke prijzen. Dit in combinatie met vlotte levering en indien nodig retours, is ideaal.

We doen ons best, dankjewel!

goed!!

Product voldeed aan de verwachting. En snelle levering.

Fijn om te horen dankjewel!

Super shop

Ik ben vooral fan van de kleding van futurum zelf. Goede spullen voor een nette prijs. En daarnaast is de service heel goed. Ze hebben mij al meerdere keren goed geholpen. Gewoon goede service zonder gezeik. Top

Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons eigen merk en over onze service!

Hele fijne winkel

Ik koop al vele jaren tot volle tevredenheid fietsspullen bij futurumshop en sinds kort ook hardloopschoenen. Altijd prima kwaliteit, vragen worden snel en deskundig beantwoord, supersnelle levering en als je een keer iets terugstuurt (toch verkeerde maat schoenen gekocht) is dat snel geregeld.

Wat fijn dat we aan al je eisen kunnen voldoen. Dankjewel voor de mooie woorden!

Nooit problemen

Goede producten, snelle en correcte levering. Prijs vaak marktconform, niet alymtihd.

Dankjewel voor je mooie review!

Al jaren klant en telkens snel en correct geleverd.

Correcte winkel met een groot aanbod, zelfs bij een vraag krijg je snel een correct antwoord en word je niet afgewimpeld.

Dankjewel voor je mooie review!

ruime keuze passende prijzen zeer goede service

alleen maar positief

Fijn dat je tevreden over ons bent!

Als je bij Futuriumshop besteld krijg je een mooi product voor een goede prijs en snel geleverd en een hele ruime keuze.

Dankjewel voor de mooie beoordeling!

Aankoop wordt zeer snel geregeld. Nooit problemen met FuturumShop

Mijn bestelling

Inderdaad de volgende dag in perfecte staat geleverd.

Fijn dat we je blij hebben kunnen maken!

Goede naservice/afhandeling

Antwoord krijg je snel, levering artikelen zoals het hoort en ook het retourneren van spullen is simpel en goed uitgelegd en anders kan je het makkelijk vinden op de site.

Dankjewel voor die mooie woorden!

Snel en kwalitatief

Steeds snelle, correcte levering groot aanbod

Dankjewel!

100% ok

Alles perfect gelopen!

Europaweg 165 7336 AL Apeldoorn

Over FuturumShop

FuturumShop is dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners, mountainbikers, hardlopers, triatleten en outdoor sporters en staat voor service en kwaliteit. Wij hebben het grootste assortiment direct op voorraad. Ruim een half miljoen sporters bestelden al bij FuturumShop.nl! In ons zeer ruime aanbod aan meer dan 17.500 producten vind jij ongetwijfeld wat je zoekt. Vele klanten waaronder zowel recreatieve sporters als profwielrenners gingen je al voor! Zij profiteerden tevens van onze geweldige FuturumZeker service. Wij bieden gratis verzending vanaf € 30,- , snelle levering, 365 dagen retourrecht, gratis retourservice en een vakkundige klantenservice die altijd voor je klaarstaat om zelfs de meest technische vragen te beantwoorden. De klant staat bij ons namelijk altijd voorop!