100% ok

Alles perfect gelopen!

Fijn om te horen!

Top service !

Altijd correct en top service.

Dankjewel voor die mooie review!

Prima lichtgewicht wielen (en toch sterk)

Fijne, solide velgen. Prima kwaliteit en snelle en nauwkeurige levering.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de gekochte wielen!

Snelle levering! Komen afspraken na

Prettig bedrijf, komen afspraken na en leveren enorm snel

We doen ons best! Dankjewel voor de mooie review!

. Maandag avond een bestelling geplaatst en dinsdag ochtend kwam ik er achter dat ik de gratis korting code was vergeten. Direct een mail gestuurd en voor dat de spullen binnen waren, dinsdag avond, (ook super snel) was de 20 Euro al terug gestort. Supper service.

Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service!

Mooie spullen met met mooie aanbieding en prijzen

Al vaker spullen besteld en altijd mooi op tijd binnengekregen. En als er eens iets niet goed is gegaan dan wordt dat ook netjes afgehandeld.

Goede en betrouwbare webshop met korte communicatie lijnen!

Futurumshop is een goede en betrouwbare webshop, de communicatielijnen zijn hier kort. Ze komen nagenoeg alle levering afspraken na en de producten zijn goed, als ze deze niet na kunnen komen dan ligt dat niet aan hun.

Snel en kwaliteit

Goede en snelle service

Correct en snel

Het is ALTIJD in orde bij Futurumshop

Correcte service en producten

Fijn om te shoppen

Snel, goed.

Goed en ruim assortiment, goed geprijst, snelle levering

Prijzen zijn goed En wordt snel geleverd Als het niet op voorraad is staat dit er bij Met verwachten lever tijd

Goede spullen, site werkt niet optrmaal

Schoenen gekocht .. had waardebon van €20 met code ingevuld maar werkte niet… zou to de 16-5 geldig blijven … jammer. Volgende keer kijk ik eerst naar de concurrente alvorens ik bij futurem bestel. Kwaliteit is gewoon goed

Goede service en snelle levering!

Zeer goede ervaring, snelle levering en goede prijzen

Gewoon goed

Staan altijd klaar

Altijd prima

Afhandeling garantie supergoed!

Mijn bestelde artikel werkte niet naar behoren… na hierover een e-mail gestuurd te hebben kreeg ik heel snel bericht dat deze vervangen zou worden! Super service en snelle afhandeling! Erg blij mee…

Niet alleen het assortiment is goed, maar bovenal de service. Van gratis verzenden, passen, gratis retoursturen als het niet past of bevalt en wijze waarop met ruilen of vragen omgegaan wordt is ronduit super. Oprecht een top service die geleverd wordt!

Goede afhandeling orders

Goede afhandeling van de orders, goede terugkoppeling m.b.t levering. Goede prijs qualiteitverhouding

Vriendelijke, goed bereikbare service afdeling

Mijn vraag werd zeer snel en naar volle tevredenheid beantwoord. De beloofde creditering is zeer uitgevoerd.

Altijd correct!

In 4jaar geen enkele slechte ervaring gehad met Futurum! Klantenservice geeft snel repliek en steeds correct. Top!

Top service op verscheidene vlakken en ook de prijzen zitten goed.

Leveringen zijn erg snel klachten worden goed opgenomen en afgehandeld ook al moet er soms een beetje worden gediscussieerd. De prijzen zijn over het algemeen goed en de huismerken zijn absolute aanraders. Van mij krijgt Futurumshop een 10/10

Groot assortiment,top service

Ik bestel al meerdere jaren bij futurumshop en iedere keer weer tot grote tevredenheid. Top service, uitgebreid assortiment en handige app.

Europaweg 165

7336 AL Apeldoorn

Over FuturumShop

FuturumShop is dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners, mountainbikers, hardlopers, triatleten en outdoor sporters en staat voor service en kwaliteit. Wij hebben het grootste assortiment direct op voorraad. Ruim een half miljoen sporters bestelden al bij FuturumShop.nl! In ons zeer ruime aanbod aan meer dan 17.500 producten vind jij ongetwijfeld wat je zoekt. Vele klanten waaronder zowel recreatieve sporters als profwielrenners gingen je al voor! Zij profiteerden tevens van onze geweldige FuturumZeker service. Wij bieden gratis verzending vanaf € 30,- , snelle levering, 365 dagen retourrecht, gratis retourservice en een vakkundige klantenservice die altijd voor je klaarstaat om zelfs de meest technische vragen te beantwoorden. De klant staat bij ons namelijk altijd voorop!