Snelle levering.

Snelle levering van een goed product.

Prijs en levertijd waren 100%, maar het snoer werkt niet.

Omdat in de beschrijving wordt gepraat over stootrubber en de hardheid niet wordt vermeld, dacht ik het rubber te kunnen gebruiken als stoot demper voor massieve deuren. Maar het rubber is super zacht en geeft geen weerstand aan de dichtvallende deur.

Vlotte afhandeling

Het product dat ik bestelde werd keurig afgeleverd. Meer dan voldoende informatie vooraf op mijn email.

Juiste omschrijving van het product, geleverd volgens plan, kortom zoals het hoort

Perfect!

De premium traanplaat rubbervloer is precies zoals ik hoopte. Ze werd netjes en op tijd geleverd. Heb ze mooi op maat gesneden voor mijn busje, gewoon perfect!

Snelle service Product zoals afgesproken

Netjes gebeld om, conform wens, het af te komen halen

Gemakkelijk bestellen met veel keus

Goed spul

Precies zoals omschreven

Zoals je het overal zou wensen.

Ik heb mijn 2 rubber stripjes keurig verpakt en snel geleverd gekregen. Ik had twee maten u profiel besteld om dat op twee plaatsen onder platen perspex voor windkering op mijn balkon te gebruiken tegen beschadigen bij beweging. Ik had 2 en 3 mm dikte besteld omdat de maat een grensgeval zou zijn welke dikte het beste zou passen tussen onder en bovenkant plaathoogte voor balkonhek. Het is de 3 mm strip geworden en de vermelde geschiktheid voor de plaatdikte was ook prima in orde.

Prima levering

Prima volgens afspraak en snel geleverd.

Snelle levering en top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit

Prima, snel geleverd en al toegepast…

Prima, snel geleverd en gebruikt voor bootramen.

Oke

Gewoon perfect. Snelle levering en goederen stevig verpakt.

Groot assortiment en vlot

Groot assortiment en vlot

Nan mij geen ster

Vind voor een vergeelde slang. Wel heel veel geld niet geschikt voor een koffie machine

Product zoals omschreven en direct geleverd.

Product snel geleverd en exact als inde omschrijving. Prima leverancier.

perfect

nette prijs, erg snelle levering

Snel geleverd en rubber mooi op maat.

Duidelijke webshop. Al eerder besteld en wederom goede ervaring.

Duidelijke website. Snelle levering. Prima product.

Goede kwaliteit er erg snel geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit en groot assortiment

Had een maar een paar meter rubber u-profiel nodig om een scherpe metaaldraad af te dekken. Meeste online aanbieders verkopen dit alleen op rol. Bij de rubber webshop kun je dit per meter kopen.

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Prima product ontvangen en snelle levering

Goede overzichtelijke website met een ruime sortering aan producten. Snelle levering aan huis,

Vlotte samenwerking!

Vlotte samenwerking, spijtig van de toch wel kostelijke leveringsprijs!