Snelle levering alles was goed top

Zeer goede service en duidelijke communicatie

Rubber Webshop heeft mij uitstekend geholpen met het vinden van een oplossing voor mijn probleem.

vlotte afhandeling

Overzichtelijke website - vlotte afhandeling - snelle levering

siliconen slang besteld voor onder de motorkap auto

kreeg de slang in 2 dagen. Nu hopen dat ie inderdaad warmte-bestendig is. Zou dat wel moeten zijn. Aanbevelen? Dat moet nog blijken.

Product was conform specificatie

Maatvoering van product mag iets uitgebreider weergegeven worden.

Snel en compleet

Snel geleverd en niets op aan te merken.

Betrouwbaar bedrijf

Alles goed geregeld

Product zoals omschreven en op tijd bezorgt

Goed product!

Het product voldeed precies aan de verwachtingen!!

Prima slang voor goede prijs

Makkelijk een slang bestellen op de gewenste maat, ideaal. En voor een schappelijke prijs.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Uitmuntend

Ze hadden precies het goede rubber wat ik zocht, er is een ruim asortiment.

Top bedrijf, state of the art.

Prima service, correcte prijs voor een kwaliteitsproduct. Zeer snelle verzending vanuit Nederland. Dit is heel wat anders dan in Belgistan, als je hier ( België) iets besteld, mag je gegarandeerd zeker zijn dat het enkele weken duurt voordat je het toegezonden krijgt en dan nog tegen schandalige woekerprijzen. Dus ik koop in Nederland.

SNELLE CORRECTE LEVERING

SNELLE NETTE LEVERING

Prima product, vlot geleverd

Prima product, vlot geleverd

Zoals het hoort!

Bestelling is vlot verwerkt en men bood vervolgens alle medewerking om de bestelling te completeren toen bleek dat deze niet juist was gedaan door mij.

Super!!!

De matten waren er niet meer in de maat die we hadden besteld. Dit werd super goed opgelost door een iets groter model waarvoor we niet extra hoefde te betalen. Dit werd vanuit Rubber webshop zelf voorgesteld. Dit noem ik nu service, super blij mij. Nogmaals bedankt voor deze gulle oplossing.

Geen juiste levering

Siliconen slang besteld met een inwendige maat van 10mm maar ik krijg tot 2 maal toe een slang geleverd met een inwendige maat van 3mm. Nogmaals een mail gestuurd maar geen reactie meer ontvangen.

Goedkoop en snel geleverd

Ik was op zoek naar een bepaalde maat slang. Hier gevonden

Snel geleverd, prima product

Aan te bevelen!

gewoon goed

veel verschillende soorten en lekker makkelijk

Levering compleet.

Jammer dat alles in doos was geworpen en dat ik de rubber snoeren uit de war moest halen. Verder niets op de kwaliteit van de producten aan te merken, die is goed.

Helaas was de slang erg verkleurd

Ik heb 3 meter siliconenslang besteld maar in 2 stukken van ongeveer 30 cm was een bruine verkleuring te zien, erg jammer.

Super service, zeer aanbevelenswaardig

Zeer coulant en meedenkend aan de telefoon! Een kleine bestelling hier geplaatst met de intentie om op te komen halen. Omdat het toch wat lastig bleek voor mij om een passend moment te vinden, werd het volgende dag al via brievenbuspost bezorgd, zonder extra kosten! Waar vind je dat nog, zeer klantvriendelijk! Nogmaals bedankt!

goede service

is het ff niet voorradig dan word ik gebeld...top