Snelle en goede service, wel ontbrak de orderbevestiging per mail.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, helaas via een "andere" transporteur

Zeer snelle levering en het geleverde klopt precies. Wel is het jammer dat de levering niet door een Postnl, TNT, GLS of noem maar op wordt verzorgd met in de buurt altijd een servicepunt om het op te halen bij niet thuis, maar door een expediteur. Door mijn ploegendiensttijden haast onmogelijk om thuis te zijn als die langs komt, en als mijn buren dan ook niet thuis zijn houdt het al snel op. Gelukkig was een van de buren de volgende leverdag wel thuis, anders had ik het beter in Ridderkerk persoonlijk op kunnen halen, het expedietiekantoor is net zo ver rijden voor mij. Rubberwebshop, denk er eens over om deze zendingen via de gevestigde bedrijven te versturen, desnoods voor een euro meer aan verzendkosten. Zou het zo veel makkelijker maken voor mensen in ploegendienst. Daar is het huidige leversysteem gewoon niet geschikt voor.

Prima product volgens verwachting. Snelle bezorging.

Uitgebreid assortiment. Goede prijs en snelle afhandeling.

Overzichtelijke site en een correcte afhandeling

Tochtstrip besteld zou per briefpost (DHL) geleverd worden echter de envelop was open en leeg; blijkbaar was er iets misgegaan tijdens het transport. Dit gemeld en kreeg prompt een vervangende strip toegestuurd. M.a.w. klacht zeer correct afgehandeld.

snellen levering

ik hoop het rubber profiel zijn werk mag gaan doen wat ik voor wil gebruiken

Uitstekend assortiment en super snel geleverd!

Rubberwebshop had precies wat ik nodig had. Levering binnen twee dagen. Aanrader!

Snelle en correcte levering

Zeer goed product en prijs

Product is perfect en goed van prijs. De levering door de transporteur was minder. De bestelling zou op dinsdag geleverd worden, doch na een ganse dag thuis te wachten, niets geleverd. Transporteur gecontacteerd, doch die kon ook niet vertellen waarom de geplande levering niet was doorgegaan. Pas de volgende dag, in de latere namiddag werd de bestelling geleverd (door een andere transporteur).

Prima materiaal

Levering kwam met één dag vertraging. Materiaal is naar wens.

zoals het hoort te zijn

Snelle levering, prima spul

Snel besteld, snel geleverd. Prima plaat silicone. Aanrader.

Vlot wat ik zocht

Eenvoudig en snel precies het rubber kunnen krijgen wat ik nodig had. En in een kleine hoeveelheid voor een redelijke prijs. Top!

Snelle correcte levering van kwalitatief product

Top !

Snelle levering,mooi op maat gesneden,goed product

TOP

Snelle levering en prima kwaliteit

Perfecte service en afhandeling

Geen op of aanmerking .Alles Top

Perfecte levering

Super snelle levering.

Goede prijs en snelle levering.

Goede kwaliteit netjes

Correct geleverd