Vlot en betaalbaar

Stukje siliconenslang nodig. Geen hele rol. Geen probleem en redelijk geprijsd. Daar houden wij van.

Degelijk en professioneel materiaal !

Zeer tevreden, je merkt direct dat het rubber van topkwaliteit is en professioneel afgewerkt is.

veel keuze en snelle levering

voor de computerbouw rubber besteld voor het plaatsen van de glasplaat. Het is zoals ik al eerder zij een ruime keuze tegen een betaalbare prijs. Verder rubberkoord besteld voor het maken van pakkingen voor distro panelen. Met de bijbehorende en verkrijgbare lijm een totaal pakket.

u profiel

goede kwaliteit en snelle levering

uitstekend

lekker snel en duidelijk

Alleen een opmerking: Dit pakketje had m.i. Ook gewoon met de post bezorgd kunnen worden Hartelijke groet,

Super snelle levering

Goed product

Top kwaliteit

Rubber strip komt overeen met de tekening. Snelle levering en een paar cm extra strip ontvangen.

Prima webwinkel met persoonlijke aandacht

Ik deed een bestelling die zo anders was dan anders dat de medewerker eerst mailde of het wel de bedoeling was wat ik had besteld. Dit geeft blijk van aandacht en service. Ik had er dus nog wat aan kunnen veranderen als ik inderdaad een typefout gemaakt had.

Super snelle levering

Levering werd snel en keurig verpakt afgeleverd.

top en snel geleverd

geen

Snelle afhandeling

Product op de website had liefst nog een detail specificatie getoond (ribbelprofiel). Verder perfect.

precies gekregen wat ik bestelde

goed materiaal

Snelle levring en goede kwaliteit

Ik heb al vaker bij de Rubberwebshop besteld, en ben altijd tevreden over de levering en de produkten.

Goede ervaring

Groot en mooi assortiment Bestelling was redelijk snel geleverd Super

Snel geleverd alleen wel de de foute kleur

Vlotte service, jammer dat we de fout kleur mochten ontvangen en er dan een aantal dagen over moesten gaan alvorens we reactie kregen.

Correct en op tijd geleverd

Idem

Snelle afhandeling van de order. Prima nabelletje

Rubbermat besteld. Order werd direct verwerkt en ook de volgende geleverd. Ik was niet thuis, dus toch een afleverlocatie gevonden. Netjes nagebeld of het toch bij mij afgeleverd is.

Flexibele organisatie

­čĹŹ

Behulpzaam en correcte prijzen

Een vraag gesteld en een duidelijk antwoord terug gekregen. Juiste prijzen.

Service meer dan goed.

Het versturen en het volgen van de bestelling is zo als het hoort. Het beantwoorden van je vragen per mail of telefoon is ook meer dan goed.

Adequate en snelle levering

Voldoet aan mijn verwachtingen. Heb hier al vaker besteld.

1e ervaring is prima

Prima levering. Product is zoals omschreven

vlot en goed geleverd

Bestellen ging eenvoudig en de bestelling werd snel geleverd. Ook kleinere lengtes/hoveelheden zijn geen probleem. Prima!