Ik moest, vond ik zelf, binnen 1 dag een aantal spullen hebben. Even gebeld of dat ook daadwerkelijk geregeld kon worden. Bestelling gedaan en vrijwel meteen daarna een verzend bericht ontvangen. Gelukkig speelde DHL het spelletje ook mee zodat ik daadwerkelijk de volgende dag mijn spullen had.

geen spijt

Leek als ik ben... bestelde ik snoerrubber van het verkeerde materiaal: het moest mosrubber zijn, dus te hard voor een dekluik. Of ik mocht retourneren?? Zeer vriendelijke Marianne trooste mij en stuurde direct het juiste materiaal op !

Handig!

Heel veel soorten slangen en ontzettend fijn dat je de slang ook in korte stukken kan kopen. Geleverd binnen één dag.

Redelijk

Ik had 3 mm dikte besteld en 5 mm gekregen. Geen ramp maar hoop volgende keer beter

Zeer snelle en juiste levering

Vlot afgehandeld

Goede kwaliteit

Snelle levering van goede kwaliteit

Snelle levering en zelfs na Ellen bij onduidelijkheid van adres. Prima!

vlotte levering; Graag ook rubber volledig vlak langs beide kanten, geen ribbels

vrijdag bestellen, zaterdag binnen. top geregeld

Netjes geregeld!!

Groot assortiment en snel geleverd, super!

alles goed afgewerkt

dat alles goed is afgewerkt

Heel tevreden.

Het geleverde product was op tijd geleverd en voldoet geheel aan de verwachting.

Snelle en goede service + goede kwaliteit

Vlotte bezorging en heel goede service

Prima producten en snelle levering, top!

Ruime keuze aan goede producten. Goed verzorgde en snelle levering. Top service.

Fijne ervaring

Degelijke kwaliteit product zoals omschreven. Snelle levering en goede service. Dank aan het ganse team van rubberwebshop zeker een aanrader super top 10+

Prima produkt snel geleverd.

Prima produkt snel geleverd.

Uitstekende service en snelle levering

Gemaakte afspraak werd prima nagekomen

Goed product en niet duur

Het rubber snoer van mijn zaagbok per ongeluk doorgezaagd. De maatvoering daarvan let nogal nauw want het rubber moet passen (klemmen) in de daarvoor bestemde uitsparing. In één woord: Perfekt.

Lekke simpel en anel

Alles top

Goedkoop, snel en goed.

Prima snelle levering voor en keurige prijs.

Erg goed

Snel afgeleverd

Geleverd wat is besteld

Snelle en correcte levering.

Correct en snelle levering van de goederen.

Mooi product en service

Mooi product en service