gekregen wat ik had besteld voor een eerlijke prijs

site duidelijk gekregen wat ik had besteld voor een eerlijke prijs

Perfect, 1,5cm dikte was niet op voorraad, dus belden om te vragen of 2cm dikte ook goed was, zonder meerprijs deze geleverd. Aanrader!

Topfadvies telefonisch.

Na telefonisch advies via de webshop besteld. Volgende dag in huis, perfect!

Goede snelle service

goede kwaliteit

Profecioneel, goe bezig.

Snel gevonden wat ik zocht tegen eerlijke voorwaarden als particulier. Zoals ik zei, goe bezig. Mvg

Niks mis mee.

Snel geleverd ,prima product

Positief

Snel en zorgvuldig

Prima service, terplekke advies gekregen en opgehaald

Prima service, terplekke advies gekregen en opgehaald

Knap werkt perfect

Een plezier om te bestellen.

Prima kwaliteit

Was op zoek naar vloer in garage voor fitness. Na lang zoeken bij Rubber Webshop gevonden en besteld. Grote voordeel is op maat bestellen, top.

na tel contact over een product ,goed advies gekregen , bestelling gedaan, dag er na geleverd . Prima product

prima snel accuraat geleverd

goed correct en snel

Snel geregeld.

Prima. Product nog niet uitgepakt dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Prima spul

Ik zocht makkelijk te verwerken opvulmateriaal van precies 5cm breed en 5 mm dik. Omdat het voor buiten was moest het nog weerbestendig zijn. Ik kwam bij de Rubberwebshop uit. Nog even gebeld voor de duidelijkheid qua materiaal en maten. Aardige meneer aan de telefoon.. Rubber strip of band besteld. Makkelijk te verwerken makkelijk op maat te snijden en met een tacker vast te zetten.. ik wilde een glasplaten dak maken. De glasplaten moesten overlappen. Mooi en duurzaam materiaal. Bedankt

Goede kwaliteit, niet de goedkoopste, waardeloze vervoerder

Snel en netjes alle gewenste producten op maat verstuurd. Wel met een waardeloze vervoerder (DHL). Twee dagen van over een paar kilometer. Niet op de aangekondigde tijd en aan het einde van de straat (zo'n 15 huizen verder) afgeleverd op een nummer dat niet lijkt op de mijne terwijl ik gewoon thuis was (heb de auto langs zien rijden). Fijn dat mijn buurtbewoners het pakket langs brachten anders wist ik nu nog niet waar het gebleven was. Kortom, andere vervoerder kiezen Rubbershop.

Topervaring!

Toegankelijke hulp in deze moeilijke tijd. Samples zonder moeite de volgende dag binnen, keuze maken, bestellen en de vloer ook de volgende dag binnen. Verwachtingen overtroffen, dat zie je niet vaak!

Top dat je als particulier kleine stukken kunt bestellen

Goed verpakt

Snel en goedkoop

Overzichtelijke website met veel keuze, voor een redelijke prijs

Snelle levering en prima kwaliteit

Tevens fijne site met goede filtermogelijkheden.

's Middags besteld, volgende dag in huis

Precies wat ik nodig had en snel ontvangen

Duidelijke website

Alles naar wens

Goed betaalbaar en snel

Geen minimale bestel hoeveelheid. Had maar 20cm nodig. En dat was geen probleem. Bij andere webshops minimale afname 1 hele meter. Dit scheelt 10 tallen euro.

Ruim assortiment, vlotte verzending!

Prima online ervaring met deze webshop. Producten werden goed verpakt en vlot verzonden.

NETJES EN GOED ZOALS HET HOORT!!!!

Snelle en correcte levering van 1 rol traanplaat rubber 160 cm breed.