Goede ervaring

Aanvankelijk het verkeerde artikel toegestuurd gekregen, maar naar tevredenheid opgelost!

Snel, correct en betaalbaar!

Via webshop besteld, binnen 1 uur bevestiging bestelling klaar, volgende dag in huis.

Top!!

Snelle levering goede kwaliteit voor een mooie prijs

Prima tape.

plakt goed. Gebruikt voor het reduceren van resonantie geluiden.

Bestelling supersnel binnen. Aanbevolen *****

Snelle levering, goede kwaliteit

Het was perfect

De levering was snel en juist.

Goede site

Prima site met ruime keus en gunstige prijzen en razendsnel verzonden

Snelle levering maar helaas alleen grote hoeveelheden te koop

Goede webshop; zeer uitgebreid assortiment en met snelle levering. Ik wilde 3 meter rubberband maar moest 30 mtr kopen (kleinste hoeveelheid) 5 sterren als je per meter zou kunnen kopen!

Mooie website en bestelling snel uitgevoerd.

Veel keus in rubbermaterialen. Website is zeer duidelijk. Na plaatsen bestelling goed gecommuniceerd en snel geleverd.

Goed, zoals je mag verwachten.

Vlotte reactie per mail op mijn bestelling, vlotte verzending en correcte spullen.

Netjes geleverd en op tijd.

Het bestelde rubberprofiel is snel geleverd

Ik moet het profiel zelf nog plaatsen in mijn boot, dus dat kan ik nog niet beoordelen, maar het vinden van het juiste profiel en bestellen ging prima.

Correcte leverancier

Snelle en correcte levering tegen een concurrerende prijs.

Redelijk

Snelle levering , maar prijzen ex BTW weergegeven , vindt dat niet correct . Geeft misleidend beeld en informatie

Snel en correct

De bestelling werd snel geleverd en was in orde

Goede kwaliteit en service

Niks op aan te merken

Goed en snelle serice

Snelle levering en het past perfect

Product zoals verwacht.

De online Webwinkel heeft bestelling de snel verwerkt. Maar ik had gekozen voor afhalen op adres. 2x een berichtje gestuurd met de vraag wanneer beschikbaar! bleef uit. Een winkel bericht sturen dat het afgehaald kan worden op bewuste datum en tijdstip kan dus beter. Overigens op toegezonden nota stond via email staat wel afhalen vermeld. Mvg E.L.

Heldere sit, snelle levering en de goedkoopste.

Geleverd volgens opdracht en snel.

Prima geleverd

Best wel kostbaar

Snelle levering en duidelijke site

Prima product!

Magazijn/kantoor bezocht om rubber puzzletegels te kunnen voelen en zien. Uiterst vriendelijk geholpen. Bestelling gedaan en binnen 1 werkdag geleverd.