Gezocht, bekeken en besteld. Zo simpel kan het zijn!

Makkelijk bestellen en goede prijs.!

Makkelijke webshop met veel produkten voor nette prijs.

Zeer goed !

Goed en snel geleverd, zeer tevreden over deze firma. De prijs was ook zeer aantrekkelijk!

Mooi materiaal voor goede prijs

Ik had bescherming rubbers nodig voor auto. Was niet meer leverbaar maar op rubber webshop een mooi alternatief. Past prachtig in de beugel

Veel keus voor goede prijs

Lekker veel keus in maatvoering voor cellrubber. Duidelijke website en snelle levering. Wat zou je nog meer willen?

Snel en accuraat

Mooi product. Garagedeur sluit weer keurig af.

Top, ik kon telefonisch nog even mijn order aanpassen. Lekker pragmatische houding!

Levertijd

Op de site staat voor 14.00 uur bestellen volgende dag in huis. Sorry in de nacht besteld en na 3 dagen pas in huis.

Product goed

Carroserieprofiel besteld 9-12 mm plaatdikte. Super dat ze dit hebben en per meter kunnen leveren. Kwalitatief goed spul en goed geleverd.

Mijn Whimshurst electrificeer machine werkt daardoor weer

Vragen voor aankoop niet goed begrepen...

Ik zocht u-profielen voor een stel kappen die je over je pc toetsenbord kan plaatsen. Op die manier komt er geen stof en andere narigheid bij. Vanwege de vorm van mijn toetsenbord sluiten de kappen alleen niet af. Een u-profiel leek mij de uitkomst. Ik had er een gevonden op de website en bij de specificaties stond ook dat er meerdere kleuren beschikbaar zijn. Bij navraag bleek dit niet zo te zijn. Verder had ik het idee dat wat ik vroeg niet echt werd begrepen.

Ik had mijn bestelde product goed verpakt en snel in huis.

Prima leverservice

Ook een kleine bestelling wordt goed en zorgvuldig verwerkt. De reparatie kon perfect op schema gedaan worden.

Voor het eerst iets besteld bij Rubber Webshop. Duidelijke foto's en omschrijving. Het voldoet aan de bestelling. Product is heel snel geleverd.

Alles prima

Veel keuze en goede prijs, en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering

En dat tegen nette prijzen Rubber vloer besteld voor in de Caddy. 2e keer nu, de andere rubber mat heeft 5 jaar als vloer gediend en heeft zich erg goed gehouden. Top dus!

Topservice

Is simpelweg prima

Ziet er goed uit, eerste indruk " mooie loper".

Neergelegd zag er goed uit, even een 1/2 jaar in gebruik te hebben hoe het dan bevalt, ik denk goed.

Absoluut snelle levering

Op de website snel het benodigde product kunnen vinden en werkelijk hele snelle levering

Vriendelijke meneer.

Goed geholpen ookal was het voor een klein dingetje.

Goede kwaliteit,snel geleverd

Keurig,goed en snel.

Prima webshop, goed product, snelle levering

Prima webshop, goed product, snelle levering, goede prijs

snel en gemakkelijk gevonden wat ik nodig had prima snelle en nette bezorgservice