Goed product en een aantrekkelijke prijs

Rubber profiel gekocht, snelle levering en aantrekkelijk geprijsd. Kwaliteit goed.

Snelle jongens

Eerste keer hier wat besteld. Prima gegaan

OK

OK

Snel besteld, goede levering

Uitgebreide webshop met een duidelijke toelichting van de producten. Eenmaal besteld heb ik de artikelen snel ontvangen. Blij met de kwaliteit, meteen goed kunnen toepassen voor renovatie.

Prima Full dip

We hebben Full dip gekocht het werkt super alleen de levering had best wat sneller gemogen

correct product snelle levering

Zeer tevreden over het product en levertijd.

Gewoon leveren wat ik bestel , en op tijd !

Prima !

een super snelle en correct leverin

De website is zeer duidelijk. De goederen werden de dag nadien reeds geleverd en volledig conform.

Prima product, snel geleverd

Prima geregeld.

Bestelling werd conform afspraak geleverd.

Product voldoet niet aan verwachting

Het bestelde rubber u-profiel is te slap en sluit niet mooi om de plaat. Het wordt opgerold geleverd en daardoor gaan de opstaande zijden wijder uit staan.

Hel goede kwaliteit voor een goede prijs

Heb antislip voor de trap gekocht. Netjes verpakt en goed te leggen en een mooie stevige kwaliteit. Een aanrader

Prima bedrijf

Bestel regelmatig, Producten altijd goed. Mogen alleen iets beter opletten hoe zwaar de pakketen zijn, vooral bij groter bestellingen. Wellicht iets beter verdelen.

Snelle levering.

Ontvangen wat ik heb besteld!

Prima service en mooie prijzen

Helemaal goed

Gevonden wat ik zocht en de volgende dag in huis.

goed spul op tijd geleverd

Veel keus van twee verschillende maten stukken besteld. Zal een kleine order zijn, maar netjes op tijd afgeleverd

Uitstekende kwaliteit

Goed contact met verkoper, antwoordde op al mijn vragen in detail. Geleverde product was precies wat ik zocht. Goede kwaliteit.

Op maat en snel geleverd

Uitstekend product,

Product voldoet aan de verwachting. De levering was uitstekend verzorgd.

Uitstekende en snelle service

Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij Rubber webshop! De website is overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren. Het assortiment is breed en divers, waardoor ik precies vond wat ik zocht. De bestelprocedure verliep vlot en de levering was sneller dan verwacht. De producten die ik ontving, waren van uitstekende kwaliteit en overtroffen mijn verwachtingen. Bovendien was Patrick zeer behulpzaam en vriendelijk toen ik de sportvloer kwam afhalen. Kortom, een geweldige online winkelervaring! Ik zal zeker weer bij deze webshop bestellen en het ook aan anderen aanbevelen

goed artikel, goede prijs, vlot verzonden

top

eerste keer bij dit bedrijf besteld en ik moet zeggen helemaal top ook op de mail reageerden ze snel