Snelle sevice

Kreeg de bestelde producten snel geleverd.

Geweldige service

Mijn armbandje was kapot gegaan en ik kreeg direct een nieuwe!!!

Fijne service

Gewoon helemaal goed.

Er was iets fout gegaan met bestellen, super snelle reactie en 2 dagen later goede product ontvangen! Kwaliteit product.

zeer Slecht

U vraagt me om een product te boordelen dat ik nog steeds niet ontvangen heb. Ik stuurde vanmiddag een melding aan humpie dump dat ik het op 13/11 volgens hen per briefpost verzonden product op 18/11 nog steeds niet ontving en ze vinden het niet nodig om hierop te reageren. Humpiedump heeft wel enorm correct gereageerd. Zij belden mij persoonlijk. Zij stuurden onmiddellijk een nieuwe bolero. Ik ben een heel tevreden klant en kan Humpiedump zeker aanbevelen. Mijn eerste reactie was totaal onterecht. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Ik bestelde een aantal accessoires waarbij er haarklipjes niet open gingen. Na een belletje lagen er de volgende dag nieuwe op de mat. Heel vriendelijk en behulpzaam, fijne ervaring!

Ik heb 3 strokdash bestellen

In de 3 strokdash 1 was te kort voor mijn zoon van 12 jaar maar staan maat 152 dat was alleen 1 punt minder omdat hij kan voor de trouwfeest niet dragen meer.

snel en goed

Ik heb pantys voor mn dochter besteld, ze waren snel binnen, niet te duur en mooie kwaliteit. Nu hopen dat mn dochter ze heel houdt.

snelle levering en goed product

de maat komt overeen met de maat die ik zocht. soms vallen de maten in een bepaalde winkel groter of kleiner uit. dat is hier niet het geval erg fijn.

Snelle levering, overleg toen er een bepaalde maat niet meer was, ik ben een heel tevreden klant :)

Snelle levering, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer ruime keuze uit gekleurde overhemdjes. Snelle teruggave van betaald geld retour gestuurde artikelen.

Ik kocht een polscorsage Precies zoals verwacht en super snelle levering! Wat zal ik vrijdag 09/08/‘19 schitteren op mijn huwelijk!! Bedankt!

Soepel

super service

Ondanks dat ze niet meer de overhemden in de goede maat hadden zijn ze meteen aan het werk gegaan en hebben ze de overhemden vermaakt zodat ze toch bij de andere bruidsjonkers passen. Per ongeluk was er teveel betaald en dat zijn ze nu in orde aan het maken en ik ga ervanuit dat dat geld 1 deze dagen weer op de rekening staat. Ook later nog schoenen besteld en die hebben ze zonder extra bezorgkosten nog naar ons verstuurd. Ook via de telefoon waren alle medewerkers super lief beleefd en meedenkend. Bedankt

Goede Service en snelle bezorging

Zeer fantastische service

Zeer correct

prima service bij vragen en snelle levering

Mooie jurk

Het jurkje is mooi en netjes geleverd. Het leek erop in de beschrijving dat er een jasje bijgeleverd had moeten worden en eventueel een handtasje, dit bleek niet zo te zijn. Dat was jammer. De schouder bandjes zijn te lang en niet verstelbaar, bovendien zat er 1 vrij los. Dit heb ik zelf moeten verstellen, maar het is een beeldig jurkje, mijn dochter is er erg blij mee.

Heb contact met u gehadover een artikel dat stuk was en ze hebben een nieuwe gestuurd het is een goede service super Ook met de maat van het jurkje van mijn kleindochter hebben ze me goed advies gegeven

Zeer goede en snelle service

Online besteld en zeer tevreden. Het kleedje is ver boven verwachting! Heel mooi afgewerkt en stevig materiaal.

Heb per internet besteld dat lukte mij niet helemaal Humpiedump gebeld die het perfect opgelost hebben andere dag in huis

Overzichtelijk, makkelijk en een goede service.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen