Zeer goed geholpen

Zeer goed en vriendelijk geholpen

• Tevredenheid bestelde artikel Perfect, naar verwachting

Redelijk tevreden Jammer dat levering niet op afgesproken dag was

• Duur van de levering Langer dan verwacht
  • Tevredenheid bestelde artikel Perfect, naar verwachting

Uitstekende service en goede levering.

Zeer klantvriendelijk en flexibel. Steken veel energie in het zoeken naar een antwoord op de vraag van de klant. Snelle en juiste levering.

Gewoon prima

Snelle levering.

• Klantenservice N.v.t.
  • Duur van de levering N.v.t.
  • Tevredenheid bestelde artikel N.v.t.

Top service, zeer klantvriendelijk!

Super fijn hoe ik te woord ben gestaan. Heel klantvriendelijk en meedenkend! In de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van alletheorieboeken.nl mocht dit nodig zijn. Ik raad het aan om hier zeker te bestellen en anders de pagina te delen. Nogmaals dank aan Simone!

Goede ervaring

Behulpzaam toen bleek dat ik de verkeerde boeken had gekocht.

• Tevredenheid bestelde artikel Perfect, naar verwachting

Nette/fatsoenlijke afhandeling bij leveringsachterstand.

Na bestelling van een boek bleek er een grote achterstand in de levering van het betreffende boek vanuit de uitgever cq leverancier richting Alletheorieboeken.nl. Om mijn opleiding geen vertraging te laten oplopen is mij een duurder en uitgebreider boek aangeboden zonder extra kosten. Dit vind ik een, verfrissend, fatsoenlijke afhandeling. Vooral in een tijd waarin, naar mijn ervaring, een dergelijk probleem al snel bij de klant wordt neergelegd.

Geweldige service!

Na de eerste bestelling had ik zelf een fout gemaakt. Hierdoor contact opgenomen met de klantenservice. Het probleem werd door jullie verholpen en opgelost. Hier zijn wij erg over te spreken! Heel persoonlijke service en uiterst vriendelijk behandeld! Ook de cursus taxi, zowel online als per boek zijn heel informatief. En werken beide heel fijn. Kortom een geweldige service. En mocht het nodig zijn komen wij zeker terug. Wij raden het iedereen aan!

Goef

Super snel en netjes

Besteld en door een feestdag een dag later binnen maar super snel en goede info over de bezorging!

Snel

Snel en goed boek

goed geregeld

Duidelijk, mooi overzichtelijk boek

Top bedrijf!

Super service, snelle levering, top lesmateriaal!

Goeie leerstof, snel geleverd en fijn on-line leren en examenvoorbereiding.

De lesstof en de proefexamens zijn nog niet aangepast aan de nieuwe maximum snelheid op de autosnelwegen (100 km/u overdag).

Snel geleverd.

Boek besteld dat in eerste instantie niet leverbaar was. Telefonisch contact opgenomen, direct de order kunnen annuleren en het geld binnen èèn dag teruggestort gekregen. Tweede keuze binnen een dag binnen.

Betrouwbaar

Goede service en een snelle levering.

Super snelle levering! Had vrijdag men boek besteld en had hem dinsdag binnen

Ik was verrast door de snelle levering!

Het boek legt alles duidelijk uit de en door middel van de oefen examens wordt het snel duidelijk. Ik ben erg blij dat ik dit boek heb gekocht.

Efficient

The book was delivered within a day. Impressed, thank you so much for a such efficient service.

Prima service, snelle levering

Gezakt omdat de bezorging te laat was

I.p.v. binnen 3 werkdagen leverden jullie pas na 6 werkdagen. Met als uiterst zwak kutexcuus dat de Amstelveenseweg afgesloten is. Los van het feit dat je er via de Willaertstraat prima bij kunt PAST DAT BOEK DOOR DE BRIEVENBUS LUL. Hierdoor hebben jullie de tijd die ik gepland had te leren volledig ontnomen... sorry, ik ben hoogbegaafd, ik heb daar maar een dag of wat voor nodig... ZOLANG DIE KANKERLIJERS ZICH AAN DE AFSPRAAK HOUDEN. Want ik zat thuis te wachten en had een vrije dag genomen a 150 euro (ik ben freelancer, betaald vrij bestaat niet). Tezamen met de reiskosten en het theorie examen hebben jullie me 200 gekost.

Makkelijk aankoop en snelle levering

Heel snel en netjes geleverd, Zeer tevereden.

Zeer goede vriendelijke service

Ze hielpen mij met het maken van een goede keuze die zelfs nog beter was dan wat ik op het oog had, enorm goed geholpen vriendelijke service en snelle bezorging! Bedankt voor alles :)

Leerzaam

Ik heb perfect geleerd hoe de weg in elkaar zit en hoe ik mij er moet gedragen.

Over Alletheorieboeken.nl

Leren, oefenen en slagen voor het rijbewijs met een pakket van Alletheorieboeken! Studiemateriaal voor elk rijbewijs: online leren en online oefenen, theorieboeken, oefenboeken, usb-sticks