Leerzaam

Ik heb perfect geleerd hoe de weg in elkaar zit en hoe ik mij er moet gedragen.

Superbedrijf

Theorieboek besteld mar kwam erachter dat ik ook de USB nodig had. Gebeld en is keurig opgelost Ik heb uiteindelijk het verschil tussen pakket met en zonder USB betaald. Extra verzendkosten zijn niet in rekening gebracht

Goede leerboeken in een mooi pakket

Goed, overzichtelijk boek met geweldige online oen examens.

Het boek legt alles duidelijk uit de en door middel van de oefen examens wordt het snel duidelijk

Top boek

Snelle levering. Goed en duidelijk leerboek.

Echt slecht!

Its saying you can return during 14 days. I sent it back after one day without even opening the package and they refused to give a money back!!!

duurt lang

24 januari tractor theorie boek besteld tot op heden niets gezien en vernomen gemaild geen antwoord?

Goed en duidelijk geholpen op mijn vragen. Zelfs nog korting gekregen op mijn bestelling omdat een pakket niet aanwezig was, en ik dus de boeken apart moest bestellen. Bestelling overigens ook snel in huis. Top!

Top geregeld !

Na het bestellen, product snel binnen en voldoet aan alle eisen, werkte gelijk !

Niet tevreden

Ik heb een bestelling gedaan voor B auto. Maar ik krijg A motor. Ook zit er geen retourbon in de doos.

Bijzonder snel een probleem opgelost,bij een niet voorraad zijnde boek door een licht beschadigd boek tegen een korting te leveren.

Super snelle levering en motiverend om te doen.

Het is snel geleverd goed uitgelegd hele goede leerzame ervaring en ik heb er van genoten

Ik ben heel goed geholpen

Ik had een aantal dagen vrij genomen om te leren. Maar had nog geen toegangscode gekregen voor tomtheorie. Omdat ik niet wist dat dit wat langer duurt. Om mij te helpen heb ik een toegangscode gekregen voor de theorie boeken online. Heel erg bedankt! Susanne

Ik ben zojuist geholpen door Simone, een echte topper. Ze heeft mij zo goed geholpen. Zowel telefonisch als via mail. Super tevreden en zeker met grote dank aan Simone!!!

Nog niks binnen

26 dec theorie brommer boeken besteld en nu is het 1 dec en nog niks binnen

Snelle levering, savonds besteld en de volgende dag ontvangen. Gemakkelijk te lezen en duidelijke tekst + plaatjes.

leersaam

kenis

Fijn contact, goede service

Superrrr slechhtt

Mevr. Manolita Hermse is de enige in heel bedrijf die met je mee denkt en oplost ik ben haar super dankbaar maar voor de rest die in deze bedrijf werken kunnen beter overtollig verklaard worden, want als iemand die bij mij op werkt komt en me collega vrij is dan help ik deze klant graag. Maar jullie doen het niet. (Sorry mijn collega is vrij ik kan niks voor je betekenen) dat wordt gezegd maar jij werkt daar toch ook waarom neem je de telefoon dan op. T.a.v managers en leiding gevende jullie kunnen de telefoon gesprekken terug luisteren op 23 oktober om 12:28 en om 12:49 met twee verschillende medewerkers gesproken. Super slechte service nooit meer bij jullie

Prima tweedehands boek. Wat gebruikerssporen, maar dat is logisch voor dat geld

Verplichte kost voor weggebruikers.

Ik vond wat ik zocht en ben hier heel tevreden mee.

Goede Theorie boekje

Via de google website gevonden Om te slagen.

Goed bezig 👍🏼

Business Park Stein 165 6181MA Elsloo

046 750 47 67

Over Alletheorieboeken.nl

Leren, oefenen en slagen voor het rijbewijs met een pakket van Alletheorieboeken! Studiemateriaal voor elk rijbewijs: online leren en online oefenen, theorieboeken, oefenboeken, usb-sticks