Zeer goede site met zeer snelle reactie op vragen

Zeer snel gereageerd op vragen. Goede producten die snel bezorgd worden

Ongekende service

Alvorens het product te kopen meerdere malen per mail contact gehad. Vragen werden netjes beantwoord en er werd goed meegedacht. Producten zien er degelijk uit . De homematic IP app werkt ook erg gemakkelijk.

Goede spullen snel geleverd

Regelmatig verwarmingsmaterialen en deurbediening gekocht. Altijd snel geleverd. Zeer deskundig telefonisch advies. Zeer goede kwaliteit materialen van Homematic IP.

Snelle bestelling, goed advies, snelle reactie op vragen

Snelle bestelling, goed advies, snelle reactie op vragen

Uitstekend, webshop waar ze je echt verder helpen.

Begin dit jaar producten van homematic ip besteld, toen uitstekend geholpen door Michiel zowel via mail als telefoon om mij op weg te helpen. Nu voor de 2de keer nog producten van homematic ip bij besteld en alles geleverd zoals beloofd. Ik begrijp niet dat homematic ip bij ons zo onbekend is, ze werken echt goed.

Overzichtelijke site en snelle levering

Overzichtelijke site en snelle levering

Zeer prettige ervaring met deze ondernemer

Levering zoals afgesproken, kwaliteit van artikelen goed en telefonisch goed bereikbaar en heldere antwoorden op mijn vragen.

Fantastisch bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam, nemen de tijd voor je en snelle levering.

Uitstekende hulp en veel kennis van zaken.

Na een mail met een aantal vragen, werd ik snel gebeld en heb ik meer dan alleen antwoord op de gestelde vragen gehad. Ik was een klein beetje zoekende naar de beste aansturing voor mijn verwarmings systeem. 26 groepen (woonkamer, eetkamer, speelkamer, keuken, toilet, garage, hal, 8 slaapkamers, badkamer) verwarmt met een warmtepomp. Maar weet nu voldoende, en zonder de goed onderbouwde antwoorden had ik het net even anders gedaan, maar ik ben er zeker van dat dit de manier is om heb hoogste comfort met het laagste verbruik te behalen.

Antwoorden snel, helpen verder

Bij vragen wordt goed meegedacht en wordt je snel verder geholpen.

Snelle levering,mee denkende en behulpzaam

Bestelling geplaatst herinnerde ze me op dat ik nog ringen nodig had de na bijbetaling ook in 1 keer mee wordt gestuurd. Had een instelling probleem en hebben me telefonisch goed begeleid.

Goede producten en een fijn team.

Goede producten en een fijn en kundig team op de achtergrond voor eventueel hulp mocht dat nodig zijn.

Snelle service en een fantastische begeleiding op afstand om alles snel en goed in te stellen. Kan niet beter!

Service is super!

Als er een wat ingewikkelde configuratie nodig is zoals bij mij (nieuwe warmtepomp en gecombineerde vloerverwarming en radiotoren, dan helpen Leon en Michiel je tot dat het werkt. Bij aanschaf, wat heb je exact nodig, en de configuratie om het werkend te krijgen

Kachels met stuurapparatuur zijn op tijd geleverd en het werkt binnen 10 minuten.

Bij SmartHomeSupply 3 Aeroflow/Thermotec kachel besteld. De rabdapparatuur van SmartHomeSupply zelf en de kachels door de leverancier in Duitsland. Alles werd keurig op tijd geleverd. Het aansluiten van de themostaten van SHS op de kachels verliep eenvoudig en snel.

Support heel prettig

Snelle levering en duidelijke beschrijving op de website. Support biven verwachting prettig, goed en snel via chat

Service and Homematic IP zijn top

Snelle levering. Duidelijke manuals. Top kwaliteit producten

Goede hulp bij bestelling

uitstekende service

aanrader

De Tweede maal dat ik hier een bestelling doe. Snel kundig en goed contact waarbij oplossing gerichtheid hoog in het vaandel staat. Kortom, fijn om zaken mee te doen.

Snel geleverd, van tevoren nog even door hun gebeld of ik wel in bezit was van de bijbehorende centrale. Men denkt met je mee, er zijn nog maar weinig bedrijven die dat doen !

Een van de beste webshops!

Nog niet eerder meegemaakt dat ik door de webshop werd gebeld om zeker te zijn dat ik echt dat vrij specialistische artikel wilde hebben. Heel prettig contact en ik ga daar zeker vaker kijken. SmartHomeSupply is niet alleen smart, ze denken ook smart met je mee.

Wij zijn zeer tevreden over onze panelen, over de begeleiding van bestellen tot afleveren werden we tijdig geïnformeerd, ook de door ons verkeerd bestelde stekker konden we makkelijk retour zenden. We zijn door Michiel voortreffelijk geholpen!

Top producten en goede service

Homematic IP Domotica en Infra rood panelen zijn van uitstekende kwaliteit. De helpdesk is goed bereikbaar en de communicatie is duidelijk en eerlijk

Heel tevreden

Tintje point, vriendelijk, behulpzaam