uitstekend

wat vriendelijk, vlot en deskundig; ik ben heel tevreden!

Super service en vriendelijkheid, ook na regelmatige hulpvraag

Voor mijn vloerverwarming moest een nieuwe zoneverdeling geplaatst worden. De Alpha IP. Met af en toe hulp prima zelf te doen . Ook aan de hand van uitstekende handleidingen. Desnoods hulp via de Whatsapp. Chapeau !!!!!! Qua prijs volgens bv mij zeer concurrerend. Snelle levering, soms de volgende dag al. Wat wil je nog meer. Jan , Zuidwolde

perfect a 2maal

contact , hulp en levering zijn onberispelijk

Goede helpdesk, keurig geholpen. Vooral Leon heeft alle tijd en aandacht.

Heel goed geholpen met oplossen van warmte met de infrarood probleem. Dit is heel snel opgelost .

duidelijke uitleg bij telefonische vraag

ik werd deskundig te woord gestaan toen ik belde met vragen over de slimme thermostaatknoppen. daardoor durfde ik het wel te bestellen, ook met de opmerking, als er ook maar iets niet duidelijk is: gelijk bellen, we leggen het graag uit. De artikelen werden snel geleverd. gelukkig was het heel duidelijk om te installeren, en met de app wordt alles met elkaar verbonden.. geweldig systeem. zeker aan te raden voor mensen die zoals ik aan stadsverwarming gekoppeld zijn, nou ja, mijn verwarming dus.

zeer klantvriendelijk, een aanrader

omdat ik onbekend ben met het systeem, en in een door ons gekocht appartement een van de 6 thermosstaten defect was nieuwe besteld, kreeg gelijk een telefoontje met uitleg over het systeem. Ook mijn vraag hoe nu verder per mail werd duidelijk beantwoord. PRIMA

Slimme verwarming met veel mogelijkheden

Zonder bedrading met Wifi iedere kamer in het hele huis op de gewenste temperatuur brengen. Hiervoor moest er altijd geschipperd worden.

Helemaal top

De heren van SmartHomeSupply zijn zeer kundig, goed bereikbaar en heel bereidt om te helpen. Voordeel van de Alpha-IP smart home oplossing is dat de heren op afstand kunnen meekijken of alle instellingen goed zijn. Daarnaast kunnen zij goed de thuissituatie inschatten om advies te geven voor eventuele aanpassingen. Al met al, top service!

Contact was uitstekend

Het contact en afhandeling was uitstekend, echter de track en trace van FedEx was puinhoop. Zou op vrijdag voor 18:00 uur geleverd worden. Hele dag gewacht, niet gekomen. Levering was pas op maandag geschiedt.

Na installeren en wat hulp van SmartHome Supply werkt alles perfect.

Meedenkende medewerkers qua uitvoering van ons infrarood paneel met afdruk. Goede feed back en snelle afhandeling. Na melding lichte beschadiging van paneel, adequate reactie en oplossing.

Goede en vooral geduldige service

Heb een zeer uitgebreide vloerverwarming. In het begin wat storingen , maar geduldig opgelost. een aanrader!

Heel goede service. Bij elke vraag een goede uitleg gekregen. Bij het probleem met de app is iemand dit thuis komen uitleggen. Zeer goede service en een heel mooi paneel gekregen!

Topservice! Van advies tot hulp bij de puntjes op de i

Reeds vaker bij SmartHomeSupply slimme thermostaten gekocht. Na ons oude huis, ons kantoor en nu ook ons nieuwe huis voorzien van slimme thermostaten. Ik stel het gevraagde en ongevraagde advies zeer op prijs. Bel ik nadien met een vraagje dan wordt ik altijd behulpzaam geholpen. Nu wil ik liever niet weer verhuizen, maar dan kies ik zeker weer voor SmartHomeSuplly

goed geholpen en eerlijk advies super vriendelijk.

luisteren naar je en denken met je mee als je een probleem hebt en zoeken een oplossing. erg vriendelijke medewerkers.

Heel vriendelijk en deskundig.

Ik heb prachtige infra rood panelen besteld. Goed en vriendelijk advies gekregen !

Goed en deskundig advies. Ze zijn zeer hulpvaardig en nemen de tijd voor je.

Afspraken worden altijd nagekomen. Zeer kundige medewerker. Vriendelijk en behulpzaam.

Prima service en advies

De persoonlijke uitleg over mijn aanschaf en de tijd die men nam voor overige vragen. Ik ben zeer tevreden over het omzetten van mijn bestelling voor een andere afmeting. Nazorg v.w.b. vragen is zeer goed. Ik ben aan het overwegen voor meerdere aankopen. Het product voldoet aan de omschrijving in de brochure

product net ontvangen, snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering, goede sortering en product ziet er mooi uit.

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service

precies wat ik wilde

Ik kreeg een goed en volledig antwoord op mijn vraag en ook nog eens zeer snel. Mijn indruk is :zeer vakkundige mensen aan de telefoon.

Zeer goede handleiding aanwezig bij bestelling om het zelf te kunnen installeren.

Zeer gebruiksvriendelijke meegeleverde installatie handleidingen. Daarnaast gebruiksvriendelijke app om de onderdelen aan elkaar elektronisch te koppelen. Normaal moet ik een van de kinderen vragen dit voor mij te doen. Maar deze keer lukte het opa geheel zelf. Alles werkte naar behoren. Top!