Perfect en handige installatie links

Snel

Goed advies en goede producten

Al enige tijd aan het inlezen geweest over zoneregeling voor de verwarming, je kan hiermee per kamer afzonderlijk verwarmen. Heb contact opgenomen met SmartHomeSupply voor advies. Contact is zeer goed, snel antwoord en volledig antwoord. Zeker aan te bevelen

geweldige service en goede adviezen

de renovatie en automatisering van het vloerverwarmingssysteem was complex. Nu nog verwarmd met een CV, binnenkort (ook) met een warmtepomp. Het systeem bestaat uit twee secties die door 1 Homematic systeem bestuurd wordt en zowel de CV als de warmtepomp kan aansturen. Het advies van SmartHomeSupply heeft gegeven was een goede. Het systeem werkt perfect.

Betrouwbaar, behulpzaam en klantgericht

Als je een idee hebt dan wordt er samen gezocht naar wat precies de wens is en met voorbede. Wordt er gewerkt naar een finale resultaat. Erg fijn. Te verbeteren zou zijn: actuele verwachte levertijd omdat productie van een paneel even kan duren. Vooraf betalen zou ik meer met een aanbetaling doen, maar snap wel dat de kosten hoog zijn.

Efficiënte, deskundige en prettige communicatie, top!

Met SmartHomeSupply heb ik uitstekende ervaringen; bestellingen wordt vlot uitgeleverd, de producten van Homematic die ze leveren voldoen prima en eventuele vragen worden deskundig beantwoord door technisch geschoolde medewerkers, die de producten goed kennen; alsof je met de fabrikant spreekt...

Goed advies en top product

Ik heb een systeem thuis met dimmers met afstandsbedieningen en vloer verwarming (regelbaar per ruimte). Ik ben zeer tevreden over dit systeem hoe het in te regelen is en hoe het werkt. De app is makkelijk in gebruik en werk goed. Telefonische helpdesk is snel bereikbaar en ze geven goed advies. Kortom zeer tevreden

goede adviezen, snelle service

Kon goed vinden wat ik zocht op de site. Makkelijk besteld. Informatie over bezorging was wat summier, kwam ook door FedEx.

Goede uitleg op mijn vragen. Reageren altijd en vlot op WhatsApp of mail.

100 % tevreden

Homematic IP smart home artikelen compleet en supersnel geleverd voor een scherpe prijs. Met duidelijke nederlandstalige uitleg. Kan niet beter!

vlotte levering compleet HomeMatic assortiment

goed geprijsd, keurig een aparte handleiding er bij voor de complexere warmteketel aansluiting, prima !

Zeer goede service

De door mij bestelde zoneregelaar met toebehoren bleken in mijn situatie niet goed te werken. In overleg een andere gekocht en de 'oude' geretourneerd. SmartHomeSupply neemt de tijd om goed mee te denken over oplossingen. Ook werden de geretourneerde spullen snel terugbetaald. Telefonisch goed bereikbaar.

Goede uitleg gekregen via de mail en bestelling snel geleverd!

Uitstekende hulp wederom. Kennis van zaken, duidelijke foto’s in de app om dingen te duiden en aan te tonen. Hier kunnen heel veel bedrijven echt iets van leren.

Wederom super!

Ik bestel nu voor de 4e keer. Alles is weer netjes op tijd binnen met een duidelijke beschrijving.

Snelle levering , duidelijke website

Een homematic regelsysteem voor mijn vloerverwarming gekocht . Betaalbaar en simpel aan te sluiten. Had ik eerder moeten installeren. Een aanrader.

fantastische customerservice en geweldig geholpen bij de installatie

De bestelde onderdelen werden netjes op tijd bezorgd. De installatie van vloerverwarming per kamer heb ik zelf gedaan en verliep dankzij de meegeleverde handleiding goed. Wel was het lastig om de goede volgorde voor de koppeling met de app aan te houden. Ik moest opnieuw beginnen omdat eerst de termostaten gekoppeld moesten worden met het access-point. Maar dat verliep hierna goed. Het kostte best wat tijd om de terminologie eigen te maken, maar uiteindelijk is het gelukt. Wat heel fijn was is de goede customerservice. Zij kunnen op afstand meekijken en dat heeft voor mij heel veel waarde gehad. Een aanrader!

spullen besteld, een aantal onderdelen niet op voorraad alles netjes volgens afspraak na geleverd. je word telefonisch netjes te woord gestaan. aanrader

Goed advies, goed produkt

Tot nu toe 2 panelen besteld en een 3e bijna in bestelling. Prima meedenkende adequate communicatie. Alle panelen heb ik met opdruk en ook daarover goede onderlinge afstemming over wat beste lay out is qua afbeelding. accessoires worden altijd keurig vooruit gestuurd (schakelaar en thermostaat heb ik nu twee keer meteen ontvangen en daarna paneel). paneel zelf degelijk verpakt in bolletjes plastic, tempex en doos. Eerste paar keer dat je paneel aan doet ruik je hem even (denk dat dit de opdruk is dus blanco paneel zal wellicht niet hebben) maat dat is logisch. warmte afgifte is heerlijk. in badkamer iets overbemeten paneel zodat ik zeker wist dat het warm genoeg ging worden en dat lukt prima (is zomaar 21 graden).

Uitgebreide site, snelle levering

Uitgebreide site, snelle levering, goede helpfunctie en relatief schappelijke prijzen.

Snel geleverd maar slechte kwaliteit

Bij gebruik van het opzetstuk, is deze bij het aandraaien, gebroken. Definitieve oplossing, aansluiting vervangen voor iets wat zonder hulpstukken werkt.

Goedemorgen Bob, Dank voor je feedback. Vervelend dat er iets stuk gegaan is. Ik vermoed dat je de schroef van de betreffende kunststoffen afsluiter adapter per ongeluk te hard aangedraaid hebt. In principe hoeft de schroef er alleen maar "in te zitten" en net aan hand-vast gedraaid te worden, zodat de adapter netjes blijft zitten op de betreffende afsluiter. Het is niet nodig om de schroef met kracht aan te draaien. Omdat de adapter van kunststof is, is deze namelijk niet geschikt om met kracht vastgezet te worden. Stuur ons ajb een mail aan [email protected] met daarin je adresgegevens, zodat wij kosteloos een nieuwe adapter aan je kunnen toesturen. Groet en alvast een fijne jaarwisseling gewenst! Leon

Toptent!

Het hele proces van bestellen to aftersales klopt.

Goed en correct in handelen

Had per ongeluk verkeerde infrarood panelen besteld. Nadat ik dit gemeld had kreeg ik een meedenkend mailtje en alles is perfect geregeld. Regelmatig een telefoontje/mailtje over stand van zaken. Dank voor de goede service! AB.

Kwaliteit wint altijd!

Na een online zoektocht in 2019 voor een App gestuurde vloer- en radiator oplossing kwamen wij uit bij Verwarmenperkamer.nl, na een mailwisseling en telefonisch contact zijn wij overgegaan tot bestellen. Homematic IP werkt naar alle tevredenheid. Nu de energieprijzen het gesprek van de dag zijn hebben wij een mail gestuurd of ons systeem nog juist stond ingesteld, dezelfde avond werd elke vraag tot in detail beantwoord. Direct een uitbreiding besteld en met hulp van de support alles kunnen instellen voor een nog optimalere werking van het complete systeem. Ben je op zoek naar eerlijke antwoorden, kwaliteit en vooral service vooraf en service achteraf? Kies dan voor Homematic IP bij Verwarmenperkamer.nl

Zeer mooi en goede ervaring met alarm en voor vloer verwarming goed te regelen en op afstand