Prima leverancier met goede ondersteuning

Heb de afgelopen jaren meerdere keren apparatuur bij dit bedrijf gekocht. Prima leverening en bij vragen over de werking wordt je meer dan uitstekend geholpen.

Professioneel en uitstekend

Na een uitgebreid onderzoek wist ik exact wat ik nodig had om onze vloerverwarming systemen incl losse radiatoren “slim” te maken. Mede dankzij de uitstekende uitleg te vinden op hun website. Na ontvangst van de producten was ik blij verrast om te zien dat SHS de nodige voorbereidingen hadden getroffen (makkelijk te zien welke bekabeling voor wat was bedoeld). Ook zeer handig is dat ik per product een e-mail ontving met een link naar een uitgebreide installatie handleiding door SHS samengesteld! Dit heeft mijn installatie tijd aanzienlijk kunnen verkorten met de minst mogelijke risico op stomme foutjes. Al met al een dikke 10!

Snelle levering en goede after-sales ondersteuning

Een product leveren kan in principe iedereen. Goede ondersteuning leveren is iets anders. De mensen van SmartHomeSupply weten waar ze het over hebben en geven goede tips. Ook als de kennis niet direct voorradig is, gaan ze verder zoeken zodat er toch een goed advies komt.

top

Snel geleverd.

Professioneel en uitstekend

Vlot geleverd, voorzien van heldere handleiding.

Zag er wat tegen aan om zelf een zone-regeling bij onze vloerververwarming aan te brengen. Kreeg vooraf eerlijk advies over de aan te schaffen spullen. De geleverde onderdelen van SmartHome Supply bleken vlot te installeren. De aangeleverde handleidingen bleken goed leesbaar en werkbaar. En op mijn vragen kreeg ik per mail een afdoende antwoord. Ook de prijs van het geheel viel ons mee.

Vlot geleverd, voorzien van heldere handleiding.