Altijd snel geleverd !

Uitstekende service !

Ook al zijn er eens problemen , ze worden altijd zeer redelijk en correct opgelost !

Uitstekende service !

Plug & play all the way.

Heerlijk eenvoudig. Werkte in 1x zoals gebruikelijk.

Goede toegankelijke service

Heel goed geholpen in een vervelende situatie mbt verwarming, top!

Goed voor een doe-het-zelver

Ik had voorheen geen ervaring met verwarmingssystemen; maar de gidsen op hun website hebben me geholpen te begrijpen wat ik nodig heb. Ik kon het team vragen stellen en controleren of de stukken die ik bestel voldoende zijn voor mijn woning. Mijn bestelling bestond uit 14 verschillende stukken. Toen ik bestelde, ontving ik links naar handleidingen die ze schreven en die me hielpen bij het opzetten van de verschillende stukken en de volgorde waarin ze met elkaar moesten worden verbonden. Mijn systeem werkt en ik ben blij met de service.

Super, zoals een uitstekend bedrijf hoort te zijn.

Perfekte service, ze nemen alle tijd voor je voor een goede duidelijke uitleg. De geleverde materialen zijn van topkwaliteit, voor zover ik deze beoordelen kan. Snelle levering van de materialen.

perfect bedrijf om aankopen te doen

Goed en net klantencontact Mooie producten. We hebben meerdere artikelen besteld.

Door medewerker prima begeleid in het tot uitvoering brengen van een eigen foto op een infrarood paneel. Fijne directe communicatie. Erg tevreden over het eindresultaat!

Goede online informatie

Goed en duidelijk uitleg gekregen. Goed en redelijk snel verzonden. Paket online goed te volgen alleen geen direct contact met de verzender.

super

Heel makkelijk te bevestigen, maakt weinig geluid, het is eerder warm . Een echte aanrader

Snelle levering van het gewenste product

Na een paar korte mailwisselingen en een prettig telefoongesprek konden we snel overgaan tot aankoop van een 1000 watt infrarood paneel met een behoorlijk unieke afbeelding. Smarthomesupply bemiddelde snel met de Berlijnse kunstenaar voor de eenmalige aankoop van de afbeelding die perfect op 'ons' paneel past. Super geregeld, dik tevreden!

Goede producten met goede ondersteuning

Als ik vragen heb krijg ik binnen een dag antwoord. Altijd vriendelijk en ondersteunend

Goede service, bij vragen over t product wordt het duidelijk uitgelegd. Je wordt geïnformeerd als 1 of meerdere producten een langere levertijd hebben.

fijn

met homematic ip kan ik mooi alle infraroodpanelen overzichtelijk bedienen en gelijk het verbruik in de gaten houden, Ik heb 2 extra stekkerdoos genomen waarmee ik het verbruik van ander apparaten meet, als ik die in kaart heb gebruik ik hem om tv, geluidsinstallatie ed in een keer uit te zetten

In een woord: TOP

Naast de snelle levering is vooral de service helemaal top. De mannen van SmartHomeSupply kennen hun producten tot in elk detail en hebben altijd wel een oplossing.

Mooie producten

Voor de installatie van IR panelen was ik op zoek naar een mooie thermostaat die verwerkt kon worden in het Jeager schakel materiaal. Homesupply had hier een oplossing voor. De uitleg op de web site geeft goed inzicht in maatvoering, functionaliteit, etc. Prima service ook.

Van bestellen tot ontvangen, makkelijk en snel

Overzichtelijke site met veel informatie. Verschillende betaal opties en snelle en goede verzending.

Zowel vooraf als achteraf een goedadvies

dmv persoonlijk contact heb ik nu een goed werkend systeem voor de (vloer)verwarming met zone verdeling. snelle levering en goed advies en ondersteuning

Een goede service

Na een probleempje werd ik uitstekend ondersteund door een gedreven persoon

Fijne betrouwbare mensen en goede service een bereikbaarheid

Producten op tijd geleverd zoals afgesproken .. en daarna goede support

Prima geholpen

Domotica is nieuw voor ons, maar dankzij de uitleg en ondersteuning van SmartHome en hun medewerker Michiel is het geen puzzel meer.

Goede kwaliteit producten

Zeer makkelijk bedienbaar in de app. Deze is ook heel gebruiksvriendelijk. Op deze manier kan ik mijn verwarming gerichter aansturen en vanop afstand. Super gewoon.

Molenberglaan 125 6416 EM Heerlen

+31 (0)888 - 360 360