Ontzettend goed!

Heb hier voor 1200 euro aan Homematic gekocht. Geweldige service en aftersales. Ze hebben kennis van zaken en zonder hun support was het nooit goed ingeregeld geweest. Top service!

Heel goede omkadering

Nog geen webshop tegen gekomen die klanten vragen of de producten duidelijk zijn, om te voorkomen dat er onnodige kosten gemaakt worden

Klantgericht bedrijf

Netjes een extra eigen handleiding meegestuurd in aanvulling op die van de fabrikant. Ook goed in de communicatie. De levertijd op een onderdeel op nalevering liep verder uit en dat werd pro actief gecommuniceerd.

Goed en kundig advies

Bestelling geplaats en werd vervolgens nog gebeld om de bestelling nog door te lopen. Hierbij had ik nog wat vragen die heel adequaat en kundig werden beantwoord. Verkoper is goed bekend met wat er wel en vooral niet kan met de producent en adviseert voor de klant, niet voor extra verkoop.

Altijd constante kwaliteit!

Ik heb al diverse bestellingen geplaatst en altijd zijn de spullen snel geleverd en met duidelijke omschrijvingen. Ik heb ook een keer op zaterdagmiddag via Whatsapp contact gezocht en dit werd ook direct beantwoord. Super service!

Fijn product en netjes snel bezorgd

Ik heb een mooie infraroodverwarming gekocht voor in mijn verbouwde badkamer. Hij is prachtig, en geeft snel de benodigde warmte. Ik heb het netjes snel ontvangen, zodat het nog tijdens de verbouwing kon worden bevestigd.

Snelle levering en bij vragen goed bereikbaar

Bestelde producten dag later netjes verpakt ontvangen. Naast de standaard bijgevoegde producthandleiding per product, ook door SmartHomeSupply per mail nog een zeer duidelijke montagehandleiding voor enkele specifieke producten. Na montage nog een technische vraag en binnen enkele minuten antwoord via Whatsapp! Heel mooi!

Mooi product programma, duidelijke installatie instuctie

Ik heb mijn vloerverwarming een stuk efficiënter gemaakt door middel van Homematic IP zone regeling icm raamsensoren, dit werkt perfect! Duidelijke handleiding op de mail zodra het pakket bezorgd was, Top Service!

Top service en kwaliteit

Top service, vlotte levering, aanbod voor support indien noodzakelijk met persoonlijke benadering. Ongevraagd online handleiding van gekochte produkt toegestuurd gekregen. Produkt top kwaliteit!

Zeer goed advies

Ik bestelde een aantal slimme radiatorknoppen voor onze speeltuin op basis van mijn eigen kennis. Na de bestelling werd ik vrij snel terug gebeld over mijn bestelling waarin werd aangegeven dat ik mogelijk iets was vergeten te bestellen. Dit bleek inderdaad het geval. Door dit telefoontje weet ik nu zeker dat de aangeschafte radiatorknoppen zo ideaal mogelijk werken. Ik wet zeker dat ik een volgend artikel weer bij SmartHomeSupply zal bestellen.

uitstekende service en "afspraak afspraak is afspraak".

Altijd goede en duidelijke informatie over de producten. Afspraken worden altijd nagekomen. Vriendelijke hulp en ondersteuning bij vragen. Uitstekende vakkennis.

Geduldig, snel en altijd goed advies, ook na de aankoop

Er wordt altijd alle tijd genomen om je te helpen, zowel bij de advisering vooraf als ook na de aankoop wanneer nodig. En de adviezen zijn altijd goed. In een woord TOP!

Correct

Denken goed mee met de klant, ik was een artikel vergeten te bestellen dat wel nodig was voor installatie van de rest van de bestelling. Werd netjes gebeld om te vragen of dit wel klopte. Artikel nog vlug bijbesteld en zo dubbele bezorgkosten voorkomen.

Vertrouwd gevoel

Website prima en communicatie na bestelling uitstekend Kreeg een mail Met check op een onderdeel en bleek inderdaad dat ik die vergeten was Voorlopig ontwerp paneel met opdruk keurig Produkt goed verpakt geleverd Door de warme periode nog niet gebruikt maar alle vertrouwen in

goed bedrijf met degelijke materialen en zeer goede klantenservice

Inmiddels 2 jaar gebruik ik de slimme thermosstaatknoppen van SmartHomeSupply op onze radiatoren. Omdat we stadverwarming hebben heb ik ook een losse kamerthermosstaat en kastje voor bij de modem aangeschaft zodat alles vanuit de luie stoel te regelen is zeg maar. Ook met een app op de smartphone is alles te regelen, en dus ook op afstand. Het installeren van alles ging voor mij als 60er toch redelijk eenvouding. Gebruiksaanwijzing goed doorlezen en rustig de stappen volgen en het gaat bijna vanzelf. Bij vragen kan de klantenservice ingeschakeld worden en uit eigen ervaring (ik had ze bij installatie toch effe keertje nodig omdat ik het niet goed begreep) werd ik kundig en prima te woord gestaan. Even geleden ging 1 radiatorknop in de storing. Klantenservice via mail benaderd en kreeg paar tips om storing eventueel te verhelpen. Helaas bij alle tips die ik kreeg werd de storing niet opgelost en hun voorstel was om de knop dan op te sturen zodat zij konden kijken wat er aan de hand was. Zogezegd zogedaan. Inmiddels een ander knop retour gekregen zodat er geen storing meer is. De samenwerking met de klantenservice, zowel via mail als telefonisch, was van een zeer kundig niveau, alles werd rustig en goed uitgelegd, en ik voelde me echt bijzonder goed geholpen. Menig bedrijf zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik ben dus enorm blij met SmartHomeSupply en kan dit bedrijf zeker aanraden.

Snelle en nette levering met uitstekende communicatie

Snelle en nette levering met uitstekende communicatie

Duidelijkheid

Snelle reactie na mijn mail met vragen. Werd al snel gebeld. Ook daarna duidelijke en snelle reactie via what’s app. Nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog weinig over zeggen maar met de service die tot nu toe geleverd is maak ik mij daar absoluut geen zorgen om! Na aankoop via de mail ook een duidelijke uitleg over de installatie per onderdeel…….makkelijk te doen.

Goede service en prima te word gestaan

Ben goed geholpen en antwoord gekregen op mijn vragen mbt homematic apparatuur. Goed en zeer degelijk produkt met zeer veel mogelijkheden.

Geweldige ervaring

De Homematic site is zeer overzichtelijk Zeer goede en snelle reactie op mijn vragen Hun producten zijn zeer smart en gebruiksvriendelijk

Top producten en service

Snel en accurate advisering. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Top kwaliteit producten. Goede beschrijving en eenvoudige wijze installatie.

prima service en kwaliteit

Zelf zoneregeling in huis aangelegd. Dit was heel eenvoudig te doen dankzij de heldere uitleg die erbij geleverd wordt. En als ik toch vragen had werd ik telefonisch uitstekend en vriendelijk geholpen.

Netjes na bestelling vraag om mee te denken

Had product besteld en er werd heel netjes gevraagd of ik niet wat was vergeten omdat de set zo niet compleet zou zijn. Dat vind ik erg attent en zelf werd er met mij meegedacht over een product wat ik ergens anders had gekocht. Ben er zeer over te spreken. Als ik een tip mag geven zou ik alleen de website netter/professioneler maken.

Veel artikelen, snelle levering

Gezocht voor HomeMatic artikelen. Uiteindelijk bij SmartHome terecht gekomen. Veel artikelen en goede beschrijving. Bestelproces gaat vlot evenals de levering en goed verpakt.

Een mooi bedrijf, denkt altijd met je mee. Goede service en aftersales. Als belt je nog zo vaak voor advies ze blijven beleefd en behulpzaam. Zeker aan te raden.

Service is top!

Mijn centrale was kapot gegaan waardoor de verwarming uitviel. Er werd direct op gereageerd, zelfs tijdens het weekend. Ik heb een nieuwe opgestuurd gekregen en het werkte weer perfect. De plus was zeker dat daarna mijn instellingen door smarthome goed zijn doorlopen en alles weer perfect is ingesteld. Goede service en perfect opgelost.

Molenberglaan 125

6416 EM Heerlen