TOP!!!!!!!!!!!!!!

Snel geleverd , goed verpakt

Goede service en super snelle levering

Ik had met spoed nieuwe verlichting nodig voor mijn aquarium. 16:55 besteld en de volgende dag keurig geleverd.

vlotte verwerking van mijn online bestelling

vlotte verwerking van mijn online bestelling

Oase bio biomaster 350 besteld

Filter netjes na een dag geleverd. Super filter voor het aquarium. Bedankt!

was een goede ervaring

was sneller als gedacht die dag en ik ben er heeeeel blij mee groetjes keesje

Snel en accuraat

Snelle levering. Alles goed aangekomen.

Slecht

Kapot ornament binnen gekregen, pakket was niet opgevuld en ornament niet verpakt. Na het retourneren reactie gehad dat ik de doos op had moeten vullen. Nogal vreemd wanneer dit zelf niet gedaan wordt.

Zeer snelle levering .

2e bestelling en weer vlotte levering

Perfect. Veel geleerd met co2 materie.

Super geholpen

Afgelopen weekend een aquariumfilter besteld. Gedurende de werkzaamheden aan een andere aquariumpomp ging deze stuk. Hierna heb ik contact opgenomen met aquarium&zo waarna ik kostenloos mijn order heb kunnen wijzigen. En dat ondanks dat mijn eerste bestelling al verwerkt was. Super!

Correcte levering en voor vragen goed bereikbaar.

Vlot en goed verpakt

Besteld en twee dagen nadien had ik mijn bestelling in huis zonder schade. Dank julie voor de goede en snelle behandeling. Hoogachtend maurice

Goed en snel

Fijne ervaring

Verpakking was wel wat groot

Boven verwachting goed

Snel geleverd en komt zeer professioneel over. Voor herhaling vatbaar want ze doen wat ze zeggen, plus goede betalingsmogelijkheden!

Bestellen is voor herhaling vatbaar

goed service

Zeer snel binnengekomen in goede conditie.

Ze kwamen 2 dagen na aankoop bij mij thuis bezorgt. De garnalen hadden voldoende eten en waren goed ingepakt.

Product werd geleverd binnen beloofde tijdsbestek en voldoet aan de verwachting.

Mijn bestelling hadden ze niet helemaal in voorraad.Hebben mij netjes n berichtje gestuurd of dat ik toch vast n gedeelte wilde ontvangen. Maar ik vond dat niet nodig . Ik had de bestelling na n week compleet binnen.En was over de artikelen en prijs zeer tevreden

goede service

mijn bestelling was niet in voorraad en dat werd netjes vermeld bij het bestellen

Snel en prima optijd geleverd

snelle levering, volgens verwchting, zeer tevreden

Snelle levering, netjes, goede prijs/kwaliteit

Goede snelle service

Duidelijke website en goede service

Top service!!!

Led dimmer was niet leverbaar op moment, dus moesten langer wachten. Hadden gekozen voor deze winkel ondanks dat dimmer duurder was ivm met levering dag later...dit ging dus niet door. Kreeg keurig een mail met excuses en wat voor vissen in had. Bij levering had met iets toegevoegd ter compensatie. Dit was voor mij gewoon top service zoals je nog weinig ziet. Ik zeg dus vooral deze ondernemer steunen en bestellen bij hun!!!!