veel keus en snel thuis

veel keus uit div zaken snel en netjes verstuurd

Prima gegaan

Bestelling goed verlopen

snelle, nette en correcte levering

Bestelling werd snel verwerkt en verzonden, de volgende dag al geleverd, nadat er netjes een bezorg bericht was gegeven.

Snelle service, ook bij defect

Ik was zelf vergeten om de bezorgafspraak te bevestigen, maar de tweede afspraak kon al binnen een paar dagen plaatsvinden. Na een paar dagen ging de verlichting van de lichtkap niet meer aan en we kregen meteen een nieuwe geleverd, ook heel snel en met een vriendelijke bezorger. Erg tevreden dus.

hartstikke goed en snel

super snelle levering dik tevreden

Via website gekocht en prima geleverd

Het 2e Juwel Lido 200 led aquarium en toebehoren gekocht, snel en vroeg in de ochtend geleverd.

Goede adviezen, snelle levering. Assortiment is groot.

Vlotte afhandeling

En de garantie, die je daar krijgt

Snel geleverd!

Producten zijn erg snel geleverd!

Snelle en goede levering, echter geen antwoord op vragen

Ik heb een universal 2.0 led aquariumlamp gekocht met een aansturende computer. Bij de bestelling heb ik een vraag gesteld of ik aan een lamp genoeg heb in mijn juwel rio 350 aquarium. Ik heb de lamp netjes en snel geleverd gekregen maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad. Inmiddels weet ik dat 1 lamp voldoende is maar dat ik de oorspronkelijke juwel aquarium deksel niet meer kan gebruiken. Ik ben er nog niet over uit hoe ik dit ga oplossen. Maar het licht is wel mooier.

Snelle levering alles keurig zoals afgesproken. Op verzoek werden items verwijderd om retour zenden te voorkomen. In een woord super.

Snel geleverd en probleempje goed opgelost.

Goede service, snelle levering en snelle reactie via de mail. Dus echt een aanrader om zaken mee te doen.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Prima goed en snel geleverd zou het aanbevelen in mn kennissen kring

Goede ervaring ermee beslist aan te raden

foutloze en zonder problemen de garantieovereenkomts uitgevoerd

Luchtpomp was na 3 maand stuk, terug gestuurd en nieuwe gekregen. Tgv wat vertraging zelfs een toemaatje bij!

Prima geregeld👍

Goed geholpen👍👍👍

Prima communicatie

Bij Aquarium&Zo een lichtbak met een controller besteld. De volgende dag werd ik gebeld. Ze hadden een voorraad verschil en moesten deze alsnog bestellen. Er werd een nieuwe leverdag aangegeven. Stipt geleverd. Prima service.

geweldig

je besteld erg makkelijk en het word ook gelijk naar je verzonden

Wat een goede online winkel

Alles was gewoon top de spullen zijn goed en snel geleverd

Nadat alles betaald was kreeg ik mijn aquarium gelijk geleverd en op tijd.

Netjes op tijd en goed geleverd

Aantal spullen besteld voor onze biorb. Sommige spullen hadden een langere levertijd maar dat stond netjes aangegeven. Uiteindelijk binnen 2 weken alles in goede orde ontvangen.

niet goed

eerste aankoop betaald voor twee maal het product, geleverd een maal het product, hierop direct gebeld met deze leverancier zij zouden dit naleveren. echter nas een week niks de hoofdleverancier had niet geleverd, na de tweede week hetzelfde na de derde week zouden zij contact opnemen, kreeg een email dat geleverd werd, een dag hierna weer een email dat het product niet erbij was is voor mij niet service gerechtigt en vertrouwensvol heb daarop gezegd dat ik mijn deel terug wou hebben. Als zij coulant waren hadden ze geuit dat zij het gehele bedrag terug zouden storten maar nee dit is niet geuit jammer!! dus slechte ervaring

Supergoede service en communicatie. Goede prijs en leveringstijd conform voorafaangekondigd bericht.

Goede service en snelle reactie

Vanuit Aquarium&zo een hele snelle afhandeling. Jammer dat mijnheer PostNL roet in het eten gooit. Product zou 2 dagen geleden bezorgd worden, daarna gisteren (helaas vertraagd) en nu vandaag. Helaas nog steeds vertraagd.

Keurige en snelle levering

Product was goed ingepakt. Pakket was op de beloofde dag bezorgt.