Besteld en ontvangen na korte tijd.

Goed geholpen ook nog telefonisch kontakt gehad ! Was prima .

super

Mijn bestelling was snel binnen top

Eerste bestelling top

Vandaag besteld volgende dag binnen. Helemaal top

Prima product

uiterst tevreden

Supersnelle levering en goed verpakt. Top.

Snelle bezorging Goed verpakt Scherpe prijzen

super

mooi ingepakt en vlot in communicatie. de transport was snel en vriendelijk . groetjes jef

Uitstekend bedrijf!

Had een erg groot aquarium besteld dinsdag avond, kreeg een mailtje op woensdag dat aquarium pas medio december leverbaar zou zijn terwijl dit niet was aangegeven op de website. Heb ze toen gebeld en er werd gelijk een oplossing gezocht. Voor een beetje extra kon ik een iets luxere aquarium kiezen en deze was vervolgens al op vrijdag bezorgd. Alle andere aquarium spullen die ik in een aparte bestelling had besteld werden ook gelijk de volgende dag al verzonden en had ze een dag later ook thuis. Al met al een uitstekend bedrijf, snelle verzending, en zeer goede communicatie. Raad het zeker aan!

Wij bestelden een aquarium en er stond op de site dat het pas in januari leverbaar was. Wij hebben contact opgenomen met het bedrijf en werden vriendelijk geholpen! Het Aquarium was er binnen 1 week!

Er wordt goed meegedacht over een oplossing en snel antwoord gegeven op vragen.

Zeer goed bedrijf

Ben zeer tevreden met mijn aankoop, kreeg zeer goede service, het product was zeer goed verpakt en bezorgd top

Netjes ingepakt en op tijd verzonden

Alles gekregen wat ik besteld had. Zelfs de planten waren er al de volgende dag, terwijl er 3 dagen levertijd op zou zitten. Daar nog over gemaild en direct antwoord terug. Top. Netjes ingepakt verzonden. De chauffeur was ook erg vriendelijk en op tijd. Een goed georganiseerd bedrijf!

Fijn bedrijf!

Niets op aan te merken!

Goede producten en super snelle levering!

Producten besteld en de volgende dag in huis! Geweldig!

Goede ervaring.

Snelle service,bezorging.Na tel kontakt snelle levering.

Alles was perfect, behalve problemen met de verzending

De medewerking van Aqaurium&Zo was prima, heb enorm veel problemen gehad met de verzending waar volgens mij de verzendfirma in de fout is gegaan. Na wat mailings en telefoontjes na minstens 5 werkdagen pakket ontvangen.

Had zelf het verkeerde artikel besteld Ze maakte er totaal geen probleem van en kon het gewoon retour sturen en het geld werd heel snel terug gestord

De laatste besteling was prima

De llaatste bestelling was er verrassend snel. Maar het scharniet=r voor mijn HS aqua ago is er nog steeds net bij, helaas.

Goed meegedacht

Door een misverstand in de bezorgtijd, was ik niet thuis toen het aquarium zou worden geleverd. Na wat heen en weer getelefoonneer is het aquarium de volgende dag alsnog keurig netjes afgeleverd. Rob alsnog mijn hartelijke dank.

nog steeds niets ontvangen

ik heb op dit moment nog steeds geen pakje ontvangen, duurt wel heel erg lang!!

Goede en snelle verzending van het aqarium

Helemaal top

Ben superblij met jullie en me vissen ook

Goed en snel

Snel geleverd en goed verpakt Aanrader.