Bestellen is voor herhaling vatbaar

goed service

Zeer snel binnengekomen in goede conditie.

Ze kwamen 2 dagen na aankoop bij mij thuis bezorgt. De garnalen hadden voldoende eten en waren goed ingepakt.

Product werd geleverd binnen beloofde tijdsbestek en voldoet aan de verwachting.

Mijn bestelling hadden ze niet helemaal in voorraad.Hebben mij netjes n berichtje gestuurd of dat ik toch vast n gedeelte wilde ontvangen. Maar ik vond dat niet nodig . Ik had de bestelling na n week compleet binnen.En was over de artikelen en prijs zeer tevreden

goede service

mijn bestelling was niet in voorraad en dat werd netjes vermeld bij het bestellen

Snel en prima optijd geleverd

Geen

snelle levering, volgens verwchting, zeer tevreden

Snelle levering, netjes, goede prijs/kwaliteit

Goede snelle service

Duidelijke website en goede service

Top service!!!

Led dimmer was niet leverbaar op moment, dus moesten langer wachten. Hadden gekozen voor deze winkel ondanks dat dimmer duurder was ivm met levering dag later...dit ging dus niet door. Kreeg keurig een mail met excuses en wat voor vissen in had. Bij levering had met iets toegevoegd ter compensatie. Dit was voor mij gewoon top service zoals je nog weinig ziet. Ik zeg dus vooral deze ondernemer steunen en bestellen bij hun!!!!

gewoon goed

voldoet zo als het hoort.

Goed geholpen

Verkeerde bestelling thuis gekregen . Heel netjes en snel opgelost . Fouten maken kan uiteraard gebeuren

goed produkt en andere dag binnen

s,middags besteld andere dag op tijd gekregen

Bestelling was niet voorradig en kon dus niet de volgende dag geleverd worden, maar ik had een deel van de filter, die ik bestelde wel nodig, maar een ander product die bestelde was niet in voorraad. Heb het probleem voorgelegd en na overleg kon ik de bestelling toch nog de volgende dag krijgen, Klasse!!!

Zomottet

Goede communicatie geen gezeik gewoon eerlijk

Veel onduidelijkheid ivm retour of vragen

Zijn niet bereikbaar per telefoon, slechte pomp, retour melden kan nergens online, kortom ik vind het slecht geregeld . Telefoonnummer zou erg makkelijk zijn en online retour melden is ook wel een handig iets. Nu moet je retour sturen zonder dat je wat hebt kunnen aanmelden. Beetje jammer

Scherpe prijzen, snelle levering

Voldoende

Bestelling ging vlot. Ik had niet verwacht dat ik mijn aquarium kast zelf in elkaar moest zetten, dat vond ik wat tegenvallen. vond het ook wat minder dat de bezorger tot aan de drempel van je huis wou en niet even meegaat naar binnen om het aquarium op de plek te zetten. Al met al tevreden

Goed geholpen, geen klachten

Ondanks dat bij de aanvraag stond dat het een levertijd had van enkele dagen werd het de volgende dag bezorgd.

Er was iets mis gegaan met de bestelling dus ik moest er zelf erachteraan bellen ,beetje jammer. Maar de medewerker heeft zijn best gedaan om het goed op te lossen.

Snel en mooie prijs

Snelle levering, mooie prijs en alles naar wens.

super gewoon :))

:):):):):):):)

Super fast delivery service.

Great selection, had everything we needed. Ordered on a Sunday delivered on Tuesday. Will definitely use again.

Heel goed en mooi aquarium

Afmeting goed, hele goeie pomp, levering was ook goed