Vlot, correct en zeer goede communicatie

Vlot, correct en zeer goede communicatie

Wederom perfect en professioneel geholpen.

Professioneel en zeer deskundig adres. Mijn 4e sax aangeschaft. Ook mijn muzikale vrienden slagen altijd op dit adres. De instrumenten zijn van zeer goede kwaliteit. Garantie en service staat hier hoog in het vaandel. Geen addertjes onder het gras.

Niet wat ik verwachtte

Ik heb de saxholder besteld en ik dacht het origineel te ontvangen. Echter is dit namaak en echt wel anders als het origineel.

Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent, maar wij sturen op wat er afgebeeld staat en wat u dus bestelt. Als u achteraf iets anders verwacht is dat vervelend. U geeft ons helaas niet de kans uw probleem op te lossen maar kiest voor een slechte review. Uiteraard is dat uw goed recht.

Goed en klant vriendelijk

Website betalingen zeer problematisch

Geen mogelijkheid om met CC te betalen niettegenstaande voorgesteld bij bestelling. Zeer eigenaardige namen van tussenpersonen met meerdere foutieve bankgegevens. Een zeer ondermaatse factuur ontvangen zonder adres noch bankgegevens van het bedrijf. En de schuld doorschuiven naar de klant! Een zeer ontgoochelde klant!

Klant veranderde steeds codes van automatische betaalverzoeken, Wijzigde eigenhandig tenaamstelling bij bankbetaling. Daardoor werden betalingen ivm veiligheidsoverwegingen keer op keer geweigerd door Ideal. Het instrument was al lang bij de klant voordat hij erin slaagde de betaling te doen zoals het hoort. Facturen en adresgegevens voldoen aan Europese wetgeving ten aanzien van webshops.

Super tevreden

Snelle en correcte afhandeling, heel duidelijk, prima instrument, alles in orde.

Top, bedankt voor de prachtige review. Succes met uw saxofoon.

Vriendelijk

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Goede service en betrouwbaarheid.

Bedankt voor de prachtige review. Succes met uw aankoop.

Top !

Heel snelle levering, heel degelijk verpakt, garantiebewijs werd meteen via mail doorgestuurd, prachtig instrument voor een correcte prijs !

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel Plezier met uw saxofoon

goede prijs en snel verzonden

Karl Glaser tenorsax besteld. Was binnen een paar dagen in huis en de sax speelt prima.

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel plezier met uw saxofoon

Klantvriendelijk en meedenkend

Voor de aanschaf van het instrument had ik een aantal vragen, Die zijn vlot en goed beantwoord, en ik kan altijd contact opnemen als ik verder nog vragen heb. Zeer positieve ervaring,

Hartelijk dank voor de review. Succes met uw sopraansaxofoon

Volgens verwachting, prima.

Wat ik verwacht had, maar na jullie verzending duurde het nog 4 dagen voordat het pakketje arriveerde.

Tja postnl in Coronatijd..... Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Sorry

direct,no nonsens,betrouwbaar.Goede service

Zeer positieve ervaring,alleen al per telefoon.!!!!!!!!! M A W in de shop waarschijnlijk nog beter.

Hartelijk dank voor de positieve review.

Hele goede communicatie

Goede service als er vragen zijn worden die snel beantwoord

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel plezier met uw aankoop

Betere service zal je niet gauw vinden!

Letterlijk in huiselijke sfeer met Brabantse hartelijkheid, alle tijd gekregen om diverse modellen en mondstukken uit te proberen en een keuze te maken. En ja, door Henny’s ervaring werd ik voorgesteld aan mijn nieuwe ”liefje” (matzilveren West-Coast met Selket USA mondstuk). Ook nog wat tips meegekregen voor het spelen en lessen. Kan niet anders zeggen dan :top!

uitstekend

:D

Prachtige altsaxofoon

Schitterende Altsaxofoon Selmer

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel plezier met uw aankoop

Zojuist mij 4e sax gekocht bij hen. Wederom zeer professioneel geholpen. De man is een echte expert op dit gebied. De service staat hoog aangeschreven. Kortom een veilig adres voor een goede saxofoon.

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel plezier met uw saxofoon

Geweldige service

Top ervaring, snelle goede verzending. Een aanrader!!

Karl Glaser tenorsaxofoon

Plaats hier je tekst

Prachtig

Selmer Modele 22 (1924) altsaxofoon ontvangen!!! Prachtig! Ik ga zeker goed voor die ouwe kerel verzorgen. ( ik heb er ooit een mark 6 uit 1958 gehad, prima toeter. Deze is nog mooier. Succes met alles verder.

Alles correct geleverd

Levering volgens beschrijving en foto’s, Sax leren spelen is een andere zaak!

Zeer snel verzonden en uitstekend verpakt.

Gisteren besteld en vandaag binnengekomen in een uitstekende verpakking !. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Zeer vriendelijk ontvangst zeer behulpzaam

Zeer vriendelijke man met kennis van zaken. Helpt bij alle vragen die je hebt. Neemt de tijd voor zijn klanten. Regeert direct op mail. Komt afspraken na op vragen die je hebt en tijd kosten om uit te zoeken en daar op terug te komen. Een dikke duim voor deze man

Snelle levering. Prijs-kwaliteitverhouding verhouding ok

Snell levering.. Producten voldeden aan de beschrijving, maar voelde toch iets te goedkoop aan in verhouding tot de prijs

Vriendelijke communicatie, goede service, een prima instrument voor een goede prijs.