Erg behulpzaam

Veel informatie gekregen voorafgaand aan de bestelling

Hele goede ervaringen

We kunnen niet anders dan Hendy muziek een tien geven. Tot nu toe hebben we alleen maar heel goede ervaringen gehad. De service is uitstekend en je krijgt een prima product voor een hele goede prijs. Voeg daar dan ook nog eens de snelle reacties, de gastvrije ontvangst en de deskundige hulp bij en het kan niet anders dan dat we meer dan tevreden zijn over Hendy muziek. Van harte aanbevolen!

Positief

Na een paar maal de saxofoon bespeeld te hebben, lijkt het volkomen in orde.

Uiterst positieve ervaring.

Vriendelijke en vlotte communicatie. Eerlijke en duidelijke informatie omtrent de saxofoon (Plus duidelijke foto’s). Na betaling werd de saxofoon de tweede dag daarna reeds thuis afgeleverd! Alles was precies zoals omschreven, ik ben uiterst tevreden.

open en eerlijk

Goede en gedegen adviezen én producten.

Fantastische service! Prachtige saxofoon

Prachtige saxofoon met een mooi geluid!

Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling. Hier doen we het voor.

super Weltklang tenorsaxophon

Guten Morgen, das Saxophon ist soeben angekommen. Das Instrument gefällt mir super. Hab auch schon darauf gespielt. Danke für die tolle Abwicklung. Wünsch Ihnen einen schönen Montag. Lieber Gruß Jürgen.

Vielen Dank und viel spass mit Ihr Saxophon

Tevreden over uitleg

Heb vorige beantwoording niet juist gedaan. Er is telefonisch uitgelegd hoe het systeem werkt en ben daar mee tevreden. Succes

Goede communicatie lost veel op. Bedankt voor de mooie review.

Enorm klantvriendelijk en behulpzaam .

Bijzonder vriendelijk, open en behulpzaam. Ik ben boven verwachting en naar alle tevredenheid geholpen.

Bedankje Le Monde Global Alt

Hallo Henny, Ik wil je even laten weten dat ik erg blij ben met de Le Monde-saxofoon. Wat een prachtige kwaliteit zeg! Ik verwacht er jaren plezier mee te hebben! Langzaam aan begin ik de “klank” die ik zoek te vinden. Ik kan er ver mee vooruit. Wat een geluk dat ik weer eens op jullie site gekeken heb om deze tegen te komen. Ook wil ik even een compliment maken voor de snelle service en voor de speciale service, bij vragen over de standaard en rietjes. Net zoals bij de aanschaf en service bij de eerdere sax. Als het eventueel aan de orde komt durf ik zeker jullie site bij belangstellenden aan te raden. Veel succes met alles, ik blijf jullie volgen!! Groet, Michel

Bedankt voor de fantastische review

Prima service en snelle bezorging.

Fijne zaak behulpzaam en vriendelijk.

Bedankt voor de fantastische review

Prettig telefonisch contact, snelle en accurate levering, foto's en product kwamen zeer goed overeen

Vooraf gebeld om navraag te doen, direct na bestelling de bevestiging ontvangen en binnen 1 dag geleverd. Product en foto kwamen overeen.

aangename eerste kennismaking/bestelling

aangename eerste kennismaking/bestelling

Dank je voor de mooie woorden. Wie weet tot een volgende keer.

Vriendelijk

M.i. puur eerlijk. zeer belangrijk in de muziek. Lekker babbelen maar met de goede intentie. Geen autoverkoop babbel.

Goede service!

Snelle levering en heel netjes verzonden. Instrument komt overeen met de informatie die ik telefonisch heb gekregen. Werd heel vriendelijk ter woord gestaan.

Bedankt voor de fantastische review

Pluspunten

Heel veel keus en prima uitleg in gezellige Brabantse gastvrije sfeer.

Bedankt voor de fantastische review

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan, goed informatie en snelle verzending. Kwaliteit van het product en de accessoires kan ik beoordelen als ik het heb ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede uitleg

Nvt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel veel voorraad, daardoor heel veel keus. Neemt de tijd om erachter te komen wat je precies zoekt en begeleidt daarbij uitstekend.

Kan niks bedenken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Snelheid/Levertijd

Kunststof (ABS,PVC) zoals omschreven is nu eenmaal plastic. Waarschijnlijk bedoelde u Fibracell, maar dat heeft u niet besteld. U kan ook gewoon contact met ons opnemen: wij bieden altijd oplossingen.

Pluspunten

Mooi assortiment saxofoons. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering!

Het rieten-assortiment is redelijk beperkt. Misschien is het niet de doelstelling van Hendy om hier een voorraad voor in huis te hebben (?).

• Snelheid/Levertijd

Inderdaad, onze core business is saxofoons; rietjes niet.

Pluspunten

Ruim assortiment

object niet helemaal duidelijk weergegeven

Plaatjes zeggen meer dan woorden en die staan erbij.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle bezorging

Bevrijdingstraat 6 5502 EL Veldhoven

06 31041500