Pluspunten

Instrument netjes gepoetst/schoon en afgesteld ontvangen!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima bedrijf. Gastvrij, vriendelijk, snelle communicatie. Heel goed gevoel, ik zal ze zeker aanbevelen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super eerlijke en fijne menselijke benadering. Neemt alle tijd voor je. Persoonlijke aandacht. Denkt echt met en vanuit de klant mee. Had mij ook een veel duurder instrument kunnen proberen te verkopen. Totaal geen verkooppraatjes. Luistert goed en geeft eerlijke mening. Alle geduld. Mijn ogen waren eerst op anderen gevallen en stonden al netjes klaar toen ik aan kwam. Na testen en wensen kenbaar maken bleken anderen toch beter bij mijn smaak te passen. Uiteindelijk super tevreden weg en boven verwachting klantenservice. Kom hier zeker terug en zal anderen ook Hendy aanbevelen.

Precies zo doorgaan.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Hele snelle levering, goed product... Dik tevreden.

Pluspunten

Prima verpakt. Super snelle verzending. Top

Nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Juiste producten verkrijgbaar

Verpakking kan verbetering gebruiken. Gebruik een klein doosje, markeer via PostNL online en je bent goedkoper uit qua verzending. Bovendien is het product zelf beter beschermd.

• Snelheid/Levertijd

U koopt een onbreekbare Mute voor altsaxofoon op vrijdagavond (21:50 u) voor € 15,95 met gratis verzending. Op maandagmorgen wordt deze GRATIS verstuurd in een dubbele gewatteerde enveloppe (die daarvoor bedoeld is) als pakketpost via PostNL. Op maandag krijgt u de trackingcode. Toch geeft u een 4 voor snelheid/ levertijd. Wij zijn een klein bedrijfje en werken helaas niet 24/7 net als bol.com. Graag begrip daarvoor.

Pluspunten

Wat beloofd werd is gedaan

bezorgadres bij Multishop Boden in Spijkenisse gaf aan dat wat uw website aangeeft eigenlijk niet kan namelijk hun winkeladres als bezorgadres gebruiken; desondanks kreeg ik pakketje mee, wel zelf ter plaatse geopend zodat ze de (onschuldige) inhoud konden zien

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De snelle reactie en de positieve oplossingen die het bedrijf biedt zijn van grote waarde. Het is niet zo dat je iets koopt en daarna zoek je het maar uit. Nee, ze blijven ook na de koop service bieden. Een kapotte riem van de saxkoffer wordt vervangen door twee nieuwe riemen. Dat vind ik echt een hele goede dienstverlening. Heel fijn dat je zo geholpen wordt.

Pluspunten

Goede, maar zeker ook persoonlijke communicatie. Snelle levering. Top.

Niets, ga zo door.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke beschrijving van en informatie over de producten. Er wordt niets opgedrongen. Je maakt je eigen keus en afwegingen met behulp van de geboden informatie. Je mag de instrumenten uitproberen. Je krijgt de tijd om na te denken. Heel prettig.

Geen.

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering prijs van mijn saxofoon was gewoon goed top.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima saxofoon voor een prima prijs

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede , duidelijke en eerlijke info , en ik ben tevreden naar huis gegaan met een nieuwe Glaser tenorsax

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Erg goed te woord gestaan en alle tijd gekregen om een aantal saxen te proberen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijn dat ik een mailtje kreeg toen de verzending iets verlaat werd tgv een vakantie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service, duidelijke communicatie. Top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hele snelle reacties op vragen!!!

VOnd het bestel/betaal (m.n. het laatste) wat minder makkelijk ivm het afleveradres (is voor een particulier wat lastig als het door de brievenbus kan en het systeem dan toch vraagt om een afleverpunt van de post)

• Snelheid/Levertijd

Dit is de simpelste bestel-procedure van shoppagina. Daar hebben wij geen invloed op.

Pluspunten

Ik zit al jaren in de muziek en ben aangenaam verrast door de ontvangst en het aanbod van Hendy muziek. Keuze genoeg en allemaal prima spelend. Veel persoonlijke aandacht en maatwerk advies.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prettig contact; goede communicatie, zowel per email als telefonisch.

Tot nu toe geen !

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik zit al heel veel jaren beroepsmatig in de muziek. Heb nog nooit zo'n goede prijs kwaliteit verhouding meegemaakt. Vakkundige begeleiding. De sax sluit als een bus.

Ga zo Door. Ik zou Hendy muziek overal aan willen bevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een snelle levering. Een goede correctie als er iets misgaat.

Bv. Sax Bij levering van een sax is het veel beter even te vragen of het om een beginneling of gevorderde saxofonist gaat. Ik kreeg bij het instrument een mondstuk met opening 3 plus een aantal rietjes die toch wat aan de straffe kant waren.Beter was geweest een mondstuk met opening 1,5 tot 2 omdat het hier een beginneling is,en rietjes van het zelfde kaliber.

• Snelheid/Levertijd

De klant dient bij de bestelling aan te geven waar het voor dient, wat zijn/ haar specifieke wensen zijn qua niveau. Als u dat niet aangeeft, weten wij dat dus ook niet en krijgt u i.d.d. het bestelde standaardpakket. Uiteindelijk bent u 100% tevreden gesteld en geeft u toch maar een 6.

Pluspunten

Kan lekker op mijn gemak proberen, vragen stellen. Eerlijk verhaal en prima prijs-kwaliteitverhouding

n.v.t.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mijn saxofoon had van het begin af aan problemen. Lastig spelen van hoge noten, nagekeken door de reparateur maar werkte nog steeds niet goed. Zonder problemen is de sax omgeruild voor een nieuwe en kreeg er een extra nekband bij als service.

Bevrijdingstraat 6

5502 EL Veldhoven