Alles positief

Bestel HIer wel weer.

Schnelle Lieferung gute Ware!

très satisfaite de mes commandes

Je suis très satisfaite de mes commandes sur ce site on trouve du Bruder et Siku à petit prix et même avec les frais de port c'est souvent moins cher qu'en magasin. La livraison en France est rapide et soignée, je recommande sans soucis

Sehr schneller Versand. Kommunikation sehr gut. Ich kaufe hier gerne wieder

Goede site, groot assortiment, snelle verzending

Op tijd en volgens afspraak

Mooi product en goede service

Snelle levering en voordelige prijs.

Levering keurig op tijd

Ik was erg laat met bestellen maar desondanks kreeg ik zeer snel het product geleverd!

Prima, wel wat verouderde website. Wel goede service.

Product wordt snel geleverd.

Goede ervaringen, snel geleverd en prima kwaliteit. Kleinzoon heel erg blij.

Snelle levering, slechte service

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Echter miste er een onderdeel. Meerdere pogingen gaven geen response (telefoonnummer was niet aangesloten). Mailen en invullen van contact formulier hadden ook geen effect. Ik heb na meerdere verstuurde berichten nooit een response ontvangen. Gezien de slechte service zal ik hier niet snel meer bestellen ondanks de snelle levering.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Toch enige verbazing. Wij hebben geen enkele mail van u kunnen vinden en ook geen ingevulde vragen via de website (wellicht dat u daar een ander mailadres heeft gebruikt?). Wellicht dat u de vragen naar een verkeerd mailadres heeft gestuurd? We ontvangen en beantwoorden dagelijks honderden mails. Overigens hebben we geen telefonische service, dus zal u inderdaad via de telefoon waarschijnlijk geen contact kunnen krijgen. Dat staat ook duidelijk op de contactpagina vermeld: “We hebben bewust geen telefonische klantenservice. De praktijk heeft uitgewezen dat goed gestelde vragen per mail vele malen sneller en accurater zijn te beantwoorden. Tevens voorkomt dit verwarring over of iets nu wel of niet was afgesproken. Mailwisselingen zijn duidelijk, inzichtelijk en terug leesbaar. En, misschien wel de belangrijkste reden: flink lagere kosten, waardoor we ook de productprijzen laag kunnen houden.” Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

N'achetez pas en avance.

Bonjour, Juste un petit conseil. N'achetez pas en avance un jouet malgré le risque de rupture des fournisseurs... car si vous l'offrez pour un anniversaire plus de 15 jours après et qu'en déballant le cadeau vous vous apercevez qu'il est défectueux et ben il ne sera pas pris en compte. Et le camion vous reviendra plus cher qu'en magasin si vous voulez acheter la pièce détaché sur leur site pour avoir un camion en état de fonctionnement. Aucune prise en charge n'est faite. Cordialement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci beaucoup pour votre avis. En tant que client, vous avez des droits, mais aussi des obligations. La chose la plus importante est que vous vérifiez les articles pour l'exactitude et les dommages à l'arrivée. Les dommages de transport en particulier doivent être signalés dans les plus brefs délais (comme indiqué dans la confirmation de commande aussi), précisément parce que le délai de réclamation auprès du transporteur est limité. Commander à temps est toujours une bonne chose, mais cela ne vous libère pas de votre obligation de vérifier la marchandise dans la mesure du possible. Malheureusement, nous devons tracer une ligne quelque part concernant une période de temps raisonnable. 5 jours après réception donne suffisamment d'espace. Néanmoins, votre réponse est arrivée même 7 jours après la date d'anniversaire que vous avez indiquée et un mois après la réception de la marchandise. Cordialement, Michael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

Mooi speelgoed

Snelle levering, mooi assortiment. Stevig speelgoed, ook voor de kleine ontdekkers.

Goeie levering en producten precies hoe je ze verwacht

Mooi

Snelle levering , degelijk speelgoed

Très bien

2 commandes sur votre site et très satisfait de la qualité des jeux.

betrouwbaar en snel reagerend

Mijn pakket is snel verstuurd en goed verpakt. Regeert ook snel.

zeer tevreden

zeer tevreden, snelle levering

Sterk en mooi gedetailleerde modellen.

Handig dat je kapotte onderdelen los kan bestellen.

Snel en duidelijk

Mooi, degelijk speelgoed.

Het speelgoed is mooi en degelijk.

Snel verzonden

De graafmachine ging snel kapot en vind slechte zaak ondanks dat het speelgoed is van deze kwaliteit hoort het niet zo, snel kapot te gaan vond het zeer klant onvriendelijk

Goedendag, Zoals ook aangegeven is het bij artikelen (ongeacht of het speelgoed is) altijd mogelijk dat iets door gebruik sneuvelt. Zeker bij speelgoed met kleine detail onderdelen is er altijd een bepaalde mate van kwetsbaarheid dat bij (verkeerd) gebruik beschadigd kan raken. Dat is vervelend, maar helaas ook het compromis dat een fabrikant altijd zal moeten maken. Een afweging tussen "lijkt net echt" en "moet mee gespeeld kunnen worden". Uiteindelijk blijft het kunststof dat best tegen een stootje kan, maar bij artikelen met complex bewegende delen blijft het gevaar op overbelasting als er teveel kracht op wordt gezet. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

Great experience!!

Very enjoy to my experience with Bruder!!!!

Levering was snel, de spulletjes waren goed verpakt. Ons zoontje gaat een leuke Sint krijgen