Goed en snel geleverd.

Dit is de 2 keer dat we een bestelling plaatsten en we kunnen zeggen dat we zeer tevreden zijn over de kwaliteit / prijsverhouding en levering.

Très professionnel. Produit envoyer rapidement et bien emballé. SAV très réactif.

Fijne Mensen om zaken mee te doen.

Altijd netjes verpakt, en op tijd geleverd.

Gedetailleerd maar toch stevig

Mooi en goed spul

Tevreden!

Gewoon tevreden

Geweldige sevice

Super snelle service en eerlijke prijs ook.

Heel goede service en goede kwaliteit

Snel geleverd, goede communicatie en mooie prijzen

De site geeft niet het meest moderne gevoel, maar eigenlijk is dat ook gewoon grappig. Je merkt namelijk dat alles wel gewoon (prettig) werkt. Prijzen zijn volgens mij het best van Nederland, assortiment is erg compleet. Bestel hier als ouder van een (wat verwend ;)) jongetje regelmatig. Je voelt je af en toe zelf weer kind.

Slechtte prijsopgaaf

Ik kreeg tot 2x toe een afwijkende prijs de factuur. De eerste was dubbel zo hoog was als de prijs die er voor betaald moest worden. De 2de keer nog €20 hoger.En zeker geen fout aan mijn kant. Pas na 3 keer proberen kwam de goede prijs op de factuur te staan. De verzending was prima en snel

Goedemorgen, Met grote verbazing lezen we uw bericht. Voor zover zij kunnen nazien heeft u 1 order geplaatst bij ons op 23 januari. Daarop heeft u de orderbevestiging/factuur van ons direct ontvangen. Er is NOOIT een factuur aanpassingsverzoek van u geweest en de betreffende factuur is ook gewoon correct en betaald. Kan het zijn dat u deze order met een order ergens anders heeft verward? Als wij iets verkeerd doen, dan horen we het graag, maar wij tasten naar aanleiding van uw review totaal in het duister. Graag horen we van u wat er niet goed is. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

Mooie en goede kwaliteit

Kwalitatief hoogwaardig product.de steekassen van de wielen mogen wel iets langer uitgevoerd worden...lastig monteren.misschien tip om een extra borgring aan de steekas te bevestigen om vervolgens het wiel en einddop makkelijker met hamer te bevestigen.de extra borgring links en rechts bevestigen als de steekas door het frame gehaald is.

ok

tevreden

Goede kwaliteit aan speelgoed voor een eerlijke prijs. De verzending was snel en de artikelen netjes verpakt. Al meerdere keren iets besteld elke keer zeer tevreden.

geweldig

super mooi speelgoed gode kwaliteit en snelle levering

Hét adres voor Bruder speelgoed voor de scherpste prijs

Goede overzichtelijke siite met duidelijke info. Snelle levering. Top dus!

Mooie dingen gaat niet snel stuk.

Goede service, op tijd geleverd.

Snel, correct, scherp geprijsd

Goede prijs Prima service Snel geleverd

Waar ik me bezig been vercht concentratie maar is wel leuk

Kind vriendelijk en uitdagend

Kleinkind is superblij. Had het zelf uitgezocht. Trots is hij

Zeer slechte service bij klachten

Wij hebben een bruder set besteld voor onze zoon. Levering ging goed maar bij het uitpakken bleek het poppetje niet heel te zijn. We hadden een verdrietig kind en heb gelijk foto's gemaakt van het product en hierover per mail contact gezocht. Na een paar dagen wachten kreeg ik een iet wat onvriendelijk antwoord. Er werd totaal niet gereageerd op mijn verhaal en er werd gezegd dat onze zoon (kleuter) voorzichtige had moeten zijn met het poppetje. In de bijlage hadden ze de garantie bepaling gedaan. Ik heb nog een reactie gestuurd op deze mail maar tot op heden niks meer gehoord. Ik werk zelf op een klantenservice dus weet hoe het met klanten en klachten om moet gaan maar zoals ik nu behandeld ben vind ik onder de maat. Ik zal hier geen bruder spullen meer kopen.

Goedendag, Dank voor uw reactie. We begrijpen enerzijds uw frustratie, het is altijd super vervelend als een speelgoed artikel sneuvelt na een aantal dagen spelen, maar iets dat stuk gaat kan liggen aan a) slecht product of b) verkeerd gebruik of overbelasting van kwetsbare onderdelen of c) ongevalletje etc. etc. . Het eerste valt wel onder garantie het tweede is niet de fabrikant aan te leveren. Dat risico is overigens af te dekken met een aankoopverzekering. Uiteraard zijn er bedrijven die een coulance regeling hebben en altijd nieuwe producten zullen afsturen, ongeacht de oorzaak. Wellicht dat het bedrijf waarvoor u werkt daarop inzet), maar dat zijn over het algemeen ook de bedrijven die veel hogere productprijzen hebben, juist omdat elke(!) consument daarmee dus altijd meebetaald aan die enkele pechgevallen. Ook als het niet stuk gaat. Uw laatste mail geeft aan dat u het jammer vindt, maar eindigt als afgesloten, geen vraag of vereiste reactie. Daar is inderdaad ook niet op gereageerd. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Bruder-speelgoed.nl

Zeer degelijk speelgoed

Zowel voor binnen als buiten te gebruiken. Oersterk.

Parfait

Très content pour le sérieux de ce site qui est en plus concurrentiel avec les autres sites proposants les même produits. Je reviendrai...

Werkte maar voor een week en geen antwoord van de verkoper

De Liebherr torenkraan 2,4Ghz 1:20 van Jamarawas een kerstcadeau voor mijn zoon. Eerst werkte het af en toe niet en na een week gewoon gebruik is die op een moment gewoon niet gestart. Ik heb een e-mail geschreven aan de verkoper en het werd gewoon negeerd.

Goedemorgen, We zien uw beoordeling, maar kunnen geen enkel bericht van u terugvinden in ons mailarchief dat u dat bij ons heeft gemeld. Kunt u een kopie van het bericht sturen of nakijken naar welk mailadres u dat heeft gestuurd? Normaliter zijn er 2 contactmogelijkheden: 1) Als reply op de orderbevestiging naar ons info@... mailadres 2) Via het contactformulier op de website Als u via een andere manier communiceert, is er een grote kans dat uw bericht niet aankomt of niet te koppelen is aan een bestaande order en kunnen we u ook niet verder helpen. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

site sérieux envoi rapide

commande réalisée avec succes

zeer Juiste leveringen , beste prijzen , grooste gamma ,super

Brunder speelgoed is zeer degelijk , lijkt op de echte voertuigen , de kinderen kunnen er ten volle mee uitleven , is zo sterk dat er meerdere generaties mee kunnen spelen , geen minpunten ik raad dit zeer mooi en sterk en Remiko voor 100% aan