Schitterende poppenwagen, drama om in elkaar te zetten

Echt een drama om poppenwagen in elkaar te zetten

Goedendag, Spijtig te vernemen dat u teleurgesteld bent in een poppenwagen, maar u heeft bij ons geen poppenwagen gekocht (die verkopen we namelijk niet!). Wellicht bent u ontevreden over een product dat u bij een andere webwinkel heeft gekocht, maar dan moet u dat bedrijf een onvoldoende geven, niet ons! Met vriendelijke groet, MIchael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

Top! Supersnelle verzending

Ik was aan de late kant met een verjaardagscadeau maar had het de volgende dag al thuis. Fantastisch

Goed verzorgd..... mooi product.....en snel geleverd. Hartelijk dank hiervoor

Goed!

Het kwam op tijd binnen en is van degelijke kwaliteit. Als het speelgoed mijn kinderen overleefd, overleeft het die van jou ook!

Nog vlak voor de kerst besteld en nog op tijd binnen ook. Kind blij, mama blij! Al met al dus zeer tevreden!

Zeer snelle levering

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Remiko. Altijd leuke spullen en goede prijzen ,hun assortiment is enorm! Ben een zeer tevreden klant!

niet tevreden

Beste, Ik ben niet tevreden over mijn aankoop. Ik heb een onderdeel besteld (en ontvangen) dat ik reeds had. Op de foto stond het anders afgebeeld: er stond een rondje bij dat ik nodig had, maar dus niet ontvangen heb. Ik kan de vrachtwagen niet herstellen. Kan u contact met mij opnemen aub? Dank hiervoor.

Goedendag, Als u een verkeerd artikel heeft besteld of ontvangen, kunt u gewoon contact met ons opnemen via de website (contactformulier) of via een reply op de orderbevestiging. De beoordelingspagina is NIET de manier om met de klantenservice in contact te komen. We hebben nadat u de order heeft geplaatst geen enkele vraag of opmerking mogen ontvangen. Niet via het contactformulier, niet via de mail, niet als reply op de orderbevestiging. Als u niet aangeeft dat er een probleem is, of dat er iets fout is gegaan kunnen we u simpelweg niet helpen. Dan is het erg zuur dat het eerste dat in u opkomt is om een 1 op een beoordelingssite te plaatsen. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

Heel fijne webshop. Kwalitatief uitstekend speelgoed voor de kleinkinderen. Zij zijn er super blij mee.

Frauduleus bedrijf

ZEER SLECHTE SERVICE Cadeautje besteld een voorlader voor een tractor. Levering was snel. Nu blijkt het de verkeerde te zijn. Retour gestuurd. Per mail al diverse keren naar de stand gevraagd. Geen reactie. De firma Remiko zou ik niemand aanraden. Dan beter bij het Iers duurdere Rolly Toys bestellen. Als ik vooraf geweten had dat het om een dergelijk bedrijf ging had ik hier nooit besteld. Dus aub zie dit als een advies

Goedendag, Zoals ook meermaals per mail is aangegeven, kunnen we retouren pas verwerken als deze feitelijk bij ons binnen zijn. Voor zover wij kunnen zien is de retour inmiddels verwerkt. Zoals ook aangegeven op onze site kan retourverwerking tot 14 dagen duren. Meerdere redenen liggen hieraan ten grondslag, zoals a) is duidelijk wie een artikel retour stuurt b) is het artikel onbeschadigd of zijn er onderdelen uitgepakt en nog compleet (deze controle kan niet iedereen uitvoeren en zal door een ervaren medewerken moeten worden gedaan, wat vertraging kan veroorzaken) c) het retouradres is niet onze verwerkingslocatie, simpelweg omdat we niet willen dat retouren niet afgeleverd kunnen worden, bijvoorbeeld op een zaterdag en weer teruggaan naar de afzender. Dit heeft echter als consequentie dat de retouren daardoor soms enkele dagen in opslag staan d) de partij waarmee een retour wordt verstuurd levert niet altijd de volgende dag af. Al met al zeer vervelend, maar kijkend naar de verwerkingstijd, is uw (door u uitgepakte) artikel toch binnen de 14 dagen afgehandeld. We doen ons best, maar het kan het voorkomen dat een retour enige tijd duurt om te verwerken. Met vriendelijke groet, MIchael & Renate Koot

Perfecte service

Geen enkel probleem om de beschadigde brandweerwagen meteen om te ruilen voor een nieuwe voordat de retourzending was gedaan. Ik ontving zelfs een gratis retourlabel, grote klasse, klant is hier ècht koning.

Bon rapport qualité prix

Toujours satisfaite à chaque commande. Les délais de livraison sont respectés. Je recommande le site sans problème.

Très bien

Délais de livraisons respectés, produits conformes. Bonne expérience, je vais refaire une commande.

Snelle levering en goed verpakt

Good price and delivery

Jouet a pris compétitif et bien emballé. Je recommence ce site

perfect op tijd voor gevraagde verjaardagsdatum, ookal was het laat besteld

Goede leverancier

Snelle levering, bestelling goed te volgen, mooie spullen

Tijdige levering tegen goede prijs

Meerdere bestellingen geplaatst en allemaal in paar dagen binnen. Artikelen zijn echt op voorraad als dat op de site staat. Scherpe prijzen, maar geen gratis verzending boven bepaald bedrag.

Heel mooi.

Mooi gegraveerd.

Article de qualité

Réalisme et qualité du jouet très appréciés. Envoi très rapide en France dans un emballage soigné.

Supper

Het is super leuk speelgoed , vaarvan Remiko een zeer groot gamma heeft , en een zeer vlotte levering , kort om doe zo Verder , ook kwa prijs zijn zij ook voordelig daar 5 euro hier 2 euro maar als je wat besteld lopen de voordelen aardig op , Onze Kleinkinderen spelen er zeer veel mee , en bovendien is het zeer sterk speelgoed ! Zeer tevreden ! Dank u Firma Brunder Remiko Vriendelijke Groeten Zaman Robert Belgium

Geleverd boven verwachting netjes in gepakt en keurig optijd bezorgd

Super qualite

Très content de vos produit mon petit fils adoré.et c est du solide le gamin à 3ans et les manœuvres cordialement

Prima levering

Snelle en goede levering, geen opmerkingen

Snelle levering ruime keuze

Ruime keuze tegen scherpe prijzen en snelle levering

Parfait

Rien a dire, je recommande