perfect op tijd voor gevraagde verjaardagsdatum, ookal was het laat besteld

Goede leverancier

Snelle levering, bestelling goed te volgen, mooie spullen

Tijdige levering tegen goede prijs

Meerdere bestellingen geplaatst en allemaal in paar dagen binnen. Artikelen zijn echt op voorraad als dat op de site staat. Scherpe prijzen, maar geen gratis verzending boven bepaald bedrag.

Heel mooi.

Mooi gegraveerd.

Article de qualité

Réalisme et qualité du jouet très appréciés. Envoi très rapide en France dans un emballage soigné.

Supper

Het is super leuk speelgoed , vaarvan Remiko een zeer groot gamma heeft , en een zeer vlotte levering , kort om doe zo Verder , ook kwa prijs zijn zij ook voordelig daar 5 euro hier 2 euro maar als je wat besteld lopen de voordelen aardig op , Onze Kleinkinderen spelen er zeer veel mee , en bovendien is het zeer sterk speelgoed ! Zeer tevreden ! Dank u Firma Brunder Remiko Vriendelijke Groeten Zaman Robert Belgium

Geleverd boven verwachting netjes in gepakt en keurig optijd bezorgd

Super qualite

Très content de vos produit mon petit fils adoré.et c est du solide le gamin à 3ans et les manœuvres cordialement

Prima levering

Snelle en goede levering, geen opmerkingen

Snelle levering ruime keuze

Ruime keuze tegen scherpe prijzen en snelle levering

Parfait

Rien a dire, je recommande

Super leuk en sterk

Sterk en leuk speelgoed.

Levering precies zoals ze hebben gezegd

Jouet cassé à la réception

Je suis toujours dans l'attente du remplacement de la pièce cassé sur un jouet bruder kröne.

Merci beaucoup pour votre message. Comme déjà indiqué dans l'email, la pièce n'est pas disponible immédiatement et dès que nous la recevrons, elle vous sera envoyée immédiatement. Cordialement, Bruder-speelgoed.nl

ruime keuze, lage prijzen, snelle levering

ruime keuze, lage prijzen, snelle levering

Bon rapport qualité prix

Mon fils est ravi de mes achats. Bons produits, bon rapport qualité prix. Envoi par transporteur. Je suis contente.

Goed verzorgd, snel. Zou het alleen fijn vinden als jullie bij een hoger aankoopbedrag zelf de verzendkosten zouden nemen, zoals veel bedrijven doen

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag willen we toch even kort reageren op uw opmerkingen over de verzendkosten. Wij kiezen er als bedrijf bewust voor om dat juist niet te doen en de reden is heel simpel: linksom of rechtsom kost verzenden geld. Inderdaad zijn er veel bedrijven die "gratis" verzending aanbieden, of "gratis vanaf bedrag x", maar...dan zit de verzending in de productprijs. 3x20+4,95=64,95 of 3x22,50 + gratis verzending= 67,95. Vaak betaald u bij "gratis" verzending juist bij veel producten in totaalveel meer dan als u éénmaal de verzendkosten betaald... 5x20+4,95=104,95 vs 5x22,50=112,50. Gratis klinkt zo fijn, maar wij zijn liever transparant. Per order, groot of klein betaald u bij ons altijd hetzelfde. Wilt u één klein artikel, of liever 8 artikelen. We stoppen het samen in een doos, en de transportkosten zijn identiek, daarom dat we dat los berekenen, gewoon wat het is en niet proberen bij meerdere producten steeds een beetje extra binnen te hengelen door de productprijs wat hoger te maken. U zult zien dat als u bij ons een stuk of wat items koopt en dezelfde order bij een collega met gratis verzending checkt, dat u bij ons toch echt eigenlijk altijd goedkoper bent. Met vriendelijke groet, MIchael & Renate Koot Bruder-speelgoed.nl

Overzichtelijke website, snelle levering, top.

Altijd op tijd bezorgd, zeer goed verpakt

Snelle levering en concurrerende prijzen.

Snelle levering en concurrerende prijzen

geweldig

snelle levering en keurig stevig verpakt

Parfait

Livraison rapide et article conforme

Nette overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en bij het bestellen kan je aangeven voor wanneer je het uiterlijk wil hebben. Dit is perfect. En ook erg netjes geleverd!

Mooi en gied

Snel geleverd en mooi speelgoed

Fijne service en doet wat het beloofd

Meerdere keren bestelling en gedaan. Altijd geleverd op de beloofde tijd. Onderdelen duurt wat langer maar dat staat er dan ook duidelijk bij. Één keer een poppetje gehad waarbij het been direct stuk was maar daar hebben we kosteloos een vervanger voor gekregen. Al met al zeer goede service en goede prijs. Ik kan deze webshop aanbevelen.