Altijd op tijd bezorgd, zeer goed verpakt

Snelle levering en concurrerende prijzen.

Snelle levering en concurrerende prijzen

geweldig

snelle levering en keurig stevig verpakt

Parfait

Livraison rapide et article conforme

Nette overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en bij het bestellen kan je aangeven voor wanneer je het uiterlijk wil hebben. Dit is perfect. En ook erg netjes geleverd!

Mooi en gied

Snel geleverd en mooi speelgoed

Fijne service en doet wat het beloofd

Meerdere keren bestelling en gedaan. Altijd geleverd op de beloofde tijd. Onderdelen duurt wat langer maar dat staat er dan ook duidelijk bij. Één keer een poppetje gehad waarbij het been direct stuk was maar daar hebben we kosteloos een vervanger voor gekregen. Al met al zeer goede service en goede prijs. Ik kan deze webshop aanbevelen.

Zeer goed,vriendelijk bedrijf

Zwellen service, men wordt goed op de hoogte gehouden.

Prima en goed

Heb al n paar keer wat besteld voor n verjaardag. Altijd netjes verpakt en op tijd binnen

Solide speelgoed

Mooie details, stevig speelgoed, mijn kleinzoon van 5, heeft verschillende modellen van bruder en er is nog niets stuk, ondanks dat er veel met gespeeld wordt.

Prachtig speelgoed.

We hebben het aan onze opa zeggen gegeven en hij vind het prachtig!

Leuk en goed speelgoed.

Mooi speelgoed

Goed speelgoed en goede service

Top !!!

De bestelde Bruder Brandweerwagen voor onze kleinzoon kwam ondanks de decemberdrukte vrij snel aan. Helaas wat beschadigd. Na melding hiervan werd er een ander exemplaar verstuurd, de beschadigde mochten we houden 'voor reserveonderdelen'. Betrouwbaar en Prima service dus!!!

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs en snelle levering.

Mooi verpakt. En zeer vlot geleverd

Zeer mooie en sterke auto's en vrachtwagens.

Degelijk en goed en snel geleverd

Degelijk speelgoed goede service

Kwaliteit en prijs zijn goed

Het is een goede kwaliteit en het heeft een lange levensduur.

Dat heerlijke kindersnoetje

Geweldige mooie stevige auto's De aankoop is geweldig!! Blijer kan je onze kleinzoon niet maken

Produit de qualité

Joli jouet très bon rapport qualité prix

Goed!

Meerdere keren speelgoed besteld, nooit geen problemen gehad.

Goede spullen

geweldig mooi stevig speelgoed

geweldig mooi stevig speelgoed

Beste, er was een mooie samenwerking, nadat onze bestelling fout liep. Alles werd rechtgetrokken en zie alles kwam in orde! Perfectie bestaat wel degelijk!!

Très bons produits

Hallo Wij zijn zeer tevreden met uw producten, die de agrarische wereld zeer goed weerspiegelen en die onze kleinzoon vreugde brachten met Kerstmis. Aan de andere kant verliep de bezorging niet goed, aangezien ons pakketje bij de buren op de grond in de regen belandde terwijl wij thuis waren en we de buurt rond gingen om het te vinden. GLS-transport om te vermijden!!