Goede service, leuke producten en lange huurtijd

Hele fijne service waaronder makkelijk telefonisch contact en overduidelijke site met alle opties die er aangeboden worden. De producten waren super meegegeven zoals aangegevn stond in de omschrijving en zelfs nog wat extra dingen gekregen om mijn casino feestje compleet te maken! En erg fijn dat de spullen redelijk ruim van de te voren worden konden opgehaald om voorbereiding goed te kunnen doen, en met terug brengen van de spullen genoeg tijd gehad om te kunnen opruimen,drogen en inpakken Daarom een dikke 9 verdiend!

geweldig

super geholpen met een zeer geslaagd feest

Snelle en correcte afhandeling

De bestelling (theaterpaaltjes, koord en rode loper) kon ik snel afhalen, alles stond netjes klaar. De communicatie verloopt goed, nette spullen en alles is duidelijk. Zeker een partij waar we vaker samen mee gaan werken.

Geweldig.

Wat een geweldige ervaring. De photobooth (met printer) was een ontzettend leuk onderdeel van het feest Van te voren een prima uitleg gekregen en alles liep idd op rolletjes tijdens het verjaardagsfeest. Alle foto's en filmpes nafloop op een stickje meegekregen als herinnering. Een aanrader!!! Coen , heel hartelijk dank voor alles . Het was een feest om nooit meer te vergeten.

Prima service en denkt altijd mee

Nu 2 keer gebruik gemaakt vd service (mn de led-wijnbakken zijn altijd een succes). Ook diverse vrienden naar hen verwezen en altijd naar volle tevredenheid.

Top service!!

Geweldige service. Groot assortiment. Denkt mee Goed en snel in contact

Snel contact en goede afstemming en goed product

Vanaf het aller eerste contact liep alles soepel. Flexibele instelling

Heel snel nog heaters kunnen regelen

Op hele korte termijn heaters kunnen huren. Zelfs ophalen op zaterdag was mogelijk. Top geregeld.

keurig netjes geholpen alles klopte

de bestelling online gedaan, bij ophalen stond alles keurig klaar. wij zijn helemaal tevreden.

Top spullen en goede service

Voor een feest in oktober hebben wij gebruik gemaakt van één van de voordeelpakketten. Aan werkelijk alles is gedacht! Goede prijs /kwaliteitsverhouding

Zeer goede service

We hadden niet veel gehuurd en toch volop service en meedenken. Super vriendelijk, goed bereikbaar en afspraak voor retourneren van de gehuurde spullen makkelijk te maken. Mooie stoelen en tafels!!

Beste Marianne, bedankt voor de mooi review! leuk om te horen dat de stoelen en tafels naar wens waren. Graag tot de volgende keer

Wij hebben voor Halloween een rookmachine, projector en twee spoken bij Partyverhuur van Roekel gehuurd. Super tevreden! Duidelijke en snelle communicatie. Er werd fijn meegedacht. En alles stond keurig klaar op het afgesproken moment. Halloween was een groot succes! Ruim 200 kinderen aan de deur en ze vonden de spoken geweldig. De projector met Halloween afbeelding trouwens ook. En de rookmachine gaf het gewenste “schrikeffect”. Al met al een geweldig leuke avond en volgend jaar weten we Partyverhuur van Roekel weer te vinden.

Beste Thessa, Bedankt voor de mooie review! Super om te horen dat de Spoken zo bevallen zijn, ik sla ze weer op en help u graag volgend jaar weer!

Fijne en snelle service

Fantastisch!

Super dat je hier alles kunt huren voor een knalfeest. En niet duur! Zeer vriendelijk geholpen en advies gekregen. Wij vierden een sweet sixteen feestje voor onze dochter. Voor het volgende feest ga ik zeker weer alles huren bij van Roekel. Ik kom uit Zwolle maar ik heb het er voor over om ruim een uur te rijden voor deze spullen. Gehuurd: zwarte pop up tent, led statafels, lampen, heaters, verlichtingsdoek, geluidsbox, enz. Bedankt!

Beste Agnes, bedankt voor uw review!, super dat u ondanks de afstand bij ons gehuurd heeft. We helpen u volgend jaar graag weer.

Coen is een zeer vriendelijke man die goed meedenkt en er voor zorgde dat we een waanzinnig feestje hebben kunnen vieren. Coen we zien je graag weer voor het volgende feestje. Partyverhuur van roekel is zeker een aanrader.

Beste Lakmali, bedankt voor uw review, super om te horen dat u een waanzinnig feest gehad heeft, graag tot de volgende keer.

Echt enthousiast meegedacht voor een complete ervaring!

Nam alle tijd om mee te denken en af te stemmen op ons feest. Flexibel in aanpassingen van pakketten en no nonsens enthousiasme.

Geweldig, klant vriendelijk en denkt overal in mee

Top bedrijf, geweldige man die Coen.

Zeer nette en snelle service!

Producten van uitstekende kwaliteit met een snelle communicatie en vriendelijk contact.

Kerst prima aan kunnen kleden met van Roekel

We hebben wat spellen en tafels gehuurd. Allemaal netjes volgens afspraak en voor een scherpe prijs. Voor herhaling vatbaar

Zeer prettig geholpen

Vooraf langs geweest er werd tijd voor ons genomen en div dingen werden ons uitgelegd en getoond wat kon. Bij afhaal stond alles netjes klaar en werd er meegeholpen met laden. De geleverde producten waren inderdaad makkelijk ( easy pop-up tent6x6 )op te zetten. De avond van het feest werd het door de gasten als prettig ervaren en leuk wij hadden actie pakket met fotobooth, 6ledtafels ,heaters en verlichtingsslangen plus krukken en led halve manen. Volgende keer als we wat nodig hebben gaan we zeker weer contact zoeken

Beste Soraya, Bedankt voor de mooie review en graag gedaan, de foto's van uw feest waren erg mooi! Graag tot de volgende keer.

Betaalbaar en uitstekend geregeld

Ivm feest thuis een tent en bijbehorende accessoires gehuurd. Alles snel georganiseerd, goede spullen die makkelijk op te zetten waren. En voor schappelijke prijs.

Beste Wouter, bedankt voor je review, graag gedaan en graag tot het volgende feest.

Top kwaliteit

Had een party tent, sta-tafels en en photobooth gehuurd voor een feest. Alles ging prima. Photobooth was een hit. Service van eigenaar Coen was top. Een aanrader.

Geweldige service. Leuke spellen. Een grote aanvulling op ons feest!

3 leuke tafelspellen gehuurd bij party verhuur van Roekel. Fijne communicatie. Spellen opgehaald en weer teruggebracht was makkelijk. Dank!

Zeer klantvriendelijk

De photobooth was een geweldige ervaring. Het maakt mijn feest helemaal compleet!

Top service en product

Vriendelijk en professioneel. Goed uitleg! Een echt aanrader.