Fijn bedrijf!

Perfecte service, vriendelijk, prettige communicatie en de producten exact zoals op de foto’s. Graag tot ziens!

top

goede service

behulpzaam goed materiaal

prima betrouwbaar

Geweldige Bruiloft foto's!

De gasten hebben genoten, heel veel foto's gemaakt. Het was een succes, volgende keer weer!

Goede service!

Goede service, Coen denkt mee en helpt op afstand.

Alles was keurig geleverd, de led statafels waren heel tof en makkelijk te vervoeren. Ook de led vazen en verlichting zorgden voor een gezellige sfeer. De tent was makkelijk op te zetten. Goed verzorgd allemaal. Prima in orde. Dankjewel Coen! De photobooth was echt geweldig en een aanwinst op mijn seventies party, wat een leuke foto's en die hoef je dan dus zelf niet te maken, maar dat doen de gasten zelf, daar hebben ze veel plezier in en nadien krijg je ze op een USB stickje mee. Super!

betrouwbaar goede service en uitstekende prijs /kwaliteitverhouding

Bij elk feestje wat wij geven stelt partyverhuur van Roekel nooit teleur. Mooi assortiment, prettig geprijsd maar ook echt heel vriendelijk en behulpzaam. Wat ook zeer prettig is dat de verhuurtermijn je geen stress bezorgt met op tijd terugbrengen!. Kortom aanrader !

Hier moet je zijn!!! voor het huren van compleet partytent

Onze dochter heeft afgelopen zaterdag haar inhaalfeestje gevierd +- 15 personen Met een geweldige Prof. Easy up tent! En toebehoren van Coen van Roekel! Echt het feestje is super geslaagd! Met zo,n partytent incl. Stroomkabels verlengkabels en ledverlichting, ledvazen, en een Biertafel met bankjes En met 2 Heaters was het zeer aangenaam in easy up tent! Volgende x gaan we weer huren bij Partyverhuur Van Roekel!!! Goed advies Zeer vriendelijk en behulpzaam Goed en duidelijk uitleg Gewoon top!!! Voor een scherpe prijs!!!

Goede service, vriendelijke behandeling

Let wel even op. Sommige buizen hadden geen kleurmarkering meer en de ducktape op de standaarden liet los. Was dit vergeten te vermelden bij het terugbrengen van de tent. Maar ik huur hier altijd naar volle tevredenheid.

Hoi Bert, bedankt voor je review, en mooie tip, heb gelijk de buizen en standaarden nagelopen en de markeringen zijn weer aangebracht. Graag tot het volgende feest, Met vriendelijke groet, Coen van Roekel

Een geweldig aangeklede sweet 16

een mooie partytent, een speciaal sweet 16 foto doek, een sterrenhemel een foto booth en allerlei leuke led-attributen, was het sweet 16 feest fantastisch aangekleed dankzij vanRoekel.

Beste Jorien, bedankt voor uw mooie review! en voor het testen van de photobooth! super dat hij goed bevallen was, graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet, Coen

Heel goed geholpen!

Fijne service en persoonlijk contact gehad met Coen. Wij hadden last minute wat specifieke wensen en Coen heeft het tot in de puntjes verzorgd voor ons. De volgende keer komen we terug. Ga zo door!

Compleet en niet duur

Prima feest gehad met de compleet ingerichte partytent. Was helemaal top!

Vriendelijk bedrijf met redelijke verhuurprijzen. Waren flexibel met retourbrengtijd

Een TOP bedrijf

We hadden 2 tenten van 6 x 3 gehuurd biju van Roekel. Bij het ophalen stond alles netjes in een rol container. Bij thuiskomst de tenten binnen één uur geheel opgezet en zag er keurig netjes uit . Een plaatje en zéér goede kwaliteit !! Meer dan tevreden over van Roekel. En dus een 10 met een griffel !!

Beste Hans, bedankt voor de mooie review! Heel graag gedaan, en heel mooi dat jullie een mooie dag hebben gehad! Graag tot het volgende feest. Met vriendelijke groet, Coen van Roekel

Helemaal tevreden

Product voldeed aan verwachtingen

Snelle communicatie, denkt goed met je mee voor eventuele opties, fijne stevige tent, snel opgezet!

Beste Lizet, bedankt voor je mooie reactie, graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet, Coen

Zeer positief denkt mee erg prettig.Alleen jammer dat het niet kan worden bezorgd.Voor de rest top

Beste Paul, bedankt voor uw mooie feedback, het klopt inderdaad dat wij de kortingspakketten welke goed vervoerbaar zijn in een normale auto standaard niet bezorgen. Bij bestellingen waar dit niet mogelijk is is bezorging altijd in overleg. Graag helpen we u de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Coen van Roekel

Dik in orde

Alles compleet en keurig verzorgd.

top service

Ons feest was nog leuker door de leuke aankleding en goede service van Partyverhuur van Roekel! De verlichte statafels zijn erg handig en zien er super leuk uit gelijk meer zweer..toppie

Top geregeld allemaal!

Kinderen hebben super leuke avond in het bos gehad met de lasergames

Goed geregeld!

De perfecte sfeer makers!!

Fantastische ledbar en tafel gehuurd!! Meteen een feestelijke uitstraling voor een schappelijke prijs!

zeer tevreden over de prijs en product

duidelijk en goede service

enthousiast leverancier

Tweede keer zaken mee gedaan, enthousiasme is groot, je krijgt wat je verwacht.