Zeer prettig

Grootste probleem bij verhuur is altijd gebrek aan flexibiliteit voor ophalen en brengen. Zeker hier was de ervaring wat mij betreft erg prettig bij Van Roekel aangezien daar heel makkelijk me omgegaan werd.

Beste Dennis, bedankt voor je mooie review! en als we mee kunnen denken doen we dat graag!

Prettig bedrijf om iets te huren.

Komt de afspraken na.

Snel en meedenkend

Binnen 1 telefoontje alles geregeld en diezelfde dag nog mogelijkheid tot ophalen.

Bij de bestelling goede service gehad.Werd netjes terug gemaild of de bestelling goed was en of ik misschien niets vergeten was.Dat vindt ik nog eens een goede service.

Vriendelijk en meedenkend

Tweede keer dat ik bij van Roekel materialen huur voor een straatfeest. Wederom prima materialen en vriendelijk geholpen. Ik raad hen zeker aan en kom hier zeker weer terug!

Klantvriendelijk

Zoals gezegd, klantvriendelijk en altijd behulpzaam.

Heel goed.

Geweldige service, donderdag halen, maandag terugbrengen, goede tips, wat statafels erbij, en het was veel minder statisch dan vorig jaar. Volgend jaar weer!

flexibel en klantgericht

Prima spullen, mn de "easy up" partytent was boven verwachting. In de aanloop naar ons feest werd goed meegedacht over de te huren spullen, prettige afstemming over halen en brengen, waarbij zelfs buiten openingstijden inleveren mogelijk bleek. Geen gedoe over enkele gebroken glazen en hulp bij in/uitladen. Aanrader dus!

Goed service en vriendelijk

Goede service Duidelijke afspraken en zeer klantvriendelijk. Fijn bedrijf om iets te huren voor een feest.

goed meegedacht. goede service

heeft goede en leuke en praktische voorstellen om een feest gezellig aan te kleden. ook de service van het in en uitladen is prima

Goede service en denkt mee met de klant.

Partyservice van Roekel doet net dat beetje extra. In alles heel behulpzaam. Wij zijn super tevreden en hebben een mooi feest kunnen organiseren!

Klantvriendelijk bedrijf

Alles stond netjes klaar. leuk bedrijf met een goede service.

goed materiaal, goede afspraken mee te maken, betrouwbaar

goed materiaal, goede afspraken mee te maken, betrouwbaar

Prima geregeld

Op laatste moment tent gehuurd. Relaxte service en ideaal een link opgestuurd hoe m in elkaar te zetten.

heel vriendelijk en behulpzaam

super snel alles geregeld ,en snelle reactie

Pluspunten

Absolute top bedrijf Op de Pasar Malam hebben wij de halve assortiment gehuurd voor in de sporthal in één woord adembenemend mooi . Dank daarvoor.

Pluspunten

prima service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Reageren snel, super fijn! Ook flexibel met op- en afhalen.

Ik had een andere verwachting van hoe de beerpongtafel eruit zag. In de folder en op de website staat een afbeelding van een tafel met blauw en rood. De beerpongtafel die ik meekreeg was groen met een drukke print, vond ik een stuk minder mooi dan verwacht. Tip: of afbeelding aanpassen of de tafel op de afbeelding leveren :-)

Pluspunten

pragmatisch en nette behandeling

Pluspunten

Duidelijk wat je krijgt. Flexibel en goed bereikbaar.

Pluspunten

Snel antwoord op vragen. Nette prijzen. Netjes geholpen.

Meeste spullen prima in orde paar kunnen wat onderhoud gebruiken.

Pluspunten

Pluspunten

Kwaliteit van de spullen. Prijs.

Locatie die wat handiger aan te rijden is/ dichter bij de snelweg.

Pluspunten

Gemaakte afspraken worden correct nagekomen Gehuurde producten zijn van goede kwaliteit Vriendelijke service Prijs verhouding voor gehuurde producten zijn zeer netjes,

Indien mogelijk zou bezorging/ophalen tegen vergoeding een uitkomst zijn

Beste M. van Dijkhuizen, bedankt voor uw goede feedback, het was nu zeer kort dag normaal is bezorging zeker mogelijk wij werken samen met een koeriersdienst. Graag help ik u de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Coen van Roekel

Schras 28 6744WV Ederveen