Pluspunten

Snelle reactie, nette afhandeling. Duidelijke afspraken.

Pluspunten

goede prijs/ kwaliteit prettige en correcte afhandeling

Pluspunten

1. Flexibel. 2. Snelle afhandeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb niks gehuurd was niet op voorraad.

Pluspunten

Klantvriendelijk Service was prima Prima mee gedacht

Ga vooral zo door!

Pluspunten

Zeer veel aandacht en meedenken. Prijs kwaliteit verhouding van huurartikelen is goed, de persoonlijke aandacht en flexibiliteit geeft het meerwaarde.

Pluspunten

Goede Service. Denkt mee. Veel mogelijkheden.

De Led tafels en lampenbollen waren niet erg schoon.

Beste Woudenberg, Mijn excuus dat de producten niet schoon waren, ik neem dit verbeterpunt zeker mee in de toekomst, Graag help ik u deze volgende keer weer en zal ik u een product extra meegeven. Met vriendelijke groet, Coen van Roekel

Pluspunten

Zeer goede service, behulpzaam en alles zoals afgesproken.

Pluspunten

Vlotte en gezellige benadering. Mooie spullen voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar. Groetjes Judith #BentoApeldoorn

Pluspunten

Het persoonlijk contact met dit bedrijf is mij zeer goed bevallen en is goed berijdbaar

Vindt alles prima zo

Pluspunten

Snelle en goede afhandeling.

Even adres wijzigen op de website

Beste, bedankt voor uw tip, heb dit gelijk aangepast. Wij zijn n u gevestigd op de Schras 28 te Ederveen

Pluspunten

Coen reageert snel op mails en dat vind ik erg prettig. De spullen stonden netjes klaar op het afgesproken tijdstip. Coen dacht mee.

Barkrukken zonder dopjes waren niet handig maar wij hadden er gelukkig genoeg met dopjes.

Pluspunten

Goede service, klantvriendelijk. Van product wat gehuurd wordt, wordt goed uitgelegd hoe 't werkt. Ik heb 't bij het ophalen eerst getest. Ophalen/terugbrengen erg flexibel.

Pluspunten

Klantvriendelijk

Geen

Pluspunten

Laserguns gehuurd. Goede en flexibele service, duidelijke uitleg over het gebruik van de guns, goede prijs.

Pluspunten

Vriendelijk, adequaat en goed geholpen.

Pluspunten

- Goede communicatie - Goede producten - Snelle afhandeling - Meedenkend - Klantvriendelijk - Goede prijzen - Breed assortiment Volgende feest zal zeker weer in combinatie met dit bedrijf zijn! Echt een aanrader!

Geen!

Pluspunten

Goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

Uitstekende producten, prima service voor een zeer redelijke prijs. Wij komen zeker terug!

Pluspunten

Aangenaam in de communicatie. Flexibel. Denkt mee. Doet niet moeilijk. Volgende keer ga ik hier weer naartoe.

Niet alle heaters werkten even goed.

Beste Roy, bedankt voor uw reactie en mijn excuus dat de heaters niet naar behoren werkte. We hebben 2 types en ik heb u heaters van beide types meegegeven dit had 1 type moeten zijn. De ene geeft meer licht dan de andere hierdoor lijkt het of de ene het niet goed doet. De volgende keer geef ik u dezelfde mee zodat u hier geen hinder meer van ondervind. Met vriendelijke groet, Coen van Roekel

Pluspunten

Goede service. Vriendelijk en meedenkend en duidelijk in het maken van afspraken. Prima bedrijf

De kwaliteit van de materialen vielen zo nu en dan tegen maar daar kwamen we wel uit :)

Beste Floris, bedankt voor je review. Vervelend dat er van 1 van de 12 pijlen van de set pijl en boogschieten het dopje om te kunnen schieten losliet. Ik geef u de volgende keer een extra reserve pijl mee. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Coen

Pluspunten

Erg vriendelijk, helpt mee in uit laden , denkt mee over het feest en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: huur je spullen bij van Roekel !

Pluspunten

Coen van Roekel reageert snel op je vragen via mail of Whatsapp. Keurige facturatie, makkelijk op te halen en terug te brengen. Ik had een super mooie Abraham pop gehuurd. Makkelijk te vervoeren en opzetten van de pop was heel eenvoudig. Tevens heb ik ook andere mooie verhuurartikelen gezien ( ledbanken, ledstatafels, mooie witte ledstoelen enz enz) . Aanrader om hier iets te huren !

Geen !

Schras 28