slecht

ik brommobiel gekocht hier de via t5 juli op 1 september heb hem gekregen maar op 18september hebben ze op gehaald omdat er verschillende dingen niet goed waren zo als scheurtje in dak scheurtje bij de spiegels en nog paar dingen nu staat nog in de werkplaats bijna 2 maanden nu zeggen dat er onderdelen nog binnen moeten en bij de leverancier moet bestellen pff geef gewoon een nieuwe maar ondertussen gaat de verzekering gewoon door

Uitstekende klantenservice & snelle levering

Uitstekende klantenservice & snelle levering. Fast & Furious Scooters is een webshop die veel modellen scooter modellen in huis heeft. Klasse!

Een week geleden mijn scooter besteld en nu rijd ik met veel plezier

Een week geleden mijn scooter besteld en nu rijd ik met veel plezier op mijn nieuwe retro scooter door Amsterdam. Ik twijfelde even over de kleur maar uiteindelijk voor prachtig rood gekozen. De bestelling ging makkelijk en de levering was super snel. Ik kan Fast & Furious Scooters aan iedereen aanraden.

Snelle verzending en goede klantenservice! Het was lastig om een

Snelle verzending en goede klantenservice! Het was lastig om een keuze te maken maar ik ben super blij met mijn nieuwe scooter. Ook het in elkaar zetten was snel gedaan. Kortom een prima website met voordelige scooter prijzen. Laurens Bekel, Aardenhout

Ik ben een gelukkige scooter eigenaar geworden.

Ik ben een gelukkige scooter eigenaar geworden. Ik heb een elektrische scooter gekocht voor mijn zoons verjaardag en hij is er gek op. Toen we een probleem hadden met het product, was de klantenservice snel en behulpzaam. Echt een aanrader dus.

Briljante levertijd van mijn scooter,

Briljante levertijd van mijn scooter, goede prijs voor het mode, zeker gezien het feit dat de scooter nergens anders op voorraad was. Ik zal zeker weer gebruik maken van deze site!

Uitstekende service!! Ik bestelde een zeer moeilijk te krijgen Vespa model

Uitstekende service!! Ik bestelde een zeer moeilijk te krijgen Vespa model op zondag en deze is aangekomen donderdag. Ik kreeg een tracking nummer en heb vervolgens de scooter van Fast & Furious Scooters goed ontvangen. Mijn eerste vraag over de levertijd werd direct beantwoord door een vriendelijke medewerker. Zeer aan te bevelen. Derk de Moor, Rotterdam

Fast & Furious Scooters heeft een geweldige site waar je mooie

Fast & Furious Scooters heeft een geweldige site waar je mooie scooters kan kopen. Ik heb een scooter online besteld en dat ging het makkelijk en snel. Zeker doen dus! Thijs Rubens, Leidschendam

Fast & Furious Scooters heeft een geweldige site waar je mooie

Ik was al een tijd opzoek naar een scooter en die

Ik was al een tijd opzoek naar een scooter en die heb ik uiteindelijk gevonden bij Fast & Furious Scooters. Hij is groter dan ik had verwacht, maar zo groot als ik had gewild. Ik heb op scooters gereden toen ik op bezoek was bij familie en vrienden in het buitenland, omdat ze deze op straat verhuren en ik vind ze geweldig zijn. De wind kan het moeilijk maken om het verkeer te horen komen van achter of om de hoek, dus ik ben gewoon extra waakzaam en respecteer de andere weggebruikers. Ook heel redelijk geprijsd. Iedereen zou er een moeten hebben :)

Ik heb wel gemerkt dat het lampje de accu sneller verbruikt en ik stel

Ik heb wel gemerkt dat het lampje de accu sneller verbruikt en ik stel voor om gewoon te controleren of alle schroeven aanwezig zijn, want die voor mijn rem ontbrak, maar dat was geen probleem, want ik had het gecontroleerd voordat ik hem eruit haalde en kon hem vervangen. Ik verwijder de accu om hem op te laden en bewaar hem op een veilige plaats als ik de scooter niet gebruik of als ik niet thuis ben.

Ik ben echt blij met mijn nieuwe scooter.

Ik ben echt blij met mijn nieuwe scooter. Ik heb hem nu iets meer dan een week en ben op plaatsen geweest waar ik de auto normaal gesproken niet zou komen. Niet alleen ging het sneller, maar ik liet ook geen enkele uitstoot achter :) Ik gebruik hem elke dag en zal hem gebruiken voor ritten dicht bij huis (binnen 7 minuten). Hij heeft 3 verschillende snelheidsinstellingen en cruise control. Zeer nuttig!

De levering was bijna net zo snel als mijn scooter!

De levering was bijna net zo snel als mijn scooter! Eenvoudige besteling. Ik was teleurgesteld dat mijn gratis slot niet inbegrepen was, maar ik heb ze gemaild en binnen 30 minuten reageerden ze met een verontschuldiging en stuurden ze er een in de post - het kwam de volgende dag aan! Zeker aan te bevelen deze site en hun klantenservice ook! Peter Blok, Rotterdam

Gloednieuwe scooter ontvangen en werkt perfect.

Gloednieuwe scooter ontvangen en werkt perfect. Geen problemen tot nu toe. Zou de site zo weer gebruiken. De klantenservice was ook snel en professioneel. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen. Dirk Janssen, Lemmel

Absoluut een geweldige website met veel scooter modellen. Mijn elektrische scooter had alleen de verkeerde stekker, waardoor ik even contact heb gehad met de klantenservice. Zij waren heel vriendelijk en binnen een paar dagen had ik de juiste stekker in huis. Goed gedaan Fast & Furious Scooters, bedankt, ik geniet van mijn scoorter :-)

Ik heb mijn Vespa scooter besteld bij Fast & Furious Scooters

Ik heb mijn Vespa scooter besteld bij Fast & Furious Scooters . Ik maakte me zorgen over waar ik online het beste een scooter kon kopen, maar vond toen deze jongens. Het is een vertrouwde verkoper en ontving vrij snel mijn nieuwe scooter! Ik kon gewoon via track en trace mijn bestelling volgen. Ook de nazorg was goed, toen ik een vraag had over de installatie van de scooter. Aron Winter

Voor het kopen van een scooter ben je bij Fast & Furious Scooters aan het juiste adres. Het aanbod is groot en de klantenservice is van topklasse. Ik had geen betere keuze kunnen maken voor het kopen van mijn Vespa scooter.

Prettige verkopers en goede service bij deze scooter webshop.

Prettige verkopers en goede service bij deze scooter webshop. Het bestellen ging heel simpel en binnen een paar dagen had ik mijn scooter al in huis. Thanks.

SUPERSLECHT!

Dit is echt een vreselijk bedrijf. Elektrische scooter geleverd gekregen na 8 weken wachten. Dan blijkt hij niet te werken en wordt 5x (!!!) opgehaald waardoor je hele weken zonder zit en bij retour brengen doet hij het nog steeds niet. Ze zijn onbereikbaar of je moet minimaal een half uur in de wacht staan op een betaalde informatielijn. Alles geprobeerd qua concessies, maar de enige optie die ze bieden is dat ze de (splinternieuwe door henzelf geleverde scooter!) voor 50% van je geld terugnemen. WTF?!?! Echt 1 grote teleurstelling. Mijn dochter die hem gekocht heeft van haar eigen spaargeld is in tranen. Ze is nu bijna 17 en heeft er nog niet 1 normaal ritje op kunnen maken.

Ik heb voor de eerste keer een scooter gekocht voor mijn zoon .

Ik heb voor de eerste keer een scooter gekocht voor mijn zoon. Hij is er super blij mee. Het bestellen ging snel en de service is top bij deze zaak. Er miste een klein onderdeel, maar dat hebben ze binnen een paar dagen opgestuurd. Echt top dus.

Wow wat een fantastische scooter..

Wow wat een fantastische scooter.. Fast & Furious Scooters was zo behulpzaam en zorgt echt voor een snelle levering ik kocht een scooter voor mezelf en vervolgens wilde mijn vriend er ook een, nu maken we samen de mooiste ritten ....hartstikke bedankt voor alles! Fleur de Geer, Rotterdam

Top scooter voor een voordelige prijs. Zeker een uitgebreid

Top scooter voor een voordelige prijs. Zeker een uitgebreid assortiment aan scooters en een fantastische service. Ik kan iedereen aanraden om op deze website een scooter te kopen. Top kwaliteit tegen een redelijke prijs. Laurie Kopers, Den Haag

Ik heb een zeer goede ervaring met het kopen van een scooter bij Fast & Furious Scooters. Ik kreeg zeer snelle antwoorden van de eigenaar toen ik een vraag stelde, al met al erg blij met mijn aankoop. Ga de webshop zeker aan familie en kinderen aanraden.

Fast & Furious Scooters was uitstekend in alles

Fast & Furious Scooters was uitstekend in alles, veel goedkoper dan andere grote retailers en snelle levering, zelfs het slot was bij de doos inbegrepen. Top service. Ga zo door jongens.

Ik heb een briljante dienstverlening gekregen bij Fast & Furious Scooters.

Ik heb een briljante dienstverlening gekregen bij Fast & Furious Scooters. De scooter werd heel snel geleverd en ik heb al veel blije rijuren erop zitten. Ik kan iedereen aanraden om online een scooter te kopen. Lees gewoon goede de beschrijvingen en

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.