Top service en snel

30 november scooter besteld, vandaag opgehaald en terug naar huis gereden richting Utrecht. Mooie rit, volgende keer kom ik wel als de zon schijnt :D

Het duurt allemaal veel te lang

Het ding is verder prima maar bij de fietsenboer om de hoek had ik twee weken eerder gereden.

Gewoon goed!

Sym fiddle 2 "NL" uitvoering gekocht, heb deze scooter online samengesteld en besteld, ging makkelijk en is overzichtelijk. Ondanks de verhuizing toch redelijk snel geleverd. De telefoniste was erg aardig en leverde me alle info die ik wilde hebben. Thuis bezorging was perfect, en de bezorger was erg aardig en kundig. Heb erg veel plezier van mijn scooter,zonder klachten. Zou Fast Furious zeker aanbevelen!!!

Probleemloos en soepel

Bestelling doen en levering gingen probleemloos. Goede updates van de status van de bestelling. De levering aan de deur ging soepel, rustig en met fijne uitleg.

Helemaal top

De scooter is besteld en alles is super snel afgehandeld. We hebben nog een aantal keer iets gevraagd en de terugkoppeling ging ook super snel. De mensen van gaven ons goede info en hielden ons super goed op de hoogte van de status.

nooit mee in zee gaan

FAST&FURIOUS SCOOTERS SLECHTSTE BEDRIJF OOIT! GA NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE!! In maart 2018 hebben wij een sparta regular 3 speed (e-bike) gekocht die werd op 3 april 2018 geleverd. Binnen 1 jaar begon de accu van deze fiets al mankementen te vertonen, accu ging snel leeg en op een gegeven moment deed de accu helemaal niets meer. Wij zijn altijd heel zorgvuldig met de accu om gegaan. We hadden de fiets zelfs in huis staan! Wij hebben direct na dit probleem contact opgenomen met de klantenservice van fast&furious scooters. Wel meer dan 30 euro aan telefoonkosten en andere onkosten die er zijn gemaakt. De eerste paar keer kreeg ik te horen dat wij volledig in ons recht staan en er zeker een oplossing voor komt zoals, een nieuwe accu ect. (dat waren dus allemaal leugens). Ik moest foto’s van de accu sturen frame nummer enzovoorts. Zo gezegd zo gedaan. Terugbellen of terug mailen is bijna nooit gebeurt dat is op 1 hand te tellen. Wij moesten altijd achter hun aan blijven gaan en werden van het kastje naar de muur gestuurd. Wij kregen te horen dat hun leverancier er niet aan mee wilde werken en zelfs de telefoon erop heeft gegooid ( dat is niet ons probleem wij hebben de fiets bij hun gekocht). Sparta zelf heeft ons vertelt dat wij bij fast & furious scooters moeten zijn, onze fietsenwinkel waar wij wonen heeft ons verteld dat wij bij fast & furious moesten zijn en iedereen vindt dit een zeer kwalijke zaak. Na ongeveer 7 maanden getouwtrek is ons door fast & furious scooters geadviseerd om de accu te brengen naar onze dichtstbijzijnde fietsen winkel, de eigenaar zou de accu opsturen naar sparta. Wat later bleek is dat het serienummer helemaal niet meer zichtbaar was en hij daardoor de accu ook niet kon opsturen. Waar de fietsenwinkel wel achter is gekomen is dat de fiets zelf een nieuwer model is dan de accu. En dat er gesjoemeld moet zijn met het serienummer omdat dat niet zomaar en zo snel kan vervagen. Ook kost de fiets normaal duurder dan wat wij hiervoor hebbe

Beste Andre, Gekke moet het toch niet worden, wij zouden sjoemelen met accu's, waarom zouden we dat doen. Volgens mij is de mail van importeur hele duidelijk waarom hij geen garantie geeft. De serie nummers op accu zijn niet meer leesbaar, en dit zouden wij moet opzet gedaan hebben? vreemd verhaal. Geeft de importeur niets, dan kunnen wij niets. Meent u in u recht te staan moet op importeur wezen en niet bij ons. Wij zijn hierin elke een door geef luik, het heet niet voor niets fabrieksgarantie. Dat u niet blij bent met fabrieksgarantie kunnen wij als winkel helaas niets aan doen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,

geen gelul goei spul

lang verhaal kort super apparaat en geweldig geholpen

Niet zo best.

Na 6 weken wachten eindelijk aflevering maar zonder de benodigde papieren. Moest zelfs achterna, ben nog wachtende. Kan nog steeds niet op de weg.

Goede service snelle levering

Na een bezoek aan De showroom in Alphen aan den Rijn daar diverse modellen geprobeerd op advies van een medewerker de keuze is gevallen op een Peugeot KISBEE We hebben we gelijk een scooter aagegeschaft met de optie in 3 delen betalen wat voor ons een goede optie was en een goede service

Toppers

Super mooie winkel, keuze was snel gemaakt en een week later was het al rijden

Het is al decennia geleden dat ik op een brommer heb gereden. Toen was er nog geen 25 km / 45 km en bromfietscertificaten. Ik zag op de site van Fast and Forious de elektrische brommers staan en die leken mij wel wat. Ik heb nog gebeld voor meer informatie en die heb ik ook gekregen. Vervolgens een Ecooter gekocht omdat die volgens mij de meeste fiunctionaliteit bood voor de prijs. Geen spijt van gehad, ben nu op zoek naar een wat eenvoudiger model voor mijn vrouw.

Vespa Notte netjes binnen 2 weken geleverd aan huis

Aflevering ging nog goed maken bij garantie wachttijd van meer dan een maand

Vespa GTS300 gekocht. Na 6 maanden werkt de rem niet meer. Contact gezocht kan over ruim 5 weken terecht. Lekkere service. Dus bij deze advies om ergens anders je scooter te kopen. Waar ze je als klant serieus nemen en klachten oplossen en niet je afschepen met de agenda is vol.

Super, mijn Vespa black on black is nog mooiere dan verwacht

Een 9 omdat leveren 3 weken duurder ivp 2 weken. veder erg te vrede ook over de uitleg aan huis. Bedankt hier spreekt een tevreden klant.

Niet best, bedrijf wil niet communiceren, scooter lekt olie vanaf dag 1

Scooter besteld, krijg direct bericht van een computer met we gaan aan de slag. Week (ruim) later stuurt een computer dat de scooter binnen is, maar nog klaar gemaakt moet worden. Toen werd het stil. Gebeld, maar keuzemenu zegt dat ze t druk hebben en dat de verbinding wordt verbroken. 2 keer mail gezonden met vraag, maar computer bedankt mij voor vraag, maar krijg nooit antwoord. Bedrijf wil dus niet met haar klanten communiceren. Maar uiteindelijk een aardige man bij aflevering. Helaas zien we de volgende dagen al meer vlekken op de grond en lekt de scooter dus vanaf begin olie. Mail gezonden, maar gezien de ervaringen, verwacht ik geen antwoord en vast ook geen service.

Beste, Wij hebben u duidelijk aangeven dat wij aan verhuizen waren en dit echt gaan oplossen. zie ook: https://www.fastfuriousscooters.nl/blog/verhuist-kopperweg-21-alphen-aan-den-rijn Dat u hier geen boodschap aan heeft en vind dit niet kan kunnen wij helaas niets mee. Wij kunnen niet verhuizen en scooters maken in zelfde tijd. Op moment draait alles en heeft u gewoon contact met ons over het herstellen van u scooter. m.v.g Fast Furious scooters

Snelle gratis levering met een goeie communicatie

Ik wou een scooter en ik heb toen gezocht op internet en kwam deze bedrijf tegen. Ik heb een bestelling geplaatst meerdere keren deze aangepast en uiteindelijk bevestigd. Het enige wat ik wel jammer vind is dat je moet betalen als je ze opbelt. Mailen was gratis maar is niet altijd even makkelijk. Verder is alles goed verlopen

Gewoon goed,

Enige 2 wat minder punten zouden zijn A, duur telefoon nummer (die vaak zomaar wordt beëindigd, niet voorrafgaande met een bericht dag het bijvoorbeeld druk is). B, slecht bereikbaar via mail, komt steeds terug omdat het adres niet bestaat.

Prima deal

Duidelijk Overzichtelijk Ruime keus snelle levering

Ik ben zeer tevreden snelle levering Goede uitleg en instructies van de verkoper bij het uitleveren van Mn nieuwe scooter

Wel goed, onoverzichtelijk bedrijf, ( rommelig )

Dit bedrijf hoort niet meer in zo'n pand! Er is wel veel voorraad, en te zien.

sneljelle

had binnen een week me brommer netjes geleverd en snel top bedankt

Uitstekende uitleg

Eerlijk artikel, voordelen en nadelen benoemd

Prima geholpen!

Scooter werd netjes binnen 4 weken geleverd. Vriendelijke bezorger.

Prima geholpen

Ik ben door de collega's van de vestiging in Alphen aan den Rijn prima geholpen. Ik had nooit eerder scooter gereden en heb uitgebreide uitleg gehad. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en de service daaromheen. Peter.

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.