Flop&Flop

Service? Mijn scooter loopt nog steeds als n drol. Dikke investering gedaan om vervolgens vooral ellende te hebben maar hij wordt wel mooi gepoetst bij een beurt, is dat niet geweldig. Garantie? De garantie inderdaad op lange wachttijden om vervolgens doorverwezen te worden naar een plaatselijke dealer ook al kost dat maar twee tientjes. Koning ben je tot je de scooter koopt en woon je net wat verder weg, dan ben je gewoon de sjaak. Top!!

Allemaal heel goed gegaan, paar kleine verbeteringen

Scooter kwam via Alphen a/d Rijn, was in het hoogseizoen. Bezorging was eerst do. ochtend, maar door wat problemen met mijn werk kwam dat niet uit, dame aan de telefoon kon later die dag nog laten bezorgen - fantastisch geregeld. Echter 2 dingen waarvan ik denk dat hier naar gekeken moet worden: - scooter kost aardig wat, wordt ook goed op verdiend, gooi hem dan ook eens vol met benzine. - POMP DE VOORBAND OP, heb 55km gereden met 0,3 Bar op de voorband, geen wonder dat'ie niet naar de 45km p.u. kwam, na oppompen ging het goed.

Erg blij met de Piaggio Fly, Net geholpen en afgehandeld

Scooter werd iets later geleverd, maar dat hadden ze netjes gecommuniceerd. En kreeg het gratis thuis geleverd, dat was een mooie compensatie!

dik tevreden

erg blij met de scooter, de service, vriendelijke behandeling, ik heb helaas door het hoogseizoen 4 weken moeten wachten op mijn scooter, ze wilden em echter gratis bezorgen voor mij, nadat ik in de werkshop ben geweest, de prijs is de laagste die je kan krijgen, en ben daar erg tevreden over, advies: kijk eens in de werkshop of er een scooter voor je staat, dat kan de wachttijd verkorten, ik had echter een model op het oog wat niet op voorraad was en niet veel verkocht, echter de kymco super 8 street is een aanrader, voor lange mensen, grote scooter, de enige met een lekker sportief model

Toppers zijn het

Een jaar lang mogen genieten van BTC RIva Sport. nu voor mijn 2de onderhoud geweest bij F&F scooters. Super geholpen door Jack, ga zo door.

Netjes aan huis gebracht.

Duidelijk uitleg gekregen toen mijn scooter bezorgd werd. Erg tevreden mee de eerst 200 km staan er al weer op.

Abnormaal slecht dit bedrijf.

Negeren je mails en leveren defecte scooters. Ook duurt het veelste lang voordat de scooter bezorgt wordt.

Wel OK

Je kan scooters voor een goede prijs krijgen. Mijn scooter is tijdens het hoogseizoen binnen 3 weken geleverd wat op zich prima is. Maar ze zijn telefonisch slecht bereikbaar. Verder had ik nog een een beugelslot en een kettingslot besteld, Maar die zat er bij de levering van de scooter niet bij. Na een aantal keren te hebben gebeld heb ik hem na 2 weken nog steeds niet. Hun reden is dat er iets mis was gegaan tijdens het bestellen maar 2 weken is wel overdreven. Heel vervelend dit heb een vespa en die wil je niet zonder slot laten staan!

Echt heel slecht zodra de brommer stuk gaat.

Brommer gekocht al een tijd geleden. Na 2 maanden brak de koppeling doormidden. De vestiging in Sneek hielp me hier goed en haalde de brommer snel op en paar dagen later gefixt. 2 Maand later waren er weer meerdere dingen stuk en had ik er genoeg van, ik wou de brommer weg hebben, rotzooi. En dan houdt de service op. Ik nam contact op met beide partijen en werd constant doorgestuurd naar de andere. Geen van beide wouden ook maar een beetje helpen. Ontzettend teleurgesteld, heb het zelf maar moeten oplossen. Vreselijk bedrijf zodra er iets fout gaat.

Niet duur en een prima levering !

BTC Grande retro gt2 gekocht, levering binnen twee weken in de vakantie periode. Werd keurig half uur voor aflevering gebeld en de aflevering verliep prima. Scooter was precies zoals we besteld hadden. Ook telefonisch netjes te woord gestaan.

Superblij met mijn Hanway Caferacer

Prima geregeld, zelfs in de drukke vakantieperiode :-)

erg tevreden

Mijn Lifan e3 binnen 2 thuis gekregen, haalt ruim de acardiacus die op geven is, dus super blij mee. bedankt voor het advies Ri.

Slechte service

Bijna niet te bereiken en heb je ze te pakken dan wuiven ze 't weg met een smoes het is hier hectisch en druk. Jammer maar jullie geven geen service zoals t hoort. Bestel je een mat grijze btc riva sport euro 4 en krijg je een mat zwarte geleverd. Heb een nieuwe scooter en loopt niet zoals hij hoort te lopen. Is al bij de scooter reperateur geweest en dan nog loopt 't niet naar behoren. Ik ben dus totaal niet tevreden over fast en furious en levertijd binnen 2 tot 4 weken kunnen ze ook niet waarmaken. 21 april me scooter besteld en pas in juli geleverd.

Een nette keurige zaak waar de klant centraal staat

Goede zaak wat een goed en eerlijk advies geeft alvorens het kopen van de scooter. De scooter is een keurige staat afgeleverd door heel klantvriendelijk personeel. Prijs van de scooter perfect doordat het een grote zaak in de branche is.

Zeer goede ervaring wat betreft de service de uitleg en de vriendelijkheid van het personeel. Ik werd zelfs gebeld of alles naar wens was en of de nieuwe scooter beviel. Ik zeg zo doorgaan jongens , jullie zien ons zeker terug. Alle lof voor de jongens van de winkel, als zowel de dames van de receptie .

Goede service, advies en snel reageren op mails.

Mijn ervaring met Fast & Furious is positief. Ze hebben mij goed geadviseerd en beantwoord op vele vragen die ik had met mijn Caferacer, zo wel voor als na de aankoop. In mijn dorp heeft iemand interesse in de CafeRacer en heb hem Fast & Furious geadviseerd. De website is overzichtelijk en de bestelling verliep perfect.

Prijs is ok, rest laat hoop te wensen over.

Prijzen zijn goed. Verder moet je niets verwachten. 0900 nummer, slecht bereikbaar extra kosten dus, en hierdoor slechte service. Ook antw via mail is slecht en duurt lang. Als je de eerste buurt wil laten doen zijn de ophaal en bezorgkosten eigen rekening. Site loopt achter niet up to date. Verder is bij mij betreft de levering korting van 15 euro niet van de rekening gegaan ook niets meer van gehoord. Zijkant was beschadigd wat bij de eerste buurt pas hersteld zou worden. Tip, aanschaf is misschien iets meer maar ga naar een scooter dealer bij jou in de buurt😉.

Moest even geduld hebben maar na5,4 wkn was er een mooie scooter

Goede prijs en afspraken worden na gekomen

zeer te vrede met mijn sprint notte

top netjes thuis geleverd en duidelijk uitgelegd gehad van de chauffeer over de scooter.

Mooie scooter, helaas defect geleverd. Service traag

9 juli onze mooie nieuwe iva lux binnen gekregen. Nadat we iets langer hebben gewacht op de levering dan geadverteerd. Vriendelijk personeel. Jammer dat mijn accu niet oplaad. Nu start de scooter niet meer :( Hierdoor moest mijn zwangere partner bijna 6km de zware scooter naar huis duwen. In de hoop dat deze snel opgehaald zou worden en we hem niet liever midden in de duinen achterlaten. Afgelopen Maandag contact gezocht met de klantservice. Gelukkig Iemand aan de lijn gekregen. Zou die dag of Morgen terug bellen. Vervolgens moet ik dinsdag en woensdag zelf weer bellen om dingen aan de gang te krijgen. Nu word de scooter gelukkig vandaag opgehaald( Kosten ophalen voor eigen rekening ) nadat ik zelf contact heb gekregen met de garage in alkmaar. We lopen geld mis omdat we niet bij onze clienten kunnen komen vanwege het mankement en de afhankelijkheid van de scooter. Gelukkig wel met 99% zekerheid dat de scooter kostelloos word gerepareerd. Ik wacht het nog even af. Als alles goed geregeld word vanaf nu is mijn goeie beoordeling hopelijk nog wat waard.

Super service.

Ik had een scooter besteld voor mijn dochter. Super mooi en op tijd.

Vriendelijke mensen aan de telefoon

Ondanks dat de levering niet helemaal volgens plan ging ben ik wel steeds heel vriendelijk te woord gestaan

Snelle levering en vriendelijke mensen

Compleet afgeleverd binnen 3 weken op een zondag omdat er een plekje vrijkwam in de bus. Super. Vriendelijke mensen die mij gebeld hadden om de afspraak te verzetten en die de scooter geleverd heeft. Scooter is super voor een prima prijs.

Goed aankoop advies van Jack gehad.

Goed geholpen fijne sfeer binnen het bedrijf. Erg blij met advies om Yamaha Neo te kopen voor lange afstanden

Over Fastfuriousscooters.nl