Slechte service berzorger zij dat ik met een stanley mes in me kap moest snijden omdat de gas hendel

Bleef hangen de val beugels waren bij het leveren al niet goed gelakt en nu na de 2 service beurt ben ik me scooter al 3weken kwijt en ik krijg hem pas over een week moet nu weer met de bus naar me werk krijg verder geen compensatie ervoor koron slechte service van het bedrijf ik ben zeer ontevreden

Slechte customer service

Tijdens het hele proces keurig op de hoogte gehouden over mijn brommer. echter toen deze werd afgeleverd miste er een papier met onder andere de meldcode , er werd mij verzekerd dat ik deze op de post en in mijn mail toegestuurd zou krijgen. Echter heb ik na meer dan een week nog steeds niks binnen, ik heb al 2 mails gestuurd en ook een keer gebeld om te vragen of ik het via de mail toegestuurd zou kunnen krijgen, maar dit heeft alsnog niks opgeleverd. Ik kan nu dus niks met mijn brommer omdat ik hem niet kan verzekeren en er dus ook niet op kan rijden.

Gebrekkige services

Online afspraak gemaakt, geen reactie daarna zelf moeten bellen voor wanneer ze de scooter komen ophalen. Ook zelf moeten bellen over de voortgang/status van de scooter en wanneer deze geleverd wordt. Afspraak voor reparatie/onderhoud, geen overzicht gekregen waar ze aan gewerkt hebben en wat ze vervangen hebben. Toen ik mijn scooter geleverd had waren meerdere schroeven niet vastgedraaid, dus zeker niet "vakkundig rijklaar gemaakt".

Delivered on time.

I found reaction to any correspondence non-existent. Scooter was delivered on the mid afternoon of the date, very annoying to have to wait in all morning for nothing. Luckily I checked all the fastenings before riding as the steering pin bolt was not tightened properly!

Blij met de scootmobiel

Scootmobiel gekocht bij F&F, erg blij mee en ook vriendelijke chauffeur die alles goed heeft uitgelegd, levering is snel gegaan binnen 3 weken geleverd. Top F&F goede service. Jullie hebben er een vaste klant erbij.

Take you electric toy and andjoy.

Its good riding perfect for city drive.

Snelle levering, heldere communicatie

Scooter is ruim binnen de levertijd bij mij afgeleverd. Goede uitleg gehad van de chauffeur, hij gaf ook aan dat ik bij vragen of twijfel altijd contact mocht opnemen.

Slechte service

Levering duurde lang. Kreeg eerst een verkeerd kenteken. Toen een bevestiging dat de scooter geleverd zou worden. Dit bleek ook niet te kloppen en duurde nog 2 weken. Ter compensatie een slot aangeboden gekregen maar nooit daadwerkelijk gekregen. Heb een onderhoudspakket voor het eerste jaar inclusief ophalen en brengen van de scooter en mijn scooter is nu gewoon dik 1.5 week weg voor het 1e onderhoudsbeurtje. Echt belachelijk!!

• Would you recommend us? No

jullie mensen werken keihard om een goede levering tot stand te brengen

Ik heb bij jullie via de online bestel-app een kymco agility 16+ besteld en direct afgerekend. Toch laat de bestel-app te wensen over. Via een aan mij gerichte email bleek dat er nog 3 scooters en een kettingslot in de winkelwagen stonden en of ik die wilde betalen of er zelf wilde uithalen als dat niet goed was. Daar gaat het in jullie bestel-app fout. Er moet eerst weer een bestelling gedaan worden wil je uberhaupt de winkelmand te zien krijgen. En dan? Dan kun je de winkelwagen alleen maar leeghalen met de bestelling die je net gedaan hebt. Er ging iets mis bij het invoeren van de postcode. Bij het invoeren van de postcode resette het bestelprogramma zichzelf en kun je weer overnieuw beginnen maar de winkelwagen word niet geleegd. Later bleek ook nog dat ik zelf een fout gemaakt had bij het invoeren van de kleur. in plaats van de blauwe kleur was er voor mij een grijze kleur besteld. Ik heb het genomen zoals het was. Maar een en ander is wat mij betreft toch te wijten aan het bestelprogramma. Daar zouden jullie eens naar moeten kijken. Voor de rest heb ik een prima scooter die technisch aan mijn verwachtingen voldoet.

very good!

Quick and friendly

Alles volgens afspraak

100% online contact is op zich afstandelijk, maar werd over elke stap in het proces per mail goed geïnformeerd. Bij aflevering korte en vriendelijke uitleg, alhoewel een ‘ welkomstmapje’ met daarin aantal tips over onderhoudspakket en hoe je de E-handleiding van Vespa kan krijgen wel aardig was geweest. Dan voel je je ook meer fastfurious klant/fan en daar wordt nu geen aandacht aan gegeven. Maar verder prima ervaring tot nu toe. Over het aftersales traject bij evt problemen kan ik nog geen ervaring delen.

communicatie & respons na diverse emails te hebben verzonden.

Goedemiddag, ik heb op 30 maart 2021 mijn scooter na ruim een maand teruggekregen. 2 weken na dat mijn scooter op gehaald is belde ik hoe het ermee zat en hoelang het kan duren. Moet wel bij zeggen dat het om een schade-geval ging en aangezien het om een nieuwe kleur Mat grijs ging.Ik zou op de hoogte gebracht worden maar dat is helaas niet gebeurt. Tevens bij aflevering van mij scooter had ik een hoes besteld voor de windscherm wel betaald maar niet geleverd tot de dag van heden en /of ook geen retour terug storting.Tevens had ik op mijn email gevraagt de beschadigde sturen mee te geven 30 mrt. maar helaas. Ik weet dat dit niet der juiste side is om klachten te geven. Ik moet wel zeggen ik ben tevreden met de FAST RIVA , daar blijft het ook bij.

Goede prijs en prestaties

De scooter is aantrekkelijk in prijs en prestaties ; sterk zijn de eenvoudig aan te geven extra opties ( maar als de topkoffer standaard is, deze wel automatisch afvinken in optielijst, anders onduidelijk). De regelmatige info over de bestel en leveringstatus is prima. De aflevering aan huis ( extra optie tegen betaling) is handig en gebeurde volgens afspraak. De chauffeur bood aan instructie te geven; is vriendelijk, maar kan verbeteren op vaardigheden (ik reed veel te hard op het toegangspad - een stofwolk dus- en noem het geen old school als de klant zegt de instructie te gaan downloaden). Alles in huis voor de volle 5 steren, maar aanscherpen op details.

Goed betaalbare scooter

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status. En uiteindelijk geleverd met uitleg. Precies zoals het hoort.

Breed aanbod

Ik ben zeer tevreden over Fastfuriousscooters. Veel keus en expertise.

Helemaal perfect!!!

Top service! Levering was iets langer dan aangegeven maar dat is begrijpelijk met de maatregelen. Rij klaar maken en op naam zetten ging vlekkeloos. Bezorger was op tijd belde 30 minuten van tevoren en had de scooter netjes op mijn oprit gezet en een uitleg gegeven. Kort om top zaak! Dank je wel Fast & Furious.

Geweldige service

Kleine storing zonder afspraak snel verholpen

Goede communicatie, keurig afgeleverd....een tevreden klant!

Top bedrijf na mijn mening

Super goeie service en top spul super blij me!

Ik ben erg blij met de scooter en heel goed geholpen.!!!

Ik ben erg blij met de scooter en heel goed geholpen door Ritchi !!

Prima kan niet beter

Ik heb mijn scooter al een paar jaar Áltijd prima

Top service!

Top service! Had een Hanway Raw 50 besteld en die werd binnen 4 weken geleverd. Toen die werd afgeleverd bleek de schakelbrommer niet goed te starten, en werd daardoor weer mee genomen. Was eventjes jammer, maar had de brommer binnen een week weer terug en het klantcontact was helemaal top! Ze zijn goed bereikbaar als er problemen zijn, helpen je direct en werken met je mee. Niks negatiefs te melden!

Goede service, hartelijke chauffeur van ophaaldienst, zeer tevreden

Bad service

Bad service, bad mechanics, bad delivery, terrible company...

Helemaal Top!

Super blij met evo Maxx e-line . Rijdt super! Goede uitleg bij aflevering

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.