Nice

Very good

Slecht

Splinter nieuwe scooter gekocht, rij er 10 min mee valt de voorbeugel ervan af, volgende dag valt de kenteken eraf , ik via email gevraagd of ze het konden repareren, “ ja dat kan” voor €70?! Zijn de helemaal gestoord. Eens maar noooit meer hier dat ik iets aanschaf

• Would you recommend us? No

Duurt lang voor levering afspraken worden telkens gewijzigd

Bij bestelling staat levertijd 2 tot 4 weken. Na bevestiging besteling 4 tot 6 weken levering Wegens corona kan t nog 2 weken langer duren Eindstand na 10 weken contact kan het nog 3 weken duren wegens drukte en ziekte. 250 euro kosten bij bestellingen wegens annulering wegens afzeggingen van bestellingen Dat is niet zo gek dat mensen annuleren na maanden wachten Ik zou zeggen ga lekker je scooter ergens anders kopen Want er word net zo lang gewacht tot je annuleerd Tot max tijd v levering .wat in 1ste instantie niet word aangegeven

Ik had mijn scooter besteld en daarna de recensies gelezen wat schrok ik hiervan! Maar helemaal niets ervaren wat de slechte recensie schrijvers hier neerzetten maar ja dat zie je vaak goeie recensies hoor je niet Nou hier heb je een goeie ik werd goed op de hoogte gehouden en heb me scooter met papieren en al gekregen! Top service en prachtige scooter (en nee ik ben geen nep klant!)

Communicatie top Aflevering top Snelheid top Uitleg geduldig en top Snelle reactie op mail verkeer 2 Vespa’s keurig afgewerkt Helemaal tevreden mensen Tinie en Robert bedanken jullie allemaal Zeer de moeite waard

super

brommobiel is super. voldoet aan alle verwachtingen.erg vriendelijke personeel geen min punten

grote oplichters!!!!!

voor service en garantie zijn ze hier lekker met vakantie.

Amazing!

Always available, nice employes and good service

Slecht

De verkoper in de winkel was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg. Omdat ik het bedrag in één keer betaalde, zou ik het slot dat ik erbij wilde hebben gratis krijgen. Toen de scooter een paar weken later geleverd werd, zat het beloofde slot er niet bij. Een dag later belde ik de klantenservice en er zou meteen een slot opgestuurd worden. Twee weken later had ik nog geen slot ontvangen en had niks meer vernomen. Ik besloot dus zelf maar weer te bellen. Er werd verteld dat het slot niet op voorraad was (best apart een scooterwinkel die geen kettingsloten op voorraad heeft) maar het slot was inmiddels binnen en zou zo snel mogelijk verstuurd worden. Drie weken na levering van de scooter had ik nog steeds geen slot. ‘We hebben net alle pakketten verzonden, ik stuur je later vandaag de track & trace code’. Het zal u niet verbazen dat ik daarna weer niks heb vernomen. Een maand na levering heb ik nog steeds geen kettingslot. Ik voel me behoorlijk in de zeik genomen door deze waardeloze service. De volgende keer koop ik mijn scooter en/of accessoires bij een winkel waar ze zich wel aan hun woord houden.

Slechte terugkoppeling

Heb een nieuwe scooter gekocht bij fast and furious. De levertijd was langer dan in eerste instantie werd aangegeven maar naar een paar telefoontjes werd mij duidelijk gemaakt dat het probleem lag bij de fabriek in Italië ivm COVID enz. Dit is heel begrijpelijk. Ook werd ik altijd netjes te woord gestaan door de medewerkers. Bij de eerste onderhoudsbeurt had ik een paar vragen. Ik wou graag weten hoelang ik de scooter kwijt was voor onderhoud en wou graag dat de scooter een hogere maximumsnelheid haalde en dat het onderhoudsboekje werd ondertekend. Ik zou de scooter een week kwijt zijn en ik werd nog gebeld door de monteur over de snelheid en het onderhoudsboekje. Dat telefoontje van de monteur kwam niet. Na een week heb ik zelf gebeld. Ze waren nog niet met de scooter bezig geweest maar ik zou binnen 3 dagen terug gebeld worden. Dat is ook niet gebeurd. Nadat de scooter al bijna twee weken weg was heb ik wederom gebeld met de vraag hoe het nu zit met het opvoeren? Tot mijn verbazing kreeg ik het antwoord dat de scooter al klaar staat en ze een afspraak willen maken wanneer ze hem terug kunnen brengen. Alles was al geregeld, ook het opvoeren. Het onderhoudsboekje konden ze niet tekenen, deze moest ik downloaden en opsturen dan zouden ze het boekje getekend terugsturen. Mijn ervaring met fast and furious= Ze leveren mooie producten maar de communicatie naar de klant mag beter.

Super snel en goed met ophalen en terugbrengen zeer content mee

Goede service snel geregeld

Slecht bereikbaar

Slecht bereikbaar, hoge belkosten 0900 nummer, scooter niet opgevoerd t/m 33 km waar voor betaald is en ook geen valbeugels erop gezet. Ja wacht maar tot de 1e beurt moet je eerst ff 500 km rijden pfff

Lange levering

Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen. Helaas duurde het erg lang en is mij twee keer beloofd dat ik teruggebeld zou worden, dit is twee keer niet gedaan. Uiteindelijk is de scooter netjes afgeleverd en zijn we erg blij met de nieuwe scooter.

Very good

It was a nice experience, good service and they keep you posted for every change in your order.

Levertijd +2 maanden

De aflevering en telefonische service zijn prima. Echter is de wachttijd veel langer dan op de website staat vermeld. Tevens is “levertijd” de aankomst in Nederland en niet tot bij jou thuis. Product verder prima alleen zorg ervoor dat je een reeële klantverwachting schept

Super goed

Goed geholpen. Met alles. Nu op aan te merken.

Kleine obstakels maar zeer tevreden

In alle opzichten een fijn bedrijf, het enige waar ik niet uit kwam was het stukje met de lease aanvraag dat er stukken aan moesten worden geleverd. Niet helemaal duidelijk in het begin maar na 2 x telefonisch contact en paar mailtjes heen en weer was dat opgelost. Hierdoor duurde het wat langer dan gebruikelijk denk ik maar alsnog niet te gek lang

Made me happy

Understand long waiting time for spareparts.Replacement scootmobile solved all problems.

Heb ongeveer 5 weken moeten wachten op mijn iva e-go s5. Maar het is het wachten waard wat rij dat heerlijk zou niets anders meer willen. Ik ben zelf 1.94 en weeg 137 maar hij trekt echt heel snel op binnen 4 sec. Is hij op snelheid echt een top scooter. Met vriendelijke groet, Meneer Stoel

Good

Heel makkelijk een scooter bestellen en word ook redelijk snel geleverd,heb je vragen gewoon bellen of mailen en je krijgt je antwoord...

Slechte service

Heel lang moeten wachten tot levering. Was veel later dan hoorde. Vaak achteraan moeten bellen. Jammer.

Super!!!!

Super snel geleverd met goede uitleg door de bezorger die mijn nwe scootertje thuis bezorgde. Nu nog ff wachten tot het scootertje van mijn man wordt geleverd en dan samen genieten. Hartstikke bedankt Fast & Furious

Chaos in de organisatie

In januari een verzoek gedaan en ook meteen betaald zodat mijn scooter opgehaald zou worden ter reparatie. Eind mei, 3 maanden later, zijn ze hem op komen halen. Dit zou eind van de middag gebeuren, maar uiteindelijk gebeurde dit om 19:15. Waardoor ik voor niets eerder van werk ben vertrokken. De man die de scooter op kwam halen dacht dat het voor een grote beurt was. Na veel uitleg snapte hij dat de scooter kapot was. Een week later werd ik gebeld met de vraag wat er mis was met de scooter. Heb de problemen uitgelegd en ze gingen ermee aan de slag. Weer een week later ontving ik zonder overleg een factuur in mijn mailbox. En werd ik gebeld dat ze hem de dag erna terug zouden brengen. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat een garage eerst de bevindingen bespreekt met de klant, zodat de klant mag bepalen of het het waard is om de scooter te laten repareren. Dit gaat namelijk bij mijn auto ook zo en bij de andere garages waar ik ben geweest ook. Mijn scooter is inmiddels een paar dagen terug en hij rijdt wel weer, dus dat is erg fijn.

Rotslechte service

Scooter te laat geleverd ( vier maanden) en nu nog eens zes maanden later nog steeds aant wachten op regestratieformulieren. Dus betaalde scooter begin september en nu begin juni nog steeds geen meter kunnen rijden. " De beste scooter handel van Nederland" zijn blijkbaar ook de nalatigste en meest klantonvriendelijke die ik ken. Bij deze richt ik me tot het team van fastfurious, ik blijf reviews schrijven waar ik ook maar kan tot mijn zaak eindelijk in orde is. Dus klanten wees gewaarschuwd, bij dit bedrijf gaan de centen voor en niet de klanten, en na het plaatsen van een review die hun niet aanstaat durven ze je nog een mailtje sturen met het dreigement dat ze de zaak nog langer laten aanslepen.... Mvg frank

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.