Verschrikkelijk!!!

Dat ik ‘even’ €5.175,- uitgeef aan een scooter en er vertraging is vanwege de corona virus is iets waar ik nog begrip voor kan hebben. Maar het feit dat ik de hele tijd achter hen aan moet voor informatie over de stand van zaken is geen service. Het is geen truitje dat ik even voor een tientje besteld had. Daarna kreeg ik voor het voertuig geleverd was een RDW pasje met kenteken die niet eens bij mijn scooter hoorde. Wat dus betekent dat iemand daar ZOMAAR iets op mij naam heeft gezet wat helemaal niet bij mij hoort? Ik heb nooit netjes een sorry of excuses gehad. Kreeg nog een bijdehand iemand aan de telefoon ook... Nou, fijn om zoveel geld uit te geven als er zo met klanten omgegaan wordt. Doe ik dus nooit meer! Na ruim 2 maanden is de scooter eindelijk binnen.

Beste, Uiteraard heeft excuus van ons gehad, waar gewerkt word, word soms ook fouten helaas gemaakt. Dit is netjes hersteld, de langere wacht had heel NL last van omdat Italtie dicht was. Dit is overmacht waar niemand iets aan kan doen helaas. gr FenF scooters

Vriendelijk geholpen en binnen 3 weken mijn scooter al bezorgd

Via de website een scooter besteld, dit lukte niet echt dus gebeld. Werd prima geholpen door een vriendelijke dame. Na de bestelling allerlei horrorverhalen over fast en furious gelezen. Deze verhalen zijn bij mij gelukkig niet uitgekomen. Telkens telefonisch netjes geholpen, ook op mail werd vrijwel direct gereageerd. Ik was zeer verbaasd toen ik na 2,5 weken al een telefoontje kreeg met de mededeling dat mijn scooter klaar was voor aflevering. Vanaf bestelling tot aflevering 3,5 weken. Ik rijd nu 1 week op mijn Sym Fiddle 2. Rijdt nog wat stroef maar moet nog ingereden worden. Ben heel blij met de scooter. Dank Fast en Furious voor de service!

Snel en vriendelijk

Zeker een aanrader als je een nieuwe scooter wil gaan aanschaffen. Ruim assortiment en je krijgt een mailtje binnen elke keer als je orderstatus veranderd, dus je weet precies waar je aan toe bent. Bij mijn bestelling waren ze alleen de LED verlichting vergeten te installeren maar dit probleem werd snel verholpen door Fastfuriousscooters. Kortom, erg tevreden!

Zeer slecht bedrijf

E bike besteld,blijkt dat beschrijving over de fiets en de technische specificaties niet overeenkomt,dus gemaild om uitleg,nooit geen reactie gehad. Weer gemaild en brief gestuurd om bestelling te annuleren, nog steeds na 3 weken geen reactie. Zo ga je niet met klanten om,zeer onbeschoft! Nooit bestellen hier!

Beste, Al ruime voordat u ons een onvoldoende geeft is order bij sisow uit systeem gehaald. Alleen duurt even voor dat sisow dit ook echt verwerkt heeft. Jammer dat het heeft ervaren dat probleem bij ons lag. gr Fenf scooters

Snelle bezorging en heel erg netjes te woord gestaan

Wij hebben een scooter besteld Via de site. Hadden verwacht dat het wat langer zou gaan duren voordat de scooter bij ons thuis zou staan. Binnen 3 weken was hij in bezit. Contact via de mail ging zeer netjes En duidelijk. 1 keer telefonisch contact gehad voor een vraag die is gelijk beantwoord op een zeer nette wijze. Bezorging was ook erg goed. Heel netjes, zeer goede uitleg van de bezorger. Nam rustig de tijd voor onze vragen. Al met al een goed gevoel bij dit bedrijf. Zal ze dan ook zeker aanbevelen bij mensen die op zoek zijn naar een scooter!!

top bedrijf goede service snelle levering.

Goed geholpen in de winkel zeer vriendelijk als er thuis nog vragen waren werd je ook telefonische heel goed geholpen en een zeer vriendelijke bezorger met goede uitleg van de scooter al met al toppie ik zou het een ieder aanraden.

Goede prijs, snelle levering en uitstekende uitleg

Goede duidelijke site met scherpe prijzen. Bovendien nog een gratis anti diefstal slot erbij. Ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Ook de aflevering aan huis was uitstekend.

tevreden en goed verlopen

Ik was ff bang voor een gr aankoop via website voor mijn dochter. We zijn netjes geholpen. Men gaf aan dat het drukke tijd was. Soms mag de communicatie iets beter of duidelijker zijn, maar ze doen wel wat ze beloven. kortom tevreden prijs erg goed Thanks

Goede service, snelle levering

Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en een goede service

Scooter op tijd en prima geleverd.

IVA S4 besteld. Na iets meer dan 2,5 weken geleverd, dus eerder dan verwacht. Uitleg bij aflevering was uitstekend en de bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam. Communicatie in het bestelproces had beter gekund. Er wordt niet reageert op mails m.b.t. vragen over de bestelling. Voor het afleveren van de scooter heb ik zelf moeten bellen, omdat de status al een aantal dagen op klaar om bezorgd te worden stond. Ik snap dat er veel mensen mailen, maar ik vind dat als je flink wat geld neertelt voor een product, je dan ook wel een goede communicatie mag verwachten tijdens het bestelproces. Ik ben blij dat het verder allemaal goed is verlopen, want na het lezen van de negatieve berichten (na bestellen), was ik wel even aan het zweten... let op: betalen in 3x -> geen rente, maar wel transactiekosten!!!

Bedankt voor u reactie. Het klopt idd in3 betalen zitten adminstartie kosten aan verbonden, helaas elke betaald middel wat uitstelt geeft kosten geld. Wij sturen alleen updates als er ook een update is, geen mail = geen update, u de elke dag de zelfde status sturen heeft niet zoveel zin. Achteraf lees u slecht reviews? Dit horen wij soms van klanten idd, lezen die overige goeie reviews niet dan? maar 1 op 15 mensen is niet te vrede, kortom zijn te vrede klanten dan ontevreden en helaas kunnen niet altijd iedereen 100% gelukkig maken. gr FenF scooters

Een Geweldig bedrijf

Ik ben goed geholpen en het personeel is heel vriendelijk. Ik raad ook zeker mensen aan om daar een scooter te kopen je word goed behandeld en alles word goed uitgelegd. Ze nemen de tijd voor je en ik vond het een snelle levering voor mijn scooter ik had mijn scooter al binnen een week. Ik zou zeker als ik ooit nog een scooter zou kopen het weer bij jullie kopen.

Andere model leveren dan dat je op de website koopt!

Beetje rare verkoop techniek wordt er gebruikt bij fast & furious, denk je een GTS E-nergy pure scooter te kopen, is de naam veranderd naar GST E-nergy pure. En wordt er een Lifan geleverd. Op internet is de GST E-nergy pure ook niet te vinden. Ja kom je alleen bij hun uit. Dus navraag gedaan bij de Consumentenbond of deze praktijk mag en ik denk dat GTS hier ook niet mee akkoord gaat. Ook bij Fast and furious schriftelijke mededeling hiervan gedaan maar wordt niet op gereageerd! Ik gebruik hem gewoon en zie wel wat er gebeurt!

Slecht

Op vrijdag mijn bestelling geplaatst. Doordat ik later doorhad dat de levertijd van 2-4 weken niet gehaald kan worden en waarschijnlijk 1-2 maanden is heb ik zaterdagavond mijn bestelling geannuleerd. Ik had het hele bedrag in 1x betaald en nu houden ze 250,00 EUR in. Volgens de wet van het herroepingsrecht heb je ten alle tijden 14 dagen bedenkttijd, tenzij je een gecustomized product hebt besteld (lees specifiek bestelde onderdelen). Ik had de scooter standaard besteld met alleen een alarm laten inbouwen en opvoeren, iets dat ze gewoon in de shop zelf doen. Ik geloof best dat ze prima service leveren maar hun eigen regeltjes maken in dit soort gevallen vind ik een grote schande. Personeel reageert ook onprofessioneel in mailcommunicatie. Daarnaast lopen hun aflopende korting advertenties ook continue door dus misleidend! Zij hebben geen scooters op voorraad maar bestellen het direct bij de leverancier, vandaar lange levertijden/gunstige prijzen! Denk na voor je koopt mensen!

Ik had een goede ervaring met ff

Doohan I Tank Snel geleverd heel fijn om mee te rijden geruisloos rijden toch.

garantie krijg je niet !

Bij aanschaf van de scooter hoorde ik een tijd helemaal niets, het bleek dat de tweede accu nog niet geleverd kon worden... communicatie is een heel raar woord bij hun, (telefonisch onbereikbaar) maar uiteindelijk werd de scooter (ecooter E2S60) 4 weken te laat afgeleverd met 1 accu. De wettelijke garantie is 2 jaar, maar na 4 maanden brak een lasnaad, de riembeschermkap ging roesten, en de zijstandaard ging defect. Allemaal garantiezaken, maar arbeidsloon moest ik betalen? ( € 60,00 ) Hoezo garantie, ja, tot de deur! Wettelijk mag dit niet, maar ze zetten het in de voorwaarden. Dus de service is heel ver te zoeken daar.

Beste, Vervelend om te horen maar als de garantie voorwaarde goed door leest zit dat een deel niet onder garantie valt en deel wil. op deze wijzen bent ook geholpen een deel is onder garantie opgelost maar roest vorming valt helaas nooit onder garanties. gr Fast Furious scooters

Prima service en nakomen van afspraken

Betrouwbare en professionele verkoper van scooters. Goed bereikbaar in geval van vragen en alle afspraken worden netjes nagekomen.

Mooie praatjes

Praatjes praatjes praatjes... 4 weken later nog geen scooter geen darum onderdeel van de scooter niet goed kleir die je wou niet beschikbaar houden 250 in als je annuleert want nee niks is hun fout!!! Nooit maar ook nooit meer!!! Een geote lacher hoop geld kwijt maar spullen en service ho maar nu nog 2/4 fkkng weken wachten tot je je geld terug krijgt!!!!

Goede service en voorlichting

Wij wilden eerst gaan leasen en hebben vervolgens toch gekozen voor betaling in 1x. Was geen enkel probleem. Dit is direct omgezet. We hebben goede voorlichting gekregen bij de aanschaf en ook goede instructies bij het ophalen van de scooter. Wij zijn heel tevreden over de service en de gekregen informatie.

Eerste keer een scooter gekocht via internet. Altijd op de hoogte gehouden over aflevering van de scooter.

prima voor elkaar ging alle maal goed naar mijn zin

Ging wel wat anders maar is wel naar mijn zin

Prima aankoop met de beste lage prijs en thuis afgeleverd met goed technisch advies.

Lees goed alle reviews, dit bedrijf maakt alles echt waar. Afz een zeer tevreden en kritische klant

Goede internetscooterwinkel

Afhandelingstijd was wat langer n.l. 4weken. De rest verliep voorspoedig. Vriendelijk en enthousiast personeel en goede aflevering van mijn scooter.

Online scooter besteld. Je word via de mail op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Een week voordat de scooter bezorgt word, word je gebeld, en de dag voor de bezorging kun je bellen voor een tijdinschatting. Op de dag zelf werd ik nog gebeld dat de bezorger er rond zo laat zou zijn, en dit was ook het geval. Nu rij ik met veel plezier rond op mijn BTC Riva, en heb ik binnenkort de eerste beurt bij Fast and Furious.

Prettig geholpen.

Prettig geholpen en snelle afhandeling na de aan koop , afd verkoop weet waar ze het over hebben als je iets speciaals zoekt ! Kortom fijne ervaring .

Heel netjes geregeld.

Brommer online besteld, hier goed in begeleid. Stand van zaken ivm wanneer brommer binnen wasen ook over de bezorging. Ook de uitleg van de bezorger was goed en netjes. Top..

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.