Lange levertijd, slechte service

Op de vraag of FastfuriousScooters aan te raden is als bedrijf is het antwoord simpel: nee. 14 februari van dit jaar bestelde ik mijn scooter, verwachte levertijd was 2-4 weken. Exact een maand later op 14 maart kreeg ik bericht dat er sprake was van vertraging; 2-3 weken. 20 maart ontving ik pas bericht dat mijn gekozen kleur niet beschikbaar was, dit had al eerder gemeld kunnen worden. Toch accepteerde ik dit en stuurde een alternatieve kleur in van mat grijs in plaats van steel blue. 29 maart (anderhalve maand na mijn geplaatste bestelling) was de scooter aangekomen in Nederland en zou deze rijklaar worden gemaakt. Dit zou nog een 1-3 weken duren. Ik woon zelf het dichtst in de buurt van Rijswijk, dus had die locatie als ophaalpunt gekozen. Op 5 april ontving ik bericht dat de scooter klaarstond op de GEKOZEN LOCATIE. Waar stond de scooter nadat ik drie kwartier heen had gereisd? Ja hoor, in Alphen aan den Rijn. Dit vertelde de medewerker in Rijswijk mij en zei daarbij de magische woorden: "Oei, dat gaat de laatste tijd niet zo netjes bij ons". Hierdoor was mijn vertrouwen al diep in een bodemloze put gevallen. Toch verwacht je dat een bedrijf hier met de neus bovenop zou zitten, maar ik heb zelf drie keer moeten bellen voor ik een oplossing aangeboden kreeg. De scooter zou geleverd worden binnen 2 dagen. 2 dagen later, onduidelijkheid over hoe laat de bezorger zou komen. Ik vraag me toch af waarom er geen enkele indicatie gegeven kon worden. Pas na 2 keer bellen kreeg ik een soort indicatie. De scooter werd geleverd en je raadt het niet, het was een compleet andere scooter. De enige overeenkomsten waren het merk, model en het nummerbord. Geen alarm, windscherm, valbeugels, goede kleur. Ik heb mijn scooter pas na 2,5 maand ontvangen en nog steeds zonder alarm. Bij de eerstvolgende beurt wordt die dan nog wel gratis geplaatst, maar wat een kansloos iets. Fix je bedrijf of wees eerlijk op je website!

• Would you recommend us? No

Scooteraccessoires Dit is dé webshop voor

Scooteraccessoires Dit is dé webshop voor scooteraccessoires. Gemakkelijk bestellen en alles thuis laten bezorgen met een paar klikken met je muis!

Scooter ervaring Ik heb positieve en negatieve feedback

Scooter ervaring Ik heb positieve en negatieve feedback. Als je kijkt naar wat FF te bieden heeft en hoe uitgebreid de webshop en winkel zijn, dan kan je niet anders dan positief zijn. Alles wat je maar hoopt te vinden, is hier ook te krijgen. De negatieve kant is echter dat ze je na je aankoop snel weer vergeten. Als er dan bijvoorbeeld wat meer wachttijd is, dan moet je daar zelf achter komen door ze te bellen of te mailen. De winkel is goed, maar de communicatie moet wel iets beter!

Top Zaak !

Simpel alle afspraken na gekomen , top scooter gekregen !

Op de scooter! Ik doe nu alles op de scooter

Op de scooter! Ik doe nu alles op de scooter. Het model dat me is aangeraden door de winkelier van FF is namelijk perfect. Ik voel me er super veilig en fijn op!

Website en winkel Fast &Furiois Scooters is de plek

Website en winkel Fast &Furiois Scooters is de plek waar je moet zijn voor je scooter. Ik heb eerst online gekeken wat er allemaal te koop was. Daar kan je al direct zien dat ze in deze winkel weten waar ze over praten en dat de beste modellen van alle merken hier te krijgen zijn. Je kan hem dan direct online bestellen. Dat heb ik alleen niet gedaan. Daarvoor vond ik het net iets teveel geld. Daarom is het goed om te weten dat ze ook nog gewoon een winkel hebben waar je gewoon naartoe kan gaan. Daar was het ook nog eens best gezellig. Het was er ook best druk en dat gaf me eigenlijk best wel een goed gevoel. Daardoor wist ik eigenlijk wel zeker dat het gewoon een goed bedrijf met een goede service is. Ik had alles online al uitgezocht en heb dat met de medewerker allemaal besproken. Zo heb ik dus in winkel toch de scooter die ik zocht gekocht. Die scooter is deze week inmiddels afgeleverd. Alles werd ter plekken nog een keer nagekeken en ik rijd er nu al een paar dagen met veel plezier op. Fast Furious Scooters is voor mij dus een goede keuze geweest!

Eindelijk scooter binnen Ik vind Fast op zich een

Eindelijk scooter binnen Ik vind Fast op zich een goed bedrijf. Als je een scooter zoekt word je goed geholpen en alles wordt in het werk gesteld om je tevreden de deur uit te laten gaan. Er is alleen wel een groot nadeel, en dat is niet alleen bij mij zo geweest. Je moet namelijk best wel lang wachten. Ik heb mijn scooter nu eindelijk binnen. Het was wel het wachten waard, maar het blijft vervelend.

Levert niet naar behoren

Gewoon oplichters

Kundige mensen, mooie winkel Fast & Furious is een scootershop

Kundige mensen, mooie winkel Fast & Furious is een scootershop waar de mensen weten waar ze het over hebben. De kennis van de medewerkers is bijzonder groot. Je kan ze alles vragen en ze weten precies wat je bedoelt. Je kan samen naar verschillende scooters kijken en je leert dus ook wat de voordelen en nadelen zijn. je wordt niet alleen maar naar de duurste Vespa toe gepraat. Dat maakt het dus ook wel lekker om hier een scooter te zoeken. Het is ook nog eens gewoon een mooie winkel. Dat is natuurlijk ook wel heel fijn. Zo kan je er ook gewoon een leuk uitje van maken en gewoon gaan kijken welke mooie scooters er allemaal zijn. Ik kom hier zeker nog een keer voor wat accessoires.

Zelf gaan kijken Ik ben naar de winkel van F & F gegaan

Zelf gaan kijken Ik ben naar de winkel van F & F gegaan. Zo kon ik met eigen ogen zien dat ze hier dus echt de mooiste scooters hebben. Zo kon ik dus ook echt het soort scooter vinden dat ik zocht. De goede hulp die je daar krijgt van het vriendelijke personeel helpt natuurlijk ook wel mee. Leuk om hier te kunnen kijken.

Hulp van de klantenservice Wanneer je een vraag hebt

Hulp van de klantenservice Wanneer je een vraag hebt over je eigen scooters of over scooters in het algemeen, dan kan je heel gemakkelijk contact met dit bedrijf opnemen. Zo heb ik het beste model voor mij kunnen vinden.

Mijn scooter gekocht Ik heb bij F & F mijn scooter gekocht

Mijn scooter gekocht Ik heb bij F & F mijn scooter gekocht. Ik wilde er al heel lang één, maar ik durfde steeds de stap maar niet te zetten. Ik hoorde dat in deze winkel alles heel professioneel geregeld wordt, dus ik ben toch maar eens gaan kijken. Het blijkt inderdaad zo te zijn dat je hier met echte specialisten te maken hebt. Dat is wel fijn, want daardoor kreeg ik ook veel meer het vertrouwen dat ik een goede keuze aan het maken was. Vervolgens duurde het wel even voor mijn scooter geleverd kon worden. Maar nu ik hem heb maakt dat me niets meer uit. Heel blij mee.

Kijk uit met kopen !!

Kijk UIT met het nemen van opties je bent je recht op teruggave ( in geval van niet tevreden) kwijt omdat je dan een "persoonlijke aanpassing" heb laten doen. Melden ze achteraf en niet tijdens het kiezen van een optie !! Ook negatieve reactie's worden verwijderd bij reviews , zo hou ik ook altijd 5 sterren !!! Wees een goede verkoper en laat ook dingen staan die niet goed zijn voor je bedrijf ...

Goede hulp gekregen Een vriend vertelde

Goede hulp gekregen Een vriend vertelde me over deze scooterwinkel. Mijn eigen ervaring met Fast & Furious was precies zoals hij al voorspelde. Er is hier personeel met veel kennis te vinden en ik heb hele goede hulp gekregen bij het uitzoeken van de ideale scooter. Topwinkel!

Beetje geduld is wel nodig Ik heb best wel lang moeten

Beetje geduld is wel nodig Ik heb best wel lang moeten wachten tot mijn bestelling binnen was. Het is dat ik nu hier lees dat ik niet de enige ben, daardoor ben ik wel iets minder boos. Het is namelijk best vervelend als beloofd wordt dat je scooter snel komt, maar dat niet zo is. Dat ze je niet even bellen of mailen als ze leveringsproblemen hebben vind ik echt wel een zwakte. Je doet er beter aan als je gewoon eerlijk bent. Dat is volgens mij gewoon de bedoeling van een klantenservice. Wat heb je er anders aan? Ik moet er wel bij zeggen dat mijn scooter wel helemaal in orde was. Ik heb hem deze week eindelijk gekregen en het is precies wat ik besteld had en alles werkt perfect. Dus als je het geduld kan opbrengen, kan je wel ook zeker zijn dat je its goeds krijgt. Voor mij is het dus drie sterren.

ERG WAARDELOOS

Mensen, hier niet bestellen. Doe het niet want u bent u geld kwijt aan dieven van het laagste niveau, Hebben alleen maar onzin en bullshit verkocht.

Online besteld, zo in huis Van Bavel naar Alphen aan

Online besteld, zo in huis Van Bavel naar Alphen aan den Rijn is best wel een afstand. Ik kon dus niet zomaar even naar de winkel van fast en furious. Het was alleen wel zo dat ze dus precies de Vespa die ik wou hier op voorraad hadden. Dus ik wilde liever toch niet wachten en mis grijpen. Daarom toch maar de gok genomen en gewoon in de webshop besteld. Je denkt misschien dat je te veel geld moet uitgeven om dit gewoon even online te doen, maar ik moet zeggen dat dit me uiteindelijk dus best wel meevalt. Wel moet je even de tijd nemen om alles zelf goed uit te zoeken. Je kan ze ook wel bellen, maar het is allemaal toch anders dan wanneer je gewoon in een winkel staat en met mensen kan praten. Het is wel belangrijk dat je dus eerst de tijd neemt om alles goed uit te zoeken. Wanneer je de bestelling hebt afgerond is het gewoon even wachten tot de bezorger komt. Dit is een monteur van het bedrijf die je ter plekke ook helpt met het rijklaar maken van het voertuig. Zo kan je dus ook direct ermee op pad gaan.

Hele fijne scooter Ik heb dankzij Fast Furious

Hele fijne scooter Ik heb dankzij Fast Furious tegenwoordig een hele fijne scooter die ik eigenlijk elke dag gebruik. Dat zegt voor mij dus ook wel iets over de kwaliteit die geboden wordt door dit bedrijf. Daar kan je eigenlijk niet de fout mee in gaan.

Chaotisch

Slechte communicatie en niet volgens afspraak, veel telange levertijd meer dan 6 weken. Bij aflevering nog gebreken moest ter plaatse nog opgelost worden. Geen fijne ervaring

• Would you recommend us? No

Goede medewerkers Ik ben in het weekend speciaal

Goede medewerkers Ik ben in het weekend speciaal naar de showroom van Fast Furious Scootershop gegaan. Daar werken namelijk de mensen met de grootste kennis van scooters, had ik gehoord. Het is net alsof ze ze zelf hebben ontworpen en gemaakt. Het stelde me dus ook niet teleur. Ik had al wel een idee over wat ik wilde, maar als je hier komt ontdek je pas echt hoeveel er mogelijk is met de vele soorten scooters die er tegenwoordig op de markt zijn. Dankzij de goede medewerkers heb ik nu dus nog iets beters dan ik voor ogen had. Vervolgens duurde het alleen wel even voor ik mijn bestelde scooter eindelijk eens in huis had. Als je dus haast ermee hebt, dan kan dat wel tegenvallen. Het is belangrijk om daar dus wel goed mee op te passen.

Goede help Ik heb goede woorden over voor de klantenservice

Goede help Ik heb goede woorden over voor de klantenservice van dit bedrijf. Toen mijn scooter rare geluiden maakte heb ik ze gebeld en we hebben samen de scooter onderzocht. Uiteindelijk bleek er gewoon iets niet helemaal goed te zitten. Dus ik kon het oplossen zonder dat er iemand hoefde bij te komen. Dat ze je op deze manier helpen vind ik wel een goede revieuw waard eigenlijk.

Goede hulp De mensen die bij Fast Furious in dienst

Goede hulp De mensen die bij Fast Furious in dienst zijn hebben echt heel veel kennis. Daarom is het een hele goede plek om je scooter te kopen. Dat is wat ook verwacht van een winkel waar je dit soort aankopen doet.

Dit zijn de simpelste zieltjes, NIET INTRAPPEN. U raakt uw GELD KWIJT

Dit soort mensen doen zich heel keurig voor maar het zijn een stel fraudeurs. Hebben veel geld gejat en geven je alleen maar smoesjes. Naar de politie gaan, ze staan er om bekend al veel mensen gedupeerd te hebben. Dit keer zijn ze bij de verkeerde, ik ga kennis, ervaring, connecties, netwerk en mogelijkheden inzetten om dit bedrijf kapot te maken op de juridische manier, hun website gaat snel uit de lucht, dan kunnen hun geen slachtoffers meer maken, naar de TBS kliniek met hun, stelletje tokkies. DOE VOORAL aangifte mensen u helpt hierbij een grote inspanning die makkelijk, snel en beslissend zal zijn ook jullie eigen voordeel, Stelletje schoften uit het riool zijn dit.

NIET INTRAPPEN MENSEN

slecht

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.