Lekker op de Vespa Ik wilde een Vespa en ben

Lekker op de Vespa Ik wilde een Vespa en ben die speciaal bij FF in de winkel gaan kopen. Ze zijn hem daarna thuis komen bezorgen. Heb er geen problemen mee gehad en kan er lekker mee rijden. Vespa’s zijn hier ook echt voor gemaakt. Mijn tip voor veel leuke dagen!

Scooter Ik heb mijn scooter hier gekocht. Ik kreeg

Scooter Ik heb mijn scooter hier gekocht. Ik kreeg tips over wat bij mij zou passen en ben er heel blij mee dat ik die gevolgd heb. Slimme mensen en goede hulp!

Duidelijke informatie en goede customer service

Iedere fase van je bestelling wordt je duidelijk geïnformeerd en bij vragen krijg je binnen 24 uur berricht of wordt je teruggebeld. Ook bij de aflevering krijg je duidelijke informatie.

Super Waardeloos

Alles wat op de website staat klopt niet ze kunnen zich er niet aan houden heb 9 weken geleden scootmobiel besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen ik heb na de koop een mailtje gestuurd dat Voordeel scooters leveren binnen 1 a 2 weken ,dat dezelfde scootmobiel bij Voordeel scooters €1799,00 was ipv €2099,00 dat ik heel veel slechte reviews zag op internet . Kreeg een niet erg professioneel antwoord terug meer kwaad kan niet goedkoper ,kan niet eerder en er stond duidelijk op de website 2 a 4 weken en over de reviews hoefde ik mij geen zorgen te maken nou wel dus alles is mij voorgelogen wou hem zelfs op laten halen maar ze geven geen adres waar hij zo genaamd staat omdat ze helemaal nooit een hebben besteld maar wel mijn geld vast houden nou mensen schrijf met zijn allen Meester Visser aan dan komt het op tv voor heel Nederland mooi reclame voor Fast&Furious de naam zegt het al

Wachttijd slecht, rest goed De ervaring me

Wachttijd slecht, rest goed De ervaring met de te lange wachttijd bij FF heb ik ook. Het is bij deze verkoper zo dat er een wachttijd wordt genoemd die niet eens in de buurt komt van de echte tijd. Ik heb wel enkele weken moeten wachten en werd ook niet goed op de hoogte gehouden door het bedrijf. Het is verder eigenlijk zo dat alles hier gewoon goed verloopt. Je kan alles helemaal op maat bestellen en regelen. Dus je krijgt echt een scooter die uniek is voor jou. Dat vind ik sowieso al heel gaaf geregeld. Dat is dus wel een van de usp’s. Daarnaast vind ik het ook sterk dat er gewoon een monteur naar je huis komt als de scooter wordt geleverd. Je hoeft dus zelf niet meer alles na te kijken. Dat wordt gewoon live door een specialist gedaan waar je zelf bij staat. Je doet een testrondje en pas daarna gaat hij weg. Ook top. De manier van bestellen en betalen en de rest van het proces zijn gewoon op orde, dus allemaal geen klachten over. Eignelijk is het enige minpunt dat de wachttijd zo slecht geregeld is. Dat is dus best wel jammer.

Online kopen bij F & F Ik heb de stap gewaagd om online

Online kopen bij F & F Ik heb de stap gewaagd om online een scooter te kopen bij F & F. Ik moet zeggen dat mijn ervaring gewoon positief is. Ik heb in de webwinkel rustig kunnen zoeken naar het juiste model en alles helemaal naar wens kunnen bestellen. Nog even er achteraan gebeld of alles wel goed was doorgekomen. Dat was het geval. Na twee weken stond hier ene bezorger met mijn scooter. Alles werd nog even aangedraaid en nagekeken en nu rijd ik er al een tijdje op.

Goede service en levering

Leuke mensen, goede service en een gaaf hanway raw 50

heel erg slecht

winterbanden en bij geleverde zomer band verschillende maat klant vriendelijkheid alleen goed als je nog betalen moet

Slechte klanten service

A, er wordt een scooter geleverd die niet in orde is en weer mee genomen moest worden en B, uiteindelijk door de aanpassingen weer terug ontvangen, waren er boekjes bij geleverd voor een elektrische scooter inplaats van een benzine scooter, en een ketting slot die ik niet kan gebruiken, verders een prima scooter

Gewoon een fijne scooter Ik ben vooral gewoon blij

Gewoon een fijne scooter Ik ben vooral gewoon blij dat ik zo’n fijne scooter heb. Dat hebben ze bij dit bedrijf wel goed voor me verzorgd. Samen met mijn vader hebben we alles uitgezocht en ze konden met direct helpen. Heel blij mee!

Ik heb een evomax trend gekocht en ben er zo blij mee Hij werd netjes thuis afgeleverd. Omdat mijn lichaam mij in de steek laat enn niet meer kan fietsen is de evomax ideaal. Vorige week met mijn partner een ritje gemaakt, hij op de fiets, ik op de scooter. Heerlijk!! Ik kan weer weg. De evomax is heerlijk licht en door de zijstandaard ideaal voor mij, mensen die nog weinig kracht hebben. Ik ben er SUPER BLIJ MEE!

Paar puntjes verbeteren Fat & Furious kan een nog

Paar puntjes verbeteren Fat & Furious kan een nog beter bedrijf zijn dan het al is. Dat ze een groot aanbod hebben en dat ze veel kennis hebben is natuurlijk wel heel goed. Daardoor kan je dus ook zonder problemen de scooter vinden die je zoekt. Of worden gewezen op een scooter die nog beter bij je past. Dat zijn dus eigenlijk alleen maar goede dingen. Aan de andere kant laten ze ook wel wat steken vallen. Er zou nog wel wat meer aan de andere zaken rondom de scooters gedaan kunnen worden. Zo kan je echt in één keer alles regelen. Dat zou ik veel fijner vinden. Ook is de communicatie na aankoop niet echt heel goed. Zo weet je dus niet echt waar je aan toe bent. Dat moet allemaal wel beter kunnen in deze tijden. Die puntjes moeten ze nog wel verbeteren.

Goede helpdesk Ik heb de helpdesk gebeld toen mijn

Goede helpdesk Ik heb de helpdesk gebeld toen mijn scooter begon te sputteren. Ik werd goed geholpen. Eerst met dingen die ik zelf kon nakijken terwijl ze aan de lijn bleven. Daarna door een afspraak te maken zodat iemand me kwam helpen. Ik ben wel echt te spreken over deze vorm van service die geboden werd door het bedrijf.

Slechte ervaringen en geen afspraken mee te maken

Denk er goed over na om iets te kopen want zo gauw je een optie aanklikt voor iets extra's is het een persoonlijke aanpassing en ben je al je garantie voor teruggave of inruil kwijt ( kleine lettertjes) Al een paar keer gebeld voor nalevering van spiegels maar je hoort helemaal niets van ze .. Ook nergens bij aangesloten zodat je bij geschil nergens aanspraak op kan maken "RDW erkend bedrijf" Laat mij niet lachen dat is iedereen met een DigiD die in kan loggen bij de RDW om kentekens over te schrijven ... Ze durven ook niet zelf op hun site reviews te laten schrijven dat laten ze door derden doen .....

Goede hulp Het personeel va deze winkel heeft

Goede hulp Het personeel va deze winkel heeft echt super veel kennis in huis. Daardoor kunnen ze je goed helpen om de beste keuze te maken. Dat geeft rust.

Elektrische aanbieding Ik heb bij Fast Furious Scooters

Elektrische aanbieding Ik heb bij Fast Furious Scooters een elektrische scooter gekocht. Dat deed ik vooral omdat ik hier de beste deal kon krijgen. De scooter die ik zag staan op internet was namelijk in de sale. Ik heb het gewoon geprobeerd en het is allemaal goed verlopen. Ik heb de scooter gewoon thuisgeleverd gekregen en het was gewoon een nieuw model dat helemaal in orde was. Wie dus nog twijfelt omdat je niet snel zoiets groots op internet zou kopen, kan van mij aanneemen dat je dat bij dit bedrijf zonder zorg kan doen. Je krijgt gewoon dat waarvoor je betaalt hebt.

Scooter gekocht Zonder problemen

Scooter gekocht Zonder problemen een scooter gekocht hier. Tevreden over alles en geen klachten!

Lang wachten is jammer Ik moest echt lang wachten

Lang wachten is jammer Ik moest echt lang wachten tot mijn scooter geleverd werd. Eigenlijk hoort dit niet te kunnen. Als je iets belooft, moet je het ook waarmaken heb ik altijd geleerd. Bij Fast duurde de wachttijd bijna drie keer zo lang als aangegeven. Dat hoort eigenlijk echt niet, vind ik. Aan de andere kant. Ik heb wel precies gekregen wat ik bestelde. Bovendien deden ze er nog een extra hoes bij als bedankje voor het wachten. De monteur van Fast kwam ook nog zelf kijken of alles goed gemonteerd was en of de scooter helemaal rijklaar was. Ook goed is dat ik er sinds ik hem heb, nu een paar weken, er nul problemen mee zijn geweest. Ik kan er gewoon mijn dagelijkse dingen mee doen en hij rijdt als een zonnetje. Daar ben ik dus wel heel blij mee, want na de lange wachttijd ging ik wel een beetje twijfelen. Dat bleek dus helemaal niet nodig te zijn. Alles bij elkaar is Fast dus gewoon een goed bedrijf. Alleen moeten ze hun zaken wel wat beter op orde krijgen om echt top te zijn.

Scooter gekocht Ik heb een scooter gekocht bij F & F

Scooter gekocht Ik heb een scooter gekocht bij F & F en kan daar alleen maar positief over zijn. Ik heb eerst online de mogelijkheden bekeken. Daarna ben ik ook nog naar de showroom hier in de buurt gegaan om te bekijken of het er in het echt net zo uitzag als op het plaatje. Dankzij de medewerker kon ik snel mijn weg vinden. Dat is fijn, want dat geeft ook wel wat meer vertrouwen. Als ik een advies mag geven, dan zou ik zeker zeggen dat je hier moet kopen.

Schaamteloos,geen service !scooter niet goed!

Ik heb op mijn scooter meer als 2 maanden moeten wachten 3x 800 euro betaald,verkeerde bouten,moertjes of schroeven !!alles ratelde en zat los..slechte accu kon er na 2 weken al niet meer oprijden,starte niet..moest met accu lader gestart worden! Iedere dag! En bellen dat ze beloven hem op komen halen voor reparatie ho maar!! Bijna of geen olie erin! Voor lamp led deed het ook al na 2 weken niet!..maar als je motor in de soep loopt..vervalt je garantie!!!! Mooi verhaal spijt van het kopen..slechte service,scooters !!!

Gewoon online bestellen Het is fijn om gemakkelijk online

Gewoon online bestellen Het is fijn om gemakkelijk online je scooter te kunnen bestellen in de webshop van F&F. Ik heb juist een scooter nodig om meer mobiel te worden. Dus ook al is de winkel niet ver, ik kon er niet zomaar even heen. Dat je dan alles in de shop kan vinden, maakt het makkelijk. Ik vind het ook fijn om te zien dat de keuze zo groot is. Ik had wel al een goed beeld van het soort scooter dat ik wilde, maar door de mogelijkheden die hier allemaal geboden worden, heb ik toch nog wel wat dingen veranderd toen ik eenmaal ging bestellen. Na het bestellen heb je wel met wachttijd te maken. Bovendien zijn ze niet heel precies in het doorgeven van deze tijd. Het leek eigenlijk een slechte gok, want het duurde allemaal wel wat langer dan werd gesteld. Aan de andere kant leveren ze dan weer wel hele goede nazorg. De scooter wordt aan huis afgeleverd. Alles wordt nog eens nagekeken en aangedraaid. Je doet een testrondje en als alles helemaal naar tevredenheid is, dan gaat de monteur pas weg. Ik ben heel blij hiermee. Hartstikke bedankt F&F!

Hele mooie scooter Ik heb mijn scooter besteld bij deze winkel

Hele mooie scooter Ik heb mijn scooter besteld bij deze winkel. We zijn een keer op een zaterdag ernaartoe gereden om te kijken of ze ook echt hadden wat er op de website stond. Toen hebben we het allemaal direct geregeld en werd de scooter besteld. Hij was best snel binnen en hij is echt super mooi!

Goede winkel, lange wachttijd Fast & Furious is op

Goede winkel, lange wachttijd Fast & Furious is op zich gewoon een goede winkel. Je kan er alles vinden wat met scooters te maken heeft. Dus of je er nu veel of weinig van weet maakt niet uit, want ze kunnen je hier altijd helpen. Dat was voor mij heel geruststellend. Het is bijvoorbeeld goed om te kunnen bespreken wat de verschillen tussen de diverse merken zijn. Zo leer je al snel wat het best bij je past. Daar zijn de medewerkers van Fast heel open over, ze smeren je niet alleen het duurste aan. Daarom viel het me ook op dat de nazorg juist veel minder was. De levertijd liep best wel behoorlijk op en je werd er niet goed van op de hoogte gehouden. Dat had ik eigenlijk niet verwacht na mijn ervaring in de winkel. Dat kan dus nog wel wat beter.

Servicebeurt gedaan Ik had een scooter

Servicebeurt gedaan Ik had een scooter tweedehands gekocht die bij FF vandaan kwam. Dus ik had ze gebeld of ik daar wel gewoon een servicebeurt kon doen. Het was wel wat verder van huis, maar het was wel de moeite waard. Alles is volgens mij goed nagekeken en ik kan er gewoon al mijn dingen mee doen.

Goede winkel Ik ben Fast Furious online op het spoor gekomen

Goede winkel Ik ben Fast Furious online op het spoor gekomen, maar heb mijn scooter gewoon in de winkel gekocht. Daar werken aardige en kundige mensen, waardoor alles snel geregeld was. Helemaal tevreden over de werkwijze en de service.

Over Fastfuriousscooters.nl

Scooter kopen of scooter leasen online. Ook voor Ebikes, Scootmobiel, Custom werk, Motorscooters en drieswielerscooters kunt bij ons terecht.