Veel slechter kan niet.

2 bestellingen geplaatst waarbij de 1e bestelling goed verliep op 2 onderdelen na, 1 was achter af niet op voorraad en ze zouden deze meteen crediteren, nu bijna 2 maanden later nog steeds geen geld terug mogen ontvangen. Het amdere onderdeel kwam een dikke 3 weken later aan, Niet wetende dat dit zo'n slechte webshop is helaas 2 dagen na mijn 1e bestelling nog een bestelling geplaatst. Hierbij ook weer een ontbrekend onderdeel, natuurlijk gelijk gebeld dat er een onderdeel ontbrak aan mijn bestelling, deze zouden ze na sturen. na dik 1 week later toch maar gemailt waar mijn spullen nou bleven, geen reactie. Bellen is tevens ook geen optie want daar loop je op leeg. De week van 4 mei heeft scooteronderdelenshop ook eem retour van mij mogen ontvangen, hierbij nog steeds niet mijn geld retour of enigzins iets van communicatie Mijn advies: Ga elders je spullen bestellen, Zandri.nl of K-Parts.nl - die reageren tenminste wel op je mailtje!

maar een deel van mijn bestellig geleverd

heb een deel van mijn bestelling niet gehad terwijl op hun side staat hebben we op voorraad niet dus

NIET BESTELLEN! OPLICHTERS!!

Op 27april heb ik een bestelling gedaan van een windscherm voor mijn Sym Fiddle 2. Het zou +/- 2 dagen duren. Inmiddels bijna 2weken verder en ik heb geen bestelling ontvangen. Telefonisch en via de mail zijn ze niet te pakken! Ondertussen een deadline aangegeven via de mail voor mijn bestelling of geld terug te krijgen omdat er anders aan aangifte gedaan zou worden. Hierop heb ik ook geen reactie ontvangen. Ook met een aantal personen contact gehad via hier die een review geplaats hebben zodat hun ook aangifte zullen doen. Sommige hadden het al gedaan! Ondertussen is er aangifte gedaan! AUB mensen, ben je hier ook de dupe van geworden doe dan aangifte zodat deze site zo snel mogelijk word geblokkeerd en niet nog meer mensen hun geld kwijt raken.

OPLICHTERS NIET BESTELLEN!

Selectieve scammer / oplichter.. volgens mij werkt hij op een zolderkamer zonder magazijn aangezien nooit wat op vooraad is... niet eens een pakking en twee m4 schroeven... echt triest NIET BESTELLEN

zeer lange levertijd

zeer lange levertijd, zeker niet bestellen als je de producten dringend nodig hebt.

Kan beter

Ik heb t gevoel dat alles niet helemaal voor mekaar is als winkel zijnde. Wat ik is mis een duidelijke order bevestiging met daarin wat je besteld heb. En ik zou persoonlijk de website opfrissen. Maar ik vind dat Julie uiteindelijk wel alles netjes oplossen.

zeer en zeer slecht

ik heb de 10 van deze maand knipperlichten en flash besteld Hellaas geen track and tracé gekregen en dame zij aan de telefoon is storing bij post en nog niks gezien van pakket maar ze willen wel dat ik betaal dik 35 euro niks bestellen hier weer gewaarschuwd

Product nooit ontvangen en uiteindelijk gecancelled

Ik had een brommeraccu besteld, na een week nog niks ontvangen maar afterpay aanmaling kwam wel binnen. Mailtje over gedaan en een email terug gekregen met gigantische spelfouten. In dit mailtje was gezegd dat er "Credit" was aangemaakt? Betaling uiteindelijk gecancelled bij afterpay en mijn product niet ontvangen.

Wacht nog op me cdi

Slechte beschijfing bij onderdelen waardoor verkeerde cdi gekregen hdb .. gorie besteld maar is sl 5 dagen geleden ... mail gekregen dat ie verzonden is en ik een track and trace onvangen zou hebben .. niet dus ... begin een beetje geirriteerd te raken aangeziek het in contact komen met deze webwinkel nogal veel tijd kost .. 2 keer gemaild en contactform ingevuld ... geen reactie .. bij bellen mogen geen administatiefe vragen gesteld worden ...ondertussen 180 euro betaald en kan nijs weet niet waar me onderdeel is en door ontbreken track and trace ook niet te achterhalen of het nou egt verzonden is of miss al afgeleverd bij een ophaal punt ... al met al heel gedoe en ckr niet blij mee !!!!

Triestige service

Een zekering van 12,00 € bestellen en 15,00€ euro extra om gebruik te maken van de super- snellevering . ( vandaag besteld = morgen in huis ) Veel gemaild , 1 onzinnige mail terugkrijgen . Geen telefoonnummer . Na 12 !!! Dagen de zekering ontvangen . Wat een triestige bedoening . Daar bestel je ook maar 1 keer in je leven . 1 zeer goeie tip : Mensen ga ergens zoeken naar je onderdelen .

Goede positieve gevoel eraan over gehouden!

Goede omschrijving van het artikel en artikel optijd binnen gekregen. Werd per email goed op de hoogte gehouden. Enorm goede prijs betaald voor het artikel. Blij mee.

Slechte communicatie

Ik heb een stuk gereedschap besteld, juist hier omdat er stond dat het binnen 2 werkdagen binnen zou zijn, echter na de bestelling en bevestiging van de order geen track en trace gezien. Na 5 dagen besloten om er een mail aan te wijden. Uiteindelijk kwam mijn gereedschap op dag 7 binnen en kreeg ik op dag 8 een mail dat het waarschijnlijk die dag bezorgt zou worden. Hieruit blijkt weinig professionaliteit.

Een drama

Mijn bromfietsaccu ruim een week terug besteld. Al 3x gebeld, krijg dan een vriendelijke dame aan de lijn die zegt, het is al een week geleden aan Post NL aangeboden. Deze dame geeft mij ook het Track&Trace nr. Er is echter een probleem Post NL kent het nummer niet. Ben ik mooi klaar mee, een product betaald, echter (nog) niet ontvangen.

Good

Good

Dramatisch slecht

Ik bestelde een slot met track and tracé en het zou -/+2 dagen duren. Het duurt nu al 11 dagen en heb van beide nog niks ontvangen. Ik mailde ze en kreeg snel antwoord waar eigenlijk niks in stond. Nog steeds geen track en tracé of antwoord. Ik overweeg nu als ik mijn pakket of geld niet in 3 dagen heb, overweeg ik juridische stappen te ondernemen. Door dit te melden bij de ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. Ten tweede ga ik met mijn klacht naar de Geschillencommissie en de deurwaarder. Tevens wordt er dan aangifte gedaan bij de politie van internetfraude. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.

Snel, gemakkelijk en tegen de beste prijs!

..als kritiek: 1) zorg dat de klant een track & trace nummer krijgt 2) zorg dat je telefonisch beter te bereiken bent (nu straalt het wel heel erg "de verloren zzp'er" uit) en 3) beschrijf het onderdeel beter; in mijn geval zaten de parker-shims en overige parker-clips er niet bij, ik had gelukkig het oude onderdeel nog daar kon ik roofbouw op plegen / had dit setje er ook graag nieuw bij besteld!

snelle afhandeling

snelle en correcte afhandeling

Niks aangekregen wel 26€ van de rekening

Slecht

Online besteld

Goede service, snelle reactie indien vragen. Product was uitstekend.

Duurde deze keer wa lang maar is begrijpelijk in deze tijd.

Geen ervaring

Netjes

Netjes en op tijd geleverd. De mail opzet en site zijn wel een beetje out of date. Misschien een idee dat een keer te upgraden

top !

zeer snelle levering

Snel ondanks Corona en goed product

Alleen lang moet wachten op bestelling

Zeer goed vindt ik