Zeer slecht

Heb bij deze firma een bestelling geplaatst en heb wel betaald maar verder niets ontvangen of vernomen. Heb nog een mail gestuurd met de vraag over de status van mijn order, maar ook hierop geen enkel bericht gehad. Heb nu de gedachte dat ik belazerd ben.

Jammer

Helm besteld (volgens de site op voorraad). Ruim 3 weken na betaling nóg maar eens gebeld. Niet meer leverbaar. Zal ik het geld terug storten? Ja wat dènk je!

SLECHT

Geen reactie op mails en bericht op de site. Geen levering. Pas op bestel niets bij deze webshop!!!!

Levering goed, verder niet bereikbaar

Iets besteld, kwam snel binnen, binnen de garantietermijn kapot, winkel niet bereikbaar voor klacht hierover. Meerdere keren geprobeerd. Hier koop ik nooit meer!!

Hij doet het weer

Fijn snelle levering ondanks de covid-19 Na gebruik van de komponeten doet me scooter het weer Super bedankt Ga zo door

oplichters

Ook ik heb besteld en betaald voor een accu die ik zou ophalen bij ze in Alphen a/d Rijn maar daar ter plaatse kreeg ik te horen dat de accu niet meer leverbaar was. Laten je dus wel gewoon komen. Inmiddels hebben zij dus al twee weken mijn geld en reageren nergens op. Afhaallocatie weet verder niets want zij ontvangen alleen pakketten en die worden opgehaald. Nu achteraf lees ik alle reviews oa. ook op Trustpilot en dit lijkt inderdaad gewoon een grote oplichter te zijn die niets van zich laat horen en je dus kan fluiten naar je geld. Wacht nog een paar dagen af dan ook maar aangifte doen van oplichting bij de politie en dat zal niet de eerste zijn. Jammer dat dit soort bedrijven het vertrouwen schaadt om aankopen te doen bij internetbedrijven.

Enorm slecht

Ik heb een compleet foute bestelling binnen gekregen. Ik heb ondertussen gemaild en het contactformulier ingevuld en nog steeds geen antwoord ontvangen. Bellen vanuit België lukt niet om snel contact te hebben.

Erg tevreden over de communicatie en blij met de beschermhoes.

Prima hoes, duidelijke communicatie en redelijk snel geleverd.

Accu besteld goed geleverd erg tevreden

goede levering van product

de levering heeft langer geduurd dan normaal bijna 1 week.

Ben niet echt opgeschoten

Ik heb een onderdeel besteld en kreeg totaal de verkeerde .. het leek er niet eens op.. Het artikel was ook niet meer te krijgen .. Heb het persoonlijk terug gebracht en zou mijn geld terug krijgen binnen 2 dagen ... en na 5 dagen maar een email gestuurd .. waar ik nog geen antwoord heb gehad .. maar het is nu even afwachten... hoe en wat !! Iedereen maakt fouten.. maar iets meer aandacht had dit kunnen voorkomen

Ongeduldig

Nadat ik mijn onderdeel in het bestel mandje heb geplaatst heb ik nog even gewacht met bestellen, maar kreeg al vrij snel een mail een paar dagen later dat ik nog niet besteld had, heb dat als erg onprettig ervaren

Je bestelt hier iets en vervolgens hoor je er niets meer van,en als je hun eindelijk telefonisch kun

Als je hier wat besteld word er zonder reden door hun geannuleerd en zijn slecht bereikbaar

ruim arsortiment

verzending kan sneller foto's op de site kloppen niet wel een ruim asortiment aan onderdelen.

Prima winkel

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Prima producten en op tijd geleverd

slecht

ik heb 2 scooterbanden van de zelfde maat besteld en kreeg 2 banden van 2 verschillende maten opgestuurt,, dit is te triest voor woorden,,

Snelle levering en goed verpakt

Oplichting

Ik ben opgelicht, heb betaald via ideal maar nooit iets ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn berichten. Ik ga aangifte doen.

Na een exstra mail pas geleverd

Eigenlijk heel slecht, we dachten toe we betaald hadden, en niet geleverd kregen dat we met oplichting te maken hadden. Nadat onze zoon er een mail achteraan gestuurd heeft , gelukkig geld terug gekregen. Dus uiteindelijk goede ervaring, Vr grt Anet Penninga.

Oplichters

Oplichters. Nooit wat bestellen daar.

snelle service

goede service

Kutshop

In oktober besteld, nu nog niet binnen. Maar wel een mail sturen: Bedankt voor uw bestelling, ik hoop dat u er tevreden mee bent. Zelfs na diverse mailtjes gestuurd te hebben, geen gehoor gekregen. Vooral niet bestellen hier!!!

Zlodzieje

Zamówiłam produkt info dziś nie otrzymałam ,zgłoszę to na policję.

• Poleciłbyś nas? Nie

Slecht

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en krijg niemand aan de lijn als ik bel.

Ronduit droevig

Gaan een beetje simpel met klanten om, communicatie triest, gepeperde telefoon rekening, en nog steeds geen antwoord, dit was de eerste keer, maar ook gelijk de laatste keer. Sorry