Alles is soepel verlopen en het contact was prettig

Alles is soepel verlopen en het contact was prettig

De camera is volgens afspraak geleverd met de benodigde kabel. Alleen de voeding was wat aan de zwakke kant. Maar niet getreurd, Er is gelijk een zwaardere voeding besteld en ook die is vlot bezorgt. Dus, prima bedrijf.

Bij een een kabellengte van 50 mtr. is de gratis meegeleverde adapter te zwak. Het videosignaal is geen probleem over deze lengte, echter het stroomverlies over 50 mtr. is te groot. Een zwaardere adapter is dan inderdaad de oplossing.

Levering prima doch zeer onvolledige handleiding van het materiaal

Correcte levering en opvolging alsook administratie. Doch de handleiding van de nvr is zeer bedroevend. Waarschijnlijk is alles wel terug te vinden op het net. Vind ik jammer

U heeft hier helemaal gelijk in. Dahua doet inderdaad minimale informatie/handleidingen bij de artikelen. Wij hebben dit opgelost door zo veel mogelijk informatie / handleidingen op onze website bij de producten te vermelden. U vindt deze informatie bij de recorder en dan bij downloads. Bij de informatie onderaan onze website in de footer bij installatie> Dahua installeren staan alle linken naar nog meer handleidingen etc. Mocht u er dan nog niet uitkomen of heeft u vragen dan helpen wij u uiteraard telefonisch verder. Wij willen tevreden klanten dus u kunt ons altijd bellen.

Nette afhandeling, prima product

Adapter besteld, mooie prijs en snel geleverd! Keurig, erg tevreden.

perfecte afhandeling !

Zeker aan te raden.

Fantastisch!

Na een gedegen advies een camera besteld. Snel ontvangen en fantastische service en hulp bij het installeren. Echt super tevreden!

Betrouwbaar en zeer snelle levering

Was zeer makkelijk te bestellen. En zeer snel geleverd Een webshop dat doet wat het beloofd

Uitmuntend

Onlangs heb ik online een bewakingscamera gekocht en moet eerlijk bekennen dat het een uitstekende bedrijf is! Voordat ik de bestelling had geplaatst, had ik eerst meerdere malen met het bedrijf gebeld om meer informatie over het product en andere producten op te vragen. Alle keren dat ik gebeld had werd ik zeer vriendelijk tewoord gestaan door de geduldige medewerkers! Al mijn vragen werden netjes beantwoord en de medewerker denkt met je mee! Kortom een dikke 10 voor deze shop!

zeer goed

zeer goed

Top Service

Top Service

Vandaag bestelt morgen in huis een aanrader Zeker de volgende keer weer

Goed verzorgt .

De bestelling heeft iets langer geduurd maar dat kwam door het oude jaar , daar kunnen ze niets aan doen. ben te vreden .

Snelle levering uitstekende kwaliteit geweldige service

Zoals titel vermeld alles dik inorde! Ik ga nog een paar vragen nadat ik mij camera's thuis had gekregen. Vandaag mailen is vandaag/morgen al antwoord… Niks op aan te merken dikke aanrader

Precies wat ik wilde

👍👍👍

Snelle levering.

Op mij vragen heb ik snel en duidelijk antwoord gekregen. Levering snel en volgens afspraak.

super snelle levering

snelle levering en goed verpakt voor herhaling vatbaar

Uitstekende service en zeer klantgerichte opstelling

De service-gerichtheid en wijze van communiceren is erg indrukwekkend; toen het bestelde produkt niet meer leverbaar bleek te zijn is een erg aantrekkelijk en klantgericht aanbod gedaan. Produkt voldoet aan alle verwachtingen!

Prima camera geleverd

Voor 23 uur besteld dag erna geleverd, hetzelfde met de coaxkabel die dag erna besteld is. Zeer goede service.

tot nu toe 100% tevreden

tot nu toe ben ik 100% tevreden,ik heb al verschillende keren iets gekocht bij camerashop tot volle tevredenheid, momenteel heb ik een probleem met een ir iluminator,(array leds flikkeren) die nog net in de garantie termijn valt ik heb camerashop24 vorige week hierover gemaild en ik mocht hem terugsturen, wat ik 28-11-2019 ook gedaan heb, ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. hierover later meer

Uitstekend geholpen

Prima cameras

sorry, branden één avond... dan gedaan

zie hierboven

goedemorgen heer Bracke, Wat jammer dat u niet eerst contact met ons heeft opgenomen. Wij staan achter onze producten. Mocht er een defect zijn dan lossen wij dit altijd op.

Zeer goede service

Ik ben goed geholpen via de chat. En mijn camerasysteem werkt perfect.

Goede producten, overzichtelijke website en snelle levering.

Prettig winkelen bij Camerashop 24

Over Camerashop24.nl

Camerashop24 is gespecialiseerd in camerabewaking voor de particulier en het MKB. Wij hebben een webshop en een fysieke winkel in Spijkenisse. We richten ons op het leveren van uitstekende kwaliteit en service. In ons ruime assortiment vindt u verschillende beveiligingscamera's. Van HD camera's tot ultra HD 4K systemen en alles ertussenin.