Denken met je mee

Snelle reactie op vragen via de mail, gevolgd door levering de volgende dag. Kortom zeer goed te spreken over dit bedrijf.

Super goed geholpen

We zijn super goed geholpen door Malek ook al hadden we de recorder ergens anders vandaan. Malek wisten perfect uit te leggen waar wat stond echt ben super goed bij gestaan door Malek. Bedankt Malek voor de goede hulp.

Uitstekende ervaring

Ondanks de problemen met de levering waar Camerashop24 niets aan kon doen toch zeer correct en professioneel opgelost. Goede communicatie. Zeker een aanrader. Prima product gekocht.

Zeer goede camera

Vlug geplaatst vlugge verbinding met IPhone Mooie kleuren ook nachts

Goed en correct geholpen via telefoon

zeer zeer prettig

had een probleem met mijn camera c3a maar ben zeer goed geholpen en hij werkt nu perfect dank jullie wel voor de hulp afz bertus

Gewoon weer netjes

Gewoon weer netjes

Uitstekend bedrijf

Camerashop24 doet exact wat ze beloven en leveren prima materiaal. Jammer dat PostNL het laat afweten. (“Wij mogen er 5 werkdagen over doen”). En dat doen ze dan ook. 5 dagen bericht dat mijn zending is aangemeld maar verder gebeurt er niets. Jammer voor Camerashop24 die hun best doen om de zending nog dezelfde dag te overhandigen aan PostNL. Maar ik heb begrepen dat ze van een andere bezorger gebruik gaan maken. Prima.

Komen zelf met goede alternatieven

Mijn bestelling was niet meteen leverbaar, men kwam met een prima alternatief.

Goed advies en ze namen de tijd om even mee te kijken naar oplossingen. Snelle levering en goede service. Heel tevreden

Prima en snelle levering

Na bestellen snel in huis

Product prima. Verzending was traag.

Levering duurde 6 a 7 dagen. Erg traag.

Beste heer Thomas, Uw bestelling is door ons dezelfde dag verzonden. Helaas heeft post.nl soms vertraging. 95% wordt de volgende dag netjes afgeleverd maar helaas gebeurd het bij de post dat er vertraging optreedt. Wij hebben hier helaas geen invloed op.

Helemaal geweldig

Wij van Techno Service hebben meet apparatuur besteld bij camerashop24 en dat is ons heel goed bevallen en rade dit bedrijf ook zeker aan Met vriendelijke groet Mike Schot Techno Service

Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling, dit doet ons goed!

Snelle levering, heel vriendelijke en deskundig personeel.

Prima behandeling

Prima samenwerking. Alles is gegaan zoals afgesproken.

Top service en vriendelijkheid!!

Goed, snel en vriendelijk geholpen En daarnaast...niet geheel onbelangrijk...ook niet duur!

Service is geweldig.

Geen vraag is te veel en de informatie over producten wordt prima uitgelegd.

Al jaren constant vriendelijk en behulpzaam!!!

Betrouwbaar en betaalbaar. Wat wil je nog meer?!

Vlugge levering. Uitstekende camera.

De camera voldoet prima aan mijn verwachtingen. Exacte uitleg op website.

Goed geholpen

Eerst via de chat en daarna goed afgehandeld door de telefoon

Snelle verwerking order en snelle verzending

goede camera, scherp beeld, goed advies

Jammer alleen dat de wifi-camera constant berichtjes zend wanneer beweging is gedetecteerd

Top spul

Veel keuze en snelle levering

Levering prima, installatie tijdrovend

Handmatig IP adres veranderen bleek echt lastig. Informatie slecht en zelf moeten uitvogelen. Eindelijk toch gelukt. Zoek nu nog de perfecte app om camera te volgen. Hoor graag.

Top aftersales!

na diverse producten te hebben gekocht lukte het niet om e.e.a. te koppelen en in te stellen. Dit in overleg met de helpdesk keurig opgepakt!

Dank je wel, Wij waarderen je zeer als trouwe klant!

Over Camerashop24.nl

Camerashop24 is gespecialiseerd in camerabewaking voor de particulier en het MKB. Wij hebben een webshop en een fysieke winkel in Spijkenisse. We richten ons op het leveren van uitstekende kwaliteit en service. In ons ruime assortiment vindt u verschillende beveiligingscamera's. Van HD camera's tot ultra HD 4K systemen en alles ertussenin.