Top Service!!!

Ik heb hier mijn cameraset gekocht en ik ben perfect geholpen.

Er is goed meegedacht met mij als klant en de levering was prima

Perfect zeer goed. 10

snelle levering, uitstekende service

Na een door mij gemaakte fout bij het bestellen ,kon ik de verkeerde artikelen retourneren en had het geld al binnen 2 dagen op mijn rekening teruggestort. Hier kun je wat bestellen.

Geweldige service !!

Ik heb gezocht naar camera en prijzen vergeleken. Toen kwam ik uit bij Camerashop24 . Daar camera gekocht en alles verliep vlekkeloos . Bij installatie nog wat dingen tegen gekomen met vragen. Met de chatfunctie op de site direct contact en kreeg keurige email met deskundig antwoord. Men weet waarover men praat en erg vriendelijk. Bij technische aspecten wijst men je de weg. Snelle en keurige levering.

Goede service.

Razend snel bezorgd. Product goed verpakt. Goede kwaliteit.

goed gevoel

website is goed , chat aanwezig , telefonisch goed te hulp, bestelling helaas niet compleet, echter communicatie daarover was goed ! netjes opgelost

Bestelling zoekgeraakt door PostNL maar geen actie door Camerashop24

Pakket is door PostNL zoekgeraakt. Heb wel vooraf betaald, dus Camerashop24 heeft het geld binnen en reageert totaal niet meer op mijn vraag om geld aan mij terug te geven. Ik ben geen partij voor PostNL als ontvanger, want dat is alleen de verzender, dus ben en mijn geld kwijt en heb mijn bestelling ook niet. Camerashop24 laat me dus mooi barsten, maar ik laat het er zeker niet bij zitten. Krijg wel 2 keer per mail verzoek om review te geven, dus bij deze dus mijn ervaring met Camerashop24.

Beste Angelique, Wij hebben na constatering dat er bij PostNL een leveringsprobleem was, iedere dag contact met u gehad om u op de hoogte te houden. De bestellingen worden door ons dezelfde dag verzonden. Helaas gaat er soms iets mis bij PostNL, waardoor het pakket niet de volgende dag geleverd wordt. We hebben in uw geval dagelijks contact met elkaar gehad en ook direct met PostNL. Zolang het pakket bij PostNL in distributie is kunnen wij geen geld teruggeven aan u, omdat het pakket nog afgeleverd wordt. Als een pakket onderweg is kunnen we het niet terughalen. Is het pakket echt zoek geraakt, dan sturen wij de bestelling nogmaals op of crediteren we het aankoopbedrag. Uw pakket is inmiddels geleverd en ligt voor u klaar bij een PostNL locatie. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket.

Leveren snel

Gereedschapvoor een redelijke prijs en goed verpakt

Zeer snelle en perfecte service

Camera in hun vakantie via de web site besteld en toch snel geleverd. Deze bleek helaas defect te zijn, kan niemand wat aan doen. Werdt gelijk een nieuwe camera verstuurd. Kortom snelle en perfecte service van deze leverancier. Zeker een aanrader voor andere kopers.

Erg tevreden

Fijne shop, vriendelijk personeel, grote keuze en snel geleverd. Ben al jaren klant en vind deze shop erg goed!

Fijne afwikkeling. Altijd op tijd en goede service als er wat is. Ik ben al een tijd klant bij deze shop en ben er erg blij mee. Zeer vriendelijk personeel.

Top prijzen en dito service

Kan dit bedrijf bij iedereen aanraden, niet alleen uitstekende prijzen, maar ook altijd bereid je met raad en daad bij te staan bij de ingebruikname. R.V. 's-Gravendeel

Prima zaak.

Prima zaak.

Volgens afspraak zijn producten geleverd

Goed bedrijf.

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen door het bedrijf

Goede informatie

Goede kwaliteit

Top :-)

Correcte service absoluut niets op aan te merken

Verwerking ging heel vlot. De camera's werken uitstekend.

Duidelijke webpagina. Bestelling snel en goed geleverd.

goede service, snelle levering

installatie is erg simpel, dit is mijn tweede installatie, vorige ook hier gekocht. de kast wordt wel erg warm.

Prima webshop

super kan niet beter doe zo verder

uitmuntend

goede duidelijke webshop en snelle levering

Duidelijke webshop met een mooi assortiment. Snel antwoord bij vragen en goede snelle levering

Goed en vakkundig geholpen.

Goed en vakkundig geholpen.

Over Camerashop24.nl

Camerashop24 is gespecialiseerd in camerabewaking voor de particulier en het MKB. Wij hebben een webshop en een fysieke winkel in Spijkenisse. We richten ons op het leveren van uitstekende kwaliteit en service. In ons ruime assortiment vindt u verschillende beveiligingscamera's. Van HD camera's tot ultra HD 4K systemen en alles ertussenin.