Nooit weer

Gebruikt spul en onvolledige info. Retourneren kost je naast de verzendkosten ook nog eens 10 euro "onderzoeks" kosten.

Beste heer Zagema, U weet heel goed dat deze opmerking niet correct is. Retour gestuurde artikelen worden door ons verkocht in de koopjeshoek met een zeer aantrekkelijke korting. De €10,- onderzoekskosten hebben wij aan u doorgerekend omdat de netwerk camera aangesloten is geweest. Wij moeten de netwerk camera resetten, eventueel wachtwoorden verwijderen en controleren of er een account is aangemaakt. Dit doen we om er zeker van te zijn dat u geen toegang meer heeft op de camera. Wij hebben dit duidelijk gecommuniceerd. U heeft binnen één dag uw aankoopbedrag retour ontvangen. Ons bedrijf staat juist bekend om de zeer goede service die wij verlenen aan onze klanten. 99% is ook zeer tevreden. Ik heb gezien dat u vaak negatieve reviews over bedrijven schrijft. Ons bedrijf staat zeker open voor terechte reviews. Wij kunnen hiervan leren, maar onterechte reviews verdienen wij en andere bedrijven die zich voor 100% inzetten voor hun klanten niet. Tip: neem als u niet tevreden bent over een bedrijf eerst contact op met het desbetreffende bedrijf voordat u een review post.

Snel levering

prima product voor een goede prijs

goede webshop met duidelijke beschrijvingen.

uitzonderlijke naservice

na een drie jaar van de aankoop bleken er problemen te zijn. Recorder viel geregeld uit en herstarte zelf met een pieptoon. Bij camerashop dacht men eerst aan de harde schijf . Bleek zo niet te zijn. Vervolgens nieuwe adapter besteld, ook geen oplossing . Deze mocht ik kosteloos terugsturen voor terugbetaling . Vervolgens werd een nieuwe recorder aangekocht met een zeer mooie korting . Deze recorder laden mijn beelden zeer traag in . Ook de internetverbinding kreeg ik niet actief .Opnieuw mocht ik de recorder terugsturen op hun kosten . Deze werd getest en OK bevonden . Ik heb toch een andere recorder gevraagd , die me weer kosteloos werd toegestuurd . Nu werkt alles perfect zoals voorheen . Voor mij was dit toch een uitzonderlijke dienst na verkoop . Ik schrijf normaal nooit beoordelingen , maar voor deze inspanningen van camerashop wil ik het uitzonderlijk doen . Doe zo voort ginder !

Nog geen

Bestelling geplaatst wacht nog steeds op de factuur om bedrag Te kunnen overschrijven....

Indien u bij ons een bestelling plaatst onder vooruitbetaling krijgt u bij uw bestelling een melding dat u uw bestelling kunt overmaken naar ons bankrekening. U ontvangt na de betaling de originele factuur van ons. Als er niet via een bestelbon maar eerst een factuur nodig is kunt dan altijd even contact met ons opnemen via de e-mail of telefonisch om een factuur op voorhand te ontvangen. Dit zien wij liever dan bovenstaand cijfer. U heeft inmiddels uw bestelling ontvangen.

Goede ervaring

Precies wat ik ervan verwachte netjes

Op tijd geleverd en nette prijs

Wij zijn uiterst tevreden. Prachtig product en echt super goede service! Dikke pluim.

Correcte afhandeling van mijn bestelling. Snelle levering en alles zoals gevraagd. Goede opvolging van levering was prima geregeld.

Prima goederen en snelle levering

Product perfect zoals omschreven en heel snel toegekkomen. Dank u!

Juiste product direct gevonden vlotte levering ben zeer tevreden

Fantastisch!!

Snelle levering en bij vragen kreeg ik ook goede hulp!

Zeer goede service en kennis!

Reeds vele malen hier artikelen gekocht met goede adviezen , informatie en zeer goede service

prima geregeld

Recht toe recht aan transactie. Zoals het eigenlijk altijd hoort.

snelle service

snelle service en top product

Goede service ...

De levering was snel en mijn vraag om een tweede batterij te bestellen verliep na een extra keertje “mailen” zeer goed. Keep going the good work ...

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering, toestel voldoet aan de verwachting

Goede service ook op mijn vragen;

Dank u wel voor uw positieve review, wij zijn hier zeer blij mee

Goed telefonisch advies gehad en nette prijzen.

Vooraf telefonisch mijn wensen met de medewerkster besproken. Er werd alle tijd genomen voor goed advies en alle vragen konden worden beantwoord. Levering was vervolgens al de volgende werkdag. Doordat er filmpjes van het installatieproces beschikbaar waren, was dat ook goed te doen. Misschien is een extra filmpje een uitleg over de mogelijkheden van het systeem nog een leuke aanvulling. Nu was de keuze iets aan of uit zetten, maar is bij sommige opties niet duidelijk wat dan het verschil of gevolg is.

Dank u wel voor uw reactie, wij zullen uw tip zeker gaan bespreken!

Vlotte levering

Jammer dat er geen gebruiksaanwijzingen bijgesloten waren

De gebruiksaanwijzingen en handleidingen staan bij de producten vermeld. U vindt deze onder het kopje: downloads of onderaan onze website bij helpdesk.

Snel, goed verpakt en waar voor mijn geld

Netjes verpakt, snel en waar voor mijn geld.

Goed duidelijke informatie, luisteren naar behoefte van klant.

Ze gaan niet voor het duurste product, als een goedkoper product beter bij de klant past adviseren ze dat. Goede ervaring mee.

1 woord TOP

Ik ben weer zeer tevreden

Uitstekent

Is voor mij uurtje rijden maar een uitstekende zaak

Snel en netjes geleverd

Over Camerashop24.nl

Camerashop24 is gespecialiseerd in camerabewaking voor de particulier en het MKB. Wij hebben een webshop en een fysieke winkel in Spijkenisse. We richten ons op het leveren van uitstekende kwaliteit en service. In ons ruime assortiment vindt u verschillende beveiligingscamera's. Van HD camera's tot ultra HD 4K systemen en alles ertussenin.