Stickers besteld, valt niet veel over te zeggen

Ik heb 4 camera bewaking stickers besteld. Daar valt verder niet veel over te vertellen. Ik vond alleen de verzend kosten van € 5,95 te hoog voor 4 stickers in een envelop. Verder ok.

prima, ook geen gezeur met een retur pakketje

Top service en snelle levering

Na lang wikken en wegen uiteindelijk beslissing genomen en camera systeem samengesteld. Na snelle levering systeem geïnstalleerd. Wat op de site staat klopt exact zodat je weet waar je aan toe bent. Ik heb een mooi systeem met goede duidelijke beelden alles werkt zoals verwacht.

Coax Kabels

Ik heb de verkeerde besteld voor een bewakingscamera en die wilde ik helemaal niet hebben° ik wilde coax kabels voor me tv's dus zonde van mijn geld ! Ik kreeg netjes daarna via de email uitleg maar geen andere kabels toegestuurd .....

Hallo Wesley, Je hebt inderdaad een verkeerde kabel besteld. Wij verkopen geen televisiekabels; wij zijn gespecialiseerd in camerabewaking. De verkeerd bestelde kabel kan je kosteloos terugsturen. Ik had je graag als service een andere kabel gestuurd, maar ik kan een product niet toesturen dat wij niet in ons assortiment hebben. Ik heb je een andere winkel aanbevolen die wel televisiekabels verkoopt. Veel succes met het vinden van de juiste kabel voor je televisie. Met vriendelijke groet,

Prima, zoals het hoort.

Netjes verpakt en redelijk op tijd (Post NL)

Levering vond plaats zoals op de site werd aangeven.

Geld retour

Ik had een verkeerde kabel besteld....en ze hebbeb beloofd mij terug te betalen 18.90 als ik de kabel kosteloos retour zend ! Dit is klasse ! De kabel is retour en onderweg ! Ik had een coax kabel nodig voor tv's , maar als ik een beveiligingscamera nodig heb binnenkort bestel ik bij jullie beloofd !

levering snel en accuraat en er wordt mee gedacht, heel belangerijk

Heb geen ervaring met de service tot nu toe alles werkt prima. En wat ik al zei, er wordt mee gedacht , dat neemt ook al veel probleempjes weg, en is de keuze gauw gemaakt.

Mijn DVR Hikvision blijkt prima te werken. Installatie gaf weinig problemen. Wat niet duidelijk was vermeld dat een geheugenkaart er bij moest worden besteld wil je de videobeelden vastleggen. De suggestie dat een USB stik ook kan worden gebruikt klopte niet. De geheugenkaart moest ik dan ook nabestellen. Het zelf installeren van de kaart (van 1 Terabyte) ging ook prima.

ok

In deze Coronatijden is de online afhandeling van bestelde goederen goed te noemen. Bij het afhalen (2x) was het grappig dat de melding via de telefoon als er iemand aan de deur staat niet werkt..........

Dank u wel voor uw mooie beoordeling !

Een uitstekend de camera set

ben er heel blij mee werk prima

Vriendelijk personeel

Een paar keer gebeld voor een probleempje en lekker vlot en vriendelijk gesprekje gehad.

Klantcontact en klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Dank u wel voor uw reactie

Zeer goede service

De bestelling duurde wat langer door Postnl. Na een telefoontje werd duidelijk wat er aan de hand was en werd mijn bestelling door Camerashop 24 zelf ook gevolgd, zeer vriendelijke en correct. Daarna is mijn bestelling snel aangekomen.

prettig en fijne ervaring met dit bedrijf

aller eerst vriendelijk snel en behulpzaam geholpen in de chat van de site voor ik mijn bestelling plaatste toen via afterpay besteld met duidelijke track and trace mn paket ontvangen toen eerst gekeken of alles klopte en of de kwaliteit was wat ik had verwacht ( van wat ik had gelezen op de site en had gehoord can de chat ) en dat was het zeker we zijn er heel blij mee dus top ervaring

kapotte levering wer4d zonder probleem vervangen door een nieuwe.

Goed bedrijf

Makkelijk bestellen en vlot geleverd. Bij problemen word je zeer goed geholpen, en dat vind ik wel belangrijk !

Dank u wel voor uw reactie. Wij gaan door met onze service tot de klant tevreden is.

Topi

Snap niet dat men elders moet gaan zoeken voor iets te hebben wat je echt nodig hebt , hier in dit regio vindt je ze ook wel maar 2a3 maten groter . Dus ben tevreden dat ik deze site heb kunnen vinden . Waarvoor mijn Dank.

goed geholpen

ben heel vlot geholpen met mijn vraag dus had een goede vertrouwen in dit bedrijf dus heb alles bestelt bij hun.

Goede kwaliteit en service

Na telefonisch contact de leverdatum keurig aangepast. Goede en snelle service!

goede keuze

uitstekende service

Hebben een paar keer telefonisch om inlichtingen gevraagd, erg goed geholpen, meedenkend, uitstekende service en bestelling kwam op de afgesproken bezorging, complimenten

Zeer te vreden

Het toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen, camera shop 24 heeft mij een zeer goed voorstel gedaan . Hartelijk dank.

Goede resultaten erg tevreden

Heb goede ervaringen mee met vorige bestellingen. Zo blijven!!

Snel verstuurd en goed verpakt

Snel verstuurd. Goed verpakt

wachthoevestraat 2 3209 BK Spijkenisse

0181 453362

Over Camerashop24.nl

Camerashop24 is gespecialiseerd in camerabewaking voor de particulier en het MKB. Wij hebben een webshop en een fysieke winkel in Spijkenisse. We richten ons op het leveren van uitstekende kwaliteit en service. In ons ruime assortiment vindt u verschillende beveiligingscamera's. Van HD camera's tot ultra HD 4K systemen en alles ertussenin.