Goes

Op tijd geleverd

Uitstekende nazorg

Na aanschaf van 4 CVI camera’s met dvr recorder, waren er meerdere problemen met het systeem. Alle problemen werden heel netjes opgelost.

Dank u wel voor uw positieve feedback. Ons einddoel is een tevreden klant. Fijn dat de installatie goed gelukt is.

Perfecte dienstverlening

Prima opvolging

Dank u wel!

op tijd

snel geleverd

De bestellingen worden bij ons zo snel mogelijk verwerkt. Helaas werkt de post met vertraging en komt het voor dat de bestellingen langer onderweg zijn.

Zeer snelle levering..... Goed product en prijs.

Dank u wel voor het compliment!

gewoon goed spul

Camera hangt nu mooi aan de muur in de sneeuw mooie beelden te maken van de tuin en telt de voorbij komende sneeuwvlokjes. Dahua heeft gewoon goede camera's voor een redelijke prijs.

Dank u wel voor uw positieve reactie. Wij zijn het helemaal met uw eens.

Zeer net en correct bedrijf

Door overmacht en wanprestatie van post.nl hebben niet gebruik kunnen maken van hun service , maar ze waren goed bereikbaar luisterde goed dachten mee , en kregen zelf retoursticker om het pakketje kosteloos retour te sturen

Goede en persoonlijke service, buitengewoon voor een webshop!

Het aangeschafte camerasysteem bevalt erg goed en was zeer scherp geprijsd. Toen een van de camera's niet direct op voorraad bleek te zijn werd ik daarover opgebeld door een zeer vriendelijke medewerker en er werden mij diverse opties geboden (andere kleur, ander systeem of nalevering). Toen de nalevering binnen kwam zat daar een handgeschreven noot bij, met een klein presentje als dank voor mijn geduld. Ongekend goed!

Aftersales is ruk

Wij kopen voor de tweede keer een recorder, omdat de eerste geen 2 afzonderlijke beelden kan tonen op 2 beeldschermen. Dus kopen wij een andere met voor aankoop duidelijke schriftelijke en telefonische vragen of deze het dan wel kan. "ja u moet deze echt hebben hiervoor, deze kan dat wel". Veel werk gehad om de recorder in te bouwen in de console. Wat schetst onze verbazing, deze kan het ook niet. Bij meerdere malen aankloppen bij jullie word er niet thuis gegeven.

In de specificatie van deze recorder stond een spotmonitor uitgang vermeld. Toen u contact met ons nam contact met ons op omdat u de spotmonitor niet aangesloten kreeg hebben wij speciaal voor u een proefopstelling gemaakt. De spotmonitor werkt goed op de BNC uitgang. Wij hebben u deze informatie doorgegeven. Als wij dan niets meer vernemen gaan wij ervan uit dat het probleem is opgelost. Deze waardering begrijp ik dan ook niet.

Goede service en op tijd geleverd

Goed advies ook per telefoon een aanrader

Vlot en snel afgehandeld

Geïnformeerd. Besteld en snel geleverd.

Betrouwbaar en prettig te woord gestaan.

Op zoek naar een camera kwam ik via internet bij camera 24 uit. Goede prijs, en betrouwbaar te woord gestaan. Aanrader

Er wordt ruim tijd voor de klant genomen. Goed advies bij eventuele problemen.

Service van Camera shop subliem.

Klantenservice ongekend goed.

Na eerst een naar gevoel te hebben gehad omdat ik vond dat er iets niet goed was gegaan, nu zeer tevreden omdat er een top regeling is getroffen. Goed om te zien dat er nog bedrijven zijn die achter hun product staan en verantwoording nemen als dat nodig is.

hele nette reactie's via bellen.

ik ben erg blij met de afhandeling van de laatste problemen. en ook zeker moet ik erbij zeggen dat (nicole dacht ik te herinneren) zeer zeker goed met me in gesprek ging over alle dingen waar ik tegen aan liep. conclusie: niks negatiefs op aan te merken.

Zeer snel geleverd

Dit product werk zeer goed.

Geleverd zoals beloofd.

Als nieuwe online klant is het altijd even uitkijken of alle vermelde beloften worden ingelost. De levering was mooi op tijd. Alles was erbij en de verpakking was dik in orde.

Super tevreden

Was supersnel geleverd

Top en goed meegedacht

Na kort telefonisch overleg, artikel na betaling keurig klaar gelegd zodat de klant in Corona tijd gewoon over zijn onderdelen kan beschikken.

Goed product, bestelling snel afgehandeld en pakket vlug ontvangen

Goede kwaliteit camerasteun (Dahua PFB121W - sok42). Stevig model, bevestigingsmateriaal meegeleverd (pluggen, schroeven en twee 1/4"-20 boutjes voor de camerabevestiging aan de steun. Die boutjes zijn van het type inbus en zodanig in het voetje gepositioneerd dat (althans 1) niet verwijderd kan worden zonder de draaigewrichten te demonteren (ook inbus bouten). Daardoor is met het oog op diefstal de camera niet zo snel zonder passend gereedschap te verwijderen! Enige nadeel vind ik de hoge verzendkosten van €5,95.

VLOTTE LEVERING EN WERKT PERFECT

HET BETREFT EEN VIDEO BALUNS 4K. € 19,95 COAX NAAR CAT5 KABEL +/- 25 METER EN WEER NAAR COAX GEEN STORING PERFECT BEELD.

Prima:

Goede service, en snelle levering.

Goedkope en fijne camera en eenvoudig te installeren.

De binnen- en buitencamera (30 euro en 60 euro) van Denver zijn eenvoudig te installeren. Het is een kwestie van ophangen, app downloaden, camera toevoegen met (+). Vervolgens scan je met de aangeschafte camera de QR-code op te telefoon en klaar. Een aangename verassing was dat de buitencamera niet alleen werkt op batterijen maar dat je hem ook kunt aansluiten op de netstroom met een telefoonoplader.

snel en van hoge kwaliteit

Ik ben tevreden over de service! Snel en van hoge kwaliteit

wachthoevestraat 2

3209 BK Spijkenisse

0181 453362

Over Camerashop24.nl

Camerashop24 is gespecialiseerd in camerabewaking voor de particulier en het MKB. Wij hebben een webshop en een fysieke winkel in Spijkenisse. We richten ons op het leveren van uitstekende kwaliteit en service. In ons ruime assortiment vindt u verschillende beveiligingscamera's. Van HD camera's tot ultra HD 4K systemen en alles ertussenin.