Niet duur, altijd snel geleverd, en toen het niet lukte vanuit mijn kant bestelling te plaatsen, kon ik gewoon via mail alles regelen! Persoonlijke benadering!

Prima contact en snelle bezorging.

top altijd snel en compleet

altijd op voorraad altijd snel geleverd altijd compleet

Alles goed en vlot geleverd

Alles goed en vlot geleverd

Mijn ervaring met Herba-shop van Debora Brouwer is zeer positief

Snelle en correcte levering van de bestelling.

Top, snel in huis!

Goede, vlotte service.

Snelle en juiste levering

Prijs vergeleken met andere Herbalife aanbieders is voordeliger. In deze dure tijd toch een belangrijk punt.

Snelle levering en keurig verpakt korting heel blij mee

zeer snelle levering

Ik blijf hier graag bestellen fijne webshop en snel in huis

Herbalife

Goede site alles makkelijk te vinden. Wordt goed op de hoogte gehouden. Van de bestelling

ok

ok

Snelle levering, duidelijke webshop en mooie kortingen

Snelle levering, duidelijke webshop en mooie kortingen

Makkelijk, snel en vertrouwd

Simpel te bestellen en snel geleverd

Snelle verzending. Goed verzorgd. Snel en makkelijk contact via mail .

Vlotte levering!

Valt niet veel te vertellen of te verbeteren. Bestellen op de overzichtelijke site en daarna een vlotte levering.

Doet wat ze beloofd

Ik bestel hier al jaren mijn maaltijdvervangers. Nog nooit is er iets mis gegaan met de bestelling. De bestelling is altijd op de aangegeven data afgeleverd. Én de prijs is natuurlijk prettig.

Na het bestellen altijd een snelle en nette afhandeling. Bestelling altijd snel in huis!

Goede ervaringen

Goede prijzen, goede ervaringen met bestellen.

Aanrader!

Zoals steeds supersnel geleverd!

Goede en snelle service!

Bestellingen zijn altijd netjes verpakt, compleet en snel verzonden. Lekker betrouwbaar!

Keurig snel geleverd en zelfs aanbod gekregen om mij te ondersteunen met proberen af te valken

Over Herba-shop

Herba Shop is het bedrijf van Debora Brouwer. Onafhankelijk Herbalife Nutrition Member. Ben je op zoek naar de Herbalife producten tegen de laagste prijs, gratis begeleiding en de beste service ? Ik geef kortingen tot 39 % van de adviesprijs en heb elke maand een geweldige aanbieding.