Super.

Super goed.

Snelle levering, fijne service

De levering was snel en ik kon alle stappen volgen tot het pakket bij mij was. Fijne prijs voor de potten. Toen ik daarna nog belde, werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Prima en snelle service

Na bestelling wordt de levering in keurige verpakking snel geleverd. Zijn er tevreden mee

Goede prijs en snelle service.

Mijn bestelling super snel geleverd goed verpakt en alles aanwezig.

Super levering en goede info!!

Top bedrijf!! En goede producten, ga ervoor!!

Mijn bestelling is een keer beschadigd overgekomen Toen had ik met 1 dag de nw bestelling Top hier hou ik van

Makkelijk en snel besteld

Makkelijk bestellen, na enkele dagen in huis

Goede levering

Het is snel geleverd

super levering

ben zeer tevreden

Helemaal top

Helemaal super. Voor mij goedkoper als dat ik het via iemand moet doen scheelt mij vaam gewoon 20 euro per pot. Snelle levering en veel keuze

Snelle levering en fijn dat er een magazine met tips bij zat.

Gewoon top!

Goede service!

Goede communicatie en snelle service

Goede communicatie en snelle service

Prima website, snelle service, scherpe prijzen!

Een goede, overzichtelijke website. Persoonlijk advies is mogelijk indien gewenst. Prima prijsstelling en een snelle service! Zeker een aanrader!

Super !

Netjes en verzorgd op tijd geleverd. Nog even telefonisch contact gehad over de producten. Zeer vriendelijk en behulpzaam nam Deborah de tijd. Producten zijn heerlijk!

Makkelijk te bestellen Snelle levering Behulpzame mail er achter aan.

Tweemaal een bestelling geplaatst. Goede prijs en snelle levering. Heel tevreden. Ik blijf hier bestellen.

Goede en tevreden klant

Ben tevreden over levering, korting en prijsverhouding is goed, top. Ik ben tevreden, ga zeker nog een keer bestellen.

Netjes ingepakt, snel geleverd.

Netjes behandeld zonder opdringerig te zijn. Advies altijd mogelijk. Snelle levering.

Goed!!

Snelle levering, duidelijke site. Een zeer tevreden klant

Hallo Ik had afgelopen weekend herbalife besteld en had het ondanks de corona tijd, dinsdag al binnen Super snelle levering en netjes in een doos alles compleet Met vragen mag ik altijd Debora benaderen en reageert meteen Zeer tevreden en vaste klant erbij Vriendelijke groeten Monique kraanen

Levering en contact was goed en snel.

Doet wat wordt beloofd.

Snelle levering tegen aantrekkelijke prijs.

Over Herba-shop

Herba Shop is het bedrijf van Debora Brouwer. Onafhankelijk Herbalife Nutrition Member. Ben je op zoek naar de Herbalife producten tegen de laagste prijs, gratis begeleiding en de beste service ? Ik geef kortingen tot 39 % van de adviesprijs en heb elke maand een geweldige aanbieding.