Makkelijk, laag in prijs, snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over de prijs, aanbod en levering.

Goede prijs en snelle service

De bestelling wordt snel verwerkt en het product wordt snel geleverd voor een zeer goede prijs.

Top, goede service, snel geleverd!

Top, goede service, snel geleverd!

Prima!!

Prima prijs en snelle levering!!

De service is heel correct, voordelig en snel!

De service is heel correct, voordelig en snel!

Ik weet al precies wat ik wil dus heb geen ervaring met het persoonlijk advies. Vond het wel erg leuk om een hand gschreven berichtje bij de eerste bestelling te krijgen :)

Hele snelle levering. Scherpe prijzen en snelle aflevering.

Hele snelle levering. Scherpe prijzen en snelle afhandeling. Duidelijke website.

Goeie en snelle service

Mijn ervaring met herbalife is positief en met de shop vind ik het goede service snelle reactie als ik een vraag heb .. top

goed bereikbaar, duidelijke informatie!!

als ik een vraag heb wordt het ook meteen beantwoord duidelijke informatie wordt er gegeven top service snelle zending!

Duidelijk en een correcte en snelle levering, tegen een topprijs!

Duidelijk en een correcte en snelle levering, tegen een topprijs!

Vandaag besteld en naar een dag in huis . Goede service .

Goede overzichtelijke website Bestelling gister (zondag) geplaatst Vandaag mail gekregen dat dinsdag bezorgd word. Woensdag ga ik weer beginnen na 4 jaar jaar geleden te zijn gestopt met herbalife omdat ik mijn doel had bereikt 15 kilo afgevallen in 4 maanden tijd. Super gemotiveerd ben ik weer weet zeker dat het weer gaat lukken dit keer wil ik ongeveer 7 kilo afvallen ­čĹŹ

Mevrouw Berouwer heeft echt snelle service en ze was goed contact met mij. En die producten ben ik echt tevreden.

De service is super goed en ik gebruik de producten al veel langer maar wis nooit waar ik ze goed koop uit kon halen

Snelle levering en een hele goede en duidelijke webside.

Gemakkelijk een bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis.

Snelle service en top producten

Ik ben erg tevreden. Producten van Herbal zijn super en ik krijg ze altijd snel.

Hele snelle service prijs is de beste op internet. !!

Goede serviseservice

Snelle levering, duidelijke website, goede adviezen en goedkoper als bij andere.

Perfect, aanrader

Goede prijs, vlotte levering en een makkelijke en duidelijke website die ook mobiel prima werkt.

Pluspunten

Betrouwbaar en prima prijs/ product verhouding. Ook bereid om advies te geven hoe het gebruikt kan worden, samen met tussendoortjes, om tot het beste resultaat te komen. Prima!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Binnen 24 uur in huis

Pluspunten

Goede communicatie en vlotte levering

Over Herba-shop

Herba Shop is het bedrijf van Debora Brouwer. Onafhankelijk Herbalife Nutrition Member. Ben je op zoek naar de Herbalife producten tegen de laagste prijs, gratis begeleiding en de beste service ? Ik geef kortingen tot 39 % van de adviesprijs en heb elke maand een geweldige aanbieding.