Snel, compleet en veel service

Ik heb het heel erg gewaardeerd dat ik werd gebeld toen ik 2 artikelen had uitgezocht die niet met elkaar te combineren waren! Ik kreeg goed advies over een alternatief.

Makkelijk en betrouwbaar

Ik kon mijn product snel en makkelijk vinden en bestellen. Prima ontvangen.

Het is goed geregeld. Je ook stap voor stap op de hoogte gehouden.

Prima product en snelle levering

Duidelijke omschrijving op pagina, snelle levering en prima product

klantgericht & super service!

Ik had een product gekregen dat niet goed was, contect opgenomen en gelukkig kreeg ik een nieuwe opgestuurd erg klantvriendelijk! Top service!

Een geweldige service!

Na de snelle levering was er een probleem met het product en dat werd in geen tijd afgehandeld. Dat noem ik e-commerce.

Prima service en snelle levering

Bestelling vlot afgewerkt.

Er wordt meegedacht

Ik was onzeker over of ik passende materialen had uitgekozen en liet dat weten. Ik werd daarover snel teruggebeld met advies op maat. Echt heel fijn! Deze site is een aanrader. Ik ben ook heel tevreden met wat ik heb gekocht.

Goede en snelle levering, goed verpakt. Prima!

Goede en snelle levering, goed verpakt. Prima!

perfectie afhandeling

Ik mijn lenskit ontbrak de correcte lensdop. Binnen 2 dagen kreeg ik een nieuwe.

Geweldige service

vanwege wat onduidelijkheid over welke lens het beste bij mijn camera en mijn doel paste, maar even een telefoontje gepleegd. Niet alleen ontzettend goed geholpen, maar het product was nog eerder afgeleverd dan ik vanuit was gegaan.

Levering snel en correct

Deze firma heeft snel en correct geleverd. Pakket goed verpakt.

Gewoon een correcte levering

De levering is geleverd volgend de opgegeven levertijd.

Snelle levering, topproduct!

Pixigo levert snel en ze hebben geweldige producten die fotografie en video met je smartphone nog leuker maken! Net de Sirui Anamorphic lens gekocht waarmee je in Anamorphic Widescreen kunt filmen ( zwarte balk onder en boven) Superscherp en echt dat bioscoopgevoel, met je telefoon! Kopen die lens! Thomas van Pixigo reageert persoonlijk en heeft me meteen op de hoogte gesteld dat de lens er aan kwam. Ben heel tevreden met de service en deze superlens!

worst ever

don buy from this scam shop!

Helaas gaat het hier om een bestelling die verdacht wordt van creditcardfraude. Wij hebben daarom acties ondernomen die waarschijnlijk niet passen bij de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Het gegeven cijfer komt in onze ogen daarom niet overeen met de werkelijke ervaring van onze klanten.

Goede en snelle service

Persoonlijk advies met kennis van zaken. En de aankoop was ook snel binnen.

great suggestions and service

I appreciate that I can reach out to Thomas, ask for suggestions, and he always has something that suits what I am looking for.

Correct en snel

Bestelling redelijk laat ingestuurd, maar toch de volgende dag binnen. en dat met een niet al te snelle PostNL

Goede service, een probleem van mijn kant snel opgelost

Had per ongeluk een fout gemaakt bij de bestelling, die meteen op vriendelijke manier is gecorrigeerd.

Product goed, distributie onverantwoord en slecht.

Het product is prima in orde. De distributie via Post.nl laat sterk te wensen over. Levertijd van 's middags wordt vroeg in de morgen aangepast en een kwartier later staat de bezorger op de stoep die nog geen 10 seconden wacht en daarna verdwenen is. Ik had niet eens tijd de deur te openen. Ik zag de auto wegrijden. Een dag eerder een zelfde ervaring met post.nl, toen kon ik de bestelwagen nog net onderscheppen. Zijn cabine was een volbepakt magazijn, zelfs op het dashboard stonden dozen. Volkomen onverantwoord. Daarom heb ik begrip voor de bezorger, maar niet voor Post.nl. Als bedrijf lever je een slechte dienst af en ben je een slechte opdrachtgever. Dat straalt zo ook op jullie af. Ik vraag jullie actie te ondernemen.

Bestelling is correct geleverd!

De bestelling is correct geleverd, volgens de tijdsperiode, zoals die op de website staat omschreven. Ik ben tevreden met het product en het product had een duidelijke productomschrijving.

Perfecte service!

Zeer uitgebreide keuze, perfecte service en correcte levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correcte service, duidelijke communicatie Gerespecteerde levertermijn

Doe zo voort

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik dacht dat er een onderdeel miste bij een toegestuurd artikel. Via de app-helpdesk kon ik mijn vraag stellen en werd daarop snel en adequaat beholpen. Ik kreeg een productfilmpje toegestuud, waaruit bleek dat het missende onderdeel in een ander onderdeel zat geschroefd.