Prima levering

Levering is correct uitgevoerd, tevreden over de Manfrotto Pixi Universal Clamp.

Geweldige service

Product is snel geleverd. Er was wat onduidelijkheid in de omschrijving. Toen ik daar nog vroeg is dit uitstekend afgehandeld, sterker nog er is een extra service geleverd. Hartelijk dank daarvoor!

Barslechte klantenservice

Ik ontving een defekt toestel. Het vroeg meer dan 48 uur om een eerste respons te krijgen, 4 dagen later is er nog altijd zelfs geen begin van oplossing.

Uitgebreid assortiment en prima service

Een bestelling gedaan voor zakelijke werkzaamheden, maar met de vraag of mijn bestelling ook privé geleverd kon worden was geen probleem. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Mooie producten, snelle levering, Pixigo is een aanrader!

Ik gebruik mijn Olloclip macro lens dagelijks en met veel plezier! Super bedankt.

Goede ervaring met 1e bestelling; kom hier vast en zeker nog eens terug!

Goede productomschrijving, heldere communicatie, snelle levering.

Vlotte levering

Vlotte levering van de draadloze microfoon. Duurde wel even voor hij werkte, omdat de insteling "externe microfoon" pas te vinden was na een zoektocht op internet.

Geweldig advies

Dit is niet zomaar een webwinkel, dit is de webwinkel van Thomas die je ontzettend goed advies geeft en het helemaal niet erg vindt dat je drie jeer belt!

Snelle levering, top artikel, dank u

Toevallig op deze site beland. Boden precies aan wat ik zocht- standaard voor telefoon om te filmen. Snelle levering en een top product!

Goede prijs en levering

Goede communicatie, prijs en levering!

Een uitmuntende webshop met een fantastische service!

Zo'n webwinkel en klantenservice als deze ben ik nog niet eerder tegengekomen. Bij een eerste bestelling was er helaas iets fout gegaan en bij een tweede bestelling kreeg ik een ander artikel thuis gestuurd. Omdat het assortiment bij Pixigo zo enorm groot is kan het voorkomen dat het niet altijd helemaal goed gaat. Ik mocht het verkeerde artikel retourneren en er werd een passend alternatief bedacht. Uiteraard is dit een service die je van elke webwinkel mag verwachten maar Pixigo gaat nog een stapje verder! Bij de volgende bestellingen die ik geplaatst heb zat er een leuk cadeautje bij, ondanks een webwinkel dit niet verplicht is was het zeker een aangename verassing. Over backorders wordt je prima op de hoogte gehouden en hebben ze een artikel niet op voorraad wordt er wel een alternatief besteld of het product ergens anders. Pixigo is mijn favoriete webwinkel geworden als het aankomt op film- en fotografie met de smartphone.

Hele goede en adequate communicatie

DE microfoon werkte niet naar behoren en toen heb ik hen via whatsapp benaderd. De communicatie was heel snel en vriendelijk. Zonder problemen mocht ik het retourneren.

Ik had het verkeerde besteld, maar werd snel geholpen om het item te wisselen. Snelle opvolging via email.

Zeer snelle levering ook in België.

Gh

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service. Kwalitatieve producten.

Prima afhandeling van mijn bestelling. Goede berichtgeving over het onderweg zijn van het statief.

Uitstekende ervaring en sublieme service!

Het product wat ik bestelde was onverwacht niet leverbaar. Ik kon een alternatief kiezen en er werd mij gezegd mij geen zorgen te maken over het prijsverschil. Uiteindelijk kreeg ik een item dat dubbel zo duur was in de bus en zelfs meer kon dat hetgene ik besteld had. Als zakelijke klant apprecieer ik dit soort service enorm en in de toekomst zal ik zeker weer bestellen. Een echte aanrader!

Helemaal goed !

Tweede bestelling aangekomen, zeer tevreden. Ook met de vragen die beantwoord worden per mobiel of email, vlot en vriendelijk! Prima producten.

Onze eerste aankoop, schot in de roos

We kochten een statief voor de smartphone van de kinderen... ideaal voor foto’s en filmpjes! Ze zijn er super blij mee!! Echt een aanrader!!

Alles in orde van a tot z.

Goede lens en supersnelle levering

De lens werkt goed. Ik had hem de dag na bestelling al in huis. Prima service.

sneller dan snel

Bij levering op volgende werkdag ging ik uit van maandag, misschien dinsdag, maar bij positieve verrassing zaterdag al ontvangen.

Ben zeer tevreden!

Correcte snelle levering. Goed verpakt. Niets op aan te merken.

Uitstekende snelle service

Op een prettige manier overlegd met de eigenaar over de werking van het product dat goed verpakt snel werd geleverd. Pixigo.nl een absolute aanrader!

Over Pixigo.nl

Smartphone fotografie is booming en met een reden. Je hebt je smartphone altijd bij de hand en de camera's op je toestel worden steeds beter. Een foto is zo gemaakt en gedeeld! Niet alleen het maken van foto's met je smartphone is nu super simpel, maar door alle apps en social media zo gepimpt en gedeeld. Even bijsnijden, draaien, scherpstellen of een filter erover heen en delen maar. De mogelijkheden voor het fotograferen met je smartphone zijn echt eindeloos en helemaal met de handige tools die je hier kunt kopen. Een foto dichtbij maken van een bloem of insect kan met de macrolens, een grappig effect bereik je met de fish-eye en met de groothoeklens leg je dat mooie uitzicht vast.