Alles in orde van a tot z.

Goede lens en supersnelle levering

De lens werkt goed. Ik had hem de dag na bestelling al in huis. Prima service.

sneller dan snel

Bij levering op volgende werkdag ging ik uit van maandag, misschien dinsdag, maar bij positieve verrassing zaterdag al ontvangen.

Ben zeer tevreden!

Correcte snelle levering. Goed verpakt. Niets op aan te merken.

Uitstekende snelle service

Op een prettige manier overlegd met de eigenaar over de werking van het product dat goed verpakt snel werd geleverd. Pixigo.nl een absolute aanrader!

Vandaag besteld met achteraf betalen en morgen goed en veilig verpakt in huis.

Snel, compleet en veel service

Ik heb het heel erg gewaardeerd dat ik werd gebeld toen ik 2 artikelen had uitgezocht die niet met elkaar te combineren waren! Ik kreeg goed advies over een alternatief.

Makkelijk en betrouwbaar

Ik kon mijn product snel en makkelijk vinden en bestellen. Prima ontvangen.

Het is goed geregeld. Je ook stap voor stap op de hoogte gehouden.

Prima product en snelle levering

Duidelijke omschrijving op pagina, snelle levering en prima product

klantgericht & super service!

Ik had een product gekregen dat niet goed was, contect opgenomen en gelukkig kreeg ik een nieuwe opgestuurd erg klantvriendelijk! Top service!

Een geweldige service!

Na de snelle levering was er een probleem met het product en dat werd in geen tijd afgehandeld. Dat noem ik e-commerce.

Prima service en snelle levering

Bestelling vlot afgewerkt.

Er wordt meegedacht

Ik was onzeker over of ik passende materialen had uitgekozen en liet dat weten. Ik werd daarover snel teruggebeld met advies op maat. Echt heel fijn! Deze site is een aanrader. Ik ben ook heel tevreden met wat ik heb gekocht.

Goede en snelle levering, goed verpakt. Prima!

Goede en snelle levering, goed verpakt. Prima!

perfectie afhandeling

Ik mijn lenskit ontbrak de correcte lensdop. Binnen 2 dagen kreeg ik een nieuwe.

Geweldige service

vanwege wat onduidelijkheid over welke lens het beste bij mijn camera en mijn doel paste, maar even een telefoontje gepleegd. Niet alleen ontzettend goed geholpen, maar het product was nog eerder afgeleverd dan ik vanuit was gegaan.

Levering snel en correct

Deze firma heeft snel en correct geleverd. Pakket goed verpakt.

Gewoon een correcte levering

De levering is geleverd volgend de opgegeven levertijd.

Snelle levering, topproduct!

Pixigo levert snel en ze hebben geweldige producten die fotografie en video met je smartphone nog leuker maken! Net de Sirui Anamorphic lens gekocht waarmee je in Anamorphic Widescreen kunt filmen ( zwarte balk onder en boven) Superscherp en echt dat bioscoopgevoel, met je telefoon! Kopen die lens! Thomas van Pixigo reageert persoonlijk en heeft me meteen op de hoogte gesteld dat de lens er aan kwam. Ben heel tevreden met de service en deze superlens!

worst ever

don buy from this scam shop!

Helaas gaat het hier om een bestelling die verdacht wordt van creditcardfraude. Wij hebben daarom acties ondernomen die waarschijnlijk niet passen bij de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Het gegeven cijfer komt in onze ogen daarom niet overeen met de werkelijke ervaring van onze klanten.

Goede en snelle service

Persoonlijk advies met kennis van zaken. En de aankoop was ook snel binnen.

great suggestions and service

I appreciate that I can reach out to Thomas, ask for suggestions, and he always has something that suits what I am looking for.

Correct en snel

Bestelling redelijk laat ingestuurd, maar toch de volgende dag binnen. en dat met een niet al te snelle PostNL

Goede service, een probleem van mijn kant snel opgelost

Had per ongeluk een fout gemaakt bij de bestelling, die meteen op vriendelijke manier is gecorrigeerd.

Over Pixigo.nl

Smartphone fotografie is booming en met een reden. Je hebt je smartphone altijd bij de hand en de camera's op je toestel worden steeds beter. Een foto is zo gemaakt en gedeeld! Niet alleen het maken van foto's met je smartphone is nu super simpel, maar door alle apps en social media zo gepimpt en gedeeld. Even bijsnijden, draaien, scherpstellen of een filter erover heen en delen maar. De mogelijkheden voor het fotograferen met je smartphone zijn echt eindeloos en helemaal met de handige tools die je hier kunt kopen. Een foto dichtbij maken van een bloem of insect kan met de macrolens, een grappig effect bereik je met de fish-eye en met de groothoeklens leg je dat mooie uitzicht vast.