Wat een rampbedrijf

Na betaling ontvang je geen track and trace. Reageren niet op app-mail-chat. Je moet een vage app downloaden voor verzendinfo maar daar is ook geen info. 1 grote grap dit bedrijf

Response from the business owner

Hoi David, die app is niet verplicht om je status informatie te zien. Als het goed is zijn er een aantal emails verstuurd met inpakinformatie en een track en trace mail. Volgens de tracking ontvang je het pakket vandaag.

Komt afspraken niet na

Product was op voorraad, en zou de volgende dag verstuurd worden. We zijn nu 6 dagen verder, nog niks, is nog "in behandeling". Ik hoor verder ook niets.

Niet nakomen van afspraken

Zondag besteld en zou maandag verstuurd worden, het is nu dinsdag! Email verstuurd om te vragen of het morgen binnen is maar ik krijg geen antwoord. Ik was al bang dat dit ging gebeuren, reviews over Pixigo waren niet al te best op verschillende websites en nu is mijn ervaring niet veel beter! straks maar even een paypal claim indienen! kost het hem iig nog geld HA HA

goed gedaan!

Ondanks een misverstand met de levering toch nog snel ontvangen.

Very recommended

Great service! The missing shipment was replaced with a new, no problem.

Goed verzorgd

Prima ervaring - doen wat ze zeggen.

Prima ervaring - doen wat ze zeggen. Ook de bezorging is goed.

Deel van de Bestelling ontvangen

Ik heb 2 items besteld. Het heeft lang geduurd voordat ik één van de items heb ontvangen waarschijnlijk door corona. Wat ik heb gemist is de communicatie daarover. Ik had geen idee wat er mis was. Ik vroeg mij af of ik de items zou ontvangen en of ik geld terug zou krijgen als ik geen items zou ontvangen. Op dit moment is een van de items bezorgd na een heel lange tijd. Het tweede item is er nog niet en ik heb daarover ook niets gehoord.

goede kwaliteit

goede kwaliteit en makkelijk in gebruik.

ik ben zeer tevreden

makkelijk in gebruik ,mooie foto's

Top service!

Ze hadden precies wat ik zocht voor de juiste prijs!

Goed tijdelijk alternatief geboden ivm lange levertijd fabrikant.

Tussentijds alternatief geleverd in afwachting van de daadwerkelijke bestelling. Top geregeld!

snelle levering, perfect verpakt

Eerste keer dat ik deze online store gebruik, blij verrast met de service. Tot weerziens!

Uitmuntende klantenservice / advies

Prima levering

Levering is correct uitgevoerd, tevreden over de Manfrotto Pixi Universal Clamp.

Geweldige service

Product is snel geleverd. Er was wat onduidelijkheid in de omschrijving. Toen ik daar nog vroeg is dit uitstekend afgehandeld, sterker nog er is een extra service geleverd. Hartelijk dank daarvoor!

Barslechte klantenservice

Ik ontving een defekt toestel. Het vroeg meer dan 48 uur om een eerste respons te krijgen, 4 dagen later is er nog altijd zelfs geen begin van oplossing.

Uitgebreid assortiment en prima service

Een bestelling gedaan voor zakelijke werkzaamheden, maar met de vraag of mijn bestelling ook privé geleverd kon worden was geen probleem. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Mooie producten, snelle levering, Pixigo is een aanrader!

Ik gebruik mijn Olloclip macro lens dagelijks en met veel plezier! Super bedankt.

Goede ervaring met 1e bestelling; kom hier vast en zeker nog eens terug!

Goede productomschrijving, heldere communicatie, snelle levering.

Vlotte levering

Vlotte levering van de draadloze microfoon. Duurde wel even voor hij werkte, omdat de insteling "externe microfoon" pas te vinden was na een zoektocht op internet.

Geweldig advies

Dit is niet zomaar een webwinkel, dit is de webwinkel van Thomas die je ontzettend goed advies geeft en het helemaal niet erg vindt dat je drie jeer belt!

Snelle levering, top artikel, dank u

Toevallig op deze site beland. Boden precies aan wat ik zocht- standaard voor telefoon om te filmen. Snelle levering en een top product!

Goede prijs en levering

Goede communicatie, prijs en levering!

Een uitmuntende webshop met een fantastische service!

Zo'n webwinkel en klantenservice als deze ben ik nog niet eerder tegengekomen. Bij een eerste bestelling was er helaas iets fout gegaan en bij een tweede bestelling kreeg ik een ander artikel thuis gestuurd. Omdat het assortiment bij Pixigo zo enorm groot is kan het voorkomen dat het niet altijd helemaal goed gaat. Ik mocht het verkeerde artikel retourneren en er werd een passend alternatief bedacht. Uiteraard is dit een service die je van elke webwinkel mag verwachten maar Pixigo gaat nog een stapje verder! Bij de volgende bestellingen die ik geplaatst heb zat er een leuk cadeautje bij, ondanks een webwinkel dit niet verplicht is was het zeker een aangename verassing. Over backorders wordt je prima op de hoogte gehouden en hebben ze een artikel niet op voorraad wordt er wel een alternatief besteld of het product ergens anders. Pixigo is mijn favoriete webwinkel geworden als het aankomt op film- en fotografie met de smartphone.

About Pixigo.nl

Smartphone fotografie is booming en met een reden. Je hebt je smartphone altijd bij de hand en de camera's op je toestel worden steeds beter. Een foto is zo gemaakt en gedeeld! Niet alleen het maken van foto's met je smartphone is nu super simpel, maar door alle apps en social media zo gepimpt en gedeeld. Even bijsnijden, draaien, scherpstellen of een filter erover heen en delen maar. De mogelijkheden voor het fotograferen met je smartphone zijn echt eindeloos en helemaal met de handige tools die je hier kunt kopen. Een foto dichtbij maken van een bloem of insect kan met de macrolens, een grappig effect bereik je met de fish-eye en met de groothoeklens leg je dat mooie uitzicht vast.