Hele goede en adequate communicatie

DE microfoon werkte niet naar behoren en toen heb ik hen via whatsapp benaderd. De communicatie was heel snel en vriendelijk. Zonder problemen mocht ik het retourneren.

Ik had het verkeerde besteld, maar werd snel geholpen om het item te wisselen. Snelle opvolging via email.

Zeer snelle levering ook in België.

Gh

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service. Kwalitatieve producten.

Prima afhandeling van mijn bestelling. Goede berichtgeving over het onderweg zijn van het statief.

Uitstekende ervaring en sublieme service!

Het product wat ik bestelde was onverwacht niet leverbaar. Ik kon een alternatief kiezen en er werd mij gezegd mij geen zorgen te maken over het prijsverschil. Uiteindelijk kreeg ik een item dat dubbel zo duur was in de bus en zelfs meer kon dat hetgene ik besteld had. Als zakelijke klant apprecieer ik dit soort service enorm en in de toekomst zal ik zeker weer bestellen. Een echte aanrader!

Helemaal goed !

Tweede bestelling aangekomen, zeer tevreden. Ook met de vragen die beantwoord worden per mobiel of email, vlot en vriendelijk! Prima producten.

Onze eerste aankoop, schot in de roos

We kochten een statief voor de smartphone van de kinderen... ideaal voor foto’s en filmpjes! Ze zijn er super blij mee!! Echt een aanrader!!

Alles in orde van a tot z.

Goede lens en supersnelle levering

De lens werkt goed. Ik had hem de dag na bestelling al in huis. Prima service.

sneller dan snel

Bij levering op volgende werkdag ging ik uit van maandag, misschien dinsdag, maar bij positieve verrassing zaterdag al ontvangen.

Ben zeer tevreden!

Correcte snelle levering. Goed verpakt. Niets op aan te merken.

Uitstekende snelle service

Op een prettige manier overlegd met de eigenaar over de werking van het product dat goed verpakt snel werd geleverd. Pixigo.nl een absolute aanrader!

Vandaag besteld met achteraf betalen en morgen goed en veilig verpakt in huis.

Snel, compleet en veel service

Ik heb het heel erg gewaardeerd dat ik werd gebeld toen ik 2 artikelen had uitgezocht die niet met elkaar te combineren waren! Ik kreeg goed advies over een alternatief.

Makkelijk en betrouwbaar

Ik kon mijn product snel en makkelijk vinden en bestellen. Prima ontvangen.

Het is goed geregeld. Je ook stap voor stap op de hoogte gehouden.

Prima product en snelle levering

Duidelijke omschrijving op pagina, snelle levering en prima product

klantgericht & super service!

Ik had een product gekregen dat niet goed was, contect opgenomen en gelukkig kreeg ik een nieuwe opgestuurd erg klantvriendelijk! Top service!

Een geweldige service!

Na de snelle levering was er een probleem met het product en dat werd in geen tijd afgehandeld. Dat noem ik e-commerce.

Prima service en snelle levering

Bestelling vlot afgewerkt.

Er wordt meegedacht

Ik was onzeker over of ik passende materialen had uitgekozen en liet dat weten. Ik werd daarover snel teruggebeld met advies op maat. Echt heel fijn! Deze site is een aanrader. Ik ben ook heel tevreden met wat ik heb gekocht.

Goede en snelle levering, goed verpakt. Prima!

Goede en snelle levering, goed verpakt. Prima!

perfectie afhandeling

Ik mijn lenskit ontbrak de correcte lensdop. Binnen 2 dagen kreeg ik een nieuwe.

Over Pixigo.nl

Smartphone fotografie is booming en met een reden. Je hebt je smartphone altijd bij de hand en de camera's op je toestel worden steeds beter. Een foto is zo gemaakt en gedeeld! Niet alleen het maken van foto's met je smartphone is nu super simpel, maar door alle apps en social media zo gepimpt en gedeeld. Even bijsnijden, draaien, scherpstellen of een filter erover heen en delen maar. De mogelijkheden voor het fotograferen met je smartphone zijn echt eindeloos en helemaal met de handige tools die je hier kunt kopen. Een foto dichtbij maken van een bloem of insect kan met de macrolens, een grappig effect bereik je met de fish-eye en met de groothoeklens leg je dat mooie uitzicht vast.