Filters

10

Snelle levering

De verpakking was helemaal kapot. Het rek wip aan één kant omhoog. Het is wel stevig, hopelijk gaat het langer mee als het vorige rek, wat binnen 2 weken kapot was. Een andere leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een héle goede service

Wij hadden bij de bestelling een paar mandjes met een scheur omdat de pakketservice niet altijd netjes omgaat met de dozen. Het koste mij maar 1 mailtje en ik kreeg meteen een paar nieuwe mandjes opgestuurd. Topservice. Dorothy Derks, Stichting Emmaus Perspectief Swalmen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Je wordt supersnel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

onberispelijk

product degelijk, vlot geleverd, prijs correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed.

Mijn eerste bestelling was wat beschadigd bij transport. Na een foto gemaild te hebben kreeg ik al snel een antwoord op mijn mail. Klacht werd serieus genomen en ik kreeg een vervangende torso opgestuurd. Zeer prettig mail contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kledingrekken snel geleverd!

Na tefonisch correct en deskundig geholpen te zijn, heb ik een paar kledingrekken besteld. Een dag later al in huis. Prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering kledingrek.

Zeer goed! Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Positief voor een eerste keer.

Vlotte service en goed geholpen bij betalingsprobleem en leveringsdata.

  • Aanbevelen? Ja
8

Knijphangers

De helft van de knijphangers zijn binnen 2 dagen stuk gegaan. Na het besproken te hebben krijg ik een nieuwe doos toegestuurd en de doos met kapotte hangers worden nagekeken om het probleem te onderzoeken. Goede service en een snelle reactie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ann-Marie, We hebben je klacht ontvangen op Kiyoh en het spijt ons zeer dat je hangers hebt ontvangen die na 2 dagen afbreken. Onze excuses daarvoor! Dit is natuurlijk niet de bedoeling dus we sturen je graag een nieuwe doos op. Het is voor ons een raadsel waarom deze hangers afbreken omdat het om in Nederland geproduceerde kwaliteitshangers gaat die we aan kledingwinkels in heel Nederland leveren en nog nooit een klacht hebben ontvangen. We hebben zojuist het pallet gecontroleerd waar jouw doos op stond en ook met die hangers is niks mis. Daarom zouden we graag bij aflevering van de nieuwe doos door de pakketdienst de oude doos met alleen de kapotte hangers mee retour laten nemen voor onderzoek. Laat je ons even weten of dit een goede oplossing voor je is?

10

Snelle verzending! Thanks

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed & snel

Geen gedoe met lange levertijden

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Goeie prijs en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk en accuraat aan de telefoon.

Goed materiaal en vlotte levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Heel correct, prijs-kwaliteit en zeer vlotte levering. Absoluut niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede producten, maar teleurstellingen bij de levering

Kledingrekken voldoen we aan de beschrijving en zijn stevig. Helaas bleek een van de rekken wat roestplekjes bij de levering te hebben. Na een klacht heeft Kerklau vervanging van het product aangeboden. Verzending was heel snel door Kerklau geregeld, waarvoor complimenten. De aflevering door de pakketdienst was dramatisch slecht: het pakket is niet thuis afgeleverd, maar de bezorger heeft het pakket meteen afgeleverd bij een afgiftepunt en ons hier niet van op de hoogte gesteld. Bij toeval achter het adres gekomen doordat ik de naam bij ondertekening op de track&tracepagina herkende. Bij het afgiftepunt stond de levering ook niet in het systeem. Er was dus een heel grote kans geweest dat het pakket verdwenen was als ik er niet op tijd bij was geweest. Kerklau heeft hierop goed gereageerd door een klacht bij de pakketdienst in te dienen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We vinden het erg jammer en vervelend voor je dat je de afhandeling van jouw bestelling bij ons als een teleurstelling hebt ervaren en bieden daarvoor onze excuses aan. We hebben inmiddels een klacht ingediend bij de pakketdienst voor de zeer slordige bezorging. Per mail hebben we aangeboden een nieuw kledingrek op te sturen maar we hebben helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen. Neem je s.v.p. even contact met ons op?

10

Netjes geholpen

Na eerst de verkeerde kleur ontvangen te hebben, werd dat direct netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering!

20 uur na mijn bestelling had ik het verrijdbare kledingrek al in huis!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed zoals altijd

Duidelijke site, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Paspop ziet er goed uit

Levering was snel en paspop ziet er goed uit. Het is wel handig als er een handleiding bij zit. Ik ben namelijk niet goed met het in elkaar zetten van dingen en ik wist dus nu niet waar 2 schroeven heen moesten

  • Aanbevelen? Ja
8

goede site, snelle levering.

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed product.

Prima product. Kwam wel anderhalf uur later aan dan de planning opgaf. Dat was lastig.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

Er was iets verkeerds geleverd en hier werd meteen zo netjes op gereageerd. Echt een goede service! en erg mooie kledinghoezen ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service,

Goede communicatie en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden

Ik ben tevreden ,maar ik begrijp niet dat er geen instructie bijgevoegd is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel

Correct

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd