Altijd goed!

Goede kwalitiet.......nooit meer een kleding rek kopen bij...blokker, of waar dan ook. Hier krijg je echt waar voor je geld. Alles is gewoon perfect. Ik heb al drie keer van hun iets bestelled... Er is geen betere!

Prima bestelmogelijkheid en leveringsservice

Zie boven

goede service en snelle levering

Snelle levering. Product van goede kwaliteit

Kledingrek van goede kwaliteit! Geen gammel ding! Prettig dat je de hoogte kan veranderen. Binnen een paar minuten in elkaar gezet. Dat is ook heel fijn. Goed ingepakt. Kwetsbare delen extra stevig ingepakt!

Top product

Zeer snelle levering, goede kwaliteit!

Prima keuze

Prima informatie en vriendelijke chauffeur.

Een zeer betrouwvolle leverancier!

Snelle en correcte leveringen.

keurig

super snel en goed verpakt.

Klantenservice ten top!!!

Ik had een paspop/damesbuste besteld. Door een vergissing werd het verkeerde model geleverd. Probleem gemeld, de volgende dag al had ik de juiste paspop in huis!!! Straf, wetende dat de verzending van Nederland naar België moest!!! En de paspop? Super tevreden mee!!!!

Ben heel blij met mijn kledingrek en de snelle levering.

Snel geleverd alles prima

Snelle levering zeer tevreden

Kwaliteit en service

Super vriendelijke uitleg gekregen én een extra hoes. Deze is nodig want ik ga de pop een beetje smaller maken, tot maat 40-42. Het is echt een mooie en bruikbare paspop. Ik ben zeer tevreden!

montant mannequin

je voudrais acheter des mannequins avec leurs supports numéro d'article MKG013. je ne trouve pas cet article sur votre site. Merci

gewoon goed

snelle reactie op mijn vraag

vlot en correct

Fantastisch product

Eindelijk een stevig en degelijk kledingrek. Makkelijk in elkaar te zetten, goed geprijsd en snel bezorgd!

Na bestellen zeer snelle levering. Product is volledig volgens beschrijving

Goede materialen

Correcte levering

goede ervaring snelle levering

snelle levering, goede service.

echt een aanrader kleerhangers besteld snelle levering. bij vragen meteen contact en goed geholpen Bedankt.

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Snelle levering, goede prijs

perfect geleverd

dank u voor de snelle levering

Fantastich

Een snelle levering, en een goede service aan de telefoon.

Snel ontvangen, blij mee!

Gekocht artikel zoals verwacht. Snelle levering.