Perfect service

Perfect service

Snelle levering - goed materiaal

Zeer snelle en correcte levering. Goed materiaal.

Vindt het heel goed

Goede service Kerklau, maar GLS is onbetrouwebaar

De communicatie en service met Kerklau is top. Pakket was snel verzonden en goede communicatie. Na 3x ‘aanbod voor bezorging’ is mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Dus ik vertrouw GLS voor geen meter, waardoor ik twijfel over toekomstige bestellingen. We zitten namelijk al een geruime tijd in deze Coronaperiode en het is geen hoogtij qua feestdagen of iets dergelijks, maar zij verwijten de vertraging door Coronadrukte... Jammer

Ok

Mijn bestelling snel bevestigd. Goed traceerbaar. Enkel GSL heeft het pak in de ingang appartement gedropt. Heb gelukkig maar een uur voor niets gewacht want wist niet dat hij/zij niet zou bellen. Vind ook niet veilig voor diefstal want pak zichtbaar van op straat . Klerenrek makkelijk te monteren en stevig. Dank je wel.

Goede website, duidelijk beschreven producten en snelle levering

Hele duidelijke site met mooie producten. Duidelijk bestelproces en snelle levering.

Snel en mooi product

Mooie duidelijke site, mooi kwalitatief goed product en snelle levering

Goede producten en snel geleverd

Goede producten en snel geleverd

Top ervaring! Dank voor de goede service!

Door een fout van mijn kant had ik een verkeerde bestelling gedaan. Helaas had ik de spullen echt de volgende dag nodig. Door super service van Kerklau is alles helemaal goed gekomen!

Snelle vlotte en correcte service

Prima! Snelle levering.

's Avonds besteld. De volgende dag 's morgens geleverd.

Snelle afhandeling, eenvoudig te bestellen, prima webshop en prachtige producten die meer waarmaken dan dat je zou verwachten en dat in de online wereld.10+

Heel goef

Snel en prima ingepakt

Prima kledingrek, snel geleverd

Na een slechte ervaring elders, nu een stevig kledingrek wat prima voldoet, snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten in 1 min klaar.

Ondanks de drukte toch snelle levering Top!!

Super snel bezorgd

Krijt- stoepbord besteld, helaas was de post er niet zuinig mee omgegaan en daardoor flink beschadigd Één telefoontje naar Kerklau was voldoende...na en paar dagen een hele nieuwe toegestuurd gekregen! Dat is nog een een Top service! Dank daarvoor! NA van der Kooij Mexathome

goede en snelle levering goed verpakt correct verlopen

Toppie!

Nog nooit zo'n stevig rek gezien! Heel veel plaats om heel wat kleding op te hangen! t Kost wat, maar dan heb je ook kwaliteit! Bedankt!

Uitstekend!

Mijn kledingrek werd volgens afspraak afgeleverd. De montage was gemakkelijk en het is een zeer stevig rek. Aanwinst voor mijn kleedkamer!

Precies het juiste kledingrek die we gaan gebruiken

Prima site met makkelijke manier van winkelen. Snel tot het juiste product gekomen en het afreken verliep vlotjes. Geleverd op de opgegeven datum. Goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten. Dank hiervoor.

zeer positief

Correcte afhandeling van de bestelling. Snelle reactie bij bijkomende vraagstelling.

makkelijk besteld en snel geleverd!

op de website makkelijk zoeken en goed productomschrijving. betalen via ideal, makkelijk. en snel in huis, goed verpakt.

Snelle service en prima kwaliteit

Snelle service en hoog kwalitatief aanbod van kledingrekken