Prima product en snelle levering op aangekondigde dag en tijd!

Prima product en snelle levering op aangekondigde dag en tijd!

Prachtig product

Mooi stevig kledingrek zo in elkaar te schuiven. Onze tweede bestelling. Prachtig product snelle levering.

Top geholpen!

Zeer snelle en goede service. Top geholpen!

Professioneel

Contact gehad met Gerard en ben heel snel en professioneel geholpen. Ik vind de service buitengewoon goed, mooi om te zien dat er nog bedrijven zijn die service hoog hebben staan. Top! Aanrader!

Wij zijn goed geholpen. Medewerker is zeer vriendelijk en klantgericht.

Mooi product snelle levering

Keurig op tijd afgeleverd

Pakket keurig op tijd en bijzonder makkelijk in elkaar te zetten

Prima levering

Een stevig kledingrek besteld,1 zijkant was scheef gelast,dit gemeld en de volgende dag een nieuwe zijkant ontvangen. Top!!!

Top service!!! Snelle levering, en top kwaliteit!

Top service!!! Snelle levering, en top kwaliteit!

Uitstekende service en mooie verpakkingen

We hadden een aantal vraagjes en die werden direct duidelijk beantwoord. En de zerotree magneetdozen zijn echt prachtig! En ook een prima levering. Dankjewel!

Goede en snelle levering, prima kwaliteit

Het kledingrek is van goede kwaliteit en het was snel geleverd

Mooi stevig rek geleverd. Snelle levering. Track en trace klopte alleen niet helemaal , rek was er sneller dan verwacht, dus positief.

Perfect service

Perfect service

Snelle levering - goed materiaal

Zeer snelle en correcte levering. Goed materiaal.

Vindt het heel goed

Goede service Kerklau, maar GLS is onbetrouwebaar

De communicatie en service met Kerklau is top. Pakket was snel verzonden en goede communicatie. Na 3x ‘aanbod voor bezorging’ is mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Dus ik vertrouw GLS voor geen meter, waardoor ik twijfel over toekomstige bestellingen. We zitten namelijk al een geruime tijd in deze Coronaperiode en het is geen hoogtij qua feestdagen of iets dergelijks, maar zij verwijten de vertraging door Coronadrukte... Jammer

Ok

Mijn bestelling snel bevestigd. Goed traceerbaar. Enkel GSL heeft het pak in de ingang appartement gedropt. Heb gelukkig maar een uur voor niets gewacht want wist niet dat hij/zij niet zou bellen. Vind ook niet veilig voor diefstal want pak zichtbaar van op straat . Klerenrek makkelijk te monteren en stevig. Dank je wel.

Goede website, duidelijk beschreven producten en snelle levering

Hele duidelijke site met mooie producten. Duidelijk bestelproces en snelle levering.

Snel en mooi product

Mooie duidelijke site, mooi kwalitatief goed product en snelle levering

Goede producten en snel geleverd

Goede producten en snel geleverd

Top ervaring! Dank voor de goede service!

Door een fout van mijn kant had ik een verkeerde bestelling gedaan. Helaas had ik de spullen echt de volgende dag nodig. Door super service van Kerklau is alles helemaal goed gekomen!

Snelle vlotte en correcte service

Prima! Snelle levering.

's Avonds besteld. De volgende dag 's morgens geleverd.

Snelle afhandeling, eenvoudig te bestellen, prima webshop en prachtige producten die meer waarmaken dan dat je zou verwachten en dat in de online wereld.10+

Vikkerhoekweg 48

7555 PM Hengelo