Ik ben zeer tevreden alleen jammer dat ik verzendkosten moest betalen terwijl ik boven de 35 euro zat maar na een paar telefoontjes is het goed opgelost! Ik ga zeker vaker bestellen!

Snelle levering en netjes verpakt.

Zeer snelle levering en netjes verpakt ontvangen.

Snelle levering en alles leverbaar !

Haaroutlet

Mijn gel ontvangen. Super en goed verpakt. Netjes afgehandeld.

Jarenlang plezier

Ik ken het product al heel lang. Eerst via de kapper, daarna via leveranciers voor kappers en nu online. Top product!

Top producten en snelle levering

Alles top. Makkelijke website, correcte producten en snelle levering

Great price, easy ordering process and super quick delivery

I was looking for a hair product that seems not to be too common in NL and it was quite steeply priced on Amazon and bol.com, so I was happy to find it here at a really good price. The webshop and payment process were easy to use and only two days later I had my order already at home. Thanks for the great service! I will certainly order again.

Beste prijs en supersnelle levering , topservice .

Heel tevreden van zowel de prijzen , alsook de levering . Al een paar keer besteld en altijd goeie service .

Prima geregeld

Producten besteld, 4 dagen later in huis, prima

Product super goed levy niet

Mijn bestelling kwam veel later dan verwacht dhl vind ik niet gor

Het was er zelfs 2 dagen eerder dan verwacht

Zeer tevreden.

De goedkoopste ! Snelle levering ook naar België en in Corona tijden.

Verpakking van de doosjes verf waren een beetje gedeukt maar verder ben ik super blij met de producten.

Heel erg tevreden

Tevreden en goedkoop

Zeer goede prijs, service en levering

Ondanks corona situatie snelle levering . Website duidelijk en klant vriendelijk

Duidelijk, site Snelle levering!

Snelle levering en ben blij met de producten die ik heb besteld. Ik miste alleen informatie bij de producten online van m’n bestelling maar ik wist wat ik bestelde dus dat scheelt :)

Geweldige site met top merken.

Overzichtelijke site met eindelijk betaalbare producten.

Snelle correcte levering.

Snelle levering goede service

Snelle levering, top!

Snelle service en goede producten

De bezorging is ontzettend snel, en de producten worden altijd netjes ingepakt en heel geleverd. Altijd zeer tevreden

super

2e keer was alles misgegaan nu professionele afhandeling