Uitstekende prijs

zeer goede ervaring, een klant erbij.

Voor het eerst besteld. Geen klachten. Alles keurig geleverd en dat voor een prima prijs! Ik ga volgende keer weer bij haaroutlet bestellen.

Snelle levering en mooie aanbiedingen

Goede producten voor mooie prijzen

perfect

Ik heb een zeer goede ervaring met de haaroutlet Goede producten tegen een goede prijs verzonden naar Belgie.

makkelijke website, vlotte levering

Goede producten tegen geringe verzendkosten vlot thuisbezorgd.

Vlotte levering

Snel geleverd..

Alles vlot geleverd.

Goede site, vlotte levering.

Snel geleverd en goede keus in producten netjes verpakt ik ben een tevreden klant

Goede en snelle service

Ik heb een zeer goede ervaring met de haaroutlet. Snelle reactie op mijn vraag en deze is heel netjes afgehandeld. Top!

Top shop

Snelle nette levering

super

zeer goed en correct verzorgde bestelling

Duidelijke website, geen verzendkosten en snelle levering

Ik wist welk artikel ik wilde bestellen dus hoefde niet veel te surfen. Ik kwam vrijwel direct bij de, voor mij nog onbekende, Haaroutlet terecht. Wel eerst een aantal zaken gecheckt, waarbij ik het plezierig vond dat er een contact-/vestigingsadres stond vermeld op de site. De leveringsdatum was conform afspraak: 2 dagen. Ik ben tevreden, dus een volgende keer bezoek ik eerst de site van de Haaroutlet

een snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

na de duidelijke site bezocht te hebben , bestelling geplaatst en correct, en snel ontvangen

Keurig verpakt mooie prijs en netjes op tijd geleverd

Geweldige webshop

Snel geleverd, overzichtelijke site!

Makkelijk zoeken op de site, duidelijk hoeveel er nog in voorraad zijn. Bestelling snel geleverd, keurig verpakt! Top dus :-)

Super eerste ervaring met bestelling

Duidelijke site, makkelijk zoeken en makkelijk bestellen. Perfect per email op de hoogte gehouden van hele bestelproces vanaf bestellen tot afleveren!

Goede producten en prijzen

Scherpe prijzen en prima klantenservice

Scherpe prijzen en boven een bepaald bedrag gratis verzending. Ik kon een accessoire op de site niet vinden en na een mailtje werd dit gratis meegezonden met de shampoo die ik bestelde. Prima klantenservice dus!

Fijn webshop met scherpe prijzen en een duidelijke site . Heel tevreden!

Vlotte levering en prima product

Top product! Heel blij mee!

Ik ben heel blij met dit product!

De prijs is goed en de levering gaat snel. Bezorging is ook keurig!

Super snel!

Er stond levering 1 a 2 werkdagen, maar ik had het de volgende dag al in huis! Super snel dus!

Snel en voordelig

Heeft datgene wat ik nodig had en had leuke aanbiedingen. Snel geleverd.