Eerst lege doos gekregen, maar zeer snel rechtgezet

Via Bol.com bestelling gedaan. Kreeg een leeg doosje. Gebeld met Haaroutlet. Ik kreeg direct iemand aan de telefoon en een dag later alsnog mijn product geleverd.

Zeer slecht bedrijf.

Na mijn bestelling betaald te hebben, bleek dat er 1 artikel niet verzonden was. (welke reden is mij niet bekend). Per mail kreeg ik een credit nota. Die na 1 maand nog steeds niet is over gemaakt op mijn rekening. Ik heb een keer iemand van het bedrijf gesproken en mijn geld zou binnen 5 dagen worden terug geboekt. ......Dus niet. Op mail krijg je een bericht, waarvan ik denk, die persoon leest niet goed, of is de Nederlandse taal niet machtig. Zet je online een bericht dus op de website dan krijg je een automatische mail terug, dat men binnen 2 dagen een reactie geeft. ......Dus ook niet ! Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken, onder het mom van we hebben het te druk. Mijn advies is koop hier niets, want krijg je een probleem, dan lost men dat niet op.

Zeer matig........

Ik had 2 producten besteld en wilde dit via Ideal betalen maar er was een storing. Op de factuur staat een rekening nr dus bedrag overgemaakt (heel dom, had ik nooit moeten doen) met alle info die nodig is. Vervolgens krijg ik 3 mailtjes dat ik nog niet heb betaald. Ik heb 4 mailtjes gestuurd en bij de laatste een bijlage gedaan met het afschrift van de betaling. NIets gehoord. Bellen dan maar, nou, 06 nr of vaste nummer heeft geen zin. Ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn producten en naar mijn geld.

Slecht, slecht, nog slechter

Niemand reageert op mails, telefoontjes etc. Een bestelling is al een week onderweg, maar nog steeds niet bij mij. Kortom dit was eenmalig,het is dat ik dit product dringend nodig had, maar nu na 1 week is het niet zo dringend meer.

Komt afspraken niet na

Via bol gekocht, levering laat op zich wachten.

Trage bezorging en geen track and trace code ontvangen.

De bezorging duurde een week, daarbij heb ik geen track and trace code ontvangen. Ook was de bestelling niet compleet, er ontbraken 3 artikelen deze zijn wel netjes en snel terugbetaald. Maar nu moet ik elders weer de ontbrekende artikelen bestellen.

Snel, correct en volledig

Snelle levering en exact het bestelde. Dus geen gedoe achteraf.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

VRESELIJK

Ik had een 6.7 farmavita (middenbruin) en 10.7 platinum zand blonde besteld. In de aanzet ben ik rood en in de punten groen. Verf is september 2019 geproduceerd. Waarschijnlijk overdatum. Ik schaam me kapot en BESTEL HIER NOOOOOIT MEER!!!!!

super!

Het product is snel geleverd, en super fijn om te gebruiken. mijn kleur in de haren werd meteen feller

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Service is super

Nette en snelle bezorging. Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Goede service; snelle levering.

Haaroutlet heeft een snelle en goede service. Ondanks dat ik bestelde in het weekend had ik mijn spullen toch binnen 2 dagen. Ook de prijzen van de artikelen zijn gunstig.

Goeie prijzen en snelle levering

Goeie prijzen en snelle levering van producten

zeer vlotte levering en correct.

zeer vlotte correcte levering aan er goede prijzen.

Alles op voorraad

Het duurt wel ff voordat je de bestelling hebt, maar je wordt prima op de hoogte gehouden.

Snelle bezorging

Eenvoudig bestellen en snelle bezorging

Verkeerde product

Wel snelle levering maar verkeerde product. Heb 2 x gebeld en voicemail ingesproken en een mail gestuurd maar na 5 dagen totaal geen reactie. Jammer

Snelle levering en goedkoop!

snelle service

Goed product

Prijs kwaliteit is juist

snelle en goede levering.

Binnen paar dagen in huis, helemaal prima.