Snel en correct

Snel en correct

Prima bedrijf goedkoop en snelle service

Prima bedrijf goedkoop en snelle service

Goede website en snelle verzending

Goede afhandeling en snelle levering

Na het plaatsen van de bestelling goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling is verstuurd en wanneer ik het kan verwachten. Daarnaast werden de producten snel geleverd.

Snel

Goedkoper dan in de webshop waar ik eerder bestelde en snel geleverd

snel en makkelijk

alles is snel besteld en snel bezorgt. dit was voor mij de tweede keer dat ik had besteld. zal zeker vaker gebruik maken van deze site

prijs goed. levering snel

Prima geregeld.

Snel en juist geleverd

Snelle levering Goede prijs Goede communicatie

Uiteindelijk goed

Toen mijn bestelling werd geleverd, was er van één van de producten slechts 1 potje geleverd in plaats van 3. Mail gestuurd en de volgende werkdag meteen bericht met excuses en de mededeling dat de 2 potjes alsnog zouden worden opgestuurd. Is inderdaad gebeurd en volgende dag in huis. Wel met een hapering, maar toch snel en soepel geleverd. Top.

Top, helemaal tevreden!

Bestelling is netjes op tijd geleverd en alles is keurig in orde. Vriendelijke mensen en goede service!

Perfecte service

het is super kwaliteit wax

Snel geleverd, netjes verpakt. Niets op aan te merken.

Veel keuze, snelle levering

Veel keuze, snelle levering

Super snelle levering

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Het pakketje was goed en netjes verpakt.

ZEER SLECHT- NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ HAAROUTLET!!

OP 08.08 deed ik een bestelling. Vervolgens kreeg ik een mail dat een artikel niet op voorraad was en een credit nota voor het desbetreffende artikel zou ontvangen. Er werd niet overlegd of ik misschien een vervangend artikel wilde : nee, de rest van de bestelling zou ik wel krijgen. Ik mailde hun dat ik hier niet blij van werd en het fijn had gevonden als ze hadden overlegd want dan had ik de bestelling gecanceld en het ergens anders besteld: geen reactie. Wel kreeg ik de volgende dag een pakketje bezorgd met een artikel wat niet voor mij bestemd was. Het meest erge was dat er een factuur bij zat voor een dame uit den Haag MET ALLE PERSOONSGEGEVENS ER OP!! Naam, adres, mailadres, telefoonnummer.. SCHANDALIG! En waar was mijn pakketje?? En wie had mijn persoonlijke gegevens?? Hoe onzorgvuldig gaan ze daar om met persoonsgegevens?? Ik heb meteen een mail naar Haaroutlet gestuurd:geen reactie. Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb 4 keer!! 4 dagen achter elkaar naar Haaroutlet gemaild, met foto`s en uitleg erbij en ik kreeg geen reactie en ook geen pakketje. Pas in mijn laatste mail gaf ik aan dat als ik geen reactie kreeg ik mijn advocaat er op zou zetten en de geschillencommissie zou inschakelen kreeg ik eindelijk op 12 augustus een reactie: Excuses en of ik het verkeerde pakketje wilde retourneren. Tuurlijk, ik ben de beroerdste niet ondanks dat ik ook nog mijn kostbare tijd er in moest stoppen om het in een andere wijk naar een afgiftepunt te brengen. Je zou denken dat als je zulke grove fouten maakt dat je stinkend je best doet om dit goed te maken door het pakketje zo snel mogelijk op te sturen: Nee hoor,6 dagen later nog niets ontvangen. Voor de 5e keer gemaild:geen reactie. Uiteindelijk kreeg ik op 20 augustus eindelijk mijn pakketje, geen briefje erbij, niks extra`s ,nada niks. Dit is echt een HEEL FOUT BEDRIJF, je persoonsgegevens zijn niet veilig, de klantenservice is beneden alle pijl en mijn advies is: KOOP HIER NOOIT WAT!

Snelle , nette levering

Beloofd zoals op de site.

Snelle levering, goede producten alleen jammer dat sommige producten niet leverbaar waren.

Doen wat ze beloven

Het pakket was snel geleverd en alles was keurig verpakt en de kwaliteit is heel goed

In 1 woord, top!

Bestelling voorradig en super snel in huis!

geweldig

bestelling binnen 2 dagen thuis netjes verpakt vriendelijke bezorging

Alles naar wens

Geen enkele - dus een 10

Helaas veel producten na bestelling niet op voorraad

Na mijn bestelling te hebben geplaatst en betaald kreeg ik op de dag van levering pas te horen dat er producten niet voorradig waren. Heel vervelend om er geen alternatief is. Nu zit ik met producten die ik niet kan gebruiken. Jammer!

Snelle levering!