Verzending ging niet goed, geen reactie op telefoontje

Ik kreeg een bericht dat men mijn pakketje niet had kunnen afleveren wat op zich al raar was want wij waren gewoon thuis?? Het zou de volgende dag opnieuw worden aangeboden. Diezelfde avond laat (23.30??) kwam er een bericht dat het pakketje bij mij zou zijn afgeleverd. Nou, niet dus natuurlijk want op dat tijdstip worden er geen pakketjes afgeleverd. De volgende dag heb ik 2 keer gebeld, waarvan één keer ingesproken met de vraag of ik teruggebeld kon worden maar dat is nooit gebeurd. Toen heb ik gemaild en daar kwam het antwoord op dat mijn pakketje de volgende dag bij een afleverpunt zou worden gebracht. Toen dat gebeurd was kreeg ik het bericht dat het op mijn eigen adres was afgeleverd maar dat was dus niet het geval. Kortom; slechte communicatie en bezorging!

Niks op aan te merken.

Keurig op tijd, alles naar wens.

Geen respons

Haarverf gekocht 2 kleuren een kleur erg maar maar de Andere kleur doet helemaal niks. Bij erg blond tot wit haar geprobeerd, weinig en veel maar niks werkt. Mail gestuurd maar geen reactie.

super snel en netjes geleverd

was netjes en snel geleverd

Gewoon goed

Leuke aanbiedingen tegen strakke prijzen

Goedkoop en makkelijk producten online besteld.

Makkelijk te bestellen..scherpe prijzen ..snel geleverd. Erg tevreden

snelle service

Bestelde artikelen waren exact zoals aangegeven, levertijd was ook zeer kort

Slechte service

Slechte service. Product gekocht wat niet doet wat het belooft! bah.

Uitstekende webshop

Ik heb hier een haarlak besteld, wat de volgende dag werd geleverd. Het product was netjes ingepakt en had een prima prijs.

goede website

duurde lang voor verzending, na een mailtje van mijn kant na 14 dagen kreeg ik wel een snelle reactie (een product had ik besteld en betaald maar was niet meer op voorraad), heb snel een terugbetaling gekregen en de andere producten werden dan wel snel geleverd

Alles naar wens gegaan

Snelle levering top

Snelle l

correct

zeer snelle levering

Goed!

Prima service , redelijk snel. Jammer dat een aantal aanbiedingen wel op de site stonden maar niet meer verkrijgbaar waren...

Juiste levering. In deze drukke tijd in een aantal dagen geleverd!

Duidelijke website

Snelle levering! Ga de volgende keer zeker weer bestellen!

Prima service. Kreeg een telefoontje omdat een besteld product niet voorradig was. Ze wilde graag weten wat mijn wens was. Dezelfde dag is de bestelling verzonden. Omdat de bezorgdienst het liet afweten heeft het vanaf bestelling tot aflevering 3 dagen geduurd.

Bestelling duurde mij te lang. 4 dagen.

Bestelling duurde mij te lang en het product is niet wat ik verwachtte. product bij de Kruidvat met zelfde werking voor de helft minder. Sorry kan het niet mooier maken.

Snel en sympahiek

Ik was in de haast vergeten het kleurnr van de verf door te geven er werd een grapje over gemaakt en netjes aangepast en de volgende dag was het pakket binnen!

Goede prijzen, snelle verzending

Goeie producten, snelle verzending

Goede en snelle levering naar België, maar de aangeboden producten zijn over hun vervaldatum.

Eerste maal dat ik bij jullie bestel. Fijne en snelle levering maar de aangeboden producten zijn ver over hun vervaldatum heen. Wat doe ik hiermee ???

Tevreden over de snelle levering

Fijne site, veel producten en een snelle nette levering!

Snelle en correcte levering

Ik ga zeker nog bij jullie bestellen

Millsebaan 11 5402LV Uden